BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: "Levenslang" voor de Boer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Mokum1
 Mokum1 - maandag 14 mei 2012 - 08:39   quote  deeplink  
AMSTERDAM - De directie van Ajax wil dat Frank de Boer (41) tot in lengte der dagen trainer van de landskampioen blijft. Anderhalf jaar met de ex-international aan het roer en de twee kampioensschalen smaken wat de directeuren Jeroen Slop en Henri van der Aat betreft naar zoveel meer, dat zij nu al de intentie hebben om het tot 1 juli 2014 lopende contract van de Noord-Hollander open te breken en te verlengen.

Ik zeg DOEN!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 14 mei 2012 - 08:45   quote  deeplink  
Meteen doen! Frank = AJAX
Mokum1
 Mokum1 - maandag 14 mei 2012 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:45 schreef AFCA MARCO het volgende:
Meteen doen! Frank = AJAX
Gelukkig vindt je dit geen onzin ;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 14 mei 2012 - 08:52   quote  deeplink  
Wat betreft Frank de Boer zeg ik doen! Echter heb ik mijn twijfels bij die 2 sluwe heren die nu zogenaamd als een blad zijn omgewaaid!! Opbokken met Jeroen Slop en Henri v.d. Aat!! Het lijkt wel of ze dit roepen om zo op hun positie te mogen blijven zitten en in de smaak willen vallen bij de supporters! Zijn ze toch een aantal maanden te laat mee!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 14 mei 2012 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:50 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Gelukkig vindt je dit geen onzin ;)
Nee zolang het niet over randzaken gaat ga ik erin mee :)
Mokum1
 Mokum1 - maandag 14 mei 2012 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:53 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Nee zolang het niet over randzaken gaat ga ik erin mee :)
wat een onzin
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 14 mei 2012 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:56 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

wat een onzin
Dat zeg je verkeerd. JIJ vindt dat onzin.

Zullen we nu weer ONtopic gaan?
Mokum1
 Mokum1 - maandag 14 mei 2012 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:57 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Dat zeg je verkeerd. JIJ vindt dat onzin.

Zullen we nu weer ONtopic gaan?
Uuhhmm ik doe jou na...
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 14 mei 2012 - 09:05   quote  deeplink  
Als hij zo door blijft gaan met spelers van het niveau Blind en Ebecilio en Lukoki de voorkeur te geven boven betere spelers dan zeg ik niet doen! Hij heeft er een handje van goede spelers aan de kant te schuiven en bagger spelers wel de kans te geven. Als hij dat eens kwijtraakt is ie perfect.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 14 mei 2012 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:04 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Uuhhmm ik doe jou na...
Waar is die negeerknop??
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 14 mei 2012 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:05 schreef Ajax_fan het volgende:
Als hij zo door blijft gaan met spelers van het niveau Blind en Ebecilio en Lukoki de voorkeur te geven boven betere spelers dan zeg ik niet doen! Hij heeft er een handje van goede spelers aan de kant te schuiven en bagger spelers wel de kans te geven. Als hij dat eens kwijtraakt is ie perfect.
Frankie doet het met het materiaal dat hij ter beschikking heeft. Je hoort hem nooit klagen over spelers die er moeten komen. In slechte tijden denkt hij ook maar in 1 belang en dat is AJAX!
Deze man verdient nu al een standbeeld als je kijkt watvoor koekebakkers we allemaal hebben gehad. Frank is een verademing!
Mokum1
 Mokum1 - maandag 14 mei 2012 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Welke spelers waren er op dat moment beter?
Mokum1
 Mokum1 - maandag 14 mei 2012 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:09 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Waar is die negeerknop??
alt f4
Mokum2
 Mokum2 - maandag 14 mei 2012 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:09 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Waar is die negeerknop??
ALT+F4 ben je in ieder geval eventjes weg :p
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 14 mei 2012 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:15 schreef Mokum2 het volgende:

[..]

ALT+F4 ben je in ieder geval eventjes weg :p
Oei nu heb ik er 2 tegen me?
Hahaha
Waar is mokum3?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door AFCA MARCO --
Mokum2
 Mokum2 - maandag 14 mei 2012 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Je bent een knappe man als je voor deze spelers vervangers kan noemen die op dat moment beter waren. (en niet geblesseerd) Succes...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 14 mei 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:17 schreef Mokum2 het volgende:

[..]

Je bent een knappe man als je voor deze spelers vervangers kan noemen die op dat moment beter waren. (en niet geblesseerd) Succes...
Frank zelf :)
Mokum2
 Mokum2 - maandag 14 mei 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:16 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Oei nu heb ik er 2 tegen me?
Hahaha
Waar is mokum3?
Er is niemand tegen je hoor, we geven je alleen maar een antwoord op je vraag meer niet... ;)
Mokum2
 Mokum2 - maandag 14 mei 2012 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:18 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Frank zelf :)
Kunnen we meteen bergkamp ook weer even optrommelen :p
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 14 mei 2012 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:19 schreef Mokum2 het volgende:

[..]

