BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Castaignos staat open voor terugkeer naar Feyenoord'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 15 mei 2012 - 07:26   quote  deeplink  
Nu Kuyt is afgehaakt voor een terugkeer en de kans op een langer verblijf van John Guidetti klein is, stijgen de kansen op een terugkeer van Luc Castaignos. 'Mijn lijstje met spitsen is nog niet droog,' aldus Martin van geel in het Algemeen Dagblad. 'Wij hebben Luc op ons lijstje staan.'

Volgens de zaakwaarnemer van Castaignos is de spits vereerd en trots dat Feyenoord interesse heeft. 'De vraag is nu of Inter bereid is om Luc te verhuren.' Feyenoord zou alleen interesse hebben voor huur. Indien Inter wil verkopen, komt een club als Liverpool in beeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door De vrouw van --
legrande
 legrande - dinsdag 15 mei 2012 - 08:04   quote  deeplink  
Heel goede zaak. Ook voor Castaignos. Leerjaar net als Guidetti. Laat maar komen voor een jaar.
qwerto
 qwerto - dinsdag 15 mei 2012 - 08:13   quote  deeplink  
niet helemaal blij mee omdat meneer dacht beter af te zijn door hem te peren, maar goed we hebben een spits nodig ! dus doe maar maar niet 100% van harte
moa
 moa - dinsdag 15 mei 2012 - 08:27   quote  deeplink  
Nee Nee Nee,

Gewoon geen spitsen meer huren, als er echt geen andere oplossing is.. cava..

Maar eerst gewoon proberen zelf een spits te scouten, desnoods een Bulykin, Rosenberg, Junker o.i.d. we hebben er niks aan om alleen maar op te leiden voor andere ploegen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 mei 2012 - 08:40   quote  deeplink  
Junker? Kom op zeg, die kerel heeft één goed seizoen gedraaid en is voor de rest niet erg productief. We moeten doelpunten kopen/opleiden. Sympathieke vent hoor, maar niet een spits die we zoeken... Doe mij maar Bulykin. Die kerel deed het harstikke goed in Den Haag en bij onze 'vrienden' heeft hij het eigenlijk best goed gedaan, ondanks zijn luttele minuten on the pitch... En hij heeft een aflopend contract. Nadeel is wel dat je met hem minder pressing kunt spelen, maar je hebt wel een speerpunt in de aanval. Met vleugelspelers als Cabral kan hij zomaar goud zijn wat je in handen hebt... In dat geval is 1 + 1 = 3!!
finsend
 finsend - dinsdag 15 mei 2012 - 09:01   quote  deeplink  
eens met Arie
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 mei 2012 - 09:02   quote  deeplink  
Dat duidt op voetbalverstand, denk ik, haha... [voor diegenen die deze opmerking als serieus nemen: HET IS EEN GEINTJE... alhoewel... ;)]
moa
 moa - dinsdag 15 mei 2012 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 08:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
Junker? Kom op zeg, die kerel heeft één goed seizoen gedraaid en is voor de rest niet erg productief. We moeten doelpunten kopen/opleiden. Sympathieke vent hoor, maar niet een spits die we zoeken... Doe mij maar Bulykin. Die kerel deed het harstikke goed in Den Haag en bij onze 'vrienden' heeft hij het eigenlijk best goed gedaan, ondanks zijn luttele minuten on the pitch... En hij heeft een aflopend contract. Nadeel is wel dat je met hem minder pressing kunt spelen, maar je hebt wel een speerpunt in de aanval. Met vleugelspelers als Cabral kan hij zomaar goud zijn wat je in handen hebt... In dat geval is 1 + 1 = 3!!
Ik noem maar 3 willekeurige transfervrije spitsen die het best eens goed zouden kunnen doen bij Feyenoord,

Wat betreft Junker, iedereen heeft het er over dat hij alleen vorig seizoen goed was, maar in het seizoen daarvoor heeft hij ook gewoon 23 doelpunten gemaakt. Dit seizoen draait Roda niet lekker, en is de aanvoer naar hem ook veel minder. Ik denk dat hij in een ploeg als Feyenoord veel meer aanvoer krijgt, en veel makkelijker zal scoren met spelers als Bakkal, Ahmadi, Clasie, Cisse, Cabral en Schaken om zich heen.

