|
|
Gyan010
|
|
|
De nieuwe John! Hoogste prioriteit momenteel. Halen voor het te laat is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm weet niet |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Mee eens als hij niet te veel kost gewoon doen, ook kwa leeftijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Leeuw dan? Die kan scoren als de beste!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: De Leeuw sucks... en ook geen echte nr9 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat is geen diepe spits. Wel een aardig spelertje, Feyenoord had 1 of 2 jaar geleden al belangstelling voor hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: (In)Graafschap toch? Viel me ook al op. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lex in de spits!
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Is al meerdere keren aangegeven dat hij daar nie voor gehaald word Kom wat vaker onder je steen vandaan gast |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 20:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is geen diepe spits. Wel een aardig spelertje, Feyenoord had 1 of 2 jaar geleden al belangstelling voor hem. Met zijn werklust hebben we Kuijt niet nodig,NR 9 dan?zoeken we ook! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 20:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is geen diepe spits. Wel een aardig spelertje, Feyenoord had 1 of 2 jaar geleden al belangstelling voor hem. Wel goalgettertje. Kop, voet en harde werker. Aardige spitskwaliteiten. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Ten voorde daar zit veel meer in paar jaar geleden al gezien, maar het komt er nog niet uit, ook Platje daar zit veel meer in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 20:22 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Ten voorde daar zit veel meer in paar jaar geleden al gezien, maar het komt er nog niet uit, ook Platje daar zit veel meer in Is wel besmettelijk!Straks zit de hele selectie onder de platjes!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 20:22 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Ten voorde daar zit veel meer in paar jaar geleden al gezien, maar het komt er nog niet uit, ook Platje daar zit veel meer in Kim Holland. Zit ook veel meer in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jiu jitsuuuu
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 20:22 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Ten voorde daar zit veel meer in paar jaar geleden al gezien, maar het komt er nog niet uit, ook Platje daar zit veel meer in ben gelijk bang... hoop dat je me niet in elkaart jitsu jiud... groetjes judo green g. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: haha
dat zou kunnen,,
ontopic Ten Voorde en Platje zijn spelers die wedstrijden kunnen beslissen maar ze zijn nog niet constant geweest |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 20:29 schreef FR-Han het volgende:[..] ben gelijk bang... hoop dat je me niet in elkaart jitsu jiud... groetjes judo green g. ik haat geweld, ik beoefen alleen een sport, mij zul je ook meer zien op de k-1 forum maar ik zag ook dat er een voetbal forum was,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 20:31 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] ik haat geweld, ik beoefen alleen een sport, mij zul je ook meer zien op de k-1 topic maar ik zag ook dat er een voetbal forum was, zit ook maar te plagen. respect. meeste gasten die serieus die sport beoefenen zijn gediseplineerde gasten met een rustig karakter. ik doe dan ook geen sport... lol |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 20:33 schreef FR-Han het volgende:[..] zit ook maar te plagen. respect. meeste gasten die serieus die sport beoefenen zijn gediseplineerde gasten met een rustig karakter. ik doe dan ook geen sport... lol haha lol
Er zijn ook veel onrustige gasten hoor, aard van het beestje is bij iedereen anders maar discipline is wel een vereiste en een moeilijke weg,
ontopic
Het is moeilijker een sporter te beoordelen als hij nog niet op zijn top zit zoals Platje Ten Voorde, ik kan het ook mis hebben ik heb de wijsheid ook niet in pacht.maar het makkelijkste is een speler te beoordelen als hij al zijn top heeft bereikt...
ik zie wel wat in Platje en Ten Voorde, Maar ik kan er netzo goed naast zitten |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wim meent het wel, helaas..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ten voorde hmmm is mij wel opgevallen bij RKC. Maar of je daar nu bij feyenoord wijzer van word? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 02:00 schreef RenatoBos het volgende:Ten voorde hmmm is mij wel opgevallen bij RKC. Maar of je daar nu bij feyenoord wijzer van word? beide redelijke spelers mr niet meer dan dat .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja we krijgen een druk programma komend seizoen dus hebben wel doelpunten nodig willen we meestrijden om de prijzen en dat zie ik metnhen ook niet gebeuren.. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ten Voorde is een spits met zeer veel potentie.. Goede aankoop! |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Martin halen die ten Voorde nu nog betaalbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor op termijn dan toch wel of niet.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij vind van Haaren ook goed, dusja.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zeg meer over jou dan over mij! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met een volverstand pik;). |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 01:13 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met een volverstand pik;). Dat is jou geluk Beempie!!!!! hahaahah:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2