BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente - baas Feyenoord is DE topclub van Nederland!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 mei 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 14:32 schreef De vrouw van het volgende:
heb een vraagje aan lijdensweg:
is je fietsje gestolen toen je klein was, je bent altijd zo negatief???
Nieuwbouw-Café's in de fik steken is ook weer niet positief.
Kan weer helemaal opnieuw beginnen...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 18:15   quote  deeplink  
Ghehe...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 mei 2012 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 14:32 schreef De vrouw van het volgende:
heb een vraagje aan lijdensweg:
is je fietsje gestolen toen je klein was, je bent altijd zo negatief???
Waar baseer je dat op? Dat moet je wel even ophelderen voordat ik je vraag kan antwoorden!
Gaat het om Mulder?
Of Cabral?
Of Munsterman?
Of Gudde en Koevermans?
Of over mede supporters van Feyenoord?
Of over de randdebielen die zich helaas Feyenoord supporters noemen?
Of Bruins?
Of over Mario Been?
Of Leo Beenhakker?
En ga zo maar door, dus maak het even duidelijk !

En dat ik negatief ben is alleen maar omdat ik vooruit wil met Feyenoord en niet zomaar elke speler / trainer accepteer. Vele kunnen tevreden zijn met een 10de plek maar dat is voor mij niet te accepteren. Het is maar net hoe hoog je de lat wil leggen .......
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 00:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Dat moet je wel even ophelderen voordat ik je vraag kan antwoorden!
Gaat het om Mulder?
Of Cabral?
Of Munsterman?
Of Gudde en Koevermans?
Of over mede supporters van Feyenoord?
Of over de randdebielen die zich helaas Feyenoord supporters noemen?
Of Bruins?
Of over Mario Been?
Of Leo Beenhakker?
En ga zo maar door, dus maak het even duidelijk !

En dat ik negatief ben is alleen maar omdat ik vooruit wil met Feyenoord en niet zomaar elke speler / trainer accepteer. Vele kunnen tevreden zijn met een 10de plek maar dat is voor mij niet te accepteren. Het is maar net hoe hoog je de lat wil leggen .......
Feyenoord moet ten allen tijde voor het hoogst haalbare gaan toch..worden ze het dan niet dan is dat jammer maar ik wil wel strijd zien..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 mei 2012 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 00:08 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Tja een schip met de wind in de zeilen is natuurlijk makkelijker te besturen dan een schip met tegen wind. En toch zijn Gudde en co daar zeer goed in geslaagd.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik wil er alleen maar mee zeggen dat Munsterman VEEL MEER AANZIEN heeft in het bedrijfsleven dan Gudde en Koevermans. Als dat zo moeilijk te begrijpen is, dan weet ik het ook niet meer! Ook Gudde en Koevermans doen hun werk naar behoren maarik denk dat Munsterman meer had klaar gespeeld in het bedrijfslevenom voor Feyenoord geld te genereren .........
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 mei 2012 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 00:07 schreef RenatoBos het volgende:
LIjdensweg///truttensteeg..
Liever dat, dan Drenthe op het veld in de kuip ........
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 16 mei 2012 - 00:33   quote  deeplink  
Jij spoort egt niet ofwel?
Geef Drenthe tot de winterstop. en hij is met lang en na de beste speler van de Eredivisie.
Die weddeschap durf ik met je aantegaan als hij er is;)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 mei 2012 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 00:33 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Jij spoort egt niet ofwel?
Geef Drenthe tot de winterstop. en hij is met lang en na de beste speler van de Eredivisie.
Die weddeschap durf ik met je aantegaan als hij er is;)
Dat is jou goed recht om die mening te hebben! Ik denk nu eenmaal anders over Drenthe.
Ik denk dat het alleen maar een storende factor binnen de Feyenoord selectie wordt. En ben van mening dat Ronald Koeman en Martin van Geel er net zo over denken. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren.
tomson
 tomson - woensdag 16 mei 2012 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 00:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Dat moet je wel even ophelderen voordat ik je vraag kan antwoorden!
Gaat het om Mulder?
Of Cabral?
Of Munsterman?
Of Gudde en Koevermans?
Of over mede supporters van Feyenoord?
Of over de randdebielen die zich helaas Feyenoord supporters noemen?
Of Bruins?
Of over Mario Been?
Of Leo Beenhakker?
En ga zo maar door, dus maak het even duidelijk !