Voor Bulykin geldt hetzelfde denk ik, als hij elke wedstrijd kan spelen maakt hij ook gewoon 20+ doelpunten komend seizoen.
moa
 moa - dinsdag 15 mei 2012 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 08:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
Junker? Kom op zeg, die kerel heeft één goed seizoen gedraaid en is voor de rest niet erg productief. We moeten doelpunten kopen/opleiden. Sympathieke vent hoor, maar niet een spits die we zoeken... Doe mij maar Bulykin. Die kerel deed het harstikke goed in Den Haag en bij onze 'vrienden' heeft hij het eigenlijk best goed gedaan, ondanks zijn luttele minuten on the pitch... En hij heeft een aflopend contract. Nadeel is wel dat je met hem minder pressing kunt spelen, maar je hebt wel een speerpunt in de aanval. Met vleugelspelers als Cabral kan hij zomaar goud zijn wat je in handen hebt... In dat geval is 1 + 1 = 3!!
Wat betreft Cabral.. die rent em waarschijnlijk 10 x voorbij voordat hij uberhaupt op het idee komt om de bal af te spelen, Cabral kan beter gaan solliciteren bij PostNL ofzo,
De Spot
 De Spot - dinsdag 15 mei 2012 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 08:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
Junker? Kom op zeg, die kerel heeft één goed seizoen gedraaid en is voor de rest niet erg productief. We moeten doelpunten kopen/opleiden. Sympathieke vent hoor, maar niet een spits die we zoeken... Doe mij maar Bulykin. Die kerel deed het harstikke goed in Den Haag en bij onze 'vrienden' heeft hij het eigenlijk best goed gedaan, ondanks zijn luttele minuten on the pitch... En hij heeft een aflopend contract. Nadeel is wel dat je met hem minder pressing kunt spelen, maar je hebt wel een speerpunt in de aanval. Met vleugelspelers als Cabral kan hij zomaar goud zijn wat je in handen hebt... In dat geval is 1 + 1 = 3!!
Ik vind Luc onze enigste troef op dit moment,die Rus voegt niks toe joh..enne voorzeteen van cabral...die heb ik nog niet gezien is allemaal maar met zichzelf bezig...weg met die gozer!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 mei 2012 - 09:52   quote  deeplink  
Jullie onderschatten Cabral. Die denkt nu nog dat hij zelf doelpunten moet maken, maar komt er nog wel achter dat hij juist goed is als hij ze pan-klaar neerlegt voor een spits die ze er dan wel intikt...
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 15 mei 2012 - 09:52   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3255834/2012/05/15/Castaignos-vereerd-en-trots-op-interesse-van-Feyenoord.dhtml
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 mei 2012 - 09:56   quote  deeplink  
Ik zeg Castaignos én Bulykin!
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 15 mei 2012 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 09:56 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik zeg Castaignos én Bulykin!
Bulykin gaat zo goed als zeker niet door.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 mei 2012 - 10:32   quote  deeplink  
Wie zegt dat?
moa
 moa - dinsdag 15 mei 2012 - 10:41   quote  deeplink  
Misschien dit iets voor Feyenoord:

http://www.transfermarkt.de/de/mladen-petric/leistungsdaten-verein/spieler_2874.html

Mladen Petric, spits, 31 jaar, loopt 1 op 2 in de Bundesliga voor HSV, Transfervrij.
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 15 mei 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 10:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wie zegt dat?
sorry hier is de link: http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/26582_VI%3A%20Feyenoord%20ontkent%20interesse%20voor%20Bulykin.php
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 mei 2012 - 11:06   quote  deeplink  
Ja, ik kan ook wel ontkennen dat ik in gesprek ben met Bulykin, maar dan kan ik hem nog wel op mijn lijstje hebben staan en zijn zaakwaarnemer morgen bellen. Dan heb ik niet gelogen (plus dat ik de waarheid niet helemaal heb gezegd, maar waarom zou ik?)...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 mei 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 10:41 schreef moa het volgende:
Misschien dit iets voor Feyenoord:

http://www.transfermarkt.de/de/mladen-petric/leistungsdaten-verein/spieler_2874.html

Mladen Petric, spits, 31 jaar, loopt 1 op 2 in de Bundesliga voor HSV, Transfervrij.
Ik dacht dat hij een tijdje terug zwaar geblesseerd geraakt is? Of heb ik een ander voor me?
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 mei 2012 - 11:41   quote  deeplink  
castaignos2.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 08:27 schreef moa het volgende:
Nee Nee Nee,

Gewoon geen spitsen meer huren, als er echt geen andere oplossing is.. cava..

Maar eerst gewoon proberen zelf een spits te scouten, desnoods een Bulykin, Rosenberg, Junker o.i.d. we hebben er niks aan om alleen maar op te leiden voor andere ploegen.
We hebben er niks aan ben ik het niet mee eens. We hebben niet de middelen om een goeie spits te kopen die er 25 in zal gaan schieten of je moet net mazzel kunnen hebben die spits te kopen die dat wel doet, maar dan zijn er waarschijnlijk meer kapers op de kust. We hebben Guidetti ook voor een jaar gehuurd en kijk wat die ons heeft gebracht. Tuurlijk leid je voor een andere ploeg op maar je plukt er zelf ook de vruchten van..
Wim2
 Wim2 - dinsdag 15 mei 2012 - 11:44   quote  deeplink  
Castaignos is zo wisselvallig, en neemt ook meteen weer een mario been sfeer met zich mee. Ik vind Guyon Ferandez niet veel minder. We moeten gewoon zelf spitsen gaan opleiden, telkens huren daar hebben we niets aan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 mei 2012 - 11:51   quote  deeplink  
Onzin, Castaignos heeft veel meer talent dan Guyon. En met Guyon alleen komen we er niet. Achahbar is nog te licht. Die moet nog even wat sterker worden, maar dat heeft tijd nodig. En dus bij gebrek aan verdere talenten, moet je of kopen of huren... Als kopen moeilijk gaat omdat er te weinig middelen zijn die er toe doen, blijven er maar weinig opties over, nl. huren of transfervrije spelers....

En dat van Mario Been is helemaal onzin, want we zijn inmiddels een hele tijd verder...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 11:44 schreef Wim2 het volgende:
Castaignos is zo wisselvallig, en neemt ook meteen weer een mario been sfeer met zich mee. Ik vind Guyon Ferandez niet veel minder. We moeten gewoon zelf spitsen gaan opleiden, telkens huren daar hebben we niets aan.
Meen je dit nou, een Mario been sfeer mee brengen. Nou onderschat je onze huidige trainersstaf wel heel erg.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 mei 2012 - 12:04   quote  deeplink  
Nee, dat meent hij niet... Dat kan niet... Dat is gewoon een excuse omdat hij tegen Castaignos is.... Maar dat we even een periode moeten overbruggen voor onze talenten er klaar voor zijn, snapt hij niet... tenminste daar lijkt het op...
sevillana
 sevillana - dinsdag 15 mei 2012 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 11:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Meen je dit nou, een Mario been sfeer mee brengen. Nou onderschat je onze huidige trainersstaf wel heel erg.
je beseft op wiens post je reageert?
moa
 moa - dinsdag 15 mei 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 11:07 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij een tijdje terug zwaar geblesseerd geraakt is? Of heb ik een ander voor me?
Aan zn statistieken te zien heeft ie nooit een lange blessure gehad.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:07 schreef sevillana het volgende:

[..]

