|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Sympathie gekoppeld aan een wens is WAARMAKEN. Heeft ie Feyenoord gebeld? Had ie week de tijd voor... Wat je zegt, dat doe je. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Martin Heb er geen verstand van als hij Drenthe niet haalt! Wat er gebeurd is in de tijd dat hij bij Feyenoord weggegaan is is niet goed. Maar pleur op, ik ga ook niet werken als ze mijn salaris niet betalen. Ik zou ook vervelend worden, denk nog veel vervelender dan hem. Mischien bang dat hij onze nieuwe held wordt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 12:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Sympathie gekoppeld aan een wens is WAARMAKEN. Heeft ie Feyenoord gebeld? Had ie week de tijd voor... Wat je zegt, dat doe je. Hij zal best wel gebeld hebben maar toen heeft Feyenoord gelijk opgehangen ....... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 12:14 schreef Beempjerotterdam het volgende:Martin Heb er geen verstand van als hij Drenthe niet haalt! Wat er gebeurd is in de tijd dat hij bij Feyenoord weggegaan is is niet goed. Maar pleur op, ik ga ook niet werken als ze mijn salaris niet betalen. Ik zou ook vervelend worden, denk nog veel vervelender dan hem. Mischien bang dat hij onze nieuwe held wordt Martin van Geel, Held !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 13:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hij zal best wel gebeld hebben maar toen heeft Feyenoord gelijk opgehangen ....... ....Feyenoord heeft namelijk geen doping nodig voor de spelers.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeg Bos! Kap es met spammen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vanavond kleurt dit forum helemaal blauw d:-))) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Onzin! Feyenoord speelt niet in het blauw :) En ga niet bijdehand over het nieuwe uitshirt beginnen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 14:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Onzin! Feyenoord speelt niet in het blauw :) En ga niet bijdehand over het nieuwe uitshirt beginnen! Ghehe.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 12:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Drenthe zou zich neer moeten leggen bij een evt plaats op de bank of een positie.. Verders moet hij zich niet boven een groep zetten en ingetogen te werk gaan.. Kan hij dat opbrengen dan is er geen probleem... Dus alles accepteren en vlammen op ht veld!! Maar kan hij dat ? Dat zullen we zien bij zijn nieuwe club. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RenatoBos