|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, lekker dan!
Nou wil Luc niet meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Luc niet naar Milo luisteren..!!!! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
is er al nieuws? of heb ik wat gemist? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verdomme veel te stil man, ik zit ook al de hele dag op nieuws te wachten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als tie gehuurd moet worden wel!! Zoek dan maar verder in Scandanavie ofzo... |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
geen nieuws is goed nieuws... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Huur van een spits is niet zo erg. Voor komend seizoen nog wel verstandig. Spoeling wordt alleen maar dunner. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
laat van Geel nu maar schuiven, wie had er bv ooit van Guidetti gehoord? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
In de voetballerij weet je het nooit de tijd is nog lang, denk maar aan de EK daarna gaat het pas beginnen met de spelers verkopen of huren, met Luc duurt het te lang |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Wat een sportieve opmerking van een geen 100% mens denk ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kom er maar in ouwe reus! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als jij begint te denken hangt jou vrouw de vlag uit... 1991 was dat waarschijnlijk voor het laatst... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als jij begint te denken hangt jou vrouw de vlag uit... 1991 was dat waarschijnlijk voor het laatst... Je kunt niet veel hebben als de waarheid wordt gemaild |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha bloedserieus,jij herkend het begrip grapje niet! En daarom reageer ik sowieso nooit op jou... Bode staat voor weinig tot niets! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha bloedserieus,jij herkend het begrip grapje niet! En daarom reageer ik sowieso nooit op jou... Bode staat voor weinig tot niets! Je weet toch, bode is de Master Voetbalkennert. Is over het heeeeeele Forum bekend. Weet alles! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 21:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je weet toch, bode is de Master Voetbalkennert. Is over het heeeeeele Forum bekend. Weet alles! Maar heeft nooit gelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha bloedserieus,jij herkend het begrip grapje niet! En daarom reageer ik sowieso nooit op jou... Bode staat voor weinig tot niets! Waarom nu dan wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien omdat je een verkeerde conclusie had getrokken over mij buthead! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nog niks in het nieuws over Castaignos na het overleg gisteren in Milaan?
Jammer ....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2012 - 12:29 schreef lijdensweg het volgende:Nog niks in het nieuws over Castaignos na het overleg gisteren in Milaan? Jammer ....... Maar zoiets duurt toch altijd langer als 1'gesprekje? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was het niet zo dat Inter gisteren duidelijkheid zou geven over evt. verhuur? Daarna kan Feyenoord evt. gaan praten over voorwaarden. Kan dus net zo makkelijk lang duren... |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: juist een goed teken dat je niets hoort, bij afwijzing hadden ze al gelijk iets gezegd... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
weet dat de bal rond is, . . maar Luc ??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tsja, een 'stevige' spits is prima, dit gaat toch wat ver inderdaad Sevi! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juni 2012 - 20:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als tie gehuurd moet worden wel!! Zoek dan maar verder in Scandanavie ofzo... Maar huur kan ook een goede optie zijn toch, kijk eens naar Guidetti..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 10:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maar huur kan ook een goede optie zijn toch, kijk eens naar Guidetti..d:-) Inprincipe wel en idd Guidetti is daar een mooi verbeeld van maar zo zijn ze niet allemaal!Was Guidetti de spits waar we het komend seizoen mooi op verder hadden kunnen bouwen ,moeten we het weer met een huurling gaan doen. Zo leid Feyenoord Luc weer op voor inter straks als hij het goed gaat doen... Je kan mij veel vertellen maar er loopt toch vast wel ergens een andere talent die je echt kan kopen voor plusminus 1 miljoen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 10:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Inprincipe wel en idd Guidetti is daar een mooi verbeeld van maar zo zijn ze niet allemaal!Was Guidetti de spits waar we het komend seizoen mooi op verder hadden kunnen bouwen ,moeten we het weer met een huurling gaan doen. Zo leid Feyenoord Luc weer op voor inter straks als hij het goed gaat doen... Je kan mij veel vertellen maar er loopt toch vast wel ergens een andere talent die je echt kan kopen voor plusminus 1 miljoen? Ja eens wat had dat mooi geweest om nog een jaartje met John door te gaan, maar ja dat is HET nadeel van huren. Maar als je niet die financiƫn heb om te kopen dan moet je wel. We (geldschieter) hadden Guidetti in november/december vorig jaar moeten kopen Leon, toen kostte hij nog niks.. Er zal best een talent ergens te krijgen zijn voor die centen maar dan blijft bij mij de vraag is die Europees waardig en past hij in het elftal, ik denk dat Luc dat op dit moment wel is..en hij kent Feyenoord door en door.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 11:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ja eens wat had dat mooi geweest om nog een jaartje met John door te gaan, maar ja dat is HET nadeel van huren. Maar als je niet die financiƫn heb om te kopen dan moet je wel. We (geldschieter) hadden Guidetti in november/december vorig jaar moeten kopen Leon, toen kostte hij nog niks.. Er zal best een talent ergens te krijgen zijn voor die centen maar dan blijft bij mij de vraag is die Europees waardig en past hij in het elftal, ik denk dat Luc dat op dit moment wel is..en hij kent Feyenoord door en door.. Liever Luc dan een ander maar huren voor de 2de keer word een fiasco ben ik bang... Hoop eigenlijk dat inter luc in de uitverkoop doet!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 11:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Liever Luc dan een ander maar huren voor de 2de keer word een fiasco ben ik bang... Hoop eigenlijk dat inter luc in de uitverkoop doet!! Ik geloof wel in Luc, het zal hem ook niet lukken Guidetti te doen vergeten maar hij past wel goed ij ons..
Vraagje: weet jij zeker dat je geen Zeeuw bent gezien je graag op uitverkoopjes jaagt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 11:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik geloof wel in Luc, het zal hem ook niet lukken Guidetti te doen vergeten maar hij past wel goed ij ons.. Vraagje: weet jij zeker dat je geen Zeeuw bent gezien je graag op uitverkoopjes jaagt.. Ach die paar kilometer verschil zal het niet wezen maar ik gooi alles in de uitverkoop dus ik koop niks he.. Zeker geen oranje rommel :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juni 2012 - 11:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ach die paar kilometer verschil zal het niet wezen maar ik gooi alles in de uitverkoop dus ik koop niks he.. Zeker geen oranje rommel :) d:-) |
|
|
|
|
FrankieF
|
|
|
lucky Luc komt eraan moeten even geduld hebben Martin regelt het wel! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou zo maar kunnen FrankieF, ik hoop er nog steeds op.. Welkom trouwens op het forum, gaan we je hier vaker zien..? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
nog nieuws? ze hadden vrijdag toch gesproken? |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
nog niets concreets helaas |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: nou volgens zeggen hier op de topic zou Drenthe en Kuit komen maar ik lees nog niks Kuit wel die komt niet maar Drenthe dan ?? ik had al eens gemaild dat hij ook niet komt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 11 juni 2012 - 15:36 schreef bode het volgende:[..] nou volgens zeggen hier op de topic zou Drenthe en Kuit komen maar ik lees nog niks Kuit wel die komt niet maar Drenthe dan ?? ik had al eens gemaild dat hij ook niet komt Hihihi koekoek! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clausule in contract dat bij verhuur in buitenland Feyenoord eerste keuze. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gesprek is niet doorgegaan, onderhoud is nu gepland voor deze week. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Eerste keuze dat wel maar dat zegt nog niks.. Het duurt mij allemaal een beetje te lang. Zal me niks verbazen als ze deze week er nog niet uit zijn. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 - 14:20 schreef RenatoBos het volgende:LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC LUC Messi, Messi, Luc die komt er aan! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo