|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet niks zeker maar onze Wim doet me aan Albertje denken! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij bent van de inhoud. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe.. Ik zat erop te wachten..d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En bode is een brammetje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Stylzz is vroeg wakker? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo zo vroeg werken dan pfffff, daar kan ik niet aan wennen aan ochtenden d:-( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 06:31 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zo zo vroeg werken dan pfffff, daar kan ik niet aan wennen aan ochtenden d:-( Drink nu koffie op en stap de auto in. Ben Ik rond 8 op mijn werk. Ga Ik meestal rond half 5/5 uur weer weg en ben Ik rond 6 weer thuis.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 06:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Drink nu koffie op en stap de auto in. Ben Ik rond 8 op mijn werk. Ga Ik meestal rond half 5/5 uur weer weg en ben Ik rond 6 weer thuis.. Das toch nog een stukje rijden dan, werkse man voor mij zit het erop.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
behoorlijk ja. net effe te... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Waar zit het nog op vast dan als het bijna rond is |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Of Inter hem wel of niet kan/mag/wil verhuren.
Nogmaals, raadpleeg je contacten wat beter bode! Het stond zelfs op teletekst. Pagina 306. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 11:00 schreef Bosifyable het volgende:Of Inter hem wel of niet kan/mag/wil verhuren. Nogmaals, raadpleeg je contacten wat beter bode! Het stond zelfs op teletekst. Pagina 306. was bij ons niet bekend, en ik kijk alleen op teletekst 801 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: door de mand gevallen? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aaaaa een raadseltje.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 11:00 schreef Bosifyable het volgende:Of Inter hem wel of niet kan/mag/wil verhuren. Nogmaals, raadpleeg je contacten wat beter bode! Het stond zelfs op teletekst. Pagina 306. hahahaha, goed man! :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dit schip ken ik dan weer niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wim zijn vrouw de SS Varken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord wacht op Luc Castaignos
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, verwacht uiterlijk vrijdag meer duidelijkheid te hebben over een eventuele komst van Luc Castaignos naar Feyenoord. De Rotterdammers verwachten dat Castaignos volgend seizoen verhuurd zal worden door zijn club Internazionale.
Zoals bekend ziet Feyenoord een terugkeer van de oud-speler wel zitten, zeker omdat John Guidetti is vertrokken. Zodra de Italiaanse topclub Castaignos toestemming geeft voor een verhuur, zal Feyenoord zich melden in Milaan. ,,Dan gaan we dat inderdaad onderzoeken", reageert Van Geel in Voetbal International op de berichtgeving. ,,Tot die tijd wachten we af. Eind deze week zal meer duidelijk zijn." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Huren blijft jammer. Ik koop liever een spits die een paar jaar kan blijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mensen dachten dat het blijkbaar al rond was maar dat was bullshit. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mensen dachten dat het blijkbaar al rond was maar dat was bullshit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had je een spits in gedachte om te kopen..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, bode wil het niet zeggen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Ja, maar wie nee dat wordt niet bekend gemaakt nu |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Balharius
|
|
|
Leuk leuk leuk, dat klakkeloos overnemen van pers berichten...
Aangezien ik inkoper ben en daarom internationaal inkoop bel en mail ik veel met Italië. Een leverancier welke ik dagelijks spreek over van alles en nog wat heeft het bericht dat Inter niet mee wilde werken tamelijk genuanceerd.
Inter wilde namelijk pas met spelers om de tafel zodra de transferperiode begonnen was, dan spreken ze alle spelers en dat gaat dan min of meer in pickorder.
Oftewel Inter wilde niets kwijt over verhuur over verkoop tot zij zelf met Luc gesproken hadden. "Oftewel 2 weken geleden werkte ze idd. niet meer aan transfer/verhuur" Morgen mischien ook niet maar dan is er pas over gesproken! |
|
|
|
|
mitchah
|
|
|
luister eerst maar eens afwachten of luc wel komt, en dan de vraag redden we het zo wel de voorrondes door van de CL. een top verdediger erbij zou ideaal zijn in deze situatie. en leerdam is het evenbeeld van wijnaldum srry te snel weg willen. en dan na psv als ze hem daar al willen, dan ga je sprongen vooruit hmmmmm aparte wereld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk afwachten das wat van Geel ook zegt.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ja Feyenoord supporters nog één nachtje slapen en dan lezen jullie misschien meer over jullie Luc als hijn komt of niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juni 2012 - 19:00 schreef bode het volgende:Ja Feyenoord supporters nog één nachtje slapen en dan lezen jullie misschien meer over jullie Luc als hijn komt of niet Spannend, meneer bode. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: A.U.B. laat meneer graag weg ja is niet belangrijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juni 2012 - 19:35 schreef RenatoBos het volgende:LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC Ik hoop voor jou dat hij komt op 27 Juni a.s. om 14.30 uur in de Kuip |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoop het ook voor jouw Meneer bode.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: snapt U wel waar ik dat mee bedoeld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Castaignos blijf lekker weg! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: waarom?? wie moeten we dan als spits nemen?? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: IDD. waarom?
Je kan het die jongen niet kwalijk nemen dat hij naar Internazionale is gegaan, hoe jammer ook voor ons. |
|
|
|