BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord heeft het gehad met Kuyt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 16 mei 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam heeft de Rotterdamse club het eventjes helemaal gehad met Dirk kuyt. De journalist van Voetbal International zei dat gisteravond tijdens een editie van VI on Tour in Dordrecht.

Kuyt liet deze week weten dat een terugkeer naar De Kuip komend seizoen niet aan de orde is. En dat terwijl hij enkele weken geleden toch met Feyenoord in gesprek was gegaan over een rentree bij zijn club. Krabbendam: Waarschijnlijk wist Kuyt toen al dat hij het niet zou doen. Dat gesprek is volgens mij alleen maar voor de vorm geweest, als een soort gebaar naar de supporters. Feyenoord zal het zelf niet zeggen, maar ik heb de indruk dat men aardig gepikeerd is.

John Guidetti
Een terugkeer van de 31-jarige spits lijkt nu definitief van de baan. Op supporters-websites reageert een groot deel van het legioen gepikeerd op het afhaken van Kuyt. In een later stadium, over een paar jaar, zou Kuyt wel eens te oud kunnen zijn. Wie nu de opvolger van John Guidetti in de spits wordt, is onduidelijk.

bron: fr-fanatic
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 16 mei 2012 - 11:27   quote  deeplink  
Yay! Een nieuw topic :)
De vrouw van
 De vrouw van - woensdag 16 mei 2012 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:27 schreef Bosifyable het volgende:
Yay! Een nieuw topic :)
muggeziften?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 mei 2012 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:38 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

muggeziften?
nah, er zijn al zat Kuyt topics geopend de afgelopen dagen....
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Kuyt/////GELDWOLF!!

HOER!
De Spot
 De Spot - woensdag 16 mei 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:45 schreef moa het volgende:
Kuyt/////GELDWOLF!!

HOER!
100% mee eens wel altijd de echte Feyenoorder uithangen,maar toch niet terugkomen...laat luc maar terugkomen dan.
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 16 mei 2012 - 11:58   quote  deeplink  
Ik had dit écht niet verwacht van Dirk, zo jammer !! (Stomme Geld)
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:52 schreef De Spot het volgende:

[..]

100% mee eens wel altijd de echte Feyenoorder uithangen,maar toch niet terugkomen...laat luc maar terugkomen dan.
Danku, hij heeft ons al die jaren mooi voor de gek gehouden.

Al die jaren dacht ik echt dat hij anders was,
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 12:08   quote  deeplink  
DIEGENE DIE KUIJT UITJOUWEN NU ZIJN ALLEMAAL SUKKELS....

DIRK HELD..!!!!!!!


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door RenatoBos --
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:08 schreef RenatoBos het volgende:
DIEGENE DIE KUIJT UITJOUWEN NU ZIJN ALLEMAAL SUKKELS....

DIRK HELD..!!!!!!!
[ filmpje ]
DIEGENE DIE KUIJT STEUNEN NU ZIJN ALLEMAAL SUKKELS.....
FR-Han
 FR-Han - woensdag 16 mei 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:08 schreef RenatoBos het volgende:
DIEGENE DIE KUIJT UITJOUWEN NU ZIJN ALLEMAAL SUKKELS....

DIRK HELD..!!!!!!!
[ filmpje ]
2.30... die leugenaar!!
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:08 schreef RenatoBos het volgende:
DIEGENE DIE KUIJT UITJOUWEN NU ZIJN ALLEMAAL SUKKELS....

DIRK HELD..!!!!!!!
[ filmpje ]
Ben jarenlang fan geweest van Dirk, heb altijd oprecht geloofd dat hij een echte Feyenoorder was, en dat hij echt zijn beloftes aan het legioen zou nakomen. Elk jaar weer kwam hij met zijn standaard praatje, "Ooit dan kom ik terug, maar niet nu."

Kuijt was een grote Feyenoorder, maar is voor mij nu niks anders dan een huichelaar en een geldwolf.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 16 mei 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:13 schreef moa het volgende:

[..]

Ben jarenlang fan geweest van Dirk, heb altijd oprecht geloofd dat hij een echte Feyenoorder was, en dat hij echt zijn beloftes aan het legioen zou nakomen. Elk jaar weer kwam hij met zijn standaard praatje, "Ooit dan kom ik terug, maar niet nu."

Kuijt was een grote Feyenoorder, maar is voor mij nu niks anders dan een huichelaar en een geldwolf.
Dit dus.
el triste
 el triste - woensdag 16 mei 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Een ieder die het in z'n kop haalt om hier Kuyt af te lopen zeiken is niks meer dan een ongelofelijke $%$#$%$#.
3 jaar lang ongelofelijk genoten van de inzet van deze man!
Dirk: je blijft wat mij betreft van harte welkom ondanks de in en in trieste opmerkingen van sommige ééncelligen hier.
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:18 schreef el triste het volgende:
Een ieder die het in z'n kop haalt om hier Kuyt af te lopen zeiken is niks meer dan een ongelofelijke $%$#$%$#.
3 jaar lang ongelofelijk genoten van de inzet van deze man!
Dirk: je blijft wat mij betreft van harte welkom ondanks de in en in trieste opmerkingen van sommige ééncelligen hier.
Iedereen heeft van hem genoten,

Dirk had gewoon niet elk jaar opnieuw de belofte moeten maken om terug te komen als hij aan het eind van de rit toch zijn belofte niet kan houden. Je moet iets pas beloven als je het oprecht meent en het na kan komen. Dat hij uiteindelijk toch weer gewoon het geld zwaarder laat wegen vind ik enorm zwak van hem. Daarom ben ik ontzettend teleurgesteld in deze geldwolf die al die jaren als een Feyenoorder gezien wilde worden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:11 schreef moa het volgende:

[..]

DIEGENE DIE KUIJT STEUNEN NU ZIJN ALLEMAAL SUKKELS.....
Ghehe..
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:18 schreef el triste het volgende:
Een ieder die het in z'n kop haalt om hier Kuyt af te lopen zeiken is niks meer dan een ongelofelijke $%$#$%$#.
3 jaar lang ongelofelijk genoten van de inzet van deze man!
Dirk: je blijft wat mij betreft van harte welkom ondanks de in en in trieste opmerkingen van sommige ééncelligen hier.
Kort gezegd heb ik het ook even helemaal met Dirk gehad, ik ga em niet verder afzeiken, maar hij heeft voor mij gewoon afgedaan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:18 schreef el triste het volgende:
Een ieder die het in z'n kop haalt om hier Kuyt af te lopen zeiken is niks meer dan een ongelofelijke $%$#$%$#.
3 jaar lang ongelofelijk genoten van de inzet van deze man!
Dirk: je blijft wat mij betreft van harte welkom ondanks de in en in trieste opmerkingen van sommige ééncelligen hier.
Een held val je niet af die eer je..
DIRK///HELD..
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Een held val je niet af die eer je..
DIRK///HELD..
Hij heeft voor mij afgedaan als held, als geld het enige is wat je in de weg staat om terug te komen.... tsja..
bode
 bode - woensdag 16 mei 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:52 schreef De Spot het volgende:

[..]

100% mee eens wel altijd de echte Feyenoorder uithangen,maar toch niet terugkomen...laat luc maar terugkomen dan.
is dat ook geen geld wolf??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:23 schreef moa het volgende:

[..]

Kort gezegd heb ik het ook even helemaal met Dirk gehad, ik ga em niet verder afzeiken, maar hij heeft voor mij gewoon afgedaan.
Snap je wel vriend ik ben ook teleurgesteld maar om hem dan uit te maken voor weet ik het wat allemaal gaat me veel te ver. Heb het ook wel eens gehad met mijn vrouw maar om haar dan uit te maken voor hoer of zo als een volslagen gek hier eerder heeft gezegd dat ie mag sterven vind ik triest..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:25 schreef moa het volgende:

[..]