En dat ik negatief ben is alleen maar omdat ik vooruit wil met Feyenoord en niet zomaar elke speler / trainer accepteer. Vele kunnen tevreden zijn met een 10de plek maar dat is voor mij niet te accepteren. Het is maar net hoe hoog je de lat wil leggen .......
Over zo ongeveer alles negatief dus...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 00:40 schreef tomson het volgende:

[..]

Over zo ongeveer alles negatief dus...
JWT..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 16 mei 2012 - 01:10   quote  deeplink  
Minde nie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door Beempjerotterdam --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 01:10 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Minde nie
Dagtutwè..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 mei 2012 - 06:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 00:40 schreef tomson het volgende:

[..]

Over zo ongeveer alles negatief dus...
We zijn gelukkig niet allemaal van die brave 'ja' knikkers ............... en die alles en iedereen maar accepteren!
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 16 mei 2012 - 06:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 00:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Dat moet je wel even ophelderen voordat ik je vraag kan antwoorden!
Gaat het om Mulder?
Of Cabral?
Of Munsterman?
Of Gudde en Koevermans?
Of over mede supporters van Feyenoord?
Of over de randdebielen die zich helaas Feyenoord supporters noemen?
Of Bruins?
Of over Mario Been?
Of Leo Beenhakker?
En ga zo maar door, dus maak het even duidelijk !

En dat ik negatief ben is alleen maar omdat ik vooruit wil met Feyenoord en niet zomaar elke speler / trainer accepteer. Vele kunnen tevreden zijn met een 10de plek maar dat is voor mij niet te accepteren. Het is maar net hoe hoog je de lat wil leggen .......
Duidelijk geval van fietsje kwijt en waarschijnlijk nog je blokkendoos ook.
JanM
 JanM - woensdag 16 mei 2012 - 09:52   quote  deeplink  
Als 'ie z'n fiets nu maar niet kwijtraakt ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 mei 2012 - 10:08   quote  deeplink  
Joh haal gewoon Benschop,iedereen blij eind volgend seizoen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door Leon FR1908 --
tomson
 tomson - woensdag 16 mei 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 06:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

We zijn gelukkig niet allemaal van die brave 'ja' knikkers ............... en die alles en iedereen maar accepteren!
smileyvault-banned.gif
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 mei 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 06:15 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

Duidelijk geval van fietsje kwijt en waarschijnlijk nog je blokkendoos ook.
Fietsje, blokkendoos, agenda, pen, lineaal, zijspan, buggy, vrouw! Zijn we nog wat vergeten?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 mei 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 17:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Fietsje, blokkendoos, agenda, pen, lineaal, zijspan, buggy, vrouw! Zijn we nog wat vergeten?
De vrouw van vindt jou niet aardig. Weet jij hoe dat komt?
Ik vind haar niet aardig. Erg stout zelfs.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 18:03   quote  deeplink  
Ik vind lijdensweg niet lief..
sevillana
 sevillana - woensdag 16 mei 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 17:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Fietsje, blokkendoos, agenda, pen, lineaal, zijspan, buggy, vrouw! Zijn we nog wat vergeten?
verstand?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 mei 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 18:32 schreef sevillana het volgende:

[..]

verstand?
Goh, heb ik die dan? Hahahaha
sevillana
 sevillana - woensdag 16 mei 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 20:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goh, heb ik die dan? Hahahaha
inkoppertje hè . . . . . (verzin de rest zelf en kleur de plaatjes . .)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 mei 2012 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 18:32 schreef sevillana het volgende:

[..]

