BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Royston Drenthe moet terug petitie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2012 - 14:53   quote  deeplink  
Eerst kwam Lijdensweg, en hij richtte de wereld in.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 14:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

van Geel kennende, denk ik van niet .... En Ronald Koeman al helemaal niet!
Maar ze laten toch ook niets horen vanuit het feyenoordkmp, kijk Drenthe heeft in principe een open sollicitatie gedaan naar Feyenoord, maar daar blijft het ook bij..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar ze laten toch ook niets horen vanuit het feyenoordkmp, kijk Drenthe heeft in principe een open sollicitatie gedaan naar Feyenoord, maar daar blijft het ook bij..
Drenthe roept weer eens wat, he.
Als ie nou eens zélf ging belluh...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 mei 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar ze laten toch ook niets horen vanuit het feyenoordkmp, kijk Drenthe heeft in principe een open sollicitatie gedaan naar Feyenoord, maar daar blijft het ook bij..
Maar ik denk dat de technische leiding bij Feyenoord ook mee neem wat er bij Rael Madrid en Everton is gebeurt! En alleen om die redenen denk ik niet dat Feyenoord in zee gaat met Royston Drenthe.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 14:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar ik denk dat de technische leiding bij Feyenoord ook mee neem wat er bij Rael Madrid en Everton is gebeurt! En alleen om die redenen denk ik niet dat Feyenoord in zee gaat met Royston Drenthe.
Dat zou nest kunnen maar er word zoveel gespeculeerd op het moment en zeker wat Drenthe betreft dat het misschien beter is uitsluitsel te geven dan..of het gesprek aan te gaan..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2012 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 14:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zou nest kunnen maar er word zoveel gespeculeerd op het moment en zeker wat Drenthe betreft dat het misschien beter is uitsluitsel te geven dan..of het gesprek aan te gaan..
Feyenoord hóeft niet te reageren op elke speler die maar wat roept.
Nogmaals: Kuijt of Drenthe? Kuijt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 14:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Feyenoord hóeft niet te reageren op elke speler die maar wat roept.
Nogmaals: Kuijt of Drenthe? Kuijt.
Eens dan Kuijt..
Maar Drenthe is wel een kind van Rotterdam en verdient derhalve wel een reactie vind ik..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door RenatoBos --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 mei 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 14:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zou nest kunnen maar er word zoveel gespeculeerd op het moment en zeker wat Drenthe betreft dat het misschien beter is uitsluitsel te geven dan..of het gesprek aan te gaan..
Daar heb je gelijk in! Maar ik blijf hopen dat hij niet naar Feyenoord komt, want ik ben van mening dat dit ten koste gaat van de jonge spelers.Dat hij een rotte appel binnen de selectie wordt indien ie komt.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 mei 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 15:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens dan Kuijt..
Zeker KUIJT ...........
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 15:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in! Maar ik blijf hopen dat hij niet naar Feyenoord komt, want ik ben van mening dat dit ten koste gaat van de jonge spelers.Dat hij een rotte appel binnen de selectie wordt indien ie komt.
Daar zijn de meningen over verdeeld maar ik kan het wel enigzins begrijpen echter zie ik het niet gebeuren..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 15:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld maar ik kan het wel enigzins begrijpen echter zie ik het niet gebeuren..
Drenthe halen is ook nog eens financieel paniekvoetbal.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 mei 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 15:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld maar ik kan het wel enigzins begrijpen echter zie ik het niet gebeuren..
We zullen ze het moeten afwachten ............ en wachten tot er witte rook uit de schoorsteen komt!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Yep..maar 5 weken is wel lang..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 mei 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 15:04 schreef RenatoBos het volgende:
Yep..maar 5 weken is wel lang..
Ach misschien weten we morgen al meer ............
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 15:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Drenthe halen is ook nog eens financieel paniekvoetbal.
Want..?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Want..?
Gesteld dat meneer wel het hoogste salaris zou vragen binnen de selectie en Martin van G. zou zo breindood zijn om daarmee in te stemmen:
- verhoudingen salarissen binnen selectie liggen in 1 klap scheef en dat gaat onrust veroorzaken. Drenthe heeft de status niet om als veelverdiener binnen te treden.
- er is veel minder ruimte voor nieuwe (salaris)uitgaven (bredere selectie is nodig met CL/EL)
- haaks op beleid van voorzichtig opbouwen
- geen noodzaak voor vervulling positie d. Drenthe
Tenslotte:
Hofland, de Cler, Makaay...Dure jongens van 4/5 jaar terug. Hele foute gok toen gebleken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 17:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gesteld dat meneer wel het hoogste salaris zou vragen binnen de selectie en Martin van G. zou zo breindood zijn om daarmee in te stemmen:
- verhoudingen salarissen binnen selectie liggen in 1 klap scheef en dat gaat onrust veroorzaken. Drenthe heeft de status niet om als veelverdiener binnen te treden.
- er is veel minder ruimte voor nieuwe (salaris)uitgaven (bredere selectie is nodig met CL/EL)
- haaks op beleid van voorzichtig opbouwen
- geen noodzaak voor vervulling positie d. Drenthe
Tenslotte:
Hofland, de Cler, Makaay...Dure jongens van 4/5 jaar terug. Hele foute gok toen gebleken.
Maar denk je echt dat hij bij ons een mega salaris zal gaan opstrijken dat denk ik niet, ben het wel met je eens dat we hem niet echt nodig hebben voor een positie. Ik zie hem graag terugkomen vanwege wat ik van hem gezien heb bij feyenoord en omdat het een kind van Rotterdam is..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2012 - 18:03   quote  deeplink  
Geen mega salaris, Renato. Denk daarom ook dat ie niet komt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 18:03 schreef FR-Henk het volgende:
Geen mega salaris, Renato. Denk daarom ook dat ie niet komt.
Tuurlijkmgeen mega maar grootverdiener binnen de selectie zeg maar. Drenthe weet toch ook dat wij geen middelen hebben..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 18:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tuurlijkmgeen mega maar grootverdiener binnen de selectie zeg maar. Drenthe weet toch ook dat wij geen middelen hebben..
Een jongen als Royston zal enorm veel moeite hebben met een stap terug.
Hij heeft nou eenmaal van de weelde geproefd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 18:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een jongen als Royston zal enorm veel moeite hebben met een stap terug.
Hij heeft nou eenmaal van de weelde geproefd.
Stap terug qua financiën dan toch hè Henk..is er iets bekend of er andere clubs interesse hebben..
JanM
 JanM - maandag 14 mei 2012 - 16:34   quote  deeplink  
Al 151 handtekeningen ?!?!?!?!?!

Drenthe mag dan niet de meest intelligente voetballer zijn, zelfs hij zal snappen dat hij Feyenoord niet hoeft te bellen als hij een Madrid-/Evertonachtig salaris wil verdienen. En ik denk dat hij zelfs snapt dat hem aantrekken een behoorlijk risico voor iedere club betekent. De enige manier om zich weer in de kijker te spelen en weer lekker te kunnen voetballen (en dat is m.i. wat hij het liefst doet) is door nu genoegen te nemen met een reëel salaris en dan zijn voeten te laten spreken. Laat hij nu 2 jaar zien dat hij weldegelijk om kan gaan met 'het voetbalwereldje', zet hij zichzelf weer op de kaart en haalt hij misschien zelfs het NL elftal wel weer.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 14 mei 2012 - 16:45   quote  deeplink  
drenthe gewoon een contract geven op nr 10 laten spelen en over 2 of 3 jaar weer doorverkopen hij is pas 25 goede voetballer rotterdammer die het gras opvreet en er per jaar een paar in de kruising schiet
JanM
 JanM - maandag 14 mei 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 16:45 schreef Rotterdam22 het volgende:
drenthe gewoon een contract geven op nr 10 laten spelen en over 2 of 3 jaar weer doorverkopen hij is pas 25 goede voetballer rotterdammer die het gras opvreet en er per jaar een paar in de kruising schiet
Heeft 'ie al gebeld?
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 14 mei 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 14:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

van Geel kennende, denk ik van niet .... En Ronald Koeman al helemaal niet!
Lijdensweg = bode. Ze hebben allebei inside information. Kennen de BN ers bij naam en toenaam. En toch komt er geen zinnig woord uit hun toetsenborden.
JanM
 JanM - maandag 14 mei 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:09 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Lijdensweg = bode. Ze hebben allebei inside information. Kennen de BN ers bij naam en toenaam. En toch komt er geen zinnig woord uit hun toetsenborden.
Zou kunnen, maar schept bode ook zo op over zijn zogenaamde fortuin dan?
JanM
 JanM - maandag 14 mei 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:09 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Lijdensweg = bode. Ze hebben allebei inside information. Kennen de BN ers bij naam en toenaam. En toch komt er geen zinnig woord uit hun toetsenborden.
Zou kunnen, maar schept bode ook zo op over zijn zogenaamde fortuin dan? (= bode-stijl)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 mei 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:10 schreef JanM het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar schept bode ook zo op over zijn zogenaamde fortuin dan?
Nee, wel over zijn voetbalverstand. En die is enorm, zoals iedereen weet.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 14 mei 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, wel over zijn voetbalverstand. En die is enorm, zoals iedereen weet.
En zo zie je dat die twee elkaar goed aanvullen en dus één zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 mei 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:12 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

