|
|
Martijn
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook niet,in de KUIP... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij heb je naam ook niet mee kerel!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote: Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie je punt niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 21:53 schreef FR-Han het volgende:ik haat geel bier trouwens... ook wel rasistisch ergens. iedereen wil blond bier, slechts enkele oud bruin... ;-) Ghehe..das habe ich nicht gewusst entschuldigung Herr Han.. |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vond het ook een raar topic maar heeft niemand nu door dat het een iets misgelopen grap is geweest? Fucking hell,zijn hele facebook staat vol met gekleurde mensen... Klaar nu oke!!! Zie mijn verhaal hierboven. Misgelopen grap, prima... Sluiten dit topic dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door Marsco -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
waar n topic allemaal toe kan leiden qua reacties , niet normaal... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Racisme heb ik hier niet gezien.
En nou neuken allemaal.
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Inhoudelijk reageren (op han na overigens) ook niet. Maar genoeg van mij, ben mezelf zat hier. Ga boudewijn feliciteren. Wel goed topic van han... Wat mij betreft dan ;-). Tis gewoon hoe ik erover denk Henk. Zie heus wel dat hier geen sprake is van racisme. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Mij iets TE gemengd Henk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Alle niet Irakezen optyfen!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
martin van geel heeft dit topic gelezen en ziet af van blondie kuyt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heeft er niks mee te maken. Martin selecteert op kerkgangers. Is algemeen bekend. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Fr-Han is 1 van de meest \kleurrijke figuren op dit forum. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: klopt! als ik het warm heb ben ik rood, verliest feyenoord word ik groen, ben ik ziek zie ik geel,heb ik het koud word ik blauw... eensert!! |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
verwittingsproces...???? zielige gozer...je komt zeker niet uit Rdam>?.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik zei het toch, iemand komt weer blind reageren. En zie wie het is, de poster die kut Kuyt graag ziet sterven.
Niveautje! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ook jij leest niet verder dan de topic titel. kom niet uit rotterdam. woon momenteel in holy... dus... als ik met collega's dolletjes maak, krijg ik ze net zo hart terug. op een leuke respectvolle manier. zelfs zei kunnen hier om lachen. waarom? omdat ze me kennen. als je dirk kuyt dood wenst is wel normaal zeker? |
|
|
|
|
Willem v. Oranje
|
|
|
met supporters als FR-Han heb je geen vijanden meer nodig! |
|
|
|
|
Willem v. Oranje
|
|
|
Ben blij dat er gelukkig ook mensen, NIET met Fr-Han eens zijn. Dolletje... zo'n dolletje moet je op de kruiskade maken tijdens zomercarnaval, dan ben je een held!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 12:47 schreef Willem v. Oranje het volgende:Ben blij dat er gelukkig ook mensen, NIET met Fr-Han eens zijn. Dolletje... zo'n dolletje moet je op de kruiskade maken tijdens zomercarnaval, dan ben je een held!!! waar lees jij dat ik rasist ben? waar lees je dat ik het eens ben met de stelling? leer ook is lezen man. er staat dat het blanker kan. niet dat het ook niet donkerder mag. spelen met taal. en jij hebt blijkbaar het intelectueel om er geen fuck van te begrijpen. dat het geintje niet gewaardeert word is prima. ik weet hoe ik erin sta. en ik weet wie me vrienden zijn. en ik weet dat ik juist iemand ben die iedereen accepteer wat voor kleurtje, geloof of sexueele geaardheid dan ook. je kan je beter druk maken om dingen die belangrijk zijn knul. stem op sp de komende verkiezing. of ben je een stiekume wilders stemmer? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom ga je er eigenlijk nog op in? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
i love
dan is dat weer duidelijk! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: omdat de reactie mijns inziens zo dom is, dacht ik ik leer hem iets... maar ja. moet natuurlijk niet teveel verwachten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 13:00 schreef FR-Han het volgende:[..] omdat de reactie mijns inziens zo dom is, dacht ik ik leer hem iets... maar ja. moet natuurlijk niet teveel verwachten Zijn net zo intolerant als dat ze anderen daarvan beschuldigen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Willem v. Oranje
|
|
|
Leren doe je me niks. Je laat met je duo penotti pot wel zien dat je ook grappig kunt zijn zonder iemand te kwetsen. Leermoment voor jezelf, proficiat! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 12:47 schreef Willem v. Oranje het volgende:Ben blij dat er gelukkig ook mensen, NIET met Fr-Han eens zijn. Dolletje... zo'n dolletje moet je op de kruiskade maken tijdens zomercarnaval, dan ben je een held!!! Op de Kruiskade heb je omgekeerd rasicisme....Ik heb jaren in het oude westen gewoond en weet prima hoe het daar werkt. Daar ben je als blanke gewoon de allochtoon. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Maar dat mag je niet hardop zegge Tomson. Stouterd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sorry dan, maar ik pas het lekker niet aan. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Hé, waar zijn de witte m&m's? Zie je ook witte mensen worden gediscrimineerd. Zo wordt iedereen gediscrimineerd en zijn we dus toch weer elkaars gelijken. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Helaas heb ik daar hier de mogelijkheden niet voor ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 16:30 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hé, waar zijn de witte m&m's? Zie je ook witte mensen worden gediscrimineerd. Zo wordt iedereen gediscrimineerd en zijn we dus toch weer elkaars gelijken. Witte M&M's zijn vies, smaken teveel naar zonnebrandolie. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nog niet naar het strand om bij te kleuren biek? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Voor iemand die de Headliner links zou laten liggen, post je steeds meer hier? ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 18:04 schreef Bosifyable het volgende:[..] Voor iemand die de Headliner links zou laten liggen, post je steeds meer hier? ;) komt omdat dit forum in goede tijd honderd keer leuker was dan dat nieuwe forum. met alle respect natuurlijk. hier komen veel meer mensen op. denk dat 60%nooit post hier maar wel leest. en de lezers houden van me... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 18:08 schreef FR-Han het volgende:[..] komt omdat dit forum in goede tijd honderd keer leuker was dan dat nieuwe forum. met alle respect natuurlijk. hier komen veel meer mensen op. denk dat 60%nooit post hier maar wel leest. en de lezers houden van me... Forum is nu bijna 4 jaar online (?) en heb er nu 2,5 jaar op zitten inclusief meelezen etc. Met alle oude ex-posters was het idd een top forum, druk en gezellig, maar doet m.i. niets af aan het andere forum. Vermaak me daar ook, ondanks dat het minder druk is.
En ik vond obiku010 leuker :') |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 18:12 schreef Bosifyable het volgende:[..] Forum is nu bijna 4 jaar online (?) en heb er nu 2,5 jaar op zitten inclusief meelezen etc. Met alle oude ex-posters was het idd een top forum, druk en gezellig, maar doet m.i. niets af aan het andere forum. Vermaak me daar ook, ondanks dat het minder druk is. En ik vond obiku010 leuker :') ik wil ook niet zeggen dat dat forum niet in orde is. alleen maar dat ik daar iets mis dat ik hier inmiddels ook mis. obiku is dood man. komt nooit meer terug! hahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je lult.
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als ie nu ook nog eens verstand van voetballen kreeg, dan komt het helemaal goed! Hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat janm met bruins heeft heb ik met bruin... het levert een partij aandacht op ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 18:29 schreef FR-Han het volgende:wat janm met bruins heeft heb ik met bruin... het levert een partij aandacht op ;-) En wat ik met Erwin Mulder heb zeker? .................. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jij hebt dat met donatie's aan feyenoord... hahahaha |
|
|
|