|
|
FR-Han
|
|
|
aangezien boudewijn de moeder van dit forum is(hij heeft dit forum op de aarde gezet) wil ik hem van harte feliciteren met moederdag!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en alvast voor de late uurtjes...
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 12:11 schreef FR-Han het volgende:aangezien boudewijn de moeder van dit forum is(hij heeft dit forum op de aarde gezet) wil ik hem van harte feliciteren met moederdag!!! [ afbeelding ] wist niet dat boudewijn een vrouwtje was??ik zou dit niet pikken boudewijn.(hij) zet je als vrouwtje neer.ik vind dit wel een ban waard hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 12:15 schreef TheMenace het volgende:[..] wist niet dat boudewijn een vrouwtje was??ik zou dit niet pikken boudewijn.(hij) zet je als vrouwtje neer.ik vind dit wel een ban waard hahaha je verpest het topic knul! beter feliciteer je onze held even... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: haha ben altijd (goed)in dingen verpesten P;maja gefeliciteerd boudewijntje en mag je mij en ons lotgenoten....maar weinig bans geven dit jaar en de fans van de bijlmer maar heeeel veel! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ja precies.waarschijnlijk zijn de moderators nog niet wakker!
dit betekent dus als de kat van huis is dan dansen de muizen.we mogen weer schelden!!P: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gefeliciteerd Boudewijn. En jij ook Hannie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van harte oppermoeder Boudewijn!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bandewijn ik wens je een hele leuke dag toe, geniet ervan meisje.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Goed initiatief dit :-). Gefeliciteerd boudewijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
onze schepper... a chick with a dick.... but anyway,,,:):):) van harte boudewijn. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die gaf ie net voor jouw post. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Een man van weinig woorden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En veel zeggingskracht... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat een teleurstelling! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik hou niet van speeches dus hou het altijd kort...
Maar 21 Februari ben ik jarig! Onthouden dus! :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 16:12 schreef Boudewijn het volgende:ik hou niet van speeches dus hou het altijd kort... Maar 21 Februari ben ik jarig! Onthouden dus! :) Tis geen kwestie van willen, maar van moeten! Kom op met die speech! ;)
21 februari wordt collectief vergeten als de speech uitblijft! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 16:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis geen kwestie van willen, maar van moeten! Kom op met die speech! ;) 21 februari wordt collectief vergeten als de speech uitblijft! Als m'n moeder de datum maar niet vergeet! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ach wat maakt het uit, de wereld vergaat toch op 21 december... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, is pas over 7000 jaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als het er zo staat komt het toch wel snel dichterbij. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 16:12 schreef Boudewijn het volgende:ik hou niet van speeches dus hou het altijd kort... Maar 21 Februari ben ik jarig! Onthouden dus! :) allemaal wel leuk, maar zie nog steeds geen gebak, . . of duiken we met z'n allen alsnog het cafe in? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 17:49 schreef sevillana het volgende:[..] allemaal wel leuk, maar zie nog steeds geen gebak, . . of duiken we met z'n allen alsnog het cafe in? vandaag nog ff niet waarschijnlijk, maar we halen het in! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat dan weer wel natuurlijk . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weet je al wanneer jarige..?? Gefeliciteerd hè.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik hoop dat ik eind volgende week weer overdag normaal online kan zijn. Ben deze dagen onregelmatig en voor te korte tijd online om het te kunnen vieren in het cafe! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 02:01 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik hoop dat ik eind volgende week weer overdag normaal online kan zijn. Ben deze dagen onregelmatig en voor te korte tijd online om het te kunnen vieren in het cafe! Zegt de datum 21 februari jouw iets dan..? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: De dag dat ik ooit ter wereld kwam |
|
|
|