|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Deze arrogante meneer kan het maar niet laten om af te geven op onze mooie club. Ik citeer.
Zo moeilijk was het niet...
Yanic Wildschut hoopt in de toekomst terug te keren bij zijn oude werkgever Ajax Amsterdam. Wildschut speelde in de jeugd van de Amsterdammers. Wildschut wil hetzelfde bereiken als Derk Boerrigter, die werd in het verleden te licht bevonden bij Ajax en keerde deze zomer terug naar Ajax.
"Het blijft de mooiste club voor mij en de mensen in mijn omgeving. Voor Feyenoord zou ik nooit kunnen en willen spelen, want dan vliegen de molotovcocktails bij me naar binnen. Ik hoop de route van Boerrigter te volgen. En waarom zou me dat niet lukken?", aldus Wildschut.
De negentienjarige speler vertok deze transferperiode naar de Venlonaren. Ik ben ambitieus, voel dat ik me nog veel verder kan ontwikkelen. VVV was ook duidelijk tijdens de onderhandelingen: 'We nemen je nu en hopen je na twee jaar aan een grotere club te verkopen.' Dat is ook mijn plan", aldus Wildschut.
/ |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
En laatst lees ik in de VI dat ie niet hoopt dat Feyenoord interesse in m heeft, terwijl wij nooit zo'n lelijke jongen in onze selectie zouden willen hebben. Ik bedoel wij hebben een reputatie hoog te houden met Paul Bosvelt en Theo Lucius.. |
|
|
|
|
Wackobacko
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
heeft verder weinig, of eigelijk helemaal niets, met Feyenoord te maken, dit. DOET U ER MAAR EEN SLOTJE OP MOD |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gooien wij ze toch naar binnen die molotovcocktails!!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
laat VVV venlo hem een fiets geven en mooi naar 020 gaan op de fiets, dat soort spelers komen er nooit heb ik vaker mee gemaakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Ah joh... Toen Danny Buijs zoiets over die snavels zei, vonden we dat geweldig!
Ik vind het prachtig als een speler zegt dat ie nooit bij hun wil spelen. Als zo'n snaveltje dan zegt dat ie nooit voor ons wil spelen, dan kan ik daar wel een bepaald respect voor opbrengen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: nee joh , molotovies nr binnen... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
je vergeet er een... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Onbekend geworden. Leonard, dat is pas een echte BF. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BF= belachelijke falert..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BF = Bekende Feyenoordert.
Hahahahahaha! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
pfffffff Wildschut ? Benschop word de man! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Die helpen heel Europa naar de klote die Grieken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wildschut is een neus opzouten daarmee, dan benschop.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Van Weert van FC Den Bosch vind ik een goeie!!! Die moet Feyenoord halen, en misschien eerst laten rijpen bij een clubs als bijvb RKC |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 23:20 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Van Weert van FC Den Bosch vind ik een goeie!!! Die moet Feyenoord halen, en misschien eerst laten rijpen bij een clubs als bijvb RKC Die draait dit seizoen zeker goed En heeft nog een contract voor 1 jaar
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wildschut...... klinkt als schot op wild nekschot.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 23:20 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Van Weert van FC Den Bosch vind ik een goeie!!! Die moet Feyenoord halen, en misschien eerst laten rijpen bij een clubs als bijvb RKC Zag hem spelen tegen De Graafschap. Nog niet heel erg onder de indruk, al beken ik dat ik hem buiten die 90 minuten verder nauwelijks heb zien spelen dit seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 23:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zag hem spelen tegen De Graafschap. Nog niet heel erg onder de indruk, al beken ik dat ik hem buiten die 90 minuten verder nauwelijks heb zien spelen dit seizoen. Ik ook niet maar ben eens gaan kijken naar hem op het netnop,aanraden van jew-jitsiu en ach voor de toekomst wie weet het is nog een jong blondje.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooie naam!! Benschop! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 00:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ook niet maar ben eens gaan kijken naar hem op het netnop,aanraden van jew-jitsiu en ach voor de toekomst wie weet het is nog een jong blondje.. jew-jitsiu hahaha ik mag je humor wel,
