BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk komt niet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 mei 2012 - 06:08   quote  deeplink  
beetje jammer Dirk,ja over een jaar of 3 wil je wel.pffffff
Wat een drama.
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 14 mei 2012 - 06:20   quote  deeplink  
c3ry6qshlcf9qareb.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door De vrouw van --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 06:57   quote  deeplink  
Dan niet. Boek kan dicht.
Suijltje
 Suijltje - maandag 14 mei 2012 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 06:57 schreef Stylzz het volgende:
Dan niet. Boek kan dicht.
Eensert, graag of helemaal niet!
Toooooooguuuuz
 Toooooooguuuuz - maandag 14 mei 2012 - 07:18   quote  deeplink  
Ah dirk, clubliefde bestaat dus niet meer?

ga je zakken maar vullen!
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 14 mei 2012 - 07:18   quote  deeplink  
Dirk Kuyt heeft een aanbod van Feyenoord om terug te keren bij de club afgewezen, zo laat hij weten in het Algemeen Dagblad. 'Ik ben nog altijd maar 31 jaar. Ik heb nu nog de ambitie en de fitheid om nog een keer voor het hoogst haalbare te gaan. Dat ik met Feyenoord in gesprek ben gegaan, geeft aan dat ik het een serieuze kans wilde geven.'
Feyenoord Netwerk
Volgens Kuyt zijn de contrasten tussen de keuzes te groot. Sportief is er interesse van clubs met Europees voetbal uit de grote voetballanden. daarnaast zou hij meer dan 80% van zijn salaris in moeten leveren. Feyenoord kon hem slechts een contract voor drie seizoenen bieden. Hij bracht zelf de optie in om een contract voor tien jaar te tekenen, eerst als speler daarna als coach. Dat risico was te groot voor Feyenoord. 'Als je 35 of 36 bent, weet je dat je carrière er bijna op zit, maar ik ben pas 31, in de kracht van mijn leven. Nog twee, drie jaar in de buitenlandse top meedraaien, moet zeker lukken,' aldus Kuyt in het AD.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door De vrouw van --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 07:18 schreef De vrouw van het volgende:
Dirk Kuyt heeft een aanbod van Feyenoord om terug te keren bij de club afgewezen, zo laat hij weten in het Algemeen Dagblad. 'Ik ben nog altijd maar 31 jaar. Ik heb nu nog de ambitie en de fitheid om nog een keer voor het hoogst haalbare te gaan. Dat ik met Feyenoord in gesprek ben gegaan, geeft aan dat ik het een serieuze kans wilde geven.'
Feyenoord Netwerk
Volgens Kuyt zijn de contrasten tussen de keuzes te groot. Sportief is er interesse van clubs met Europees voetbal uit de grote voetballanden. daarnaast zou hij meer dan 80% van zijn salaris in moeten leveren. Feyenoord kon hem slechts een contract voor drie seizoenen bieden. Hij bracht zelf de optie in om een contract voor tien jaar te tekenen, eerst als speler daarna als coach. Dat risico was te groot voor Feyenoord. 'Als je 35 of 36 bent, weet je dat je carrière er bijna op zit, maar ik ben pas 31, in de kracht van mijn leven. Nog twee, drie jaar in de buitenlandse top meedraaien, moet zeker lukken,' aldus Kuyt in het AD.
Overigens snap ik het wel hoor, alleen zit realistisch de terugkeer er daarna niet meer in.
80% voor clubliefde is veel, die tien jaar is op zich nog wel een realistische optie ook.
Maar goed, boek dicht klaar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 07:30   quote  deeplink  
Overigens wel gek, dit komt nu ineens in de krant, dagen daarvoor niets.. Waarheidsgehalte?
Wim2
 Wim2 - maandag 14 mei 2012 - 08:15   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij wegrot bij een of andere degradieclub ofzo!
Dat ie nog denk dat hij met die belabberde techniek nog vooruit kan gaan wat een onzin. Na al die lovende woorden over zijn terugkeer kiest hij gewoon weer voor meer geld. BAH! ROT MAAR OP TUFUS KUT!
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 08:19   quote  deeplink  
Waarom doen we allemaal zo allergisch over geld?

Ik had precies hetzelfde gedaan, verandert niets aan je gevoel voor de club. 80% is gewoon fokking veel.
Wim2
 Wim2 - maandag 14 mei 2012 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:19 schreef Stylzz het volgende:
Waarom doen we allemaal zo allergisch over geld?

Ik had precies hetzelfde gedaan, verandert niets aan je gevoel voor de club. 80% is gewoon fokking veel.
Ja, maar hij heeft al heel erg veel verdiend en hij zij iedere maand wel zowat dat hij terugwillde naar Feyenoord terwijl hij wist dat Feyenoord hem nooit zoveel zou kunnen betalen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:23 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ja, maar hij heeft al heel erg veel verdiend en hij zij iedere maand wel zowat dat hij terugwillde naar Feyenoord terwijl hij wist dat Feyenoord hem nooit zoveel zou kunnen betalen.
Dan nog 80% is heel veel, deze mensen moeten tot hun 35e verdienen en daar de rest van hun leven op teren. Geld daarna is zo veel minder.

Ik snap het wel, maar goed, de sentimenten begrijp ik ook.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 mei 2012 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:19 schreef Stylzz het volgende:
Waarom doen we allemaal zo allergisch over geld?

Ik had precies hetzelfde gedaan, verandert niets aan je gevoel voor de club. 80% is gewoon fokking veel.
Teleurstelling in Dirk is groot bij velen. Bij ons allen denk ik zo.
En: Dirk heeft zélf verwachtingen geschapen door ooit terug te willen keren.

Overigens snap ik die aanbieding van 3 jaar niet helemaal. EEn langere verbintenis met hem als (assistent/jeugd)trainer in de toekomst zat er tóch niet in?
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 mei 2012 - 08:29   quote  deeplink  
dan hoop ik dat we dirk nog tegenkomen europees... en hem dan uitschakelen... en toezingen (op respectvolle manier) dat ie een foutje heeft gemaakt
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 14 mei 2012 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:15 schreef Wim2 het volgende:
Ik hoop dat hij wegrot bij een of andere degradieclub ofzo!
Dat ie nog denk dat hij met die belabberde techniek nog vooruit kan gaan wat een onzin. Na al die lovende woorden over zijn terugkeer kiest hij gewoon weer voor meer geld. BAH! ROT MAAR OP TUFUS KUT!
Vieze woorden Wim, bah. Ga je mond spoelen.
fredje
 fredje - maandag 14 mei 2012 - 09:17   quote  deeplink  
Ik snap hem wel die Dirk. Alleen jammer dat hij een grote mond had van ik kom ooit terug. Hij mag wegblijven nu want dan is hij te oud over een paar jaar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 09:19   quote  deeplink  
De grote vraag, hebben we Dirk nodig, of een echte spits.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 mei 2012 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:
Overigens wel gek, dit komt nu ineens in de krant, dagen daarvoor niets.. Waarheidsgehalte?
Heel jammer dat hij niet komt, was ook mijn gedachte gelijk Stylzz, je hoort de hele tijd niets en dan BAM " hij komt niet"..
Jammer voor Feyenoord en erg jammer voor Dirk, eerst nog drie jaar ergens anders, dan zie ik hem ook niet meer als speler terugkomen bij ons..
Best wel teleurgesteld had echt gehoopt dat ie zou komen. Maar 80% inleveren is wel erg veel..had er wel op gerekend dat ie veel in moest leveren maar pffff 80%..
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 09:31   quote  deeplink  
3 jaar is gewoon onmogelijk, is over 2 maanden 32.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 mei 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:15 schreef Wim2 het volgende:
Ik hoop dat hij wegrot bij een of andere degradieclub ofzo!
Dat ie nog denk dat hij met die belabberde techniek nog vooruit kan gaan wat een onzin. Na al die lovende woorden over zijn terugkeer kiest hij gewoon weer voor meer geld. BAH! ROT MAAR OP TUFUS KUT!
Onzin lul..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 14 mei 2012 - 09:32   quote  deeplink  
Salaris plafond van €500.000,- En eventueel iets hoger, zeg €750.000,-

Het is veel geld, maar van 3 tot 4 miljoen die stap terug maken, het is en blijft veel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 09:32   quote  deeplink  
Dirk Kuijt keert deze zomer nog niet terug bij Feyenoord. Liverpool gaat hij naar alle waarschijnlijkheid wel verlaten, maar zijn keuze zal elders liggen. 'Ik ben nog maar 31 jaar. Ik wil nog één keer voor het hoogst haalbare gaan'.