verstand?
103.gif
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 mei 2012 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 23:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

inkoppertje hè . . . . . (verzin de rest zelf en kleur de plaatjes . .)
Thanks , dat je mij zo hoog heb zitten ................
pat
 pat - donderdag 17 mei 2012 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 00:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Drenthe wil ik al helemaal niet meer in de kuip zien maar Munsterman des te eerder!! Dat is wel een zwaargewicht in de zakenwereld, dat kan je niet ontkennen. Dat kan je van Eric Gudde en Mark Koevermans niet zeggen ...........
Ik heb bij veel van je reacties het idee dat je gewoon maar wat roept en niks kan onderbouwen met feiten dus vraag ik je dit eens toe te lichten:
"Munsterman des te eerder!! Dat is wel een zwaargewicht in de zakenwereld"
Ik zie graag zijn prestaties gerelateerd naar het functioneren van Eric Gudde. bij deze mag je ook de extra werkzaamheden van Munsterman beschrijven t.o.v. het functioneren van Mark Koevermans.
Je zegt in de zin erna dat munsterman zowel het werk van Eric Gudde EN Mark Koevermans beter kan doen. Ik ben hiervan niet zo overtuigd maar ik geef je het voordeel van de twijfel tot je onderbouwing.
pat
 pat - donderdag 17 mei 2012 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 18:03 schreef RenatoBos het volgende:
Ik vind lijdensweg niet lief..
+1908
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 mei 2012 - 09:35   quote  deeplink  
Een vraag om inhoud dus.
Dat wordt spannend.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 mei 2012 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 09:31 schreef pat het volgende:

[..]

Ik heb bij veel van je reacties het idee dat je gewoon maar wat roept en niks kan onderbouwen met feiten dus vraag ik je dit eens toe te lichten:
"Munsterman des te eerder!! Dat is wel een zwaargewicht in de zakenwereld"
Ik zie graag zijn prestaties gerelateerd naar het functioneren van Eric Gudde. bij deze mag je ook de extra werkzaamheden van Munsterman beschrijven t.o.v. het functioneren van Mark Koevermans.
Je zegt in de zin erna dat munsterman zowel het werk van Eric Gudde EN Mark Koevermans beter kan doen. Ik ben hiervan niet zo overtuigd maar ik geef je het voordeel van de twijfel tot je onderbouwing.
Ik heb het over het binnen halen van een of meerdere sponsoren! Daar wil ik alleen maar mee zeggen dat Joop Munsterman in de 'zakenwereld' veel meer aanzien heeft dan Eric Gudde en Mark Koevermans samen. Is het zo duidelijk? Anders moet je je eens verdiepen in de zakenwereld ............
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 mei 2012 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 09:35 schreef FR-Henk het volgende:
Een vraag om inhoud dus.
Dat wordt spannend.
Die vraag stel ik mezelf bij al jou verhalen ook ................
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 mei 2012 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 09:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die vraag stel ik mezelf bij al jou verhalen ook ................
Ouwe jij-bakkert...
pat
 pat - donderdag 17 mei 2012 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 09:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb het over het binnen halen van een of meerdere sponsoren! Daar wil ik alleen maar mee zeggen dat Joop Munsterman in de 'zakenwereld' veel meer aanzien heeft dan Eric Gudde en Mark Koevermans samen. Is het zo duidelijk? Anders moet je je eens verdiepen in de zakenwereld ............
dit heeft helemaal niks te maken met de functie die meneer munsterman uitvoert.
Dit is een functie die in het pakket hoort van de veel geroemde heer Van Geel.
Je bewering/zogenaamd feit is dus echt volledig nergens op gebaseerd.

Daarnaast is meneer Munsterman een alleen heerser wat bij ons niet wordt geaccepteerd na de GKL.
De reputatie van Munsterman heeft ook niks te maken met wel of geen geld, het is de constructie die je ervoor bedenkt die het geld binnen brengt. Dat is onder andere een taak van de algemeen dircteur SAMEN met de commercieel directeur.

Ik wil je er ook op wijzen dat deze, door jou zo gewilde, directeur de opstelling maakte voor meneer Adriaansen (zie o.a. fer) en een kostenpost heeft gemaakt door het ontslaan van Co Adriaansen en het aantrekken van die engels man.

Je vergelijkt verkeerde functies en personen met elkaar, dit wordt puur en alleen geleid door jou frustratie t.o.v. Gudde terwijl deze een geweldig iets heeft gepresteerd ondanks dat gejank van supporters zoals jou. dezelfde supporters die trouwens die kleine castagnios uitscholden na de verloren wedstrijd psv en onze cabral de grond in trapte waardoor hij niet meer normaal kon spelen. nee lijdensweg. je hebt mij niet overtuigd en zal hierna je reacties niet meer serieus nemen.

denk eens voor je wat zegt en roep niet zomaar iets, en een goede tip: Blijf objectief
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 mei 2012 - 09:58   quote  deeplink  
Hoeveel achterlijke gladiolen hebben Gudde verketterd?
Nou, net zoveel als er nu hun bek over houden.

GUDDE is COOOLLLLL!
pat
 pat - donderdag 17 mei 2012 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 09:58 schreef FR-Henk het volgende:
Hoeveel achterlijke gladiolen hebben Gudde verketterd?
Nou, net zoveel als er nu hun bek over houden.

GUDDE is COOOLLLLL!
das idd de korte samenvatting haha
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 mei 2012 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 09:54 schreef pat het volgende:

[..]

dit heeft helemaal niks te maken met de functie die meneer munsterman uitvoert.
Dit is een functie die in het pakket hoort van de veel geroemde heer Van Geel.
Je bewering/zogenaamd feit is dus echt volledig nergens op gebaseerd.

Daarnaast is meneer Munsterman een alleen heerser wat bij ons niet wordt geaccepteerd na de GKL.
De reputatie van Munsterman heeft ook niks te maken met wel of geen geld, het is de constructie die je ervoor bedenkt die het geld binnen brengt. Dat is onder andere een taak van de algemeen dircteur SAMEN met de commercieel directeur.

Ik wil je er ook op wijzen dat deze, door jou zo gewilde, directeur de opstelling maakte voor meneer Adriaansen (zie o.a. fer) en een kostenpost heeft gemaakt door het ontslaan van Co Adriaansen en het aantrekken van die engels man.

Je vergelijkt verkeerde functies en personen met elkaar, dit wordt puur en alleen geleid door jou frustratie t.o.v. Gudde terwijl deze een geweldig iets heeft gepresteerd ondanks dat gejank van supporters zoals jou. dezelfde supporters die trouwens die kleine castagnios uitscholden na de verloren wedstrijd psv en onze cabral de grond in trapte waardoor hij niet meer normaal kon spelen. nee lijdensweg. je hebt mij niet overtuigd en zal hierna je reacties niet meer serieus nemen.

denk eens voor je wat zegt en roep niet zomaar iets, en een goede tip: Blijf objectief
Ten eerste heb ik Eric Gudde ten alle tijden gesteund in zijn beleid om de club financieel gezond te krijgen!!!! En Castaignos heb ik NOOIT uitgescholden, dus weet waar je over LULT. Dat van Cabral heb je helemaal gelijk in, dat vind ik een waardeloze voetballer net zoals ik het niet in Mulder zie zitten. So what!
En als je goed heb gelezen heb ik het alleen over het aanzien die Joop Munsterman heeft in de zakenwereld en daarbij het vermogen om geld los te weken. Dus lees het de volgende even goed wat er staat voor je reageer
pat
 pat - donderdag 17 mei 2012 - 10:07   quote  deeplink  
heb je nu alleen gelezen wat je wilde lezen?
Er staat toch heel duidelijk wat ik over Munsterman en jou mening vind, daar gaat 2/3 van mijn reactie over en volgens mij is die vrij duidelijk. kijk ik onderbouw en roep niet zomaar iets vaags. onderbouw je mening dan met feiten waar ik niet omheen kan.