En zo zie je dat die twee elkaar goed aanvullen en dus één zijn.
En als veertigduizend 1 zijn is het toch mijn Feyenoord?
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 14 mei 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En als veertigduizend 1 zijn is het toch mijn Feyenoord?
Nee want dat zou inhouden dat wij allemaal bode en lijdensweg zijn. Dat gaat hem niet worden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 mei 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:12 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

En zo zie je dat die twee elkaar goed aanvullen en dus één zijn.
Maar wel kleurrijk! Maakt dit Forum leuk!
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 14 mei 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Maar wel kleurrijk! Maakt dit Forum leuk!
Doe mij dan Jozo en Chari maar terug.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 mei 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:29 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Nee want dat zou inhouden dat wij allemaal bode en lijdensweg zijn. Dat gaat hem niet worden.
Toch is het vaak gebeurd dit seizoen en dat waren de mooiste momenten dus ik ben het niet met jou eens Richie!
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 14 mei 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Toch is het vaak gebeurd dit seizoen en dat waren de mooiste momenten dus ik ben het niet met jou eens Richie!
Das goed voor het forum. Als iedereen het telkens eens is wordt het er ook niet leuker op. Maaaaaar lijdensweg en bode zijn zelfverklaarde rode stoeltjes bezetters en die hebben nog nooooit aan een sfeer actie meegedaan. Voor het gehele blauwe gedeelte geldt wel dat het één is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 mei 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:35 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Das goed voor het forum. Als iedereen het telkens eens is wordt het er ook niet leuker op. Maaaaaar lijdensweg en bode zijn zelfverklaarde rode stoeltjes bezetters en die hebben nog nooooit aan een sfeer actie meegedaan. Voor het gehele blauwe gedeelte geldt wel dat het één is.
Ik weet wat je bedoelt maar hij (lijdensweg) rijd wel elk jaar voor het kankerfonds die franse berg op ..
Tussen de onzin door zie je dat hij best verstandige dingen zegt en hij neemt verders ook geen blad voor de mond...Dat je af en toe doodziek word van hem kan ik wel begrijpen hahaha
En Bode? Ik zie zijn naam staan en ik lees niet eens zij berichten...Is het advies van jou dat ik het eens moet proberen?
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 14 mei 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoelt maar hij (lijdensweg) rijd wel elk jaar voor het kankerfonds die franse berg op ..
Tussen de onzin door zie je dat hij best verstandige dingen zegt en hij neemt verders ook geen blad voor de mond...Dat je af en toe doodziek word van hem kan ik wel begrijpen hahaha
En Bode? Ik zie zijn naam staan en ik lees niet eens zij berichten...Is het advies van jou dat ik het eens moet proberen?
Ik weet niet wat ik op die vraag moet antwoorden. Als ik zeg "moet je doen" neem je het mij kwalijk maar als ik zeg niet doen mis je misschien de essentie van een topic.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 01:54   quote  deeplink  
fod9up.gif
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 15 mei 2012 - 02:17   quote  deeplink  
Martintjeee in Januari zij je dat Royston altijd welkom was.
Waar blijft hij nou???

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156347
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 02:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 02:17 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Martintjeee in Januari zij je dat Royston altijd welkom was.
Waar blijft hij nou???

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=156347
Aha d:-))
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 15 mei 2012 - 10:08   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom een club watcher al wel bij v geel heeft aangebeld om naar bulykin te vragen
Maar waarom verschijnt er geen intervieuw met van geel omtremt Drenthe
Hele vage bedoeling zo
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 15 mei 2012 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:10 schreef JanM het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar schept bode ook zo op over zijn zogenaamde fortuin dan?
en schept bode op over zijn kunsten bij de alp du zes??
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 15 mei 2012 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoelt maar hij (lijdensweg) rijd wel elk jaar voor het kankerfonds die franse berg op ..
Tussen de onzin door zie je dat hij best verstandige dingen zegt en hij neemt verders ook geen blad voor de mond...Dat je af en toe doodziek word van hem kan ik wel begrijpen hahaha
En Bode? Ik zie zijn naam staan en ik lees niet eens zij berichten...Is het advies van jou dat ik het eens moet proberen?
er zijn meer mensen die tegen die berg oprijden, is knap is leuk, dat lijdensweg het doet oke, maar voor mij blijft het een vervelend mannetje, ik loop en spin voor het kwf, maar maakt mij dat dan een beter mens? Nee.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 11:49   quote  deeplink  
'Drenthe had icoon kunnen zijn, in plaats van dwaallicht'
P

 Drenthe is niet zo'n slimme speler, maar wel eentje met passie. Als hij de bal heeft, gebeurt er iets, dan leeft een ploeg op, een stadion. 'Met goede coaching had hij ver kun komen',schrijft Willem Vissers, sportverslaggever voor de Volkskrant.

Onthullend zinnetje van een voetballer op drift: 'Het leven om het voetbal heen maakt me moe.' Aldus Royston Ricky Drenthe in een gesprek met TV Rijnmond. Hij is 25 jaar jong, miljonair, transfervrij, clubloos en dus moe van het leven rond het voetbal. Tsja. Real Madrid hoeft hem niet meer, Everton ook niet. Wie wil Royston? Wat wil Royston?

Terwijl menig topspeler zijn loopbaan in het buitenland zo lang mogelijk rekt, om de absolute top te blijven omhelzen, wil Royston naar huis. Een jongen, symbool voor het begrip energie, is opgebrand. Of hij terug naar Feyenoord wil, vraagt de verslaggever. Dan zegt hij: 'Misschien ga ik ze zelf bellen.' Radeloosheid straalt uit zijn ogen. Alleen als hij over Rotterdam en Feyenoord praat, oogt hij niet vermoeid.

Bij Oranje hebben ze het dezer dagen over een linksachter, nu Erik Pieters geblesseerd is geraakt. Büttner, Willems, oudgediende Bouma, of toch Viergever? Dat had Drenthe kunnen zijn, als zijn loopbaan normaal was verlopen. Hij had zeker zestig interlands kunnen halen , in plaats van die ene tegen Turkije tot nog toe. Hij verwacht niet dat het nog zover komt, optreden in Oranje.

Niet zo slim
Drenthe is niet zo'n slimme speler, maar wel eentje met passie. Als hij de bal heeft, gebeurt er iets, dan leeft een ploeg op, een stadion. Met goede coaching had hij ver kun komen. De Volkskrant was bij hem op bezoek, in zijn eerste jaar bij Real Madrid, eind 2007. Drenthe kon zijn auto niet kwijt, parkeerde midden op straat en vroeg aan een ober in het door hem geselecteerde toprestaurant of die de auto kon wegzetten. Hij belde met twee telefoons tegelijk en na drie kwartier praten, in het tempo van Matthijs van Nieuwkerk maal twee, vroeg hij of hij een uiltje mocht knappen.

Hij vertelde over een gesprek met voetbaltrainer Foppe de Haan waarin hij het onderwerp van zijn tweede zwembad aansneed, in zijn huis te Madrid. Buitenbad én binnenbad, u kent het wel. De Haan adviseerde het binnenbad vol te storten met beton. Dat vond Drenthe een slecht idee. Was toch makkelijk, zo'n binnenbad.

Zijn loopbaan in vijf jaar buitenland was een kwestie van weinig spelen, ruzietjes, uitleenbeurten aan Hercules Alicante en Everton. En nu is hij dus moe.

Royston Drenthe is ook een meestal lieve, ontwapenende, beleefde jongen die niet wist wat hem overkwam, na zijn transfer van 14 miljoen naar Madrid. Neem het hem eens kwalijk dat hij voor Real koos, waar hij pakweg tien keer zoveel ging verdienen als bij Feyenoord. Ola John schijnt na één aardig jaartje bij FC Twente naar Benfica te kunnen, terwijl hij nota bene een broer heeft (Collins) die hét voorbeeld is van de mislukte loopbaan door een te vroeg vertrek.

Drenthe had een icoon van Feyenoord kunnen zijn, in plaats van een dwalende jongeman. Weet u nog dat hij op een brancard lag, geveld door kramp, zwaaiend naar het publiek, in zijn enige seizoen Feyenoord 1?

Het wrede is dat de herrezen club hem misschien niet eens nodig heeft, terwijl hij smeekt om naar huis te mogen. Je zou zeggen: bel Royston. Hij is best te bereiken, op een van zijn telefoons. Verlos hem van het kwaad.

Bron: Volkskrant.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 15 mei 2012 - 11:55   quote  deeplink  
Mooi verhaal hor
Drenthe///held!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Heeft 'ie al gebeld?
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 15 mei 2012 - 12:02   quote  deeplink  
Ja naar de verkeerde telefoon. "Dit mobiele nummer is niet in gebruik"
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:02 schreef rich Arnhem het volgende:
Ja naar de verkeerde telefoon. "Dit mobiele nummer is niet in gebruik"
Verdomme dat is altijd zo met die dealers, wisselen om de week van telefoon..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 15 mei 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 10:08 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik snap niet waarom een club watcher al wel bij v geel heeft aangebeld om naar bulykin te vragen
Maar waarom verschijnt er geen intervieuw met van geel omtremt Drenthe
Hele vage bedoeling zo
Dat vind ik dus ook zo vaag idd.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 15 mei 2012 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Verdomme dat is altijd zo met die dealers, wisselen om de week van telefoon..
hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Royston Drenthe moet terug petitie









0.0096750