|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
kan prima in twee spitsen systeem.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar Joopie wil 433 spelen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dan zou ik idd Kalou naar de zijkant doen, tenminste als ik Kuyt dan in de spits zou kunnen zetten... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Absoluut voor de zijkant. Met v Wolswinkel in de spits. Prima toch. Als de zijkanten goed bezet zijn met Toornstra op 10 zou ik Achahbar dit seizoen toch maar een kans geven. Dan is van Wolfswikel helemaal niet nodig met Hermann op komst. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Er had dit seizoen veel meer ingezeten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 14:58 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Absoluut voor de zijkant. Met v Wolswinkel in de spits. Prima toch. Als de zijkanten goed bezet zijn met Toornstra op 10 zou ik Achahbar dit seizoen toch maar een kans geven. Dan is van Wolfswikel helemaal niet nodig met Hermann op komst. Manu? Jp? Bilal? Weggooien? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
vermeer vacant kongolo v beek nelom
toornstra el ahmadi clasie
manu kuyt kalou |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Manu en Weggooien (ken m niet) hoeven van mijn niet, maar de andere twee zijn wel degelijk kandidaten voor een basisplek... Afhankelijk van de tegenstander kunnen JP en Bilal op de halfpositie of we gaan met vier aanvallers, evt. kan Kuyt achter de spits.. Keuze ten over... of in Koeman's termen, meerdere wapens... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Het gaat er om dat je spelers beter maakt en met winst verkoopt. Als je een v Wolfswinkel haalt zit daar zeker winst op als het goed uitpakt. Als Achahbar het goed doet zit je gebeiteld. Zelf 2 jaar Kalou en die doet het goed zou je nog weer aan een Italiaanse of Engelse club kunnen verkopen(31). Bilal en JP mogen het uitvechten voor de overgebleven plek. Manu achter de hand als spits(maar komt te kort denk ik) Dan kom je nog een speler te kort als je alles dubbel bezet wil hebben. Mocht een v Wolfswinkel niet komt(meer dan waarschijnlijk) kom je zelfs 2 te kort
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Omdat ik vind dat als je Kalou haalt gooi je het beleid niet aan de kanten. Alleen maar goed om op te kunnen leiden. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
kalou ook welkom uiteraard |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 15:49 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Het gaat er om dat je spelers beter maakt en met winst verkoopt. Als je een v Wolfswinkel haalt zit daar zeker winst op als het goed uitpakt. Als Achahbar het goed doet zit je gebeiteld. Zelf 2 jaar Kalou en die doet het goed zou je nog weer aan een Italiaanse of Engelse club kunnen verkopen(31). Bilal en JP mogen het uitvechten voor de overgebleven plek. Manu achter de hand als spits(maar komt te kort denk ik) Dan kom je nog een speler te kort als je alles dubbel bezet wil hebben. Mocht een v Wolfswinkel niet komt(meer dan waarschijnlijk) kom je zelfs 2 te kort Je slaat de plank mis in je eerste zin: het gaat er nl. niet om dat je spelers beter maakt om ze met winst te verkopen. Het gaat erom dat je team beter wordt dan wel goed blijft om zodoende het publiek mooi voetbal voor te schotelen wat uiteindelijk leidt tot een kampioenschap. Ik denk dat de praktijk wel neerkomt op wat je zei, maar zo hoort het niet te zijn.... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 16:20 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Je slaat de plank mis in je eerste zin: het gaat er nl. niet om dat je spelers beter maakt om ze met winst te verkopen. Het gaat erom dat je team beter wordt dan wel goed blijft om zodoende het publiek mooi voetbal voor te schotelen wat uiteindelijk leidt tot een kampioenschap. Ik denk dat de praktijk wel neerkomt op wat je zei, maar zo hoort het niet te zijn.... De enige manier om te overleven helaas. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Middenveld van links naar rechts Kalou(Manu) El Achmadi Clasie(Toornstra) Bilal(Boetius). Kuyt Guidetti(Achahbar) de spitsen. Met de beste keeper(Vermeer/Hahn) en een meer dan talentvolle verdediging Woudenberg Kongolo V Beek en Karsdorp zie ik een kampioenschap in het vooruitzicht. Ik ben voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Wanneer is ie daar ook weer mee gestopt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nooit geweest. Een aanvallende voetballer is nog geen spits. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vond hem destijds toch vrij aardig spitsen....