Clubs uit alle topcompetities van Europa hebben inmiddels interesse getoond in de Oranje-international. ,,Ik heb nu nog de ambitie en de fitheid om nog één keer voor het hoogst haalbare gaan. Voor een club in een grote competitie of een grote club met Europese ambities. Daar wil ik dan ook voor gaan.''

Een maand geleden dronken Dirk Kuijt en Rob Jansen van Sport-Promotion in Katwijk een kop koffie met Martin van Geel. De technisch directeur van Feyenoord tastte met de spits en zijn zaakwaarnemer de mogelijkheden af voor een terugkeer deze zomer in de Kuip. De afgelopen dagen hadden ze opnieuw contact. Kuijt meldde dat hij zijn loopbaan definitief nog een vervolg geeft in het buitenland. ,,Dat ik met Feyenoord in gesprek ben gegaan, geeft aan dat ik het een serieuze kans wilde geven. Maar op meerdere vlakken zijn de contrasten groot. Te groot op dit moment, de club en ik zien dat allebei wel in'', zegt Kuyt over zijn beslissing.

Het gaat hard met het aantal clubs dat interesse heeft, merkt hij. ,,Ook clubs uit Engeland, Duitsland, Spanje, Portugal en Italië hebben zich gemeld. Dan praat je over alle grote voetballanden. En daar zitten ploegen bij die ook op Europees niveau meedoen. Koppel je de financiële kant daaraan, dan zou ik bij een terugkeer naar Nederland 80 procent van mijn huidige salaris bij Liverpool moeten inleveren. Als je 35 of 36 jaar bent, weet je dat je carrière er bijna op zit, maar ik ben pas 31, in de kracht van mijn leven. Nog twee, drie jaar in de buitenlandse top meedraaien, moet zeker lukken. Als dit de contrasten zijn, vind ik dat ik het niet kan maken om alles te laten vallen en nu al terug te gaan naar Nederland. Daarbij redeneer ik ook vanuit mijn gezin. We hebben vier kinderen, voor hen komt er ook nog een tijd na mijn carrière.''

AS Roma en Hamburger SV hebben zelf naar buiten gebracht dat ze hem willen vastleggen. Maar een echelon hoger zijn er dus ook opties en heel interessante. In de afgelopen weken hebben Feyenoord en Kuijt nog wel naar constructies gekeken. Zaakwaarnemer Jansen probeerde alternatieve opties aan te dragen. ,,Daarom stoort het mij dat Rob is neergezet als degene die me weg zou houden bij Feyenoord'', zegt Kuijt. ,,Ik hoorde ook suggesties dat mijn vrouw terug te zou willen naar Nederland, maar dat Rob en ik dat zouden blokkeren. Is allemaal onzin. Rob probeerde juist mee te denken. Dankzij hem staat in mijn contract bij Liverpool een clausule dat ik voor nul euro naar Feyenoord zou kunnen.''

De afgelopen weken bracht Jansen ondermeer de optie in van een contract voor tien jaar in de Kuip (om het salaris van Kuyt over een langere periode te spreiden, red.). ,,Ik zou dan eerst een aantal jaren als speler naar Feyenoord komen om daarna bij de club als trainer te beginnen. Zeg maar de route Giovanni van Bronckhorst'' legt Kuijt uit. ,,Maar Feyenoord wilde het bij een contract voor drie jaar als speler houden. De club ziet me graag komen, maar wil geen risico's. En daar kan ik me veel bij voorstellen. In dat gesprek met Martin van Geel in Katwijk heb ik dat ook meteen gezegd: ik wil zelf geen scenario waarin Feyenoord mij met veel bombarie binnenhaalt, en dat na een tijdje blijkt dat ik financieel een blok aan het been ben. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.''

De Katwijker richt zich vol overgave op een nieuwe sportieve uitdaging. Hij voelt zich fitter dan ooit. ,,Mijn fysieke tests bij Liverpool zijn beter dan ze ooit zijn geweest. En in Oranje, waar ik wél elke wedstrijd speel, heb ik in tien kwalificatieduels voor het EK zes keer gescoord. Met zeven assists erbij hebben niet veel flankaanvallers betere statistieken. Ook bij Liverpool maakte ik vorig seizoen nog doelpunten terwijl ik in een vast speelritme zat. Na de winterstop waren het 13 goals en acht assists in de eerste vier maanden onder Kenny Dalglish. Werd ik clubtopscorer mee.''

