|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Das mooi, ik doe er al maanden geen moeite meer voor. Daarom viel het mij op dat in al die posts die je hebt geplaatst ik het nu eindelijk een keer eens was. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo! Schrijf je ban met een t dan ...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan moet je eens gaan beffen in snavelstad, dan weet je er alles van denk ik ...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 19:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan moet je eens gaan beffen in snavelstad, dan weet je er alles van denk ik ...... Daar kom ik uit principe nooit.. Ik kom uit Zeeland mossels zat hier.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij vindt het gewoon fijn om een LUL gevonden te worden. En ik snap wel dat jij niet durft te zeggen waar je ergens weg ligt te rotten. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:01 schreef tomson het volgende:[..] Jij vindt het gewoon fijn om een LUL gevonden te worden. En ik snap wel dat jij niet durft te zeggen waar je ergens weg ligt te rotten. jeetje jij schetst wel een lijdensweg zeg.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bemoei je er ff niet mee. Je bent hier te gast he :) Aangepast, met smiley...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar er is geen woord van gelogen..! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:01 schreef tomson het volgende:[..] Jij vindt het gewoon fijn om een LUL gevonden te worden. En ik snap wel dat jij niet durft te zeggen waar je ergens weg ligt te rotten. Dat heb ik al vaker gezegd: Montevideo toren op de wilhelminapier te Rotterdam Adres: Wierdsmaplein ............. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heb ik al vaker gezegd: Montevideo toren op de wilhelminapier te Rotterdam Adres: Wierdsmaplein ............. BMW X6 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heb ik al vaker gezegd: Montevideo toren op de wilhelminapier te Rotterdam Adres: Wierdsmaplein ............. En de lelijkste van het hele plein.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:30 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] bemoei me er niet mee ik ben gast? Het was een woordspeling gast, door je boosheid zag je dat nog geen eens... Ik ben idd te gast op headliner zoals jij en iedereen niet meteen boos doen he ;-) Tomson is een bewoner en jij ben te gast... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Ik ben een bezoeker, te gast ben ik bij iemand thuis laten we dit niet allemaal te serieus nemen ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zou nu een heel.leuk plaatje kunnen plakken maar zit in de auto naar de bios :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ik nu naar het ajaxforum ga en zeg ik ben voor Feyenoord maar ik vind jullie toch heel aardig weet ik wel wat er gebeurt.... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: maargoed die woordspeling had je wel moeten zien Niet meer zo boos doen om niks he ;-) |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:42 schreef tomson het volgende:Als ik nu naar het ajaxforum ga en zeg ik ben voor Feyenoord maar ik vind jullie toch heel aardig weet ik wel wat er gebeurt.... ik ben niet hun woordvoerder ik ken ze niet, ik praat gewoon op elk forum over voetbal,zonder hatelijk te doen of wat dan ook, soms denk ik was dat maar overal zo maar zo naief ben ik niet. ik ben niet verantwoordelijk voor hun daden kom op nou je kunt het ook anders bekijken ik ben een Ajax supporter die op een Feyenoord forum gewoon normaal kan doen.
lijkt wel altijd dat iedereen een vijand nodig heeft ik gelukkig niet, waar gaat het allemaal over. gebakken lucht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:39 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Ik ben een bezoeker, te gast ben ik bij iemand thuis laten we dit niet allemaal te serieus nemen ;-) Niet te serieus? Fok it ,nou heb ik het helemaal gehad met jou... Dit is Feyenoord en dat is bloedserieus...
Nog 1X zo,n geintje en ik meld je bericht snavelt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:42 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] maargoed die woordspeling had je wel moeten zien Niet meer zo boos doen om niks he ;-) Ik heb m aangepast hoor,wist niet dat je zo gauw op je zieltje getrapt zou wezen. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet te serieus? Fok it ,nou heb ik het helemaal gehad met jou... Dit is Feyenoord en dat is bloedserieus... Nog 1X zo,n geintje en ik meld je bericht snavelt doe niet zo aangevallen joh ik praat hier gewoon over voetbal en doe verder normaal ik mag toch wel me mening zeggen he ik ben gewoon een bezoeker zoals iedereen hier ik hoef me niet onderdanig te doen..