In mijn boekje staat hij als linkerspits naast een rechterspits in een 4-4-2. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is n optie nu, maar n goede optie? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verveel je je eigen geile ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee, ik las dat hij weg mag bij zijn club. heb zelf geen idee of hij iets kan toevoegen. al jaren niets van gezien, vandaar mijn vraag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
We willen toch een keer weer naar de Coolsingel toe nou dan moet je geen Kalou halen maar wel betere spelers hij heeft zijn mooie tijd gehad in de Kuip
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toegevoegde waarde denk ik wel maar kost ook weer zat.Misschien als Boet vertrekt(wat ik niet hoop). Eerst maar eens investeren in een echte afmaker vindt ik. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
Doen!! kan nog wel ff mee en eredivisie niveau is toch dramatisch |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Dat zou een mooi binnen komen zijn nu alleen kramer halen en te vrede inruilen met een beetje tevreden reële bedrag ervoor, hopen ook dat die tuinkabouter oprot stelt helemaal niks voor zelfs r.koeman moet hem niet niet meer terwijl het bij feyenoord z.n oogappeltje was onbegrijpelijk gedrag financiële moet het niet aan liggen die hebben 10 x meer vermogen dan feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
heee..lovert:) Wat ben ik blij jou te lezen. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik ben wel reuze benieuwd hoe gio het gaat doen in het nieuwe seizoen met twee assistenten wie gaat z.n poten afzagen de assistenten, de media, voetbal analisten, suporters van feyenoord zelf, gio als ik je een advies mag geven dan heeft deze selectie 3 versterkingen nodig :
1 sterke slimme ervaren libero
2 aanvallend slimme leider ervaren middenvelder
3 kopsterke doelgerichte en creatieve aan de voet en kan combineren een spits.
Wie moeten vertrekken:
Clasie
Immers
Te vrede
Kongolo
Manu
Bouituis En eigenlijk nog wel meer maar ja dan moet meer dan de helft op de schop. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Nieuwe systeem en opstelling:
Vermeer
V.beek Douglas nelom/.....
Achmadi
Bilal Toornstra vejnovic kazim
Kuijt/spits van nec kramer/achabar |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ten eerste Nelom in de prullebak Ten tweede Kaziem op de vuilnishoop .. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Welcome in the loony bin :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Clasie is een kut tuinkaboutert die er niets van kan en Nelom krijgt een basisplaats. Niet serieus te nemen dus.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2015 - 21:31 schreef van geil het volgende:[..] Nee, ik las dat hij weg mag bij zijn club. heb zelf geen idee of hij iets kan toevoegen. al jaren niets van gezien, vandaar mijn vraag Dure jongen want hij is zo oud nog niet toch ? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ouder dan bas dost die dacht van geel ook te kunnen halen Kalou voor 1.4 mil naar bertha gegaan dus koopsom hoef geen probleem te zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kalou is ook geen echte spits. Systeem omgooien |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Hoef toch ook niet Kalou - kuyt - bilal bij wijze van of Kalou achabar kuyt Toornstra vanaf t middenveld aansluiten bij kuyt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin zoekt spelers van een andere categorie..
Ik zou het aandurven met Kalou. Vraag alleen af wat hij moet kosten en hoeveel salaris hij wil vangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 08:32 schreef MMM het volgende:Martin zoekt spelers van een andere categorie.. Ik zou het aandurven met Kalou. Vraag alleen af wat hij moet kosten en hoeveel salaris hij wil vangen. Kalou boulahrouz mathijssen wilkshire allemaal jongens waar je geen netwerk voor nodig heb enige verschil is kalou voegt denk wel wat toe op het veld Koopsom niet veel meer dan 1.5 denk ik salaris zal wel t plafond worden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 08:43 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Kalou boulahrouz mathijssen wilkshire allemaal jongens waar je geen netwerk voor nodig heb enige verschil is kalou voegt denk wel wat toe op het veld Koopsom niet veel meer dan 1.5 denk ik salaris zal wel t plafond worden Dat is een groot deel van ons probleem. Martin heeft geen netwerk en de scouting is waardeloos. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoeft ook niet, als je kampioen word mede door dit soort spelers heb je het geld al via de CL.
Ik heb Kalou dit jaar niet zien spelen maar kan me niet voorstellen dat hij het verleerd is. Het blijft tevens de Eredivisie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 14:37 schreef MMM het volgende:[..] Hoeft ook niet, als je kampioen word mede door dit soort spelers heb je het geld al via de CL. Ik heb Kalou dit jaar niet zien spelen maar kan me niet voorstellen dat hij het verleerd is. Het blijft tevens de Eredivisie. Tja, we hebben toch vaak genoeg gezien de afgelopen 10 jaar dat een bepaalde naam geen garantie is voor succes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
True. Maar als Boëtius weggaat moet je iets. Kalou kan vanaf de linkerkant spelen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2015 - 15:24 schreef Milo het volgende:vermeer, Leerdam, v beek, kongolo, woudenberg toornstra, el ahmadi, clasie of (kalou) kazim kuyt manu |
|
|
|