ontopic, V Weert is echt een interesante spits in wording topspits is moeilijk te zeggen, maar soms heb je zo'n gevoel bij een speler dat hij nog ver gaat komen, dat heb ik bij hem ook Den Bosch heeft een paar goede talenten waar hij een van de beste van is |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 00:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik ook niet maar ben eens gaan kijken naar hem op het netnop,aanraden van jew-jitsiu en ach voor de toekomst wie weet het is nog een jong blondje.. Akpala van Club brugge is n goeie Bos..ook snel en gevaarlijk en kost niet gek veel.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 18:36 schreef infamous psv het volgende:[..] Akpala van Club brugge is n goeie Bos..ook snel en gevaarlijk en kost niet gek veel.. Moet je je club niet eerst helpen? Hebben het harder nodig. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ben je gek man...komt goed volgend jaar. zou die Akpala er wel bij hebben trouwens. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Precies
Feyenoord en Ajax leiden spelers top op Psv denkt altijd aan kopen kopen, In de Jeugd van Feyenoord lopen veel betere spitsen rond dan Akpala of die dooie Matavzzzzzzz |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 19:02 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Precies Feyenoord en Ajax leiden spelers top op Psv denkt altijd aan kopen kopen, In de Jeugd van Feyenoord lopen veel betere spitsen rond dan Akpala of die dooie Matavzzzzzzz jazeker vandaar de neuzen interesse hebben in: Buttner , Narsingh , Moisander , Poulsen , Viergever , en schone gekocht hebben.. dat is toch niet nodig met die superjeugd dan.. en PSV is geen opleidingsclub nee.. en dat interesseert me geen hol... Hatsjoei-Shitsu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zal die spelers eens doormailen aan Martin..kijken wat hij ervan vind.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: idd gewoon doen Bos , je weet nooit.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 19:15 schreef infamous psv het volgende:[..] jazeker vandaar de neuzen interesse hebben in: Buttner , Narsingh , Moisander , Poulsen , Viergever , en schone gekocht hebben.. dat is toch niet nodig met die superjeugd dan.. en PSV is geen opleidingsclub nee.. en dat interesseert me geen hol... Hatsjoei-Shitsu al koopt Ajax of Feyenoord dit seizoen 10 spelers (wat niet gebeurd Ajax koopt er bijvb 3 al die namen kopen ze toch niet?) maar dan nog leiden ze veeeeeeeeel meer spelers op dan Psv, Psv koopt een heel elftal Ajax en Feyenoord kopen aanvullingen ook omdat bij Ajax bijvb Vertonghen,Vd wiel word verkocht... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 19:25 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] al koopt Ajax of Feyenoord dit seizoen 10 spelers (wat niet gebeurd Ajax koopt er bijvb 3 al die namen kopen ze toch niet?) maar dan nog leiden ze veeeeeeeeel meer spelers op dan Psv, Psv koopt een heel elftal Ajax en Feyenoord kopen aanvullingen ook omdat bij Ajax bijvb Vertonghen,Vd wiel word verkocht... boeie slaap er geen dag minder om joh...hatsjoei- shitsu |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Al die commetaar over spelers die niet naar Feyenoord moeten komen gaat mij het ene oor in en het andere weet uit, ze moeten halen wat ze nodig moeten hebben ik kijk wel wie er komt, ze hebben goede jeugd achter de hand |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: renato heeft meer humor in het veranderen van mijn naam maargoed
en als ik met feiten komt word je steeds minder inhoudelijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 19:41 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] renato heeft meer humor in het veranderen van mijn naam maargoed en als ik met feiten komt word je steeds minder inhoudelijk Jew jitsu ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: vind ik leuk gevonden, |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 19:41 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] renato heeft meer humor in het veranderen van mijn naam maargoed en als ik met feiten komt word je steeds minder inhoudelijk joduh denken dat ze wijsheid in pacht hebben... |
|
|
|