en nu verder ontopic |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:44 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] ik ben niet hun woordvoerder ik ken ze niet, ik praat gewoon op elk forum over voetbal,zonder hatelijk te doen of wat dan ook, soms denk ik was dat maar overal zo maar zo naief ben ik niet. ik ben niet verantwoordelijk voor hun daden kom op nou je kunt het ook anders bekijken ik ben een Ajax supporter die op een Feyenoord forum gewoon normaal kan doen. lijkt wel altijd dat iedereen een vijand nodig heeft ik gelukkig niet, waar gaat het allemaal over. gebakken lucht Veel succes! De meeste forumleden hier hebben een 020 haat. Zo zielig ....... Al snap ik niet wat je hier kom doen. This is Feyenoord en niet voor 020 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:45 schreef tomson het volgende:[..] Ik heb m aangepast hoor,wist niet dat je zo gauw op je zieltje getrapt zou wezen. jij reageerde eerder dat je op je zieltje was getrapt omdat je die woordspeling niet zag
maar verder is alles oke |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap je Leon begint nu ook op mijn zenuwen te werken.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:47 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] doe niet zo aangevallen joh ik praat hier gewoon over voetbal en doe verder normaal ik mag toch wel me mening zeggen he ik ben gewoon een bezoeker zoals iedereen hier ik hoef me niet onderdanig te doen.. en nu verder ontopic Neem het allemaal niet zo zwaar op man, je kunt toch wel tegen een stootje? ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:47 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] doe niet zo aangevallen joh ik praat hier gewoon over voetbal en doe verder normaal ik mag toch wel me mening zeggen he ik ben gewoon een bezoeker zoals iedereen hier ik hoef me niet onderdanig te doen.. en nu verder ontopic En ik had je nog zo gewaarschuwt... Jammer dat je mijn advies niet heb aangenomen.. Tenminste jammer voor jezelf.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Veel succes! De meeste forumleden hier hebben een 020 haat. Zo zielig ....... Al snap ik niet wat je hier kom doen. This is Feyenoord en niet voor 020 de meeste hier zijn oke, Als ik met me Feyenoord vrienden en fammilie over Feyenoord kan praten kan dat hier ook, Op Ajax en andere fora praat ik ook al dat gehaat tegen elkaar doe ik niet aan mee! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:30 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] bemoei me er niet mee ik ben gast? Het was een woordspeling gast, door je boosheid zag je dat nog geen eens... Ik ben idd te gast op headliner zoals jij en iedereen niet meteen boos doen he ;-) Val nog mee dat ie gast zei. Meestal is het een woord zonder een t die ze gebruiken voor de vrienden uit 020 ........ |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En ik had je nog zo gewaarschuwt... Jammer dat je mijn advies niet heb aangenomen.. Tenminste jammer voor jezelf.. kom kom jij kunt ook nergens tegen advies waarschuwing>?
al die Ajax haat word nu op mij geprojecteerd terwijl ik gewoon normaal heb gedaan in alle topics |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:48 schreef Bosifyable het volgende:[..] Neem het allemaal niet zo zwaar op man, je kunt toch wel tegen een stootje? ;) ik kan wel tegen een stootje jah kon iedereen dat maar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij de laatste wedstrijd liep ik langs het topsport gebouw in de drukte. Om ter daar een mooie vette X6 aangereden..aan de ene zijde stapt er zo,n kakmadameke uit en aan de andere zijde een gozert ,waarschijnlijk haar man.. Haald een petje uit zn zak envhup richting het maasgebouw.. Hij zag er eigenwijs uit dus ik dacht daar gaat onze lijdensweg.. Helaas ...je heb een fiat panda? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:49 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] de meeste hier zijn oke, Als ik met me Feyenoord vrienden en fammilie over Feyenoord kan praten kan dat hier ook, Op Ajax en andere fora praat ik ook al dat gehaat tegen elkaar doe ik niet aan mee! Ik heb ook 020 vrienden net zoals ik 040 en 076 vrienden heb. Maar dat is vaak teveel voor de meeste hier. Die hebben zo'n haat ............. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb ook 020 vrienden net zoals ik 040 en 076 vrienden heb. Maar dat is vaak teveel voor de meeste hier. Die hebben zo'n haat ............. maargoed laten we verder ontopic blijven dit is alleen maar olie op het vuur
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb ook 020 vrienden net zoals ik 040 en 076 vrienden heb. Maar dat is vaak teveel voor de meeste hier. Die hebben zo'n haat ............. Kan je niet gewoon Ajax en PSV schrijven ? Echt een topper in het zaaien van haat jij! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 20:55 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] maargoed laten we verder ontopic blijven dit is alleen maar olie op het vuur Olie op het vuur ? Gast nu speel je echt met je voortanden!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Straks krijg je een uitnodiging om op zijn sportschool te verschijnen... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Iedereen is idd welkom, Ik ben niet zo aggressief of hatelijk ik praat hier gewoon normaal over voetbal en Feyenoord als Ajax supporter vind ik dat een mooie club, ik ben hier niet hatelijk maar ik ga ook niet onderdanig doen konte kussen wit voetjes halen enz waarom zou ik dat laat ik aan infamouspsv over ;-) |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: nu ga je me op alles aanvallen laten we over voetbal praten waarom al dit gedoe is volgens mij nergens voor nodig leon |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 21:07 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Iedereen is idd welkom, Ik ben niet zo aggressief of hatelijk ik praat hier gewoon normaal over voetbal en Feyenoord als Ajax supporter vind ik dat een mooie club, ik ben hier niet hatelijk maar ik ga ook niet onderdanig doen konte kussen wit voetjes halen enz waarom zou ik dat laat ik aan infamouspsv over ;-) Jij bent hier nog maar pas ( hoewel ik dat betwijfel, je herrinert mij aan een oude bekende ) je oordeelt verkeerd over infamous, dat is een goed lampje, dus niet zo negatief praten over hem..!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Manmanman, hebben we via PB een pact gesloten om die gozer af te zeiken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schop m zijn eigen sporschool uit... God wat zal die gillen om z,n moeder..!! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Schop m zijn eigen sporschool uit... God wat zal die gillen om z,n moeder..!! wat een aggressie jongen jongen toch |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 21:13 schreef RenatoBos het volgende:[..] Jij bent hier nog maar pas ( hoewel ik dat betwijfel, je herrinert mij aan een oude bekende ) je oordeelt verkeerd over infamous, dat is een goed lampje, dus niet zo negatief praten over hem..!! betwijfel?oude bekende? wat een ommekeer opeens ik dacht hier normaal over voetbal te kunnen praten leken me wel normale gasten jammer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ff me pilletje ingenomen.. Zo hoe is het met jou kerel!! Nog wat bijzonders meegemaakt vandaag? |
|
|
|