Kunnen we meteen bergkamp ook weer even optrommelen :p
Ik weet zeker dat die beter zijn dan bijvoorbeeld Blind en Lukoki/Ebecilio
Mokum2
 Mokum2 - maandag 14 mei 2012 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:20 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat die beter zijn dan bijvoorbeeld Blind en Lukoki/Ebecilio
Mee eens maar niet echt geloofwaardig helaas...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 14 mei 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Zou dat niet mogelijk zijn denk je? Gewoon ook inschrijven als selectiespelers voor een symbolisch bedrag van 1 euro per maand. In echt noodgevallen mogen ze dan meedoen ;)
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 14 mei 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Persoonlijk zou ik een ontwikkeling als deze alleen maar toejuichen. We hebben de afgelopen jaren TE VEEL trainers versleten wat de ontwikkeling binnen de club geen goed heeft gedaan.

Met oog op het Technisch Hart en de adviserende rol van de heer Cruijff zijn we gebaat bij interne rust. Dat geldt zowel op bestuurlijk niveau als voor de selectie Ajax 1.

Desondanks gaan mijn haren recht overeind staan bij het feit dat Slop en vd Aadt er nu alles aan doen om wederom met de hardste wind mee te waaien. Terwijl ze niet al te lang geleden aan de andere tafel zaten in de rechtbank. Ik kan wat dat betreft niet wachten tot 14 Juni, waar een nieuwe RvC wordt gekozen en men kan beginnen met het samenstellen van een nieuwe directie.

Maar wat betreft F de Boer, ik zeg doen.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 14 mei 2012 - 09:32   quote  deeplink  
Hé d'r is een Mokum1 wannabee, niettebelieve
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2012 - 09:58   quote  deeplink  
Het streven om continuïteit te creëren is gewoon prima. Kijk om je heen, overal waar korte termijn wordt gedacht gaat het mis. Ajax heeft onnoemelijk veel trainers versleten maar geen enkele van die trainers heeft de tijd gehad om met een redelijke stabiele groep gedurende een langere periode te werken. Elk streven om continuïteit te creëren waar dat voetbaltechnisch noodzakelijk is, namelijk binnen de technisch staf, juich ik van harte toe.

De rol van v.d. Aat en Slop is wel bedenkelijk maar goed, je kan niet aan alles twijfelen. Het staat buiten kijf dat ze het jarenlang slecht hebben gedaan. Het staat, wat mij betreft, ook buiten kijf dat ze hiervoor de rekening gepresenteerd gaan krijgen. Dat neemt niet weg dat ze links en rechts soms ook goede dingen doen, en deze is daar een van. Maar dat is wel te weinig en te laat, en dit veranderd niets aan de rol die ze jarenlang het verzuimt te spelen bij Ajax.
alibabba
 alibabba - maandag 14 mei 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:52 schreef amsterdammer113 het volgende:
Wat betreft Frank de Boer zeg ik doen! Echter heb ik mijn twijfels bij die 2 sluwe heren die nu zogenaamd als een blad zijn omgewaaid!! Opbokken met Jeroen Slop en Henri v.d. Aat!! Het lijkt wel of ze dit roepen om zo op hun positie te mogen blijven zitten en in de smaak willen vallen bij de supporters! Zijn ze toch een aantal maanden te laat mee!!
Hier ben ik het volledig mee EENS!!! Die twee proberen zich nu in allerlei bochten te wringen om hun baan te behouden. Ze hebben nu een dik salaris en willen dit natuurlijk continueren, maar de nieuwe leden van de RvC moeten het advies van Slop en vd.ZaaT overnemen en ze dan gelijk bij het oud vuil zetten. Ik zie die vd.ZaaT nog zitten langs ten HaTe in de rechtszaal en Slop is geen haar beter! OPROTTEN!!!!!

ohlpqq.png

uo5zk.jpg
alibabba
 alibabba - maandag 14 mei 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:25 schreef Booya4Afca het volgende:
Persoonlijk zou ik een ontwikkeling als deze alleen maar toejuichen. We hebben de afgelopen jaren TE VEEL trainers versleten wat de ontwikkeling binnen de club geen goed heeft gedaan.

Met oog op het Technisch Hart en de adviserende rol van de heer Cruijff zijn we gebaat bij interne rust. Dat geldt zowel op bestuurlijk niveau als voor de selectie Ajax 1.

