|
|
RedDevil1990
|
|
|
Benschop?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet! Maar omdat Leon het graag wil... vooruit dan maar --> Wel! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet! Maar omdat Leon het graag wil... vooruit dan maar --> Wel ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Niet! Maar omdat Leon het graag wil... vooruit dan maar --> Wel! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel!!! Maar om Leon te zieken toch maar niet. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wel!!! Maar om Leon te zieken toch maar niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goeie keeperT! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: he Bos Heb je de afvallers gehoord bij Oranje: Wijnaldum , Mulder , DeVrij , Buttner , Viergever , Cillisen , John , Maduro en Emanuelson.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 20:37 schreef infamous psv het volgende:[..] he Bos Heb je de afvallers gehoord bij Oranje: Wijnaldum , Mulder , DeVrij , Buttner , Viergever , Cillisen , John , Maduro en Emanuelson.. Ja ik las het net licht ook wel in de lijn van verwachting toch, vind bouma wel een verrassing, jij niet..? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Bouma loopt nog geen slak eruit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat ie dan met Willems op LB ipv Emanuelson?? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Met z`n tweeen LB redden ze het nog niet. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 20:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja ik las het net licht ook wel in de lijn van verwachting toch, vind bouma wel een verrassing, jij niet..? Bouma das toch n schande man kom op zeg.. hij is wel speler van me club en ik respecteer hem zeer zeker mr hij is toch geen Oranje speler... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Willems is te jong mr voor zijn ervaring is het wel leuk mr of het goed is... mr er vallen er nog n aantal af dus ben benieuwd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 20:55 schreef infamous psv het volgende:[..] Bouma das toch n schande man kom op zeg.. hij is wel speler van me club en ik respecteer hem zeer zeker mr hij is toch geen Oranje speler... Zo bedoel ik het ook D.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zeg DOEN!!! Benschop ,what else? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
goed topic btw... Ik zie het forum gelijk opbloeien !!!
Wel rustig in me eentje lol :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Benschop okee. Als ie: - zweeds en Engels kan praten - kan planken - 20 jaar is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Allemaal gelijk een 5 jarig contract ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Nu niet, dan niet, nooit niet! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
NEEN............. en eerst twee spisten verhuren(achahbar elvis) alvorens n echte topper binnen te halen.... en nogmaals centraal achterin is t pas echt krap vrij vlaar indi............................................................... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 23:48 schreef van geil het volgende:NEEN............. en eerst twee spisten verhuren(achahbar elvis) alvorens n echte topper binnen te halen.... en nogmaals centraal achterin is t pas echt krap vrij vlaar indi............................................................... Anass verhuren kan ik me wel in vinden maar laat Elvis maar bij de selectie blijven.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:goed topic btw... Ik zie het forum gelijk opbloeien !!! Wel rustig in me eentje lol :P Ja dacht is toch komkommer tijd Straks heeft elke eredivisie speler hier ze eigen topic |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen potenciele helden! Benschop!! |
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 23:48 schreef van geil het volgende:NEEN............. en eerst twee spisten verhuren(achahbar elvis) alvorens n echte topper binnen te halen.... en nogmaals centraal achterin is t pas echt krap vrij vlaar indi............................................................... Ramstein en Kongolo ! 5 spelers 2 plekken... Lijkt mij prima. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: schenkeveld, van de huygevoort
maak daar maar 7 van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Jammer dat leon geen mening geeft over de kwestie Benschop.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou ik eigenlijk wel moeten doen he... Nou vooruit dan,Benschop halen! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Benshop en Bulykin zijn twee verschillende spelers welke van die twee heeft Feyenoord eigenlijk nodig? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 10:22 schreef bode het volgende:Benshop en Bulykin zijn twee verschillende spelers welke van die twee heeft Feyenoord eigenlijk nodig? Hoe moeten wij dat weten? Jij bent toch de voetbalkenner??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Luc luc luc luc luc luc!!! |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: weten jullie dat niet ik wel!! geen van beiden Feyenoord heeft een goeie voorhoede maar jullie moeten geduld hebben deze spelers komen er wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 10:31 schreef bode het volgende:[..] weten jullie dat niet ik wel!! geen van beiden Feyenoord heeft een goeie voorhoede maar jullie moeten geduld hebben deze spelers komen er wel Bedankt voor je wijsheid :)
Overigens acht ik onze huidige voorhoede bij lange na niet klaar voor volgend seizoen.
Te Vrede en Achahbar zijn nog lang niet klaar voor een basisplaats in Feyenoord 1. Dan blijft alleen Guyon Fernandez over, wat wel heel erg weinig is voor een heel seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD