|
|
piet de paler
|
|
|
Wat denken we van de aanvalslonie kalou,Kuijt en Kazim. KKK hahahah |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Waarom wil je dat doen? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik denk serieus dat dat een goede aanval zou zijn. Boetius heeft ook alleen zeer veel potentie. Als Kalou voor weinig komt dan zou ik ja zeggen. Laat Boetius en Kalou het dan maar uitvechten! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Internationale talenten niet haalbaar, oude toppers wel en Kuijt kan het nog, Kalou kan het nog dus geen slechte optie. Kazim gewoon houden als reserve met zijn aggressie heel goed bruikbaar ook op rechts kan hij best wel uit de voeten ( ala Stanley Brard voor Johan C ) ik zie bij het geven van een jaar contract de problemen niet. Nu ben ik optimistisch ingesteld en Feyenoord fan tsjakkaaa |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Kalou is 29. Een speler die de absolute top heeft gehaald, 29 jaar is en terug wil komen, moet je natuurlijk altijd halen. Die kan zo nog 4 jaar voor ons spelen. En met Kuyt erbij... tsja, dan mogen we misschien ook dromen van een jaartje extra clasie in de kuip. En in dat geval zou er wel eens iets heel moois kunnen gebeuren. Toornstra op 10, in de aanval Kuyt, Kalou en Boëtius. Het zou toch geweldig zijn, maar of het echt gaat gebeuren... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Met muziek van K3 , hahahaha . Wat een lachertje .... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Hocus pocus, iedereen kan toveren dan zeker... pfff, nee, laten we het maar gewoon bij de bekende muziek laten die altijd gedraaid wordt in de Kuip. Hoewel ik Kuyt, Kalou en Kazim op het veld echt niet erg zou vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel leuk hoor, maar om nou te zeggen dat er enorm scorend vermogen staat... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vechten voor zijn plek en de kans geven als Fred Kuyt op doel posteert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Boëtius dan toch maar eens op rechts proberen. Bij gebrek aan Bilal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan van positie wisselen met Kuyt en kalou ook mocht het zo ver komen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Welkom thuis jongen! Je mag nog jaren blijven... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Inderdaad.... Kazim loopt K2 doorlopend in de weg. Nóg een reden om afscheid van hem te nemen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Opa of een jonkie?? Dan is de keus niet moeilijk: de jeugd !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij schaamt je ook werkelijk nergens voor he.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Die zal er ook wel bij komen in het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben dit seizoen al bijna het oudste elftal van de competitie. Kot door een paar oudjes. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: hehehehe
ja laten we dat doen.kunnen ze ons weer voor rascisten uitmaken...whehehe |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: nou kalou is nu 30 dus de kan ook wel komen.kuyt kan makkelijk op zijn werklust mee in de ned competitie.dus kom maar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De Klu Klux Klan met muziek van K3 zeker ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wakker worden het is oude toppers of geen ( nog geen) toppers. Volgens mij zij Darwin het al het gaat niet om de sterkste maar om wie zich het beste aanpast. En dat is met die ouwetjes |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
clasie blijven kuit en kaloe halen dan vegen we de vloer aan met pisvee en ajakkes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: dat dan weer wel alleen we zijn vergeten van ze te winnen...... |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Nou de doelpunten nog........... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Enpar frisse aankopen hr van geel zou nu niet misstaan zoals geen kuyt!!!maar wel guidettie kalou en een paar verdedigers aala theo lazeroms mentaliteit.kuyt is een goeie voor de jeugd opleiding uitstraling en persoonelijkheid is goed voor de rest koop nou toch die guidettie klojo dat hadje allang moeten doen maar goed ergerd ons maar lekker door en valse hoop je had propagandeur moeten zijn feyenoord is gezond nu dus nu serieuse aankopen en geen oudbakken spelers die niks meer kunnen brengen op langtermijn groete Fer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Feyenoord gezond houden is ook een ding en die spaghetti tekst een ander verhaal, pffffff... Dat op zondag morgen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ???? Volgens mij hebben we bijzonder weinig punten overgehouden aan die drie wedstrijden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tjonge jonge dan ben je WEL HEEL SNEL TEVREDEN ... als je dat zo redeneert !!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Beter lezen. Bekend probleem hier. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Beter uitleggen , dan hebben we minder lees problemen ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat dan weer wel, maar we veegde ze de vloer aan met ze.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Als Kalou een normaal salaris vraagt moet het toch een koud kunstje zijn om hem terug te halen. Verrijking voor Feyenoord en de Eredivisie zou ik zeggen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Is 29 tegenwoordig oud? Sorry Stylzz, maar dat vind ik dan weer wat overdreven...
trouwens, Kazim is slechts 1 jaartje jonger... (minder oud mag ook)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop op K2 of Uth met Kuyt. Waarom niet? Slaagt het, is het geweldig; werkt het niet, ach.. minder dan nu wordt het ook weer niet.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
had ik al in transfertopic gezegd: "mits financieel haalbaar natuurlijk" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oké en hoe dan met de jeugd een kans geven? Je lult gewoon naar wat je uitkomt.
Stelletje windvanen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 13:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Oké en hoe dan met de jeugd een kans geven? Je lult gewoon naar wat je uitkomt. Stelletje windvanen. Jij beweerd dat 29 oud is. Dat is pas lulkoek. Een speler met deze kwaliteiten die alles heeft mee gemaakt is onderdeel van het opleiden. Buitenkansje als het lukt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Natuurlijk t is hartstikke jeugdig |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En we hebben totaal geen jeugdige aanvallers op dit moment.
Prima beleid |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Als Kazim niet blijft heb je alleen maar jeugdspelers. Kuyt zie ik absoluut niet zitten. Kalou zou top zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Geen goede blijkbaar.... Anders hadden we wel bovenaan gestaan... |
|
|
|