je beseft op wiens post je reageert?
d:-)
Stom, tegen beter weten in..
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 15 mei 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-)
Stom, tegen beter weten in..
Ach ja je hebt wel eens een zwak moment.
moa
 moa - dinsdag 15 mei 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 11:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

We hebben er niks aan ben ik het niet mee eens. We hebben niet de middelen om een goeie spits te kopen die er 25 in zal gaan schieten of je moet net mazzel kunnen hebben die spits te kopen die dat wel doet, maar dan zijn er waarschijnlijk meer kapers op de kust. We hebben Guidetti ook voor een jaar gehuurd en kijk wat die ons heeft gebracht. Tuurlijk leid je voor een andere ploeg op maar je plukt er zelf ook de vruchten van..
Zeker, Guidetti heeft fantastisch uitgepakt, maar dergelijke constructies moeten alleen in een noodgeval. Als we echt geen bruikbare spits kunnen halen, dan maar gokken op een jeugdig toptalent zoals Guidetti... want laten we wel wezen.. had Guidetti niks geweest en alleen 2-3 toevalstreffers gemaakt dit seizoen, dan was ook niemand verbaasd.

Dat is een gok die je niet elk jaar moet willen nemen, als je met een Junker gewoon een garantie van 15-20 goals binnen haalt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:12 schreef moa het volgende:

[..]

Zeker, Guidetti heeft fantastisch uitgepakt, maar dergelijke constructies moeten alleen in een noodgeval. Als we echt geen bruikbare spits kunnen halen, dan maar gokken op een jeugdig toptalent zoals Guidetti... want laten we wel wezen.. had Guidetti niks geweest en alleen 2-3 toevalstreffers gemaakt dit seizoen, dan was ook niemand verbaasd.

Dat is een gok die je niet elk jaar moet willen nemen, als je met een Junker gewoon een garantie van 15-20 goals binnen haalt.
Klopt maar de situatie is op dit moment niet anders, junker heb ik zelf mijn twijfels bij. Misschien schiet ie ze er inderdaad wel in als de aanvoer goed is.
Guidetti heeft goed uitgepakt had ik ook niet verwacht in het begin toen hij kwam, denk niemand niet maar ja wie had dit eindresultaat überhaupt verwacht..
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 15 mei 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:12 schreef moa het volgende:

[..]

Zeker, Guidetti heeft fantastisch uitgepakt, maar dergelijke constructies moeten alleen in een noodgeval. Als we echt geen bruikbare spits kunnen halen, dan maar gokken op een jeugdig toptalent zoals Guidetti... want laten we wel wezen.. had Guidetti niks geweest en alleen 2-3 toevalstreffers gemaakt dit seizoen, dan was ook niemand verbaasd.

Dat is een gok die je niet elk jaar moet willen nemen, als je met een Junker gewoon een garantie van 15-20 goals binnen haalt.
Afgelopen seizoen had Junker er ook maar 6 in liggen.
tomson
 tomson - dinsdag 15 mei 2012 - 12:27   quote  deeplink  
Ik denk dat Luc met dit middenveld achter hem wel eens flink zou kunnen knallen volgend seizoen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:24 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen had Junker er ook maar 6 in liggen.
Klopt maar dat moet toch een reden hebben die twee seizoenen daarvoor schoot ie er allebei 20+ in..
Zou hij erbij ons niet meer in gaan schieten dan zes, denk het wel, bij ons krijgt ie die ballen wel van het middenveld..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:27 schreef tomson het volgende:
Ik denk dat Luc met dit middenveld achter hem wel eens flink zou kunnen knallen volgend seizoen.
Haha zelfde gedachte andere speler..maar ik zie ook liever Luc dan Junker..
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 15 mei 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt maar dat moet toch een reden hebben die twee seizoenen daarvoor schoot ie er allebei 20+ in..
Zou hij erbij ons niet meer in gaan schieten dan zes, denk het wel, bij ons krijgt ie die ballen wel van het middenveld..
Seizoenen daarvoor bij Vitesse: 4 4 7 en 2 in in totaal 86 wedstrijden. Ben niet zo kapot van die gemiddelden.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 15 mei 2012 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Haha zelfde gedachte andere speler..maar ik zie ook liever Luc dan Junker..
Dus Luc halen?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 15 mei 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Haha zelfde gedachte andere speler..maar ik zie ook liever Luc dan Junker..
snap ook niet waarom hij ook uberhaupt wegging.... veel te jong nog voor t buitenland en zeker voor topclub
craven
 craven - dinsdag 15 mei 2012 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 11:44 schreef Wim2 het volgende:
Castaignos is zo wisselvallig, en neemt ook meteen weer een mario been sfeer met zich mee. Ik vind Guyon Ferandez niet veel minder. We moeten gewoon zelf spitsen gaan opleiden, telkens huren daar hebben we niets aan.
Wat een slap geouwehoer...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - dinsdag 15 mei 2012 - 12:55   quote  deeplink  
hoe goed is hij eigenlijk ?
bijv vergeleken met Guidetti
ik heb mijn twijfels