Hij heeft voor mij afgedaan als held, als geld het enige is wat je in de weg staat om terug te komen.... tsja..
Of een contract van 10 jaar ipv drie jaar, ach we weten het fijne er ook niet van moa..we speculeren alleen maar lijkt me en die Krabbendam doet daar net zo hard aan mee door dit soort dingen te blèren..
MMM
 MMM - woensdag 16 mei 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Verbaasd me niks. Die jongen doet alles om populair te zijn, walgelijk..
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Snap je wel vriend ik ben ook teleurgesteld maar om hem dan uit te maken voor weet ik het wat allemaal gaat me veel te ver. Heb het ook wel eens gehad met mijn vrouw maar om haar dan uit te maken voor hoer of zo als een volslagen gek hier eerder heeft gezegd dat ie mag sterven vind ik triest..
Er is door mij niet gezegd dat ie mag sterven,

Hij verkiest het geld boven feyenoord, juist nu hij nog 1-2 jaar van waarde kan zijn voor Feyenoord voordat hij pensioneert. Als hij nu naar pak em beet HSV, Qatar, Anzhi, Malaga of een andere rukploeg met miljardair vertrekt heeft hij voor mij echt 100% afgedaan.

Na 2-3 jaar Qatar of Rusland kan hij ook niet meer van waarde zijn van Feyenoord, dat beseft hij zelf ook maar al te goed. En als je dan toch ondanks dat je al lang binnen bent, en ondanks dat dit je laatste kans is het geld boven Feyenoord verkiest, dan ben je voor mij geen Feyenoorder meer.
bode
 bode - woensdag 16 mei 2012 - 12:32   quote  deeplink  
ik denk dat de mensen eens moeten kijken naar een Danny Landzaat
die blijft gewoon heb ik gehoord wil nog een jaar door bij de Tukkers
en is daar volgens zeggen al heel ver mee, is een rustige jongen
helemaal geen geld wolf denk ik
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 16 mei 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:31 schreef MMM het volgende:
Verbaasd me niks. Die jongen doet alles om populair te zijn, walgelijk..
Inderdaad. Dan had ik liever DE BAAB, die zei nooit wat maar voetbalde alleen! #geenwoordenmaardaden
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Of een contract van 10 jaar ipv drie jaar, ach we weten het fijne er ook niet van moa..we speculeren alleen maar lijkt me en die Krabbendam doet daar net zo hard aan mee door dit soort dingen te blèren..
Ja true, het verhaaltje van 10 jaar geloof ik ook niet, omdat dergelijk lange contracten niet zijn toegestaan in de voetballerij.

Als dirk wel komt, eet ik al mn sokken op en ren ik elk weekend met een boner de afsluitdijk over naar onze heilige tempel in Zuid.

Maar ik vind het zo'n ontzettende teleurstelling als hij niet zou komen, ik kijk werkelijk waar sinds de dag dat hij vertrok al uit naar zijn terugkeer. Hij was voor mij de grootste feyenoorder aller tijden, groter dan welke held in het verleden dan ook. Maar als juist hij het geld gaat verkiezen boven de club, boven het legioen, boven eeuwige roem.... Dan ben ik mijn laatste greintje hoop op clubliefde verloren.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 16 mei 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:31 schreef moa het volgende:

[..]

Er is door mij niet gezegd dat ie mag sterven,

Hij verkiest het geld boven feyenoord, juist nu hij nog 1-2 jaar van waarde kan zijn voor Feyenoord voordat hij pensioneert. Als hij nu naar pak em beet HSV, Qatar, Anzhi, Malaga of een andere rukploeg met miljardair vertrekt heeft hij voor mij echt 100% afgedaan.

Na 2-3 jaar Qatar of Rusland kan hij ook niet meer van waarde zijn van Feyenoord, dat beseft hij zelf ook maar al te goed. En als je dan toch ondanks dat je al lang binnen bent, en ondanks dat dit je laatste kans is het geld boven Feyenoord verkiest, dan ben je voor mij geen Feyenoorder meer.
Helemaal mee eens!
bode
 bode - woensdag 16 mei 2012 - 12:40   quote  deeplink  
Om veel in te leveren ga je ook niet werken bij een andere baas toch, zo zijn voetballers ook
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:40 schreef bode het volgende:
Om veel in te leveren ga je ook niet werken bij een andere baas toch, zo zijn voetballers ook
Je kan het voetbal niet vergelijken met een baantje in de supermarkt.
bode
 bode - woensdag 16 mei 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:41 schreef moa het volgende:

[..]

