|
|
JanM
|
|
|
quote: Als iedereen cijfers geeft, reken ik het gemiddelde wel ff uit ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk het wel broer.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Geen cijfers, gewoon wie genoemd wordt als doelpunt van het jaar 5 punten eventuele nummer 2 3 punten en nummer 3 1 punt.
1. Manu 2. Cabral |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Je moet kijken wat er vooraf gebeurd, dus de aanname van Bakkal is zeer goed en dan dat schot dus dat zeer mooie doelpunt tegen AZ van hem, prima doelpunt |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Wel leuk inderdaad om zoiets te doen zodat we een top 3 kunnen maken. Doen we het als volgt: kies een top 3 uit, vergeet niet bij te vermelden in welke wedstrijd deze gescoord is en eventueel in welke minuut (in het geval die speler meerdere keren heeft gescoord die wedstrijd). De nummer 1 krijgt 3 punten, de nummer 2 krijgt 2 punten en de nummer 3 krijgt 1 punt. Mijn top 3:
Nr 1: Jerson Cabral. Feyenoord - Roda JC Nr 2: Elvis Manu. Heereveen - Feyenoord Nr 3: Jordy Clasie. Feyenoord - Groningen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door Sensi -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: die mocht er idd ook wel zijn ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nr1. Cabral tegen Roda Nr2. Manu tegen Heerenveen Nr3. De Vrij tegen Ajax |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
1: Bakkal tegen NAC 2: Bakkal tegen AZ (thuis) 3: Bakkal tegen AZ (uit)
3 goals van Bakkal kies ik. De eerste had ik al eerder gekozen vanwege de aanval, waar alles inzit: intelligentie, beweging en kwaliteit. De tweede kies ik vanwege de kwaliteit van de afronding en vooral ook het moment. Wellicht de belangrijkste goal van het seizoen. De derde kies ik vanwege de aanval, de afrondingen en de eerste bevestiging die het inhield van de wederopstanding van Feyenoord. Cabral maakte natuurlijk ook een prachtige goal, een goede nr 4. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 23:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:1: Bakkal tegen NAC 2: Bakkal tegen AZ (thuis) 3: Bakkal tegen AZ (uit) 3 goals van Bakkal kies ik. De eerste had ik al eerder gekozen vanwege de aanval, waar alles inzit: intelligentie, beweging en kwaliteit. De tweede kies ik vanwege de kwaliteit van de afronding en vooral ook het moment. Wellicht de belangrijkste goal van het seizoen. De derde kies ik vanwege de aanval, de afrondingen en de eerste bevestiging die het inhield van de wederopstanding van Feyenoord. Cabral maakte natuurlijk ook een prachtige goal, een goede nr 4. Begrijp je goed T, maar het is moeilijk kiezen uit zoveel moeilijke goals..als dat schot van Clasie tegen Twente er in had gegaan had ik die gekozen als nummer 1, helaas hield boschker die tegen.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Voorlopige tussenstand hou ik bij in de eerste post, ben de telling overnieuw begonnen omdat de meeste maar 1 doelpunt hebben uitgezocht. Mag natuurlijk maar een top 3 vind ik leuker.
quote:De Vrij tegen 020! Heb ik als nummer 1 gezet, dus 3 punten. Heb ie er nog 2 maat? =) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 01:17 schreef Sensi het volgende:Voorlopige tussenstand hou ik bij in de eerste post, ben de telling overnieuw begonnen omdat de meeste maar 1 doelpunt hebben uitgezocht. Mag natuurlijk maar een top 3 vind ik leuker. [..] Heb ik als nummer 1 gezet, dus 3 punten. Heb ie er nog 2 maat? =) Wel oude tussenstand. Komt er nog een nieuwe? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goal Aissatti tegen PSV is Officiele goal van het jaar.
maar dat schot van Bakkal tegen Az was ook een mooie goal.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op woensdag 30 mei 2012 - 22:36 schreef NatjosFC het volgende:Goal Aissatti tegen PSV is Officiele goal van het jaar. maar dat schot van Bakkal tegen Az was ook een mooie goal.. Alleen goals van FR pipo |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das tegen dovemansoren ben ik bang..d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dat moet zeker die van elvis Manu worden in de match uit bij Hoerenveen ........ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nr. 2 moet die van Bakkal zijn thuis tegen AZ |
|
|
|