|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Das mooi, ik doe er al maanden geen moeite meer voor. Daarom viel het mij op dat in al die posts die je hebt geplaatst ik het nu eindelijk een keer eens was. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo! Schrijf je ban met een t dan ...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan moet je eens gaan beffen in snavelstad, dan weet je er alles van denk ik ...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 19:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan moet je eens gaan beffen in snavelstad, dan weet je er alles van denk ik ...... Daar kom ik uit principe nooit.. Ik kom uit Zeeland mossels zat hier.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij vindt het gewoon fijn om een LUL gevonden te worden. En ik snap wel dat jij niet durft te zeggen waar je ergens weg ligt te rotten. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:01 schreef tomson het volgende:[..] Jij vindt het gewoon fijn om een LUL gevonden te worden. En ik snap wel dat jij niet durft te zeggen waar je ergens weg ligt te rotten. jeetje jij schetst wel een lijdensweg zeg.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bemoei je er ff niet mee. Je bent hier te gast he :) Aangepast, met smiley...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar er is geen woord van gelogen..! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:01 schreef tomson het volgende:[..] Jij vindt het gewoon fijn om een LUL gevonden te worden. En ik snap wel dat jij niet durft te zeggen waar je ergens weg ligt te rotten. Dat heb ik al vaker gezegd: Montevideo toren op de wilhelminapier te Rotterdam Adres: Wierdsmaplein ............. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|