|
|
FR-Han
|
|
|
van geel is goed bezig.... vormer, goossens, janmaat... allemaal blank. van geel is eindelijk met het verwittings proces begonnen. want laten we wel wezen... iets blanker mag ook wel! ik heb vertrouwen in het proces van martin. you go martin!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Nu snap ik ineens waarom Janmaat gehaald is. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
bijvoorbeeld... de wedstrijd is op een zaterdag avond en de verlichting is niet optimaal... wat zie je dan sneller in het schemert?
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aan het bieren Biek..d:-))))) |
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
ja ach het is wel irritant dat al die negers hetzelfde haar hebben en je dus aan de schoenen moet zien wie het is en met al die negers viel het nog best mee |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:39 schreef VFRfan12 het volgende:ja ach het is wel irritant dat al die negers hetzelfde haar hebben en je dus aan de schoenen moet zien wie het is en met al die negers viel het nog best mee Co? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:24 schreef FR-Han het volgende:van geel is goed bezig.... vormer, goossens, janmaat... allemaal blank. van geel is eindelijk met het verwittings proces begonnen. want laten we wel wezen... iets blanker mag ook wel! ik heb vertrouwen in het proces van martin. you go martin!! verwittingsproces...hahahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik vind dit geen topic waard blank of gekleurd maakt niets uit feyenoord is 1 moet je niet over negers gaan beginnen bij feyenoord is 1 voor allen en allen voor in. Sluiten svp deze topic. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: relax manager van VanHaaren... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:44 schreef legrande het volgende:Ik vind dit geen topic waard blank of gekleurd maakt niets uit feyenoord is 1 moet je niet over negers gaan beginnen bij feyenoord is 1 voor allen en allen voor in. Sluiten svp deze topic. is toch opvallend... wijnaldum en fer weg, guidetti goosens janmaat vormer en opperblanke immers op het oog... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:47 schreef FR-Han het volgende:[..] is toch opvallend... wijnaldum en fer weg, guidetti goosens janmaat vormer en opperblanke immers op het oog... Kuyt, Denis niet te vergeten.. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Die zijn inderdaad ook weg... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Drenthe, oh nee Bruins!
P.S. vind dit een heel bedenkelijk topic! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
maar kuyt wil hij dus ook... obergruppenfuhert martin weet raad!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: het is laat. en mijn ziekelijke geest werd door gyan verteld dat ik deze topic moest starten. vandaart |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: En denis kljoejev terug lees ik net van renato |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:47 schreef FR-Han het volgende:[..] is toch opvallend... wijnaldum en fer weg, guidetti goosens janmaat vormer en opperblanke immers op het oog... Dan heeft Royston Drenthe geen kans dus hahahaha |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:57 schreef FR-Han het volgende:[..] het is laat. en mijn ziekelijke geest werd door gyan verteld dat ik deze topic moest starten. vandaart Klopt. En frhan is een veroordeeld pedofiel. Enzo komt er weer een gtstforumruzie opgang |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:47 schreef FR-Han het volgende:[..] is toch opvallend... wijnaldum en fer weg, guidetti goosens janmaat vormer en opperblanke immers op het oog...
hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: royston komt niet. dat is een echte kabelman. die kan niet dealen met de micheal jackson kuur die hij dan krijgt. want het kan wittert |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:24 schreef FR-Han het volgende:van geel is goed bezig.... vormer, goossens, janmaat... allemaal blank. van geel is eindelijk met het verwittings proces begonnen. want laten we wel wezen... iets blanker mag ook wel! ik heb vertrouwen in het proces van martin. you go martin!! [ afbeelding ] Kan dit walgelijke mannetje met z'n racistische trash-talk een ban krijgen??? Opzouten, gast! |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Blank of zwart, maakt het wat uit, bijna allemaal nederlanders ipv allemaal buitenlanders kopen zoals aj......x en psv. Trots op ons cluppie. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:58 schreef Gyan010 het volgende:[..] Klopt. En frhan is een veroordeeld pedofiel. Enzo komt er weer een gtstforumruzie opgang lol. maar je hebt gelijk. heb leon inmiddels gelokt. wist ik veel dat ie 40+ was... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
indi mazzelt!!!!wit gebit:) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Wegwezen hier racistert! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: indi kan blijven. die fucksia roze lippen vallen wel op in het schemert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:57 schreef FR-Han het volgende:[..] het is laat. en mijn ziekelijke geest werd door gyan verteld dat ik deze topic moest starten. vandaart (sorry kon geen albino aap vinden) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Die alias is gesloopt door boudewijn. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ligt in Nederland. Zie het probleem niet zo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: mmmm....klinkt hollands,,,, wel n coupe de soleil erin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
sjaak swart??????????????????????????????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 23:08 schreef van geil het volgende:sjaak swart??????????????????????????????????????????????????????????????????? Wie..????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: duidelijk.......t land uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 23:09 schreef van geil het volgende:[..] duidelijk.......t land uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ghehehehehe ..... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik noem één naam: Obiku!
Ga je dus schamen Biek! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe hebbes maar ik vond het niet geschikt om een foto van amsterdommer113 hier te plaatsen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: onzin. ook bij hem kon je aan de binnekant van zijn handen en voeten zien dat hij gespoten was |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 23:13 schreef FR-Han het volgende:[..] onzin. ook bij hem kon je aan de binnekant van zijn handen en voeten zien dat hij gespoten was d:-) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:28 schreef FR-Han het volgende:bijvoorbeeld... de wedstrijd is op een zaterdag avond en de verlichting is niet optimaal... wat zie je dan sneller in het schemert? [ afbeelding ] Het shirt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:28 schreef FR-Han het volgende:bijvoorbeeld... de wedstrijd is op een zaterdag avond en de verlichting is niet optimaal... wat zie je dan sneller in het schemert? [ afbeelding ] en dat brengt ons bij de al oude lampen discussie! ik denk dat philips wel wat wil investeren in feyenoord... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Slotje riekt naar rascisme |
|
|
|