|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 16:22 schreef Rotterdam22 het volgende:jan ik help je uit je dromen drogba heeft in een interview verteld mischien nog wel een keer voor het grote geld te gaan na chelsea. die leven in een andere wereld Toen had nog niemand hem verteld dat de mooiste club van de wereld weer CL ging spelen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 16:24 schreef JanM het volgende:[..] Toen had nog niemand hem verteld dat de mooiste club van de wereld weer CL ging spelen! Ik heb weer hoop..pfffff wel niet wel niet om gek van te worden.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Schei toch uit.. Drogba denkt in dollars,niet zo gek ook trouwens. Die ziet zichzelf al lopen bij Willempie 2 uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 16:52 schreef tomson het volgende:Schei toch uit.. Drogba denkt in dollars,niet zo gek ook trouwens. Die ziet zichzelf al lopen bij Willempie 2 uit. Laat ons dromen Tomson.. |
|
|
|
|
Sjon het Kanon
|
|
|
|
|
|
Sjon het Kanon
|
|
|
Drogba komt zoiezo niet joh wees blij als Luc komt,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Sjon het Kanon -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zie je hem hier al steeds gaan liggen? Dan kunnen we de fluitconcert cd 2012/2013 uitbrengen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: Chelsea is the name!Feyenoord is my game! |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
hoorde dat Torres het ook niet naar zijn zin heeft zou die komen???
p.s. dat was sarcastisch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fijn bedankt Sjon..(wtf moet ik hier nou mee)d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 18:13 schreef De vrouw van het volgende:hoorde dat Torres het ook niet naar zijn zin heeft zou die komen??? p.s. dat was sarcastisch Volgens mij is hij al in verband gebracht met een spaanse club als ruilmiddel, weet eniet meer precies met welke club.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En ook van. Jouw Dennis.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Voor de toekomst heeft dit mooie jonge feyenoord Kalou echt niet ook niet voor twee jaar. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij eist een schomnel en een hobbelpaard nu voor in de speeltuin, moet niet gekker worden.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
nodig, moet er nog bij Sorry |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 18:41 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hij eist een schomnel en een hobbelpaard nu voor in de speeltuin, moet niet gekker worden.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Salomon Kalou moet op zoek naar een nieuwe club. Chelsea zal het aflopende contract van de 26-jarige Ivoriaan niet verlengen, zo bericht de BBC.
Afgelopen zaterdag stond Kalou nog in de basis in de gewonnen Champions League-finale tegen Bayern München. Chelsea nam de aanvaller in 2006 over van Feyenoord.
Afgelopen week liet Kalou in het magazine van NUsport weten dat hij ooit terug zal keren bij de Rotterdammers. Misschien over een paar jaar, misschien eerder. Ze mogen me altijd bellen. Ze zijn de eerste op mijn lijstje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal Martin al gebeld hebben..??? |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
martin belt niet met onhaalbare spelers ;S
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2012 door joboo35 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hallo, spreek ik met Salamon..
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: zonder voor het telefoon geld dure bank zitter wordt dat, buitenspelers van Feyenoord zijn toch goed |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 14:54 schreef bode het volgende:[..] zonder voor het telefoon geld dure bank zitter wordt dat, buitenspelers van Feyenoord zijn toch goed TT801? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Weetje ik word er moe van zulke uitspraken te doen En waarom doen ze dat ?
1. Hun contracten worden niet verlengd " weinig rendement, trainer wil liever andere speler. 2. Salaris aanbod veel te laag, of uitgevoetbalt bij huidig club. 3. De druk wordt explosief hoog in de kuip. 4. Stiekem hopen op een andere topclubs. 5. Geen interesses van clubs dan wil ik wel, dan ben ik toch welkom bij Feyenoord 6. Dan nog een riant salaris bij Feyenoord. 7. Spitsen koppel Kalou/ castanios - cisse/achabar, te vrede, manu. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Hee lullenbehangers reacties graag ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goede spelling dr. Love. Op cursus geweest? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lijkt me te gek behang! Met veel stijfsel. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zal prachtig zijn als die voor 1 miljoen per jaar wil spelen maar doet ie nooit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zullen weer blij worden van een dooie mus.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Denk het wel Lee , mr hoop wel voor je mee joh.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Als Salomon terug komt is hij instant niveau van Gyan. Wat een baas is ie dan, maar ja zal inderdaad wel weer niet doorgaan. Ik vind het overigens wel vreemd waarom van Geel zelf ook niet ingaan op de publieke sollicitaties van dergelijke spelers. Van praten is nog nooit iemand dood gegaan, buiten Pim Fortuyn dan :( |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik denk niet dat ie het doet! Hij zal wel een aantrekkelijkeaanbieding vanuit het buitenland krijgen waarschijnlijk. Maar als ie echt wil dan is ie van harte welkom en dat zou een verrassing eerste klas zijn ............... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 21:04 schreef lijdensweg het volgende:Ik denk niet dat ie het doet! Hij zal wel een aantrekkelijkeaanbieding vanuit het buitenland krijgen waarschijnlijk. Maar als ie echt wil dan is ie van harte welkom en dat zou een verrassing eerste klas zijn ............... komt niet , let mr op... snap ook niet waarom spelers vaak zoiets roepen , want ze maken de trouwe supporters dol-enthousiast om ze later teleur te stellen.. hij zal wel weer tekenen bij n club die wat meer centjes op de kop kan tikken want meeste /eigenlijk alle\ Afrikaanse spelers zijn broodvoetballers.. wat ze niet kwalijk te nemen is overigens. hoop voor jullie dat ik het fout heb natuurlijk... |
|
|
|
|
kevin massop
|
|
|
zou toch wat zijn kalou terug bij ons cluppie
leuke opstelling volgend seizoen
mulder jan maat/leerdam vlaar de vrij bruno martins indi
clasie el ahmadi vormer immers
kalou castaignos
en dan met 2 veel opkomende beks jan maat en bruno martins indi heerlijke opstelling toch??? |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Alleen ik vind het jammer om of Leerdam of Janmaat op de bank te zetten. Daar zijn ze beiden te goed voor, ik zou dan liever Immers niet zien komen en dan Leerdam op het middenveld met de punt achteruit en el Ahmadi op 10, of zo iets dergelijks |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zie m graag komen mousie... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ja is niet gek natuurlijk.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar het word helemaal niks natuurlijk hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kalou gaat niet komen, mocht dat gebeuren dan vreet ik mijn schoen op, die is nog te jongen kan bijna overal wel terecht.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2012 - 21:25 schreef kevin massop het volgende:zou toch wat zijn kalou terug bij ons cluppie leuke opstelling volgend seizoen mulder jan maat/leerdam vlaar de vrij bruno martins indi clasie el ahmadi vormer immers kalou castaignos en dan met 2 veel opkomende beks jan maat en bruno martins indi heerlijke opstelling toch??? Wie is Jan Maat ? Die ken ik nog niet ............. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Kalou echt wil had ie al getekend. Allemaal praatjesmakerts. |
|
|
|