Desondanks gaan mijn haren recht overeind staan bij het feit dat Slop en vd Aadt er nu alles aan doen om wederom met de hardste wind mee te waaien. Terwijl ze niet al te lang geleden aan de andere tafel zaten in de rechtbank. Ik kan wat dat betreft niet wachten tot 14 Juni, waar een nieuwe RvC wordt gekozen en men kan beginnen met het samenstellen van een nieuwe directie.

100% EENS
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 mei 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:25 schreef Booya4Afca het volgende:

Volledig mee eens!!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 14 mei 2012 - 21:47   quote  deeplink  
gewoon telkens voor een jaar vastleggen.

hij wil zelf heel graag blijven en als wij dan van hem af willen heeft hij geen lang contract.
dus nu gewoon tot volgende zomer, en daarna weer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 mei 2012 - 22:29   quote  deeplink  
Ik zeg vastleggen...wat zeggen contracten nou eigenlijk ???? Als Barca over 5 jaar komt dan zien we de Boer echt wel verhuizen....maar ondertussen heeft hij ons wel 7x achter elkaar kampioen gemaakt....dus waarom niet....doen!!!!!!!!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 08:52 schreef amsterdammer113 het volgende:
precies
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
misschien kon die niet veel anders?
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
en nog iets. blind heeft zich gruwelijk sterk herpakt. lukoki heeft3 of 4 wedstrijden gespeelt waavan op een na alles als invaller. daan KAN en MAG je nog niet zo over praten. ik snap jullie sowiezo niet. iemand speelt net 3 keer als invaller en iedereen roept dat wordt m niet! echt te gek voor woorden!
ebecillio was niet altijd top, naar ook hij heeft zich uiteindelijk verbeterd!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 22:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zeg vastleggen...wat zeggen contracten nou eigenlijk ???? Als Barca over 5 jaar komt dan zien we de Boer echt wel verhuizen....maar ondertussen heeft hij ons wel 7x achter elkaar kampioen gemaakt....dus waarom niet....doen!!!!!!!!!!!
je moet niet vergeten dat Barca nu Tito als coach heeft. haha.
die gozer maakt ze keer op keer kampioen, Barca wil nooit meer wat anders dan Tito, dus Frankie blijft de komende 20 jaar nog gewoon bij ons:D
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 09:18 schreef Mokum2 het volgende:

[..]

Er is niemand tegen je hoor, we geven je alleen maar een antwoord op je vraag meer niet... ;)
geen 2 accounts he!!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

en nog iets. blind heeft zich gruwelijk sterk herpakt. lukoki heeft3 of 4 wedstrijden gespeelt waavan op een na alles als invaller. daan KAN en MAG je nog niet zo over praten. ik snap jullie sowiezo niet. iemand speelt net 3 keer als invaller en iedereen roept dat wordt m niet! echt te gek voor woorden!
ebecillio was niet altijd top, naar ook hij heeft zich uiteindelijk verbeterd!
Ebicillio heeft zich inderdaad verbetert, maar zoals Frank zegt: zijn onder grens moet omhoog.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

je moet niet vergeten dat Barca nu Tito als coach heeft. haha.
die gozer maakt ze keer op keer kampioen, Barca wil nooit meer wat anders dan Tito, dus Frankie blijft de komende 20 jaar nog gewoon bij ons:D
je kunt zeggen wat je wilt. tito vilanova zit daar allang. die weet van binnerstebuiten hoe guardiola werkte. hij hoeft niets te veranderen. dit seizoen had barca ook alles gewonnen. maar een paar wedstriden zat het niet mee en had de tegenstander alle geluk van de wereld. maar dze winnen nog misschien 4 prijzen. spaanse supercup, europese supercup, wereldbeker voor clubteams en de copa del rey als ze de finale winnen! wanneer is trouwens die finale?
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:34 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ebicillio heeft zich inderdaad verbetert, maar zoals Frank zegt: zijn onder grens moet omhoog.
vanaf het moment van die hattrick tegen roda speelt die jongen beter! zijn ondergrens moet omhoog. maar komt misschien nog wel eens goed. een ding.... aan zn inzet ligt het niet. wat een vechtlust zeg! kolere, kan theo janssen een voorbeeld aan nemen!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:34 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

je kunt zeggen wat je wilt. tito vilanova zit daar allang. die weet van binnerstebuiten hoe guardiola werkte. hij hoeft niets te veranderen. dit seizoen had barca ook alles gewonnen. maar een paar wedstriden zat het niet mee en had de tegenstander alle geluk van de wereld. maar dze winnen nog misschien 4 prijzen. spaanse supercup, europese supercup, wereldbeker voor clubteams en de copa del rey als ze de finale winnen! wanneer is trouwens die finale?
ben benieuwd hoe Tito het gaat doen, als hij volgend jaar kampioen word en het goed doet in de CL. zal iedereen hem wel weer willen hebben.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:36 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