Je kan het voetbal niet vergelijken met een baantje in de supermarkt.
Dus je kunt het alleen maar vergelijken met een baantje in de supermark Ha Ha
er zijn nog wel meer banen
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:48 schreef bode het volgende:

[..]

Dus je kunt het alleen maar vergelijken met een baantje in de supermark Ha Ha
er zijn nog wel meer banen
Diepe zucht....

Het gaat hier dus niet om het specifieke baantje van iemand in de supermarkt...

Noem eens 10 beroepen buiten de professionele sport waarin werknemers miljoenen betaald krijgen en door 50.000 man elke week worden aangemoedigd om hun werk zo goed mogelijk te doen?
bode
 bode - woensdag 16 mei 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:55 schreef moa het volgende:

[..]

Diepe zucht....

Het gaat hier dus niet om het specifieke baantje van iemand in de supermarkt...

Noem eens 10 beroepen buiten de professionele sport waarin werknemers miljoenen betaald krijgen en door 50.000 man elke week worden aangemoedigd om hun werk zo goed mogelijk te doen?
Het gaat niet om beroepen, een voetballer gaat geen tweede deel van zijn salaris
inleveren als hij naar een andere club kan gaan, dat doet toch een wernemer in het bedrijfsleven toch ook niet, dat bedoel ik er mee
tomson
 tomson - woensdag 16 mei 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:48 schreef bode het volgende:

[..]

Dus je kunt het alleen maar vergelijken met een baantje in de supermark Ha Ha
er zijn nog wel meer banen
tumblrlwmi97qchk1r8in0h.png
moa
 moa - woensdag 16 mei 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 13:02 schreef bode het volgende:

[..]

Het gaat niet om beroepen, een voetballer gaat geen tweede deel van zijn salaris
inleveren als hij naar een andere club kan gaan, dat doet toch een wernemer in het bedrijfsleven toch ook niet, dat bedoel ik er mee
Dat snap ik wel, maar als voetballer kan je je voldoening uit heel andere zaken dan geld halen, elke week 50.000 man die je naam scanderen, al die mensen die je op handen dragen..

Dat is bij geen enkel ander beroep het geval,
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:31 schreef moa het volgende:

[..]

Er is door mij niet gezegd dat ie mag sterven,

Hij verkiest het geld boven feyenoord, juist nu hij nog 1-2 jaar van waarde kan zijn voor Feyenoord voordat hij pensioneert. Als hij nu naar pak em beet HSV, Qatar, Anzhi, Malaga of een andere rukploeg met miljardair vertrekt heeft hij voor mij echt 100% afgedaan.

Na 2-3 jaar Qatar of Rusland kan hij ook niet meer van waarde zijn van Feyenoord, dat beseft hij zelf ook maar al te goed. En als je dan toch ondanks dat je al lang binnen bent, en ondanks dat dit je laatste kans is het geld boven Feyenoord verkiest, dan ben je voor mij geen Feyenoorder meer.
Klopt moa heb jij niet gezegd maar dat bedoelde ik niet dat was deze post waar ik op doelde..
quote:
Op maandag 14 mei 2012 - 12:32 schreef FR010VL het volgende:
dirk.....sterf!..kut!

Dit gaat me veel te ver..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:37 schreef moa het volgende:

[..]

Ja true, het verhaaltje van 10 jaar geloof ik ook niet, omdat dergelijk lange contracten niet zijn toegestaan in de voetballerij.

Als dirk wel komt, eet ik al mn sokken op en ren ik elk weekend met een boner de afsluitdijk over naar onze heilige tempel in Zuid.

Maar ik vind het zo'n ontzettende teleurstelling als hij niet zou komen, ik kijk werkelijk waar sinds de dag dat hij vertrok al uit naar zijn terugkeer. Hij was voor mij de grootste feyenoorder aller tijden, groter dan welke held in het verleden dan ook. Maar als juist hij het geld gaat verkiezen boven de club, boven het legioen, boven eeuwige roem.... Dan ben ik mijn laatste greintje hoop op clubliefde verloren.
Ik begrijp je vriend ook ik ben teleurgesteld in mijn held..
el triste
 el triste - woensdag 16 mei 2012 - 13:55   quote  deeplink  
ook ik ben teleurgesteld maar kan hem ook begrijpen. Nog 1 of 2 jaar knallen in het buitenland en dan terugkomen. is toch prima?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 mei 2012 - 16:23   quote  deeplink  
'Jammer, al had ik toch al niet op Dirk gerekend', zegt Koeman tegen Voetbal International. 'Daarom kan je ook niet spreken van een teleurstelling. Diep van binnen wist ik dat hij niet voor Feyenoord zou kiezen. Ergens kan ik dat wel begrijpen. Voor het geld moet je niet naar Feyenoord.'

