|
|
Maximus
|
|
|
Zou v. geel niet een spel spelen? wij immers niet...-->...jullie bulykin niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja toch niet dan?
Had ik het eigenlijk al gehad over Benschop? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik meen van wel . . :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ohw ,tja ik kan het niet vaak genoeg zeggen he!
Benschop!!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: ik heb het veelste druk, er zijn duizende supporters die soms gaan maar dat wil niet zeggen dat het niet diep zit
in mijn drukke schema met ook veel reizen is het onmogelijk om vaak te kijken maar gelukkig is er altijd sport1 nog of eredivisie live ;-)
.. Uefa cup finale Feyenoord tegen Dortmund was ik erbij geweldig was dat ik was met me oom gegaan hij is een ras echte Feyenoorder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Die neus niet! En Benschop ook niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bens hop is een kaasjood dus ook een neus.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Benschop komt uit Hoogvliet,en daar komen alleen nette mensen vandaan. Benschop! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 06:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Benschop komt uit Hoogvliet,en daar komen alleen nette mensen vandaan. Benschop!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door rich Arnhem -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 06:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Benschop komt uit Hoogvliet,en daar komen alleen nette mensen vandaan. Benschop! (?).. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bulykin een beuker een sloper,kom maaar |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Wie er ook komt, De komende jaren gaat de titel tussen de 2 clubs met visie en opleiding, Feyenoord en Ajax |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik hoop dat alleen de traditionele top 3 gaat uitmaken wie er kampioen wordt. En niet dat oppeens provincie clubjes als twente, of az denken dat ze erbij horen. Een topclub wordt je niet! Een topclub ben je!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 21:51 schreef Wim2 het volgende:Ik hoop dat alleen de traditionele top 3 gaat uitmaken wie er kampioen wordt. En niet dat oppeens provincie clubjes als twente, of az denken dat ze erbij horen. Een topclub wordt je niet! Een topclub ben je!!!! en toch heb ik meer sympatie voor de visie van Ajax en Feyenoord Psv heeft nooit een eigen indentiteit doen het nooit op eigen kracht kopen kopen... voor mij is er een top 2, |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 21:27 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Wie er ook komt, De komende jaren gaat de titel tussen de 2 clubs met visie en opleiding, Feyenoord en Ajax 2 clubs? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Zo is er ook maar 1 klassieker, de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 21:27 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Wie er ook komt, De komende jaren gaat de titel tussen de 2 clubs met visie en opleiding, Feyenoord en Ajax dat zien we nog wel hatsjew
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ...de twee clubs..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: hij probeert jou na te apen om grapjes over me naam te maken
een verschil met jou is dat jij wel oprecht grappig bent hij is meer een meelopertje..niet grappig dus |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Precies!!!
voor mij bestaan er maar 2 echte topclubs in Nederland met een eigen indentiteit die het altijd op eigen kracht doen die nooit elftallen koopt om later zo erg trots erover te doen met de woorden dat waren onze jongens.haha nee dat waren gekochte jongens Feyenoord en Ajax kunnen zeggen wat waren onze jongens uit de stad! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik heb 't idee dat dit topic nu wel dicht kan . . . ? |
|
|
|