|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: geeft niks man,haald het gemiddelde op dit forum aardig omhoog...
goed topic man!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] geeft niks man,haald het gemiddelde op dit forum aardig omhoog... goed topic man!!! precies we doen alles om het gemiddelde op dit forum omhoog te halen lol... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: Dortmund ook een volksclub! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha
rustig maar 31 juli mag Feyenoord weer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Chelsea wint ook van Bayern, appeltje eitje.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: Precies!Nu heb ik precies waar ik het heen wilde hebben gaan!goede interventie renato!haha
Come On Chelsea!lol de hele week is het dortmundweek!tot en met zaterdag dan is het chelsea dag! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kweenie, kweetetnie . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: Tuurlijk wel!laat bayern het spel maar maken althans........
en dan chelsea lekker met de inviduele kwaliteiten de wedstrijd winnen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:23 schreef TheMenace het volgende:[..] Tuurlijk wel!laat bayern het spel maar maken althans........ en dan chelsea lekker met de inviduele kwaliteiten de wedstrijd winnen! kweenie, . . . kweetetnie . . . |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: jawohl herr ubermansturmbahnfuhrer! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De spanning is ondraaglijk! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: danke! ps welke biette rote??oder was?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou, . . zit met 't zweet in m'n handen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nou niet alleen in me handen op dit moment haha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: goh, da's lache . . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel fijn dat je er weer bent Menace. We kwamen nog een dorpsgek tekort. In de bak gezeten na de huldiging in de bijlmer? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:30 schreef tomson het volgende:Wel fijn dat je er weer bent Menace. We kwamen nog een dorpsgek tekort. In de bak gezeten na de huldiging in de bijlmer? bijlmer daar kom ik niet!das verboten terrein!maar ben wel blij dat je blij met me bent haha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: je moet vooral niet doen alsof hoor dat doe ik ook nooit..... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:30 schreef tomson het volgende:Wel fijn dat je er weer bent Menace. We kwamen nog een dorpsgek tekort. In de bak gezeten na de huldiging in de bijlmer? ik vind het toch wel weer heel naar dat je me weer zo verwelkomt dan lijkt het net alsof ik niet welkom ben.moewhahahaha ik kan er toch ook niks aan doen dat die afgekeurde tomson een niet werkende kut tv is!was al na een jaar stuk. wat ben je toch een naar narcistisch mannetje bah......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:30 schreef tomson het volgende:Wel fijn dat je er weer bent Menace. We kwamen nog een dorpsgek tekort. In de bak gezeten na de huldiging in de bijlmer? hoeso?haden ze er aan eentje niet genoeg hiero? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fokkie fokkie 10 dollar..
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha speciaaal voor mij??
dank je! ps ik zoek nog personeel trouwens tomson!of heb je al een baan?of ben je werkloos?daar acht ik je meer in aanmerking voor!
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik heb zelfs vandaag nog gewerkt.Heb al teveel gestoorde bazen gezien in m'n leven. Bedankt voor het aanbod dus,maar nee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoe is het trouwens op de sociale werkplaats dennis? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:59 schreef tomson het volgende:Ik heb zelfs vandaag nog gewerkt.Heb al teveel gestoorde bazen gezien in m'n leven. Bedankt voor het aanbod dus,maar nee. hahaha ja ik ook dus dan ben je maandag vrij toch?
gestoord ben ik wel maar baas nee daar verdien ik veeeels te weinig voor!
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nou geweldig het stikt van de patienten die elke dag langskomen!moet ik ze de groeten van je doen???of kom je ook gezellig een keer langs?jij zult je er zeker thuisvoelen!hahaha
het is wel een werkplaats ja alleen het stikt af en toe van de onbevoegden daar!
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 22:59 schreef tomson het volgende:Ik heb zelfs vandaag nog gewerkt.Heb al teveel gestoorde bazen gezien in m'n leven. Bedankt voor het aanbod dus,maar nee. Heb je werkelijk normale bazen dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weinig Leon, maar zou jij voor menace willen werken? Complete psychopaat! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja!
Nou ja redelijk... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: als het maar betaald toch leon???P:haha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wij hebben een baas die er bijna nooit is!kijk das pas een goede baas!haha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 23:41 schreef TheMenace het volgende:[..] wij hebben een baas die er bijna nooit is!kijk das pas een goede baas!haha alleen n hond heb n baas, Menace.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
best lachen met/om die TM . . |
|
|
|