BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De mogelijke geheime plannen van M. van Geel alias de snor

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 mei 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Dirk is nog in competitie dus logisch.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 mei 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:
Dirk is nog in competitie dus logisch.
Dat is ook waar alleen we hebben geen geduld Roony ;)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 mei 2012 - 22:23   quote  deeplink  
Ik heb geduld tot aan de eerste training.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 mei 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:23 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb geduld tot aan de eerste training.
dat is wel het beste maar je kan me een beetje ;)
van geil
 van geil - zaterdag 12 mei 2012 - 22:54   quote  deeplink  
geduld is n schone zaak,,,,,,
in augustus gaat t pas echt rollen
tomson
 tomson - zaterdag 12 mei 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:54 schreef van geil het volgende:
geduld is n schone zaak,,,,,,
in augustus gaat t pas echt rollen
047w.gif
Manu
 Manu - zondag 13 mei 2012 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:24 schreef FR-Han het volgende:
van geel is goed bezig.... vormer, goossens, janmaat... allemaal blank. van geel is eindelijk met het verwittings proces begonnen. want laten we wel wezen... iets blanker mag ook wel! ik heb vertrouwen in het proces van martin. you go martin!!

[ afbeelding ]
Wat een kansloos racistische topic is dit. Wat maakt het uit wat voor kleur een speler heeft. Als hij maar de juiste instelling heeft en kan voetballen.
Belachelijke white trash shit is dit
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:15 schreef Manu het volgende:

[..]

Wat een kansloos racistische topic is dit. Wat maakt het uit wat voor kleur een speler heeft. Als hij maar de juiste instelling heeft en kan voetballen.
Belachelijke white trash shit is dit
weer een die alleen de titel leest. er staat al 3 keer in dat het een geintje was man. sneu dat er zoveel zijn die wel op geert wilders stemmen (iets dat ik nooit zou doen) maar helemaal over de zeik zijn als er een keertje een geintje op het randje word gemaakt
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:15 schreef Manu het volgende:

[..]

Wat een kansloos racistische topic is dit. Wat maakt het uit wat voor kleur een speler heeft. Als hij maar de juiste instelling heeft en kan voetballen.
Belachelijke white trash shit is dit
en als je wat vaker op het forum zit, zou je kunnen weten dat ik bijna altijd zit te dollen hier. dus neem nog een hapje citroen
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 mei 2012 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:18 schreef FR-Han het volgende:

[..]

en als je wat vaker op het forum zit, zou je kunnen weten dat ik bijna altijd zit te dollen hier. dus neem nog een hapje citroen
mwah was mijn primaire reactie ook...
Manu
 Manu - zondag 13 mei 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:17 schreef FR-Han het volgende:

[..]

weer een die alleen de titel leest. er staat al 3 keer in dat het een geintje was man. sneu dat er zoveel zijn die wel op geert wilders stemmen (iets dat ik nooit zou doen) maar helemaal over de zeik zijn als er een keertje een geintje op het randje word gemaakt
Lol dat jij denkt dat pvv stemmers over de zeik gaan bij het lezen van deze "grap" zegt een hele hoop over je humor en inzicht op de pvv.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 mei 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:33 schreef Manu het volgende:

[..]