"ondanks dat gejank van supporters zoals jou" impliceert ook niet dat jij het bent maar dat jij het KAN zijn.

ik lees prima, doe jij dat ook voor de verandering een keer. het zou toch een verademing zijn dat je een keer leest voor je je vooroordelen en frustraties gaat spuien...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door pat --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 mei 2012 - 10:14   quote  deeplink  
Is waar: Lijdensweg en ik waren hier zo een beetje de enigen die het saneringsbeleid van Gudde op waarde schatten. En een actieve rol in een nieuw stadion moest vervullen.

Lijdensweg vergeet echter dat Gudde toen op díe kwaliteit is binnengehaald en anderen (Woerts etc.) de zakenwereld moesten omarmen.
We hebben het over verdeling van taken onder bestuurders met de geschikte competenties.
Munsterman mist één competentie: herkennen van eigen gebreken. Daarom ook zit hij bovenop alle geledingen in zijn club.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 mei 2012 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 10:07 schreef pat het volgende:
heb je nu alleen gelezen wat je wilde lezen?
Er staat toch heel duidelijk wat ik over Munsterman en jou mening vind, daar gaat 2/3 van mijn reactie over en volgens mij is die vrij duidelijk. kijk ik onderbouw en roep niet zomaar iets vaags. onderbouw je mening dan met feiten waar ik niet omheen kan.

"ondanks dat gejank van supporters zoals jou" impliceert ook niet dat jij het bent maar dat jij het KAN zijn.

ik lees prima, doe jij dat ook voor de verandering een keer. het zou toch een verademing zijn dat je een keer leest voor je je vooroordelen en frustraties gaat spuien...
We hebben allemaal zo onze vooroordelen, ook jij !!

En jij heb het over de functie van Munsterman in het algemeen en ik over zijn invloed in de zakenwereld. Dus dan heb jij het niet goed gelezen zoals het blijkt uit je reactie. Anders zou ik het niet weten waarom jij begin over het ontslag van Adriaanse en het aantrekken van Mc Claren, want dat heeft niks te maken over zijn invloed in de zakenwereld

En de opmerking: ondanks dat gejank van supporters zoals jij. Als dat niet op mij bedoeld was kan je er ook: ondanks dat gejank van de supporters, van maken! Maar het was niet op mij gericht ..............
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 mei 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 10:14 schreef FR-Henk het volgende:
Is waar: Lijdensweg en ik waren hier zo een beetje de enigen die het saneringsbeleid van Gudde op waarde schatten. En een actieve rol in een nieuw stadion moest vervullen.

Lijdensweg vergeet echter dat Gudde toen op díe kwaliteit is binnengehaald en anderen (Woerts etc.) de zakenwereld moesten omarmen.
We hebben het over verdeling van taken onder bestuurders met de geschikte competenties.
Munsterman mist één competentie: herkennen van eigen gebreken. Daarom ook zit hij bovenop alle geledingen in zijn club.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb het puur over zijn aanzien in de zakenwereld!
Niet over zijn andere handelingen ............
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 mei 2012 - 10:19   quote  deeplink  
Gudde en Koevermans vs. Munsterman inzake invloed zakenwereld: kun je niet beoordelen, is onvergelijkbaar.
Gudde cs. heeft immers met een afwachtend achterland te maken. Die hebben de tijd van GKL nog op het netvlies liggen. Het vertrouwen moet nog verder groeien.

Munsterman draagt een club mee die NIET diep in de schulden lag...
pat
 pat - donderdag 17 mei 2012 - 10:25   quote  deeplink  
tuurlijk heb ik vooroordelen, daarom lees en type ik vaak na het nalezen.
Ik blijf zeggen dat de invloed van munsterman op de zakenwereld niet zo groot is als jij beweert. Ik vroeg je dit toe te lichten en met feiten te omkleden. Als je dat kan ben ik om hoor...