,,Maar dit seizoen heeft de trainer drie aankopen gedaan die allemaal ook op mijn positie kunnen spelen. In een roulatiesysteem heb ik mijn draai nooit gevonden, maar die nieuwe jongens ook niet. Het zegt alles dat op Luis Suarez na niemand in onze selectie meer dan zes, zeven goals heeft gemaakt. Het liefst zou ik nu bij Liverpool blijven om volgend seizoen in mijn laatste contractjaar keihard revanche te nemen. Maar onder deze trainer heb ik niet de illusie dat ik straks wel weer elke week word opgesteld.''

De Katwijker baalt ervan dat er mogelijke valse hoop is gewekt met zijn eventuele terugkeer naar de Kuip. ,,Het klopt dat ik altijd heel open ben over Feyenoord. Maar het is ook echt mijn club. En daarom wilde ik nu in elk geval het gesprek aangaan. Maar dan achter de schermen, juist om commotie en valse hoop te voorkomen. Dat gesprek in Katwijk had absoluut binnenskamers moeten blijven. We, Rob en ik, maar ook Martin van Geel, balen er nog steeds van dat iemand dat heeft laten mislukken. Wat blijft staan is dat ik op termijn nog steeds graag mijn carrière zou willen afsluiten bij Feyenoord. Maar we zullen zien hoe het loopt.''

http://www.fr-fanatic.com/44396-de-club-ziet-me-graag-komen-maar-wil-geen-risicos/
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 mei 2012 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:19 schreef Stylzz het volgende:
De grote vraag, hebben we Dirk nodig, of een echte spits.
We hebben in iedervgeval iemand nodig die ze er makkelijk in gaat schieten, die goede loop acties kan maken op aangeven van ons middenveld..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 14 mei 2012 - 09:35   quote  deeplink  
Mooi en eerlijk stuk, blijft een held voor mij!
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 mei 2012 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:35 schreef Bosifyable het volgende:
Mooi en eerlijk stuk, blijft een held voor mij!
ik kan er inderdaad heel goed mee leven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 mei 2012 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:35 schreef Bosifyable het volgende:
Mooi en eerlijk stuk, blijft een held voor mij!
Precies hè. Teveel van hem genoten om hem nu af te kraken, moet wel kwijt dat ik het wel tegen vind vallen van hem daar hij destijds toch duidelijk te kennen heeft gegeven terug te willen komen zodat hij nog wat voor Feyenoord kan betekenen. Dat hij al veel voor Feyenoord heeft betekend toen hij bij ons voetbalde weten we allemaal Dirk///held..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 mei 2012 - 09:41   quote  deeplink  
Eindelijk duidelijkheid. Nu is óók Dirk te begrijpen.

Back to earth: verder gaan met een spits en verbreding selectie.
En ik ga er van uit dat ook volgende seizoen het doel de eerste 5 zal blijven.
Stap voor stap is nog steeds het beleid, schuldenvrij raken prioriteit.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 mei 2012 - 09:42   quote  deeplink  
Inderdaad back to earth..
craven
 craven - maandag 14 mei 2012 - 09:47   quote  deeplink  
ik weet niet op Dirk het type speler is die we missen op het moment
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 mei 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:47 schreef craven het volgende:
ik weet niet op Dirk het type speler is die we missen op het moment
Potje onverzettelijkheid en ervaring is nooit teveel.
pat
 pat - maandag 14 mei 2012 - 10:01   quote  deeplink  
echt al die gekken die werkelijk dachten dat ie zou komen en nu hard roepen "je hoeft niet meer te komen" moeten hun mond houden want als ie over een paar jaar komt staan jullie allemaal weer te springen.

Ik heb altijd gezegd dat het moeilijk zou worden maar een CL ticket hem misschien over de streep haalt. Ik zag het niet goed, kuyt is net iets groter dan bakkal, met bakkal lijkt daar wel gevoelig voor te zijn.
moa
 moa - maandag 14 mei 2012 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 10:01 schreef pat het volgende:
echt al die gekken die werkelijk dachten dat ie zou komen en nu hard roepen "je hoeft niet meer te komen" moeten hun mond houden want als ie over een paar jaar komt staan jullie allemaal weer te springen.