Lol dat jij denkt dat pvv stemmers over de zeik gaan bij het lezen van deze "grap" zegt een hele hoop over je humor en inzicht op de pvv.
De PVV is de meest zinloze partij ooit en laat de oren alleen maar hangen naar het gepeupel zodat zijn hun populistisch gezever precies daar op kan afstemmen.
Vervolgens weer 4 jaar boeroepen in de kantlijn, want de fout om mee te gaan regeren gaat Greet nooit meer maken, dat is namelijk de doodsteek.
tomson
 tomson - zondag 13 mei 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De PVV is de meest zinloze partij ooit en laat de oren alleen maar hangen naar het gepeupel zodat zijn hun populistisch gezever precies daar op kan afstemmen.
Vervolgens weer 4 jaar boeroepen in de kantlijn, want de fout om mee te gaan regeren gaat Greet nooit meer maken, dat is namelijk de doodsteek.
Jammer dat ze in de peilingen nog niet helemal naar beneden gepleurd zijn.
Hopen dat het voor september nog een beetje gebeurt. Niets meer of minder dan een politieke stoorzender die pvv.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door tomson --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 13 mei 2012 - 10:45   quote  deeplink  
Man, hij verwacht zelf de grote winnaar van de verkiezingen te worden. Wordt een lachertje eerste klas hoop ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door Bosifyable --
Henny
 Henny - zondag 13 mei 2012 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 16:50 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ook al iemand die geen humor heeft. je bent wel een zwartkijker fred. als je de hele topic zou lezen zou je weten dat het een dolletje is. gooi weg die citroen! en doe wat minder zuur
Misschien weet Fred niet wie zijn vader is??
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mwah was mijn primaire reactie ook...
tja. net op het randje of er net overheen. feit blijft dat ik natuurlijk geen rasist ben. dus iedereen bij wie dit verkeerd gevallen is, ik bedoel het als een grap
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 mei 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:56 schreef FR-Han het volgende:

[..]

tja. net op het randje of er net overheen. feit blijft dat ik natuurlijk geen rasist ben. dus iedereen bij wie dit verkeerd gevallen is, ik bedoel het als een grap
ik ken je, vandaar.. Toen ik zag wie t neer gezet had ..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 13 mei 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:56 schreef FR-Han het volgende:

[..]

tja. net op het randje of er net overheen. feit blijft dat ik natuurlijk geen rasist ben. dus iedereen bij wie dit verkeerd gevallen is, ik bedoel het als een grap
Ach, mensen lezen toch weer de eerste posts, om vervolgens te reageren. Die lezen deze reactie wss niet eens.
Henny
 Henny - zondag 13 mei 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:56 schreef FR-Han het volgende:

[..]

tja. net op het randje of er net overheen. feit blijft dat ik natuurlijk geen rasist ben. dus iedereen bij wie dit verkeerd gevallen is, ik bedoel het als een grap
Ik heb hier persoonlijk veel minder problemen mee dan met je JTST topic over het feit dat je die zoenende chocoladeridders miste.
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 11:01 schreef Henny het volgende:

[..]

Ik heb hier persoonlijk veel minder problemen mee dan met je JTST topic over het feit dat je die zoenende chocoladeridders miste.
de edwin en lucas topic... dat was een meesterwerkje of niet dan? lmao
tomson
 tomson - zondag 13 mei 2012 - 11:04   quote  deeplink  
OBIKU! Kan je toch niet boos op worden?
37937688.jpg
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 11:04 schreef tomson het volgende:
OBIKU! Kan je toch niet boos op worden?
[ afbeelding ]
+1 alleen types als B.E barrackus worden boos op murdocks... haha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 11:07 schreef FR-Han het volgende:

[..]

+1 alleen types als B.E barrackus worden boos op murdocks... haha
Ghehe dan moet jij boos op Tomson zijn..
Balharius
 Balharius - zondag 13 mei 2012 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:44 schreef legrande het volgende:
Ik vind dit geen topic waard blank of gekleurd maakt niets uit feyenoord is 1 moet je niet over negers gaan beginnen bij feyenoord is 1 voor allen en allen voor in. Sluiten svp deze topic.
Hoewel minder zwart wit ;) ben ik het hier niet helemaal mee eens, (gemiddeld genomen) Blanken voetballers hebben meer inzicht in het hele spel, donkere voetballers zijn vaak veel beter in snelheid en de actie. Als hierin geen balans is dan gaat het vaak veel minder goed. Kijk naar de Franse competitie, actie na actie je ziet de meest frivole dingen daar, maar wat doen ze internationaal? Precies NIKS. Feyenoord heeft teveel donkere Spelers en te weinig blanken. De verhouding moet kloppen. 11 blanken in het veld 5 donkere in de kleedkamer voor het poetsen van de schoenen. (dat laatste is een grap)
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 11:44 schreef Balharius het volgende:

[..]

