|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Het werd laat en ze zouden er vandaag toch niet uit gaan komen. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: en Chari heeft Griekenland Europees kampioen gemaakt dat vergeten ook veel mensen |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ik heb via Tellsell een bode bol gekocht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen Bulykin Godverredomme. 30 minuten redelijk. Doet Martin niet, zou onder zijn meetlat liggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Mijn bij tellsell gekochte bode bol. Had ik al verteld. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: sorry moest gewoon een keer. HOERA IK HEB MIJN BODE MOMENT GEHAD!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:30 schreef rich Arnhem het volgende:[..] sorry moest gewoon een keer. HOERA IK HEB MIJN BODE MOMENT GEHAD!!!! Doe het dan ook in bode-stijl! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:30 schreef rich Arnhem het volgende:[..] sorry moest gewoon een keer. HOERA IK HEB MIJN BODE MOMENT GEHAD!!!! Doe het dan ook in bode-stijl! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Niveau van topic is gelijk aan het niveau van Bulykin geworden. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Shit. Mijn eigen bode moment verknald. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verdiend nog een vermogen ook die gek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is kletspraat uit een Russische site. Zeggen dat Feyenoord een spits nodig heeft en dat de club daarom geïnteresseerd is. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nou ik zou het wel als pinchhitter zien, en voor een 4-3-3 systeem moetje toch een lange behendige en slimme spits hebben een type:
Huntelaar, falcoa, hulk, van wolfswinkel, en noem maar op. Dit soort spitsen heeft Feyenoord nodig om de groepsfase en de poule des doods door te komen. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:45 schreef dr love het volgende:Nou ik zou het wel als pinchhitter zien, en voor een 4-3-3 systeem moetje toch een lange behendige en slimme spits hebben een type: Huntelaar, falcoa, hulk, van wolfswinkel, en noem maar op. Dit soort spitsen heeft Feyenoord nodig om de groepsfase en de poule des doods door te komen. Heb ik de loting vandaag gemist dan??? Poule des doods???? Wie hebben we geloot?????? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:55 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Heb ik de loting vandaag gemist dan??? Poule des doods???? Wie hebben we geloot?????? Dr. Love is depressief. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nou ja, hoe dan ook, . . ik kan me een slechtere keus voorstellen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:15 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] en Chari heeft Griekenland Europees kampioen gemaakt dat vergeten ook veel mensen Charisteas///held!!!!!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Als dit egt zo is he... Dan lever ik 100% zkr mijn seizoenkaart in, en krijg ik mijn geld teruG!!!! Rot op met die jood van 32 of nog ouder, die gvd niet eens ken voetballen.. Ik kan hier kwaad om worden serieus. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:45 schreef dr love het volgende:Nou ik zou het wel als pinchhitter zien, en voor een 4-3-3 systeem moetje toch een lange behendige en slimme spits hebben een type: Huntelaar, falcoa, hulk, van wolfswinkel, en noem maar op. Dit soort spitsen heeft Feyenoord nodig om de groepsfase en de poule des doods door te komen. Je hebt gelijk egt waar... Ik geloof ook gelijk dat we zown type spits nodig hebben. Maar donderop niet die afgekeurde jood ofwel??? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 23:25 schreef Beempjerotterdam het volgende:Als dit egt zo is he... Dan lever ik 100% zkr mijn seizoenkaart in, en krijg ik mijn geld teruG!!!! Rot op met die jood van 32 of nog ouder, die gvd niet eens ken voetballen.. Ik kan hier kwaad om worden serieus. Op welk vak zit je? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: ok ok. Ben egt serieus. Als ze hem kopen schij ik er mee uit. Gevalletje Charisteas etc etc etc. Geen zin meer in die onzin. Vorigjaar liepen ze ook al met hem te kloten, en was hij te duur. En hij is nu ook nog eens een jood. En ik vind hem egt slecht. Mooi daarblijven. Maar ik las ook al dat het van een rusische site komt. Dus ik denk dat het weer allemaal bullshit is maargoed. Tis wel haatzaaiend haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 23:39 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] ok ok. Ben egt serieus. Als ze hem kopen schij ik er mee uit. Gevalletje Charisteas etc etc etc. Geen zin meer in die onzin. Vorigjaar liepen ze ook al met hem te kloten, en was hij te duur. En hij is nu ook nog eens een jood. En ik vind hem egt slecht. Mooi daarblijven. Maar ik las ook al dat het van een rusische site komt. Dus ik denk dat het weer allemaal bullshit is maargoed. Tis wel haatzaaiend haha Je laat je seizoenskaart toch niet van 1 speler afhangen?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En wees gerust:
Martijn Krabbendamþ@Mkrabby
Over Bulykin: Feyenoord ontkent dat hij in beeld is als opvolger van Guidetti |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 23:39 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] ok ok. Ben egt serieus. Als ze hem kopen schij ik er mee uit. Gevalletje Charisteas etc etc etc. Geen zin meer in die onzin. Vorigjaar liepen ze ook al met hem te kloten, en was hij te duur. En hij is nu ook nog eens een jood. En ik vind hem egt slecht. Mooi daarblijven. Maar ik las ook al dat het van een rusische site komt. Dus ik denk dat het weer allemaal bullshit is maargoed. Tis wel haatzaaiend haha Hoezo is die slecht, heeft afgelopen jaar t hoogste gemiddelde gehaald kwa schoten goals verhouding |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 23:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En wees gerust: Martijn Krabbendamþ@Mkrabby Over Bulykin: Feyenoord ontkent dat hij in beeld is als opvolger van Guidetti Tis dus echt waar dat ze m willen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:15 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] en Chari heeft Griekenland Europees kampioen gemaakt dat vergeten ook veel mensen Das waar maar wat is daar ons belang bij, is trouwens het enigste wat ie gepresteerd heeft.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Liever niet nee. maargoed het zou dan alweer de zoveelste speler zijn waar we helemaal niets aan hebben. En 1 van de duurste op de loonlijst. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 23:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En wees gerust: Martijn Krabbendamþ@Mkrabby Over Bulykin: Feyenoord ontkent dat hij in beeld is als opvolger van Guidetti Gelukkig!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:30 schreef rich Arnhem het volgende:[..] sorry moest gewoon een keer. HOERA IK HEB MIJN BODE MOMENT GEHAD!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Blijkbaar een broodje aap verhaal!! Gelukkig maar .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:45 schreef dr love het volgende:Nou ik zou het wel als pinchhitter zien, en voor een 4-3-3 systeem moetje toch een lange behendige en slimme spits hebben een type: Huntelaar, falcoa, hulk, van wolfswinkel, en noem maar op. Dit soort spitsen heeft Feyenoord nodig om de groepsfase en de poule des doods door te komen. Sinds wanneer heb jij leren schrijven lovert.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 23:41 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Hoezo is die slecht, heeft afgelopen jaar t hoogste gemiddelde gehaald kwa schoten goals verhouding Ja en hoeveel gingen erin? 3? 4? ff serieus. Zou jij hem erbij willen hebben dan hahaha? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ja idd. Kan ik straks gerust gaan slapen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey Beempje zit jij ook op T, gaaf me too, moeten een keer afspreken maat..!!!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 23:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ja en hoeveel gingen erin? 3? 4? ff serieus. Zou jij hem erbij willen hebben dan hahaha? 9 in 13 wedstrijden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat kan goed! Vraag maar eens aan de.fan betreft Luigi Bruins ........... Die bleef toch ook enkele seizoenen weg vanwege Bruins? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 23:47 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hey Beempje zit jij ook op T, gaaf me too, moeten een keer afspreken maat..!!!! Haha dan gaan wij zkr keer date pik. Drinken we der 1 of 2. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 23:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ja en hoeveel gingen erin? 3? 4? ff serieus. Zou jij hem erbij willen hebben dan hahaha? Ik hoef m er niet bij maar het is echt geen slechte spits |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zou op 34 wedstrijden zo'n 26 doelpunten zijn hmmmmmmmm..(?) |
|
|
|