Ik heb altijd gezegd dat het moeilijk zou worden maar een CL ticket hem misschien over de streep haalt. Ik zag het niet goed, kuyt is net iets groter dan bakkal, met bakkal lijkt daar wel gevoelig voor te zijn.
Had hem graag zien komen, maar over 2-3 jaar is hij geen meerwaarde meer voor Feyenoord, jammer maar helaas. We hebben dit al mis zien gaan met o.a. Makaay, daar hoef ik geen herhaling van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 mei 2012 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dan nog 80% is heel veel, deze mensen moeten tot hun 35e verdienen en daar de rest van hun leven op teren. Geld daarna is zo veel minder.

Ik snap het wel, maar goed, de sentimenten begrijp ik ook.
Hij had gewoon z,n mondje moeten houden....
Hij blijft altijd een Feyenoorder wat mij betreft maar
ik haal hem vanavond thuis even van z,n voetstuk.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 14 mei 2012 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij had gewoon z,n mondje moeten houden....
Hij blijft altijd een Feyenoorder wat mij betreft maar
ik haal hem vanavond thuis even van z,n voetstuk.
Zoals in dat stuk staat, hij had juist gewild dat het gesprek met Jansen en van Geel binnenskamers was gebleven. Geen valse hoop voor de supporters, en geen hoge verwachtingen scheppen. Dat is wel gebeurd waardoor wij nu allemaal dachten dat hij kwam. Jammer.

Hij heeft natuurlijk wel vaker geroepen dat hij naar Feyenoord wilt, en daar twijfel ik niet aan. Zal zeker terug willen komen, alleen nu niet. Hoop dat hij nog een meerwaarde voor ons kan zijn, wanneer hij denkt terug te willen komen.

Maar ik snap je wel hoor Leon, teleurstelling overheerst bij mij ook, maar vanuit Kuyt gezien was het nog niet reëel nu terug te keren.
Xapter
 Xapter - maandag 14 mei 2012 - 10:22   quote  deeplink  
Ik zal hem niet missen.. Jeugd is goedkoper en misschien nog beter ook
snarf02041969
 snarf02041969 - maandag 14 mei 2012 - 10:22   quote  deeplink  
het is Nu of Nooit,en het geld vind ik gelul hij heeft zoveel verdiend dat zijn kleinkinderen riant kunnen leven.
afbouwen doe je maar bij utrecht heb je ook van gezegd dat het je cluppie was

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door snarf02041969 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 mei 2012 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 10:21 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zoals in dat stuk staat, hij had juist gewild dat het gesprek met Jansen en van Geel binnenskamers was gebleven. Geen valse hoop voor de supporters, en geen hoge verwachtingen scheppen. Dat is wel gebeurd waardoor wij nu allemaal dachten dat hij kwam. Jammer.

Hij heeft natuurlijk wel vaker geroepen dat hij naar Feyenoord wilt, en daar twijfel ik niet aan. Zal zeker terug willen komen, alleen nu niet. Hoop dat hij nog een meerwaarde voor ons kan zijn, wanneer hij denkt terug te willen komen.

Maar ik snap je wel hoor Leon, teleurstelling overheerst bij mij ook, maar vanuit Kuyt gezien was het nog niet reëel nu terug te keren.
Dat kan hij wel zeggen maar ik had er hetzelfde over gedacht als hij direct naar roma ofzo had gegaan...
Misschien was het dan zelfs nog erger...

Ik haal hem uit de sloot als tie er vlak voor me inval..
TheMenace
 TheMenace - maandag 14 mei 2012 - 10:26   quote  deeplink  
hahahahaha als dit waar is dan hoeft kuyt voor mij niet meer te komen.hij komt nu al bijna niet meer vooruit die ouwe....lol
TheMenace
 TheMenace - maandag 14 mei 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 10:21 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zoals in dat stuk staat, hij had juist gewild dat het gesprek met Jansen en van Geel binnenskamers was gebleven. Geen valse hoop voor de supporters, en geen hoge verwachtingen scheppen. Dat is wel gebeurd waardoor wij nu allemaal dachten dat hij kwam. Jammer.

Hij heeft natuurlijk wel vaker geroepen dat hij naar Feyenoord wilt, en daar twijfel ik niet aan. Zal zeker terug willen komen, alleen nu niet. Hoop dat hij nog een meerwaarde voor ons kan zijn, wanneer hij denkt terug te willen komen.