Hoewel minder zwart wit ;) ben ik het hier niet helemaal mee eens, (gemiddeld genomen) Blanken voetballers hebben meer inzicht in het hele spel, donkere voetballers zijn vaak veel beter in snelheid en de actie. Als hierin geen balans is dan gaat het vaak veel minder goed. Kijk naar de Franse competitie, actie na actie je ziet de meest frivole dingen daar, maar wat doen ze internationaal? Precies NIKS. Feyenoord heeft teveel donkere Spelers en te weinig blanken. De verhouding moet kloppen. 11 blanken in het veld 5 donkere in de kleedkamer voor het poetsen van de schoenen. (dat laatste is een grap)
goed dat je er grap bij zet. voor je het weet heb je het etiket rasist. ;-)
iris80
 iris80 - zondag 13 mei 2012 - 12:02   quote  deeplink  
ff serieus mannen,We are 1..we zijn feyenoord..zullen we ons niet gaan verlagen. Andere topic???bijv of er nog spelers bij komen ofzo?
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 12:07   quote  deeplink  
voor onze opperposter manu... ;-)

FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 12:02 schreef iris80 het volgende:
ff serieus mannen,We are 1..we zijn feyenoord..zullen we ons niet gaan verlagen. Andere topic???bijv of er nog spelers bij komen ofzo?
het is een grote graptopic. dus laat je gaan! je mag ook op andere minderheden los hier... ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2012 - 12:41   quote  deeplink  
Gaap.
tomson
 tomson - zondag 13 mei 2012 - 15:05   quote  deeplink  
http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/3383707/Hehehe+words/
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 12:41 schreef FR-Henk het volgende:
Gaap.
je meisje denk ik wel henk...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 mei 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 17:17 schreef FR-Han het volgende:

[..]

je meisje denk ik wel henk...
Ze slaapt net Han, hahaha!
Wél leuke topic, jammer van die kleurcorrecte reacties. Moet ik van gapen.
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 20:57   quote  deeplink  
ben er vandaag achter gekomen (via stamboom en noem maar op) Ich bin ein berlinert!!! ik heb duitse roots man... lol. ik vroeger altijd met vol afschuw gekeken naar allerlei 2e wereldoorlog docu's. blijkt het mijn volk te zijn!! kan ik nu beginnen met genieten....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door FR-Han --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 20:57 schreef FR-Han het volgende:
ben er vandaag achter gekomen (via stamboom en noem maar op) Ich bin ein berlinert!!! ik heb duitse roots man... lol. ik vroeger altijd met vol afschuw gekeken naar allerlei 2e wereldoorlog docu's. blijkt het mijn volk te zijn!! kan ik nu beginnen met genieten....
Laughing-chimp-gif-animation.gif
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 mei 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 20:57 schreef FR-Han het volgende:
ben er vandaag achter gekomen (via stamboom en noem maar op) Ich bin ein berlinert!!! ik heb duitse roots man... lol. ik vroeger altijd met vol afschuw gekeken naar allerlei 2e wereldoorlog docu's. blijkt het mijn volk te zijn!! kan ik nu beginnen met genieten....
Dat verklaart je gevoel voor humor...
Marsco
 Marsco - zondag 13 mei 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 12:08 schreef FR-Han het volgende:

[..]

het is een grote graptopic. dus laat je gaan! je mag ook op andere minderheden los hier... ;-)
Dit zijn geen grappen. Ga lekker los op het forum van lazio roma. Smakeloos.
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 21:13 schreef Marsco het volgende:

[..]

Dit zijn geen grappen. Ga lekker los op het forum van lazio roma. Smakeloos.
word hem niet. ik ben geen rasist, maar ik haat italianen
Marsco
 Marsco - zondag 13 mei 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 21:18 schreef FR-Han het volgende:

[..]