vanaf het moment van die hattrick tegen roda speelt die jongen beter! zijn ondergrens moet omhoog. maar komt misschien nog wel eens goed. een ding.... aan zn inzet ligt het niet. wat een vechtlust zeg! kolere, kan theo janssen een voorbeeld aan nemen!
ik vind dat Siem de Jong juist altijd een goede vechtlus heeft.
maar die van Rhijn, die ging er ook tegen aan in de wedstrijden die hij heb gespeelt.
maar Sulejmani moet een voorbeeld nemen aan Ebicillio qua vechtlust want Sulejmani heeft soms van die momenten. al heeft Sulejmani het wel goed gedaan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik vind dat Siem de Jong juist altijd een goede vechtlus heeft.
maar die van Rhijn, die ging er ook tegen aan in de wedstrijden die hij heb gespeelt.
maar Sulejmani moet een voorbeeld nemen aan Ebicillio qua vechtlust want Sulejmani heeft soms van die momenten. al heeft Sulejmani het wel goed gedaan.
ik heb het toch niet over van rhijn en die shit. we hebben het over de ontwikkeling van ebecillio!
die jongen speelt met zoveel power. het is een ander soort type speler, maar qua mentaliteit is het net dirk kuyt!
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ben benieuwd hoe Tito het gaat doen, als hij volgend jaar kampioen word en het goed doet in de CL. zal iedereen hem wel weer willen hebben.
zoals ik daarstraks al zei... garantie heb je nooit!
bovendien vind ik wel dat guardiola dit seizoen teveel nieuwe spelers heeft proberen te gebruiken, soms noodgedwongen.
eigenlijk is het logisch dat real kampioen wordt. kijk barca en kijk real. barca heeft misschien 8 a 9 goede voetballers, maar die gasten nemen die jonge spelers zo goed op dat het altijd een team wordt. en zoals al vaker is, het beste team wordt kampioen. real heeft zoveel kwaliteit, niet alleen de basiself maar ook de bank. die zouden de CL verplicht zijn te winnen! gelukkig gebeurd het niet. respect voor barca
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:44   quote  deeplink  
en over siem de jong, niets anders als respect. op elke positie zo enorm veel drive tonen. en nog altijd belangrijk zijn ook!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
en over siem de jong, niets anders als respect. op elke positie zo enorm veel drive tonen. en nog altijd belangrijk zijn ook!
denk dat hij binnen 2 jaar ook weggaat, maar heb de ideale opvolger al gevonden:D
VAN GINKEL
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

denk dat hij binnen 2 jaar ook weggaat, maar heb de ideale opvolger al gevonden:D
VAN GINKEL
whahaha die van ginkel wordt ontbetaalbaar!!!!
vitesse wordt rijker en zal ook steeds duurder worden. wel een goede voetballer! maar ik denk dat als de jong weggaat geen dezelfde type terugkomt. zijn er ook bijna niet!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

whahaha die van ginkel wordt ontbetaalbaar!!!!
vitesse wordt rijker en zal ook steeds duurder worden. wel een goede voetballer! maar ik denk dat als de jong weggaat geen dezelfde type terugkomt. zijn er ook bijna niet!
daarom hebben we scouts, maar die halen niet meer die toppers binnen heb ik het idee(behalve Fischer)
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

daarom hebben we scouts, maar die halen niet meer die toppers binnen heb ik het idee(behalve Fischer)
wat ik toestraks al zei. ga maar eens scouten in argentinie, uruguay en paraguay. tjonge wat een verdedigens. wat een temprament! kijk die colicini, kijk naar destijds gabriel heinze. kijk naar caceres! en zo lopen er daar veel rond. groningen kan er scouten en wij godverdomme niet
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 18:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

wat ik toestraks al zei. ga maar eens scouten in argentinie, uruguay en paraguay. tjonge wat een verdedigens. wat een temprament! kijk die colicini, kijk naar destijds gabriel heinze. kijk naar caceres! en zo lopen er daar veel rond. groningen kan er scouten en wij godverdomme niet
omdat het minimale salaris van een buiten EU 4 ton is ofzo.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

omdat het minimale salaris van een buiten EU 4 ton is ofzo.
dat kan ajax echt wel bieden. zeker het plezier wat je er aan over houdt. psv deed dat destijds ook goed onder hiddink
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

dat kan ajax echt wel bieden. zeker het plezier wat je er aan over houdt. psv deed dat destijds ook goed onder hiddink
ja, maar daarom is het lastig dat soort spelers binnen te halen. je bied niet zo snel 4 ton aan een speler van 17 a 18 jaar.
maar ze zouden het idd wel eens moeten gaan proberen.
daarom halen ze denk ik ook die scandinaviers, die leren de taal snel en hoeven ze niet zo veel te betalen, daarbij is de ervaringen met scandinaviers goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: "Levenslang" voor de Boer

0.0052378