Maar ik snap je wel hoor Leon, teleurstelling overheerst bij mij ook, maar vanuit Kuyt gezien was het nog niet reëel nu terug te keren.
dag kuyt je kan toch bijna al niet meer normaal lopen dus doei!w hebben wel betere....
pas 31 moewhahahahaha denk je dat feyenoord je nog moet op je 34ste??????
el-loco
 el-loco - maandag 14 mei 2012 - 10:35   quote  deeplink  
Bedankt voor de bewezen diensten. Ik zeg over 4 jaar kan hij bij Utrecht afbouwen. Jammer ik dacht even dat je anders was dan de rest van die over het paard getilde profvoetballers, maar jammer. Het ga je goed in Italie en daarna in Utrecht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik je ook het liefst voor de geest haal toen je 020 de das omdeed. Ik vraag me af of je momenteel nog wel in staat bent om Feyenoord naar een hoger niveau te tillen.
FR-Han
 FR-Han - maandag 14 mei 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 10:28 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dag kuyt je kan toch bijna al niet meer normaal lopen dus doei!w hebben wel betere....
pas 31 moewhahahahaha denk je dat feyenoord je nog moet op je 34ste??????
eens! haal dan sibon op
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 14 mei 2012 - 10:38   quote  deeplink  
Dirk het ga je goed met al je miljoenen .Voor mij ben je een...............
jackyvw
 jackyvw - maandag 14 mei 2012 - 10:39   quote  deeplink  
Het enige wat wel een beetje frappant is is dat dit nu naar buiten komt, nadat de termijn afgelopen is om je seizoenskaart "voordelig" te verlengen.
Alle pijlen dan maar op bijv. Luc Luc Luc
sevillana
 sevillana - maandag 14 mei 2012 - 10:47   quote  deeplink  
waarom ben ik niet verbaasd?
pat
 pat - maandag 14 mei 2012 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 10:13 schreef moa het volgende:

[..]

Had hem graag zien komen, maar over 2-3 jaar is hij geen meerwaarde meer voor Feyenoord, jammer maar helaas. We hebben dit al mis zien gaan met o.a. Makaay, daar hoef ik geen herhaling van.
wat een onzin, dirk loopt over 3 jaar die broekies nog steeds het snot voor hun ogen weg man... ik weet niet of je onze held clasie in het begin van het seizoen zag? die was fit he maar net niet fit genoeg. ik durf te wedden dat dirkie er na zijn vakantie nog rondjes omheen loopt
chrissie
 chrissie - maandag 14 mei 2012 - 10:48   quote  deeplink  
Beetje jammer dirk. Sluit me geheel aan bij el loco.
Ook ik had verwacht dat je anders was.
Nu maar afbouwen bij Utrecht, onze club mag je mooi overslaan!
moa
 moa - maandag 14 mei 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 10:47 schreef pat het volgende:

[..]

wat een onzin, dirk loopt over 3 jaar die broekies nog steeds het snot voor hun ogen weg man... ik weet niet of je onze held clasie in het begin van het seizoen zag? die was fit he maar net niet fit genoeg. ik durf te wedden dat dirkie er na zijn vakantie nog rondjes omheen loopt
Wat nou onzin? =D

Kuijt heeft wat mij betreft gewoon niks meer bij Feyenoord te zoeken over 3 jaar, dan is hij verdomme 35 jaar man, en dat moet dan de kar gaan trekken in de CL / EL ? Hou toch op man, volstrekt kansloos.
pat
 pat - maandag 14 mei 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 10:39 schreef jackyvw het volgende:
Het enige wat wel een beetje frappant is is dat dit nu naar buiten komt, nadat de termijn afgelopen is om je seizoenskaart "voordelig" te verlengen.
Alle pijlen dan maar op bijv. Luc Luc Luc
ja das inderdaad RAAR. (makkelijker en minder pretentieus woord om ervoor te zorgen dat je niet intellectueel overkomt)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 mei 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 10:39 schreef jackyvw het volgende:
Het enige wat wel een beetje frappant is is dat dit nu naar buiten komt, nadat de termijn afgelopen is om je seizoenskaart "voordelig" te verlengen.
Alle pijlen dan maar op bijv. Luc Luc Luc
Beetje gezocht, niet?
jackyvw
 jackyvw - maandag 14 mei 2012 - 10:54   quote  deeplink  
Sorry Pat, dat ik niet bij je in de klas gezeten heb.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk komt niet









0.0066277