word hem niet. ik ben geen rasist, maar ik haat italianen
Heb je geen racist genoemd. Jij vindt het gewoon grappig. Ik niet. Hou hier niet van. Er zijn mensen die zo denken en handelen. Daarom maak je er geen grappen over. zo denk ik erover.
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 21:37   quote  deeplink  
ik vind dat rasisme zo uit de tijd is, zo achterhaald, zo stupide, dat ik mensen die wel rasist zijn zo dom vind dat ik er door kan lachen. kijk is naar hans teeuwen... het is shockeren en daardoor lachwekend. ieder een andere mening natuurlijk. en als iemand uit gemaakt word voor rasist, is de gene die de ander uitmaakt voor rasist, ook rasist. wat waarom is een rasist minder als een niet rasist. wie heeft het recht op de waarheid? wat is normaal en wie bepaald? want de wereld is nogal verdeelt in wat wel en niet normaal is. proost trouwens!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Hey Han..
bier1.jpg
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 21:45 schreef RenatoBos het volgende:
Hey Han..
[ afbeelding ]
proost maat! haal maar alvast een nieuwe! heb hem net weg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 mei 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 21:49 schreef FR-Han het volgende:

[..]

proost maat! haal maar alvast een nieuwe! heb hem net weg
Druk bezig..
biertappen.jpg
bier1.jpg
cheerio..
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 21:53   quote  deeplink  
ik haat geel bier trouwens... ook wel rasistisch ergens. iedereen wil blond bier, slechts enkele oud bruin... ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 mei 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 21:27 schreef Marsco het volgende:

[..]

Heb je geen racist genoemd. Jij vindt het gewoon grappig. Ik niet. Hou hier niet van. Er zijn mensen die zo denken en handelen. Daarom maak je er geen grappen over. zo denk ik erover.
Niet meer Hamassen he Marsco!!
bode
 bode - zondag 13 mei 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:44 schreef legrande het volgende:
Ik vind dit geen topic waard blank of gekleurd maakt niets uit feyenoord is 1 moet je niet over negers gaan beginnen bij feyenoord is 1 voor allen en allen voor in. Sluiten svp deze topic.
100% mee eens, direkt sluiten die topic
bode
 bode - zondag 13 mei 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:44 schreef legrande het volgende:
Ik vind dit geen topic waard blank of gekleurd maakt niets uit feyenoord is 1 moet je niet over negers gaan beginnen bij feyenoord is 1 voor allen en allen voor in. Sluiten svp deze topic.
100% mee eens, direkt sluiten die topic
bode
 bode - zondag 13 mei 2012 - 21:59   quote  deeplink  
ik heb hem maar twee keer gedaan, voor de goeie lezers
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 mei 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Ik vond het ook een raar topic maar heeft niemand nu door dat het een iets misgelopen grap is geweest?
Fucking hell,zijn hele facebook staat vol met gekleurde mensen...

Klaar nu oke!!!
Marsco
 Marsco - zondag 13 mei 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 21:37 schreef FR-Han het volgende:
ik vind dat rasisme zo uit de tijd is, zo achterhaald, zo stupide, dat ik mensen die wel rasist zijn zo dom vind dat ik er door kan lachen. kijk is naar hans teeuwen... het is shockeren en daardoor lachwekend. ieder een andere mening natuurlijk. en als iemand uit gemaakt word voor rasist, is de gene die de ander uitmaakt voor rasist, ook rasist. wat waarom is een rasist minder als een niet rasist. wie heeft het recht op de waarheid? wat is normaal en wie bepaald? want de wereld is nogal verdeelt in wat wel en niet normaal is. proost trouwens!
Dat bedoel ik. Daarmee zijn we het eens. Op punt dat iedereen zn eigen waarheid kent. Maar probleem is juist dat niet iedereen daar zo over denkt. En daarmee ligt het dus gevoelig om daar grappig over te gaan doen. Stel, en ik bedoel ook echt stel he. Jij bent homofiel (nogmaals, vb... Mssc ben je het wel, zou ik geen problemen mee hebben). Je wordt daar dagelijks mee geconfronteerd, bent er zelfs een keer voor in elkaar geslagen. Zou jij dan vrolijk worden van een topic waarin homos belachelijk worden gemaakt omdat diegenen die dat doen omdat ze wel iets hebben tegen homo's die daarom lachwekkend zijn? En als jou dat niets zou kunnen schelen, zit je er dan misschien mee dat anderen die hier ook met plezier posten daar wel mee zitten? Daar rekening mee houden heet het tonen van respect.
Marsco
 Marsco - zondag 13 mei 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet meer Hamassen he Marsco!!
Nooit gedaan leon

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De mogelijke geheime plannen van M. van Geel alias de snor









0.0073051