'Het gaat erom waar je prioriteiten liggen', vervolgt Koeman. 'Ik was 31 toen ik terugkeerde naar Nederland en voor Feyenoord ging spelen. Ik kon toen ook bij Barcelona spelen en tig keer meer verdienen, maar de hele familie wilde toen naar huis. Als dat bij Dirk niet zo is, heeft hij het recht te kiezen wat hij zelf wil, al had ik zijn komst wel toegejuicht. Dan waren we in een klap klaar geweest.'
sevillana
 sevillana - woensdag 16 mei 2012 - 16:27   quote  deeplink  
misschien had ie beter z'n mond dicht kunnen houden over Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 16:34   quote  deeplink  
Er schijnt toch iemand iets gelekt te hebben en ja dan gaat het balletje rollen hè ..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 mei 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 16:27 schreef sevillana het volgende:
misschien had ie beter z'n mond dicht kunnen houden over Feyenoord
Precies,dan had er niks aan de hand geweest...
Of gelijk zeggen dat je misschien op je 3 of 34ste pas terug kan komen...
Ik vind het ontzettend tegenvallen van Dirk maar ik vergeet niet
hoe goed hij voor de club is geweest!!
sevillana
 sevillana - woensdag 16 mei 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 16:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Precies,dan had er niks aan de hand geweest...
Of gelijk zeggen dat je misschien op je 3 of 34ste pas terug kan komen...
Ik vind het ontzettend tegenvallen van Dirk maar ik vergeet niet
hoe goed hij voor de club is geweest!!
mijn idee ook
spater12
 spater12 - woensdag 16 mei 2012 - 17:06   quote  deeplink  
ik snap hem ook wel. hij moest veel geld inleveren, hij wil dan graag een lang contract om daarna door te gaan als trainer binnen feyenoord zodat hij daarna ook nog inkomen heeft.

Feyenoord kan/ wil hem dit niet bieden omdat het teveel risico's zijn, wat ook te begrijpen valt.

Al met al ik heb resect voor kuyt wat die in het verleden gedaan heeft baal ook erg dat die niet terug is gekomen. maar begrijp het wel
tomson
 tomson - woensdag 16 mei 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 17:06 schreef spater12 het volgende:
ik snap hem ook wel. hij moest veel geld inleveren, hij wil dan graag een lang contract om daarna door te gaan als trainer binnen feyenoord zodat hij daarna ook nog inkomen heeft.

Feyenoord kan/ wil hem dit niet bieden omdat het teveel risico's zijn, wat ook te begrijpen valt.

Al met al ik heb resect voor kuyt wat die in het verleden gedaan heeft baal ook erg dat die niet terug is gekomen. maar begrijp het wel
Jeetje, stel dat er even geen geld binnen komt.. Een regelrechte ramp!
047s.gif
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 16:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Precies,dan had er niks aan de hand geweest...
Of gelijk zeggen dat je misschien op je 3 of 34ste pas terug kan komen...
Ik vind het ontzettend tegenvallen van Dirk maar ik vergeet niet
hoe goed hij voor de club is geweest!!
Eensert..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 mei 2012 - 17:22   quote  deeplink  
Goddomme, alweeeeeeeeer een topic over Kuijt?
Sluiten, naam wel weer genoeg gelezen. Hij komt toch niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 mei 2012 - 17:30   quote  deeplink  
Dalglish stapt op bij Liverpool, wellicht dient Kuyt nu alsnog zijn contract uit bij Liverpool...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 mei 2012 - 17:30   quote  deeplink  
Henk en vloeken ..?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 mei 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Blijkt toch maar weer dat het geen echte Feyenoorder is! Geld blijf toch het belangrijkste .............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord heeft het gehad met Kuyt









0.0079040