BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente - baas Feyenoord is DE topclub van Nederland!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 mei 2012 - 21:33   quote  deeplink  
Niet Ajax, niet PSV, maar Feyenoord is dé topclub van Nederland. Dat heeft FC Twente-voorzitter Joop Munsterman vanavond gezegd bij het tv-programma Voetbal International. 'Ze verliezen met 10-0 en een week later zit het stadion vol. Die fans... Schitterend'

Volgens Munsterman heeft Feyenoord alles in zich om binnenkort ook weer in daden uit te groeien tot voetbalstad nummer 1 van de Eredivisie. 'Feyenoord is dé topclub van Nederland. Rotterdam is een walhalla voor bedrijven. Die achterban is ongekend in Nederland. Die club gaat het de komende jaren ook écht doen
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 14 mei 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Dat zei hij een paar jaar geleden ook al, en zijn mening neem ik dan ook zeer serieus. Hup Feyenoord!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 14 mei 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Niks mis met Monsterman!:)
JanM
 JanM - maandag 14 mei 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:
Niet Ajax, niet PSV, maar Feyenoord is dé topclub van Nederland. Dat heeft FC Twente-voorzitter Joop Munsterman vanavond gezegd bij het tv-programma Voetbal International. 'Ze verliezen met 10-0 en een week later zit het stadion vol. Die fans... Schitterend'

Volgens Munsterman heeft Feyenoord alles in zich om binnenkort ook weer in daden uit te groeien tot voetbalstad nummer 1 van de Eredivisie. 'Feyenoord is dé topclub van Nederland. Rotterdam is een walhalla voor bedrijven. Die achterban is ongekend in Nederland. Die club gaat het de komende jaren ook écht doen
Ik vind het een enorme eikel, maar hij heeft hier natuurlijk gewoon gelijk!

Maar als hij een spiegel heeft, ziet hij in dat hij persoonlijk verantwoordelijk is voor de terugval van Twente en het tijd is om op te stappen. Aan de andere kant: als hij blijft zitten en MacLaren niet de laan uitstuurt wordt het volgend seizoen ook niks in Tukkerland, dus misschien moet hij toch maar gewoon voorzitter blijven ...
van geil
 van geil - maandag 14 mei 2012 - 21:37   quote  deeplink  
klopt als n bus....
hoop alleen dat de supporters zo voorbeeldig blijven....
zoals t laatste halfjaar werkt als n magneet op sponsoren en aantrekkingskracht op spelers.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 14 mei 2012 - 21:38   quote  deeplink  
Welke terugval van Twente? Hij is bezig aan een enorm proces van degradatiekandidaat tot structurele kampioenskandidaat, die man verdiend een standbeeld. Daar doet 1 slecht jaartje niets aan af.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - maandag 14 mei 2012 - 21:38   quote  deeplink  
Feyenoord,Psv en Ajax zijn topclubs hoe kan hij nou zeggen dat bijvb Psv
geen topclub is...tsjah

Twente publiek kan wel veel van de Feyenoord supporters leren
Twente supporters lieten Munsterman niet uitpraten terwijl zonder Munsterman
Twente geen titel,beker hadden gehad,en geen chamL voetbal hadden gespeeld
en zelfs Failliet zouden zijn gegaan,Dus Twente successupporters
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 mei 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik vind het een enorme eikel, maar hij heeft hier natuurlijk gewoon gelijk!

Maar als hij een spiegel heeft, ziet hij in dat hij persoonlijk verantwoordelijk is voor de terugval van Twente en het tijd is om op te stappen. Aan de andere kant: als hij blijft zitten en MacLaren niet de laan uitstuurt wordt het volgend seizoen ook niks in Tukkerland, dus misschien moet hij toch maar gewoon voorzitter blijven ...
Ik vind Monsterman te klef maar ik heb bewondering voor wat hij voor die Duitsers allemaal gedaan heeft..
JanM
 JanM - maandag 14 mei 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:38 schreef Nummer Zeven het volgende:
Welke terugval van Twente? Hij is bezig aan een enorm proces van degradatiekandidaat tot structurele kampioenskandidaat, die man verdiend een standbeeld. Daar doet 1 slecht jaartje niets aan af.
Maar het is wel tijd om te gaan OF om afscheid te nemen van MacLaren, want anders komt het echt niet goed daar. En daar is er gezien de structuur binnen Twente maar één verantwoordelijk voor!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 14 mei 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar het is wel tijd om te gaan OF om afscheid te nemen van MacLaren, want anders komt het echt niet goed daar. En daar is er gezien de structuur binnen Twente maar één verantwoordelijk voor!
Want met een andere trainer gaat het beter? Ze hebben gewoon zeer beperkt materiaal met op het middenveld 3 lopers, een goede aanval en een zeer matige verdediging. Co deed het zeer goed met dit elftal, maar viel niet in het pulletje, McClaren wel. Geen enkele reden om die man te ontslaan.
TheMenace
 TheMenace - maandag 14 mei 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Das logisch!

Come On Feyenoord!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 14 mei 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:
Niet Ajax, niet PSV, maar Feyenoord is dé topclub van Nederland. Dat heeft FC Twente-voorzitter Joop Munsterman vanavond gezegd bij het tv-programma Voetbal International. 'Ze verliezen met 10-0 en een week later zit het stadion vol. Die fans... Schitterend'

Volgens Munsterman heeft Feyenoord alles in zich om binnenkort ook weer in daden uit te groeien tot voetbalstad nummer 1 van de Eredivisie. 'Feyenoord is dé topclub van Nederland. Rotterdam is een walhalla voor bedrijven. Die achterban is ongekend in Nederland. Die club gaat het de komende jaren ook écht doen
Oud nieuws......
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 14 mei 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:
Niet Ajax, niet PSV, maar Feyenoord is dé topclub van Nederland. Dat heeft FC Twente-voorzitter Joop Munsterman vanavond gezegd bij het tv-programma Voetbal International. 'Ze verliezen met 10-0 en een week later zit het stadion vol. Die fans... Schitterend'

Volgens Munsterman heeft Feyenoord alles in zich om binnenkort ook weer in daden uit te groeien tot voetbalstad nummer 1 van de Eredivisie. 'Feyenoord is dé topclub van Nederland. Rotterdam is een walhalla voor bedrijven. Die achterban is ongekend in Nederland. Die club gaat het de komende jaren ook écht doen
Typisch gevalletje open deur intrappen. Dat wist iedereen toch al!!!
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - maandag 14 mei 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind Monsterman te klef maar ik heb bewondering voor wat hij voor die Duitsers allemaal gedaan heeft..
voor die duitsers haha
JanM
 JanM - maandag 14 mei 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:45 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Want met een andere trainer gaat het beter? Ze hebben gewoon zeer beperkt materiaal met op het middenveld 3 lopers, een goede aanval en een zeer matige verdediging. Co deed het zeer goed met dit elftal, maar viel niet in het pulletje, McClaren wel. Geen enkele reden om die man te ontslaan.
De trainer stelt die 3 lopers op het middenveld op en daar gaat het telkens mis. Adriaanse (waar ik overigens zeker geen fan van ben) zette m.n. het middenveld veel beter neer. Maar goed, genoeg over Twente: back to Feyenoord!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 mei 2012 - 22:44   quote  deeplink  
Feyenoord-vriendjes nodig, Munsterman?
sevillana
 sevillana - maandag 14 mei 2012 - 23:02   quote  deeplink  
ach, bij sommige (provincialen) duurt 't gewoon wat langer, het besef krijgen . .
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 14 mei 2012 - 23:31   quote  deeplink  
Toch jammer voor jooppie dat wijnaldum niet naar tukkerland wou
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 mei 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik vind het een enorme eikel, maar hij heeft hier natuurlijk gewoon gelijk!

Maar als hij een spiegel heeft, ziet hij in dat hij persoonlijk verantwoordelijk is voor de terugval van Twente en het tijd is om op te stappen. Aan de andere kant: als hij blijft zitten en MacLaren niet de laan uitstuurt wordt het volgend seizoen ook niks in Tukkerland, dus misschien moet hij toch maar gewoon voorzitter blijven ...
Valt wel mee. FC Twente is kerngezond en kan als een van de weinige Nederlandse clubs nog hoge transferbedragen betalen. FC Twente werkt komend seizoen met een begroting die hoger dan die van ons ligt. Hun probleem is wel dat ze naar een plafond toegroeien, terwijl Feyenoord nog lang niet alle potentie benut. Daar doelt Munsterman op. Dat FC Twente nu een half jaartje wat minder speelt, betekent niet meteen dat ze een terugval hebben. Die staan er, naar ik verwacht komend seizoen gewoon weer.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 14 mei 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 23:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Valt wel mee. FC Twente is kerngezond en kan als een van de weinige Nederlandse clubs nog hoge transferbedragen betalen. FC Twente werkt komend seizoen met een begroting die hoger dan die van ons ligt. Hun probleem is wel dat ze naar een plafond toegroeien, terwijl Feyenoord nog lang niet alle potentie benut. Daar doelt Munsterman op. Dat FC Twente nu een half jaartje wat minder speelt, betekent niet meteen dat ze een terugval hebben. Die staan er, naar ik verwacht komend seizoen gewoon weer.
Een terugval van Twente valt natuurlijk nu niet te ontkennen. Het wil alleen niet zeggen dat ze volgend seizoen dan ook niet kunnen aan blijven haken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 mei 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:
Niet Ajax, niet PSV, maar Feyenoord is dé topclub van Nederland. Dat heeft FC Twente-voorzitter Joop Munsterman vanavond gezegd bij het tv-programma Voetbal International. 'Ze verliezen met 10-0 en een week later zit het stadion vol. Die fans... Schitterend'

Volgens Munsterman heeft Feyenoord alles in zich om binnenkort ook weer in daden uit te groeien tot voetbalstad nummer 1 van de Eredivisie. 'Feyenoord is dé topclub van Nederland. Rotterdam is een walhalla voor bedrijven. Die achterban is ongekend in Nederland. Die club gaat het de komende jaren ook écht doen
Mooie woorden maar zo kom je ook lekker over naar je eigen club..!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 mei 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 23:52 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Een terugval van Twente valt natuurlijk nu niet te ontkennen. Het wil alleen niet zeggen dat ze volgend seizoen dan ook niet kunnen aan blijven haken.
Het ligt er maar net aan hoe je er naar kijkt. De langere termijn lijkt positief. Op korte termijn valt FC Twente wat terug ja.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 mei 2012 - 23:58   quote  deeplink  
Zou wel een goeie voor Feyenoord zijn die Munsterman met zijn contacten in de zaken wereld denk ik. Ik denk dat hij veel meer geld vrij zou kunnen krijgen .......
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 14 mei 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 23:58 schreef lijdensweg het volgende:
Zou wel een goeie voor Feyenoord zijn die Munsterman met zijn contacten in de zaken wereld denk ik. Ik denk dat hij veel meer geld vrij zou kunnen krijgen .......
Ja geweldig en als dan Drenthe ook komt hebben we een narcist op het veld, één in het bestuur en één op de tribune.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 mei 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 23:59 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Ja geweldig en als dan Drenthe ook komt hebben we een narcist op het veld, één in het bestuur en één op de tribune.
Drenthe wil ik al helemaal niet meer in de kuip zien maar Munsterman des te eerder!! Dat is wel een zwaargewicht in de zakenwereld, dat kan je niet ontkennen. Dat kan je van Eric Gudde en Mark Koevermans niet zeggen ...........
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 15 mei 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Drenthe///held!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 mei 2012 - 00:06   quote  deeplink  
Drenthe/////FLOP OP HET VELD
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 00:07   quote  deeplink  
LIjdensweg///truttensteeg..
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 15 mei 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 00:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Drenthe wil ik al helemaal niet meer in de kuip zien maar Munsterman des te eerder!! Dat is wel een zwaargewicht in de zakenwereld, dat kan je niet ontkennen. Dat kan je van Eric Gudde en Mark Koevermans niet zeggen ...........
Tja een schip met de wind in de zeilen is natuurlijk makkelijker te besturen dan een schip met tegen wind. En toch zijn Gudde en co daar zeer goed in geslaagd.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 15 mei 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 00:07 schreef RenatoBos het volgende:
LIjdensweg///truttensteeg..
+1
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 00:08 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Tja een schip met de wind in de zeilen is natuurlijk makkelijker te besturen dan een schip met tegen wind.
Dat moeten we Piet d paler maar eens vragen..
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 15 mei 2012 - 14:32   quote  deeplink  
heb een vraagje aan lijdensweg:
is je fietsje gestolen toen je klein was, je bent altijd zo negatief???
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 mei 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 00:04 schreef RedDevil1990 het volgende:
Drenthe///held!!
Facepalm.jpg
bode
 bode - dinsdag 15 mei 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 21:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik vind het een enorme eikel, maar hij heeft hier natuurlijk gewoon gelijk!

