|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ongelooflijk, wat een blabla. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
het is misschien simpel gezegd maar zit wel een kern van waarheid in. hadden beter helemaal niets kunnen halen en het zelf kunnen oplossen dan maar hopen dat sommige gaan presteren bij ons. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 september 2012 - 12:49 schreef Jeay het volgende:het is misschien simpel gezegd maar zit wel een kern van waarheid in. hadden beter helemaal niets kunnen halen en het zelf kunnen oplossen dan maar hopen dat sommige gaan presteren bij ons. +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kalou: "Feyenoord blijft altijd mijn nummer één"
Lille kende woensdagavond een afgang in de Champions League. Bayern München was in Duitsland met maar liefst 6-1 te sterk. Salomon Kalou heeft het desondanks goed naar zijn zin bij de Franse club.
Kalou maakte afgelopen zomer transfervrij de overstap van Chelsea naar Lille. "Ik heb het naar mijn zin en ik speel meer in deze jonge ploeg", vertelt hij aan de NOS. "We hebben daarom ook niet de Champions League-ervaring, maar het komt goed."
De Ivoriaan speelde zes seizoenen voor Chelsea. Daarvoor droeg hij twee jaar het Feyenoord-shirt. Een terugkeer naar Rotterdam sluit hij niet uit. "Ik heb het naar mijn zin gehad bij Feyenoord en ik heb altijd al gezegd dat Feyenoord mijn nummer één in Nederland blijft. En je weet maar nooit, ik kan teruggaan naar Feyenoord", aldus de 27-jarige aanvaller. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Doet ie t een beetje goed in Frankrijk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb geen idee ben niet echt een volger van de Ligue 1.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: gisteren met 6-1 verloren van Bayern |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja dat was in Duitsland ik vroeg of die t goed doet in Frankrijk haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
6 competitiewedstrijden 1 goal, 2 assists. Hij heeft een paar wedstrijden niet gespeeld, ik ben niets over een blessure tegengekomen, dus ik neem aan dat hij gepasseerd was. |
|
|
|
|
jeroentjev
|
|
|
Lille heeft het afscheid van Salomon Kalou aangekondigd. De Noord-Franse club wil dat de Ivoriaan in de winterstop vertrekt. Met zijn salaris drukt de oud-speler van Feyenoord te zwaar op de begroting.
Per jaar zou Kalou zo'n twee miljoen euro verdienen in de Ligue 1. Sinds de aanvaller afgelopen zomer overkwam van Chelsea, heeft hij niet kunnen overtuigen. Twaalf competitieduels leverden zijn werkgever twee doelpunten op. In de Champions League maakte de voorhoedespeler één treffer in vijf wedstrijden.
Michel Seydoux, de voorzitter van Lille, wil gaan bezuinigen. De voor blessures vatbare Kalou zou één van de eersten moeten zijn die verkast naar een andere club. Ook hoofdtrainer Rudi Garcia moet mogelijk uitkijken naar een nieuwe baan. De oefenmeester ligt onder vuur vanwege matige prestaties in de competitie en in de Champions League.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/179461/Lille_wil_af_van_dure_oud-Feyenoorder#ixzz2Fa3VcZiR |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar nu kost hij transfer geld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Salomon zit ook alweer snel in neergaande spiraal van carriëre. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En maar 2 miljoen salaris. Zelf afkoopsom betalen en dan voor een kwart van dat salaris naar Feyenoord en we hebben een deal! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Hij zal wel graag naar Feyenoord in de Arabische Emiraten willen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 december 2012 - 10:42 schreef JanM het volgende:[..] En maar 2 miljoen salaris. Zelf afkoopsom betalen en dan voor een kwart van dat salaris naar Feyenoord en we hebben een deal! d:-) |
|
|
|
|
DY
|
|
|
Kom maar hoor, 4-4-2 met pelle en kalou voorin.....
dromen mag. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
niet doen.. kost veel en is ws veel geblesseerd.. lekker verder gaan waar we mee bezig zijn.. opleiden opleiden opleiden |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Kalou is wat mij betreft van harte welkom als hij een seizoenskaart wil kopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 december 2012 door eko-sporter -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zou wel een mooie voorhoede zijn: Kalou, Pellé en Boetius of Dirk Kuijt er bij en dan met de volgende 10 spelen , keeper nog een vraagteken:
??????????
Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Bruno MI
Kalou, Clasie, de Vilhena, Boetius
....... Pellé en Kuijt ........... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2012 - 09:02 schreef lijdensweg het volgende:Zou wel een mooie voorhoede zijn: Kalou, Pellé en Boetius of Dirk Kuijt er bij en dan met de volgende 10 spelen , keeper nog een vraagteken: ?????????? Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Bruno MI Kalou, Clasie, de Vilhena, Boetius ....... Pellé en Kuijt ........... Kuijt=geschiedenis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En de vraagtekens is MULDER.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2012 - 09:02 schreef lijdensweg het volgende:Zou wel een mooie voorhoede zijn: Kalou, Pellé en Boetius of Dirk Kuijt er bij en dan met de volgende 10 spelen , keeper nog een vraagteken: ?????????? Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Bruno MI Kalou, Clasie, de Vilhena, Boetius ....... Pellé en Kuijt ........... 4 pure aanvallers. Gaat wel heel erg ten koste van de balans in een elftal. Zelfs Barcelona speelt niet zo aanvallend. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2012 - 12:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 4 pure aanvallers. Gaat wel heel erg ten koste van de balans in een elftal. Zelfs Barcelona speelt niet zo aanvallend. Dan weet jij niet dat Jean Paul Boetius in de jeugd ook op het middenveld heeft gespeeld en dat deed ie ook goed .......... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Stomme opmerking !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Liever kwijt dan rijk ..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2012 - 15:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan weet jij niet dat Jean Paul Boetius in de jeugd ook op het middenveld heeft gespeeld en dat deed ie ook goed .......... Tsja, Castaignos was ook een middenvelder, maar die zou ik daar nu toch ook niet meer opstellen. Boëtius is een lichtgewicht, hij zal in balbezit prima de flanken kunnen bestrijken, maar in voetbal heb je ook wel eens niet de bal en dan heb ik grote twijfels bij een rol van hem op het middenveld. Fysiek brengt hij dan mijns inziens te weinig. Zeker als dat op andere plekken in het elftal niet gecompenseerd wordt. Je hebt in feite 4 spelers die in de omschakeling niet meedoen. Dat vind ik wel wat veel. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2012 - 09:02 schreef lijdensweg het volgende:Zou wel een mooie voorhoede zijn: Kalou, Pellé en Boetius of Dirk Kuijt er bij en dan met de volgende 10 spelen , keeper nog een vraagteken: Mulder Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Bruno MI Kalou, Clasie, de Vilhena, Drenthe ....... Pellé en Kuijt ........... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2012 - 09:02 schreef lijdensweg het volgende:Zou wel een mooie voorhoede zijn: Kalou, Pellé en Boetius of Dirk Kuijt er bij en dan met de volgende 10 spelen , keeper nog een vraagteken: ?????????? Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Bruno MI Kalou, Clasie, de Vilhena, Boetius ....... Pellé en Kuijt ........... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Dat zien wij oook wel zitten K2! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Kalou oke , maar Kuyt zie ik echt niet meer zitten ..... |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Laten we dan maar gelijk van Feyenoord een thuiskom vereniging maken. Kunnen alle uitgerangeerde spelers, of spelers in de nadagen van hun carrière, hun laatste voetbaldagen slijten bij Feyenoord. En kunnen wij een traantje laten als de zoveelste verloren zoon de gedenkwaardige woorden uitspreek "ik ben weer thuis, de cirkel is rond". Dan kunnen we ons ook mooi laten sponsoren door het pensioenfonds van de voetbalspelers. Win-win-situatie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 10:16 schreef sportverteller het volgende:Laten we dan maar gelijk van Feyenoord een thuiskom vereniging maken. Kunnen alle uitgerangeerde spelers, of spelers in de nadagen van hun carrière, hun laatste voetbaldagen slijten bij Feyenoord. En kunnen wij een traantje laten als de zoveelste verloren zoon de gedenkwaardige woorden uitspreek "ik ben weer thuis, de cirkel is rond". Dan kunnen we ons ook mooi laten sponsoren door het pensioenfonds van de voetbalspelers. Win-win-situatie. Beetje droeftoeter verhaal, mix oud en jong gaat prima. Mijn vriendin is ook veel jonger en dat gaat prima ha ha ha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heel duidelijk voor! Mits hij het ook voor een laag bedrag doet en de transferprijs laag is. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 10:16 schreef sportverteller het volgende:Laten we dan maar gelijk van Feyenoord een thuiskom vereniging maken. Kunnen alle uitgerangeerde spelers, of spelers in de nadagen van hun carrière, hun laatste voetbaldagen slijten bij Feyenoord. En kunnen wij een traantje laten als de zoveelste verloren zoon de gedenkwaardige woorden uitspreek "ik ben weer thuis, de cirkel is rond". Dan kunnen we ons ook mooi laten sponsoren door het pensioenfonds van de voetbalspelers. Win-win-situatie. Je overdrijft. Feyenoord heeft geen gelukkige hand in het terughalen van spelers die aan het einde van hun carriere zijn. Alleen Giovanni was (enigzins) succesvol. Maar los daarvan zal het al dan niet aantrekken van Kuijt toch rationeel kunnen zijn. Feyenoord ontbeert scorend vermogen, iets wat Kuijt aantoonbaar wel heeft. Hij heeft voldoende inzicht om een wedstrijd te lezen, iets wat bij ons ook nog wel eens ontbreekt. En hij kan een voorbeeld zijn voor de te jonge talenten van ons die de mening van hun zaakwaarnemer graag volgen en geloven dat ze de uitzondering zijn en wel succesvol zullen zijn in het buitenland op te jonge leeftijd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 februari 2015 - 10:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:Heel duidelijk voor! Mits hij het ook voor een laag bedrag doet en de transferprijs laag is. We zullen het zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door Els -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Absoluut halen!!!! Al zal van Geel het wel niet doen..
Misschien daalt de prijs als Hertha degradeert. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|