|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Theo Maassen steelt kampioensschaal van Ajax (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Thomas
|
|
|
Theo Maassen heeft de kampioensschaal van Ajax gestolen. De cabaretier toonde de schaal vandaag in het programma De Wereld Draait Door. Het is niet duidelijk of het om het echte exemplaar gaat.
Maassen vertelde aan presentator Matthijs van Nieuwkerk dat hij de schaal uit de vitrine van de Ajax Experience in Amsterdam heeft gehaald.
Als het om de originele schaal gaat, is het de tweede keer dat de cabaretier een voetbalprijs steelt. In 2001 haalde Maassen zo'n zelfde truc uit bij PSV.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door Thomas -- |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
die gozer flikt het ook altijd |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Theo Maassen moet ipv Dickie de trainer van PiSVee worden, pakken ze eindelijk eens wat prijzen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:08 schreef baco74 het volgende:Theo Maassen moet ipv Dickie de trainer van PiSVee worden, pakken ze eindelijk eens wat prijzen. haha, idd. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Het is gewoon een vieze vuile gore tiefuslijer met zijn smerige debiele kwalbakken porum!!! Hij moet met zijn teringpotwn van die schaal afblijven ipv beetje popiejopie te doen op tv....ettergezwel maassen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:17 schreef joduh het volgende:Het is gewoon een vieze vuile gore tiefuslijer met zijn smerige debiele kwalbakken porum!!! Hij moet met zijn teringpotwn van die schaal afblijven ipv beetje popiejopie te doen op tv....ettergezwel maassen! Hahahahahahahaha....zo ken ik je weer gap........die bos lucht heeft zijn werk gedaan,je bent immuun ouwe......Hahahahahahaha de echte Joduh staat weer op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Ik vind het nog wel geinig ook xd. Knap van Theo dattie dat ding onder zn jas heeft kunnen verstoppen ;p. PSV heeft toendertijd aangifte gedaan, benieuwd of Ajax dat ook gaat doen. Ik kan er wel om lachen, alssie het maar niet elk jaar doet xd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:26 schreef dutchajaxmen het volgende:Ik vind het nog wel geinig ook xd. Knap van Theo dattie dat ding onder zn jas heeft kunnen verstoppen ;p. PSV heeft toendertijd aangifte gedaan, benieuwd of Ajax dat ook gaat doen. Ik kan er wel om lachen, alssie het maar niet elk jaar doet xd. haha, ja we winnen immers elk jaar die schaal;) |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Daar gaan we wel vanuit xd. Triple sowieso :D |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Is gewoon een pr-stunt(?), in samenwerking met The Ajax-Experience. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Dat zou kunnen, maar gezien zijn actie met de UEFA-Cup van PSV en de daaropvolgende aangifte en taakstraf kan het ook zow een zelfverzonnen grapje van Theo zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, niemand heb zin zolang te wachten we gaan direct door naar de 4e ster. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Dat is ook wel haalbaar ;). Laten we maar doen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik bel Frankie wel ff op en geef het hem door. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker belangrijk wat Maassen doet.. Laat hem lekker kapot vallen.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Mooie kans voor Ajax om te laten zien dat ze de toffere club zijn, lekker om lachen met zn allen en de volgende keer een wat groter slot op de vitrine! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Zal wel een georganiseerde actie zijn, hij zal niet zonder bewaking ergens staan! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: +14
Die halve tamme! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tja als je als gemeentehoer je prijzen niet op een normale manier kan pakken ga je ze gewoon stelen van de echte kampioen!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:17 schreef joduh het volgende:Het is gewoon een vieze vuile gore tiefuslijer met zijn smerige debiele kwalbakken porum!!! Hij moet met zijn teringpotwn van die schaal afblijven ipv beetje popiejopie te doen op tv....ettergezwel maassen! WHahahahahahahahaha doe maar rustig Joduh hahahaha......het schaaltje staat weer op zijn plaats.....maar ik snap je heel goed hahahahaha... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:26 schreef dutchajaxmen het volgende:Ik vind het nog wel geinig ook xd. Knap van Theo dattie dat ding onder zn jas heeft kunnen verstoppen ;p. PSV heeft toendertijd aangifte gedaan, benieuwd of Ajax dat ook gaat doen. Ik kan er wel om lachen, alssie het maar niet elk jaar doet xd. Nix knaps aan van de eikel...kan iedereen met connecties.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:14 schreef ktotheb het volgende:Mooie kans voor Ajax om te laten zien dat ze de toffere club zijn, lekker om lachen met zn allen en de volgende keer een wat groter slot op de vitrine! nee, joh. een val opzetten waardoor je hem vangt in een kooitje en dan lekker een paar dagen laten zitten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:17 schreef joduh het volgende:Het is gewoon een vieze vuile gore tiefuslijer met zijn smerige debiele kwalbakken porum!!! Hij moet met zijn teringpotwn van die schaal afblijven ipv beetje popiejopie te doen op tv....ettergezwel maassen! Helemaal eens gap, eigenlijk niets aan toe te voegen!! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Dat is dan weer zow ;). Kan me niet voorstellen dat ik hem zow mee had kunnen nemen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:27 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Dat is dan weer zow ;). Kan me niet voorstellen dat ik hem zow mee had kunnen nemen. Hij ook niet...die staat echt wel achter slot en grendel...is dat niet zo....ze kennen Maarssen toch....het zal wel een handlanger geweest zijn die connecties met Ajax heeft... |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij ook niet...die staat echt wel achter slot en grendel...is dat niet zo....ze kennen Maarssen toch....het zal wel een handlanger geweest zijn die connecties met Ajax heeft... Maakt ook allemaal niet uit ;). Als de schaal morgen maar weer 'thuis' is. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!
