|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kampioenen kampioenen kampioenen ole ole |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Stukje taart dan maar om het te vieren?
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stukje vlam bedoel je..lol |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Oh nog een topic. Iedereen viert al feest terwijl het nog niet eens definitief is.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: okay, . . keep up the good work |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 16:10 schreef Sensi het volgende:Oh nog een topic. Iedereen viert al feest terwijl het nog niet eens definitief is.. Valt wel mee toch. Men is positief gestemd omdat zowel Luc als Feyenoord graag lijken te willen. Maar je heb wel enigzins gelijk, het is al vaak op het nippertje fout gelopen. Zie Arnautovic, Wanderson en Vagner Love bijvoorbeeld. Laten we die handtekening maar afwachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 16:10 schreef Sensi het volgende:Oh nog een topic. Iedereen viert al feest terwijl het nog niet eens definitief is.. Nee dansen moeten we..
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Valt wel mee toch. Men is positief gestemd omdat zowel Luc als Feyenoord graag lijken te willen. Maar je heb wel enigzins gelijk, het is al vaak op het nippertje fout gelopen. Zie Arnautovic, Wanderson en Vagner Love bijvoorbeeld. Laten we die handtekening maar afwachten. Juist dat bedoel ik, ik ben natuurlijk ook blij dat die geruchten er zijn en dat Castaignos terug naar Feyenoord wilt komen. Maar zoals je zegt media maakt er vaak een potje van dus ga ik pas echt een feestje bouwen als het allemaal rond is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoop dat het snel rond is met Luc.
Nu vervolgens hopen dat clubs met hun poten van onze selectie afblijven. Okee, dan wel minimaal per speler 10 miljoen schuiven, anders niet |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 17:28 schreef FR-Henk het volgende:Hoop dat het snel rond is met Luc. Nu vervolgens hopen dat clubs met hun poten van onze selectie afblijven. Okee, dan wel minimaal per speler 10 miljoen schuiven, anders niet Met van Haaren en Swerts hebben ze al genoeg weg gedaan. Ik zie het liefst de huidige selectie blijven staan met nog wat mooie aankopen erbij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 17:31 schreef Sensi het volgende:[..] Met van Haaren en Swerts hebben ze al genoeg weg gedaan. Ik zie het liefst de huidige selectie blijven staan met nog wat mooie aankopen erbij. Wel nodig ook: Europees spelen vereist bredere selectie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dat is mooi! Castaignos erbij ............... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Ken jij niet beter fan worden van een andere club Frits? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Dat je dat nog moet vragen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan moet je duidelijker zijn Klaas ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wie zou jij graag willen zien dan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nou zal ik het voor jou verduidelijken: Castaignos. Mijn eerder voorkeur was voor Kuyt en of Guidetti. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wie is dan Kees Benschop? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 17:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nou zal ik het voor jou verduidelijken: Castaignos. Mijn eerder voorkeur was voor Kuyt en of Guidetti. dank u. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Heb er vertrouwen in voor volgend jaar!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist Wim dat zijn ze..d:-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Als dat gebeurd kun je mij wegbrengen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het weer niet,aardige jongen maar is het (nog) net niet beter in het 2e van City kijken.Maar wanneer kunnen we weer een spits kopen ,dat huren is net of je een hondje op vakantie krijgt,net als het beestje gaat luistern moet het weer weg.Mijn idee koop 4 goedkope spitsen uit de jupiler l of hoofdklasse er zal altijd wel een bruikbare spits bijzitten ,voldoe je niet daaaaaaag twijfel je aan iemand stal hem bij een andere club (alle clubs behalve sparta) meneer v Geel dit goed lezen en uitvoeren. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Hoezo? Een club als Feyenoord moet altijd mee doen om het kampioenschap. Oké, we komen uit een mindere periode, maar de weg naar boven is ingeslagen, en de tweede plaats ruikt naar meer! ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 21:23 schreef Wim2 het volgende:[..] Hoezo? Een club als Feyenoord moet altijd mee doen om het kampioenschap. Oké, we komen uit een mindere periode, maar de weg naar boven is ingeslagen, en de tweede plaats ruikt naar meer! ;) De ambitie moet er altijd zijn toch ? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Feyenoord heeft (met 020 helaas) de grootste ambitie van Nederland!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klaas, piet, Kees, Luc.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij hebt iets met FC Wanhoop hè..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 helaas....Mooie clubnaam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Erg hè als je supporter bent van zo'n club..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ze merken het gelukkig niet, he. Te laag IQ. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ergens rond de...???Wesley bleek zelfs nog boven gemiddeld te zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt! Wesley is de prof onder de minderbedeelden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: EigenLIJK zouden ze er een grote hoge muur omheen moeten zetten..iedereen die eruit wilt schiet je af.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 02:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] EigenLIJK zouden ze er een grote hoge muur omheen moeten zetten..iedereen die eruit wilt schiet je af.. Zonde van de kogels, Renato. Er is maar 1 probaat middel om ze binnen te houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 02:02 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zonde van de kogels, Renato. Er is maar 1 probaat middel om ze binnen te houden. Begon dat met z en zat daar ook een b in..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Valt wel mee toch. Men is positief gestemd omdat zowel Luc als Feyenoord graag lijken te willen. Maar je heb wel enigzins gelijk, het is al vaak op het nippertje fout gelopen. Zie Arnautovic, Wanderson en Vagner Love bijvoorbeeld. Laten we die handtekening maar afwachten. die handtekening zal wel wat kosten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijken of Lijdensweg wilt doneren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 02:02 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zonde van de kogels, Renato. Er is maar 1 probaat middel om ze binnen te houden. En dat is..... |
|
|
|