Ik heb mijn idee van jou zienswijze gegeven en daar een onderbouwing op gegeven. Alleen maar omdat je niet met feiten komt waarom munsterman dan beter is in het bereiken van de zakenwereld.

en laten we de rest vergeten das een discussie dat ik het anders had moeten zeggen, ik zal hier dan gewoon zeggen dat ik dat niet zo bedoelde en je daar gelijk in geven.
pat
 pat - donderdag 17 mei 2012 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 10:19 schreef FR-Henk het volgende:
Gudde en Koevermans vs. Munsterman inzake invloed zakenwereld: kun je niet beoordelen, is onvergelijkbaar.
Gudde cs. heeft immers met een afwachtend achterland te maken. Die hebben de tijd van GKL nog op het netvlies liggen. Het vertrouwen moet nog verder groeien.

Munsterman draagt een club mee die NIET diep in de schulden lag...
eens hoor eens
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 mei 2012 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 09:58 schreef FR-Henk het volgende:
Hoeveel achterlijke gladiolen hebben Gudde verketterd?
Nou, net zoveel als er nu hun bek over houden.

GUDDE is COOOLLLLL!
Ik dacht: herhaal 'm effe.

Eens zien of er nog helden zijn die erkennen dat ze Gudde afgelopen jaren te snel afgebrand hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 mei 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 10:19 schreef FR-Henk het volgende:
Gudde en Koevermans vs. Munsterman inzake invloed zakenwereld: kun je niet beoordelen, is onvergelijkbaar.
Gudde cs. heeft immers met een afwachtend achterland te maken. Die hebben de tijd van GKL nog op het netvlies liggen. Het vertrouwen moet nog verder groeien.

Munsterman draagt een club mee die NIET diep in de schulden lag...
Onzin Broeder. Munsterman stapte bij FC Twente in toen die club diep in de sportieve en vooral financiële problemen zat. Bijna failliet. Hij kwam toen met het plan "FC Twente in de steigers".
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 mei 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Dat overigens niet ten nadele van Gudde hoor.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 mei 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 12:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Onzin Broeder. Munsterman stapte bij FC Twente in toen die club diep in de sportieve en vooral financiële problemen zat. Bijna failliet. Hij kwam toen met het plan "FC Twente in de steigers".
Je hebt gelijk, T.
Had duidelijk last van historische dementie.
VFRfan12
 VFRfan12 - donderdag 17 mei 2012 - 13:07   quote  deeplink  
ik mag hem niet echt maar hij zal er wel verstand van hebben als hij dit soort dingen zegt
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 mei 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 13:07 schreef VFRfan12 het volgende:
ik mag hem niet echt maar hij zal er wel verstand van hebben als hij dit soort dingen zegt
Kom op zeg iedereen mag FR-Henk toch..!!!!d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 mei 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 10:14 schreef FR-Henk het volgende:
Is waar: Lijdensweg en ik waren hier zo een beetje de enigen die het saneringsbeleid van Gudde op waarde schatten. En een actieve rol in een nieuw stadion moest vervullen.

Lijdensweg vergeet echter dat Gudde toen op díe kwaliteit is binnengehaald en anderen (Woerts etc.) de zakenwereld moesten omarmen.
We hebben het over verdeling van taken onder bestuurders met de geschikte competenties.
Munsterman mist één competentie: herkennen van eigen gebreken. Daarom ook zit hij bovenop alle geledingen in zijn club.
Nou dan zijn jullie alle drie steken blind geweest...
Wie heeft meneer Blokland benaderd? Mario Been..
Wie hebben er voor gezorgt dat er een aandelen pakket van 30 miljoen kwam
te liggen?Precies de VVF..
Op wie z`n dwang zijn de salarissen ver naar beneden gehaald (conform de begroting)
Precies de KNVB...
Gudde is daarin slechts een speelbal geweest!
Cabral///HELD! MULDER///HELD!! en ook Castaignos///HELD!!
VFRfan12
 VFRfan12 - donderdag 17 mei 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 13:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kom op zeg iedereen mag FR-Henk toch..!!!!d:-)
ik had het over munsterman

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Twente - baas Feyenoord is DE topclub van Nederland!









0.0076060