Waarom verwijderen???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha, rotterdammertjes he. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Zat in het verkeerde topic.......naar café verhuisd. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Kan gebeuren kerel ;) XD |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Voor diegene die hem gemist hebben, de eerste officiële foto van de open dag van die kakkies!!
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Is dat het gat van hun begroting? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahah dat kan gap! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
die gast moet een keer flink in zen reet worden geblaft afblijven van die schaal kut lamp
wordt ziek van die lul |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:06 schreef ThreeStars het volgende:die gast moet een keer flink in zen reet worden geblaft afblijven van die schaal kut lamp wordt ziek van die lul kom op, pak hem jonge. maak hem af. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Ik hou hem vast jij scheld m uit? of pak je m liever in zen reet? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: weet je, jij pakt hem in zijn reet. dan pak ik de schaal en peer ik um. kun jij nog ff genieten. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:24 schreef NatjosFC het volgende:[..] weet je, jij pakt hem in zijn reet. dan pak ik de schaal en peer ik um. kun jij nog ff genieten. Ik weet het beter De binden hem vast aan de boom ergens in een homobos
en dan peren wij hem met de schaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door ThreeStars -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:27 schreef ThreeStars het volgende:[..] Ik weet het beter De binden hem vast aan de boom ergens in een homobos en dan peren wij hem met de schaal. haha, jij het homobos vast goed te vinden. dan gaan we die schaal verkopen op internet en worden we Miljardairs. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zijn die op zoek naar de schaal ????? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:28 schreef NatjosFC het volgende:[..] haha, jij het homobos vast goed te vinden. dan gaan we die schaal verkopen op internet en worden we Miljardairs. Nou ik ken hier in eentje in de buurt ik zag leest iemand in een konijnenpak de bos in huppelen geen geintje. Goed idee miljadair worden en dan pompen we 1 miljard in de club dan hebben we straks 5 sterren lijkt me strak plan |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 20:17 schreef joduh het volgende:Het is gewoon een vieze vuile gore tiefuslijer met zijn smerige debiele kwalbakken porum!!! Hij moet met zijn teringpotwn van die schaal afblijven ipv beetje popiejopie te doen op tv....ettergezwel maassen! Eens KWAL is het. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:28 schreef NatjosFC het volgende:[..] haha, jij het homobos vast goed te vinden. dan gaan we die schaal verkopen op internet en worden we Miljardairs. Jongens morgenochtend om 9.30u gaan de poorten van de Befteling weer open.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:30 schreef ThreeStars het volgende:[..] Nou ik ken hier in eentje in de buurt ik zag leest iemand in een konijnenpak de bos in huppelen geen geintje. Goed idee miljadair worden en dan pompen we 1 miljard in de club dan hebben we straks 5 sterren lijkt me strak plan ja, makkie. halen we Labyad naar Ajax die doet alles voor het geld:P
maar ik ga geen miljard in Ajax pompen gewoon 30 miljoen. net als bij PSV en dan laten zien dat je er wel kampioen mee kan worden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jongens morgenochtend om 9.30u gaan de poorten van de Befteling weer open..... haha, heb jij gratis kaartjes voor ons? dan wil best langs komen |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2012 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jongens morgenochtend om 9.30u gaan de poorten van de Befteling weer open..... Mooi ik sta vooraan in de rij En ik ga al eerst naar t Sprookjesbos is kijken of daar PSVers nog zijn |
|
|
|