Kent U hem privé dan persoonlijk, hij heeft in bijna 10 jaar wel twee voetbal clubs weer boven op gebracht o.a. amatuur club A.T.C. uit Hengelo en De Fc. Twente

Maar als hij een spiegel heeft, ziet hij in dat hij persoonlijk verantwoordelijk is voor de terugval van Twente en het tijd is om op te stappen. Aan de andere kant: als hij blijft zitten en MacLaren niet de laan uitstuurt wordt het volgend seizoen ook niks in Tukkerland, dus misschien moet hij toch maar gewoon voorzitter blijven ...
sevillana
 sevillana - dinsdag 15 mei 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 14:32 schreef De vrouw van het volgende:
heb een vraagje aan lijdensweg:
is je fietsje gestolen toen je klein was, je bent altijd zo negatief???
hèhèhè . . .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 14:32 schreef De vrouw van het volgende:
heb een vraagje aan lijdensweg:
is je fietsje gestolen toen je klein was, je bent altijd zo negatief???
d:-)
bode
 bode - dinsdag 15 mei 2012 - 15:09   quote  deeplink  
Ik heb 20 jaar bij hem gewerkt in Enschede prima man, kom heb soms nog tegen altijd aardig en sociaal
tomson
 tomson - dinsdag 15 mei 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:09 schreef bode het volgende:
Ik heb 20 jaar bij hem gewerkt in Enschede prima man, kom heb soms nog tegen altijd aardig en sociaal
Je kent Joop uiteraard ook, had niet anders verwacht.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 15 mei 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:11 schreef tomson het volgende:

[..]

Je kent Joop uiteraard ook, had niet anders verwacht.
hahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 15 mei 2012 - 15:15   quote  deeplink  
hahahahaha bode, bode, bode!!!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 15 mei 2012 - 15:15   quote  deeplink  
hahahahaha bode, bode, bode!!!!
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 15 mei 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:09 schreef bode het volgende:
Ik heb 20 jaar bij hem gewerkt in Enschede prima man, kom heb soms nog tegen altijd aardig en sociaal
wie Monsterman? Die is zo mediageil als dat hij haar heeft...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 mei 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:09 schreef bode het volgende:
Ik heb 20 jaar bij hem gewerkt in Enschede prima man, kom heb soms nog tegen altijd aardig en sociaal
bode///held!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:09 schreef bode het volgende:
Ik heb 20 jaar bij hem gewerkt in Enschede prima man, kom heb soms nog tegen altijd aardig en sociaal
OMG..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:09 schreef bode het volgende:
Ik heb 20 jaar bij hem gewerkt in Enschede prima man, kom heb soms nog tegen altijd aardig en sociaal
OMG..
sevillana
 sevillana - dinsdag 15 mei 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 15:09 schreef bode het volgende:
Ik heb 20 jaar bij hem gewerkt in Enschede prima man, kom heb soms nog tegen altijd aardig en sociaal
en? . . nog wat bereikt in die 20 jaar?
tomson
 tomson - dinsdag 15 mei 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Een rood stoeltje in de Krolsch veste?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 17:42   quote  deeplink  
Een lekkere Belgische naast hem tegen Heerenveen..
sevillana
 sevillana - dinsdag 15 mei 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 17:42 schreef RenatoBos het volgende:
Een lekkere Belgische naast hem tegen Heerenveen..
geweldig, . . . na 20 jaar ploeteren ?

RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Ghehe voor hem wel..d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente - baas Feyenoord is DE topclub van Nederland!









0.0098531