|
|
adje
|
|
|
we hebben nelon en ramstein en martens indi doet het toch ook niet slecht wordt alleen maar beter (een koningrijk voor een spits) bespaar het salaris voor drenthe heb je meer budget voor een spits |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee Leon uit Hoogvliet komt niks goeds....!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Der zijn hier mensen egt nog dommer dan de achterkant van de zeug van men buurvrouw!!! GODVERJU!!! Tuurlijk weet Royston dat hij nooit meer kan verdienen van wat hij verdiende! Mensen gaan gelijk zijken over salaris... Flikker op man, mensen die bij Feyenoord willen voetballen weten allemaal de situatie en waar ze in stappen. En dat er niet 1 loopt met een miljoenesalaris.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:34 schreef Beempjerotterdam het volgende:Der zijn hier mensen egt nog dommer dan de achterkant van de zeug van men buurvrouw!!! GODVERJU!!! Tuurlijk weet Royston dat hij nooit meer kan verdienen van wat hij verdiende! Mensen gaan gelijk zijken over salaris... Flikker op man, mensen die bij Feyenoord willen voetballen weten allemaal de situatie en waar ze in stappen. En dat er niet 1 loopt met een miljoenesalaris. d:-)) rustig Beempje...d:-)) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die komt uit Curacao man! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: hahaha jaaa zal ik doen :P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, okee dan is het goed ;) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 10:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Terechte post. En als Drenthe zo nodig wil: 5 ton jaarsalaris max. Kijken of ie dan nog zo graag terugwil... Dat is al € 499.999,99 teveel!! Men moet geen moeite doen om Drenthe te halen. Is alleen maar verspilde moeite .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 15:19 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is al € 499.999,99 teveel!! Men moet geen moeite doen om Drenthe te halen. Is alleen maar verspilde moeite .... Jij bent echt dommer dan de achterkant van de zeug van Beempje zijn buurvrouw..GODVERJU..!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 15:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Jij bent echt dommer dan de achterkant van de zeug van Beempje zijn buurvrouw..GODVERJU..!!!! Ach, dan ga jij toch Royston Drenthe halen om bij jou in de huiskamer zijn act op te voeren! Als ie maar lekker uit de kuip blijf ....................... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
ik zeg niet doen... lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hey jullie nog gefeliciteerd met de terug keer van Mark van Bommel. Nu Dirkie Kuyt nog terug naar Feyenoord ............ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 16:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hey jullie nog gefeliciteerd met de terug keer van Mark van Bommel. Nu Dirkie Kuyt nog terug naar Feyenoord ............ +1 en Royston Drenthe, schijnt een verdomd goeie act te hebben.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zeg laat maar komen.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga je meteen al moeilijke vragen stellen? Hahaha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe..ik wist het wel, stokert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Royston zou in z'n hart echt naar Feyenoord willen. Maar z'n zucht naar financiële weelde is groter.
Niks mis mee, maar zit 'm wel in de weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:49 schreef FR-Henk het volgende:Royston zou in z'n hart echt naar Feyenoord willen. Maar z'n zucht naar financiële weelde is groter. Niks mis mee, maar zit 'm wel in de weg. Zou je denken, ik denk dat je wel een klein beetje gelijk hebt Henk, maar hij krijgt de keuze van van Geel als hij hem belt..dan zullen we zien of hij een roodwit hart heeft.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: -1 die gek van een Drenthe wil ik echt niet in de kuip zien!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: op facebook?
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: wil je wel..jij hebt hem ook toegezongen toen hij bij ons speelde.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
Beste Lijdensweg zou jij niet es aan tafel willen schuiven bij rtl7 voetbal internationaal ? word volgens mij een legendarische afl. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij zit er al.. lijdensweg is snor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 21:43 schreef ted het volgende:Beste Lijdensweg zou jij niet es aan tafel willen schuiven bij rtl7 voetbal internationaal ? word volgens mij een legendarische afl. Haha dat zou wat zijn.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 21:43 schreef ted het volgende:Beste Lijdensweg zou jij niet es aan tafel willen schuiven bij rtl7 voetbal internationaal ? word volgens mij een legendarische afl. Alleen samen met bode! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfff, verzin jij dan wat! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Mag van mij komen. Hoeft niet. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik heb vanmiddag goeie helden gezien in Hengelo bij De Tukkers A1- Feyenoord A1 aan de kant van Feyenoord |
|
|
|
|
bode
|
|
|
o.a. Matthew Steenvoorden, Jean-Paul Boëtius en Lucas Woudenberg |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 21:43 schreef ted het volgende:Beste Lijdensweg zou jij niet es aan tafel willen schuiven bij rtl7 voetbal internationaal ? word volgens mij een legendarische afl. Hoezo? Zijn ze daar ook tegen de komst van pipo Royston Drenthe? Dan is het een goed programma! Met vakbekwame mensen ...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 06:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoezo? Zijn ze daar ook tegen de komst van pipo Royston Drenthe? Dan is het een goed programma! Met vakbekwame mensen ...... Met vakbekwame mensen ? Maar dan pas jij daar prima bij L.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja inderdaad, wij weten tenminste dat pipo Drenthe niet thuis hoor in de kuip!! Dus inderdaad: vakbekwame mensen...... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Get that dirt of your shoulder.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 21:43 schreef ted het volgende:Beste Lijdensweg zou jij niet es aan tafel willen schuiven bij rtl7 voetbal internationaal ? word volgens mij een legendarische afl. Le gen ... "wait for it"... dary. |
|
|
|
|
Manu
|
|
|
Was een hele leuke speler maar vrees dat hij mentaal niet oke is. Hoop dat ik het mis heb. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijft nog steeds de vraag heeft Feyenoord wel interesse in hem.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: van Geel kennende, denk ik van niet .... En Ronald Koeman al helemaal niet! |
|
|
|