Maar dat hij speeltijd nodig heeft is een ding wat zeker is
craven
 craven - dinsdag 15 mei 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:55 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:
hoe goed is hij eigenlijk ?
bijv vergeleken met Guidetti
ik heb mijn twijfels

Maar dat hij speeltijd nodig heeft is een ding wat zeker is
Luc is een talentvolle spits, snel en scoort makkelijk.
Technisch vindt ik hem minder, dat hij naar buitenland ging was gewoon te snel.
Dat niveau is gewoon te hoog voor hem.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:39 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Dus Luc halen?
Ik zou er nu geen moeite mee hebben nee..ik heb nog steeds vertrouwen in van Geel, vond het echter wel raar dat hij zei dat we anders het gewoon moeten doen met wat we nu hebben..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

snap ook niet waarom hij ook uberhaupt wegging.... veel te jong nog voor t buitenland en zeker voor topclub
Eens maar ja als je zoveel meer kan gaan verdienen en naar een topclub kan gaan zijn die jonge gasten snel beïnvloed schijnbaar..
craven
 craven - dinsdag 15 mei 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens maar ja als je zoveel meer kan gaan verdienen en naar een topclub kan gaan zijn die jonge gasten snel beïnvloed schijnbaar..
Ja realiteit liet hem in de steek.
Militi, forlan , zarate etc voor je, dan krijg je weinig kans.
Inter speelt vaak met 1,5 spits
charlotte
 charlotte - dinsdag 15 mei 2012 - 13:07   quote  deeplink  
wegwezen ermee, meneertje wou zo graag weg dus hij hoeft voor mij niet terug te komen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 mei 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 13:00 schreef craven het volgende:

[..]

Ja realiteit liet hem in de steek.
Militi, forlan , zarate etc voor je, dan krijg je weinig kans.
Inter speelt vaak met 1,5 spits
Dat had ie in moeten zien, laten we maar hopen dat ie terug komt dan Craven?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 15 mei 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 13:07 schreef charlotte het volgende:
wegwezen ermee, meneertje wou zo graag weg dus hij hoeft voor mij niet terug te komen
das taal...
moa
 moa - dinsdag 15 mei 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:24 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen had Junker er ook maar 6 in liggen.
7

En vergeet niet dat Roda JC erg slecht heeft gedraaid dit seizoen, als een ploeg meer aan aanvallen toekomt, gaat een spits ook meer scoren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 mei 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Benschop!!!
moa
 moa - dinsdag 15 mei 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zou er nu geen moeite mee hebben nee..ik heb nog steeds vertrouwen in van Geel, vond het echter wel raar dat hij zei dat we anders het gewoon moeten doen met wat we nu hebben..
Alleen als we hem kunnen kopen, (kan dus niet) zie veel liever een andere spits komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Castaignos staat open voor terugkeer naar Feyenoord'









0.0059909