|
|
Vincent1970
|
|
|
Henk, especialmente para usted |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Muy atento, Vince. Gracias. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ar Ar Ar Ar Ar toch, Salomon kan bij ons nog met 2 vingers in de neus mee.(mits fit) Half jaartje vastleggen en optie voor nog een jaar! |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 29 december 2019 - 20:15 schreef Nibke 7 het volgende:Ar Ar Ar Ar Ar toch, Salomon kan bij ons nog met 2 vingers in de neus mee.(mits fit) Half jaartje vastleggen en optie voor nog een jaar! Is dat met of zonder rollator? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: We wachten het af...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kalou is al enige tijd reserve en mag van de nieuwe trainer vertrekken. Hertha staat 12e. Kalou is 34. Scoorde afgelopen anderhalf jaar in 36 wedstrijden 9 keer. Gaat hij dan echt het Feyenoordniveau een kwaliteitsimpuls geven?
Lamaar zitten. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
We hebben het hier wel over Kalou. Ik zou de gok met hem wel willen wagen.
Vorig jaar maakte hij nog een waanzinnige goal, zie vanaf tijdstip 0:26 -> https://www.youtube.com/watch?v=AAvHj4TzpSQ
Kalou is buitencategorie net als Van Persie dat was.
De Duitse competitie is een erg stugge. Bovendien voetbalt Hertha erg moeizaam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 december 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Salomon Kalou zet zijn loopbaan voort bij Hertha BSC. De oud-Feyenoorder heeft bij de Duitse club een nieuw contract getekend. De supporters van Feyenoord hoeven dus niet meer te rekenen op een terugkeer van de 31-jarige Kalou. De club doet geen mededeling over de duur van de nieuwe verbintenis |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nemen die Kalou! Speler die in enkele dagen 3 jaar jonger wordt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik geloof nooit dat Feyenoord hapt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Werd er net op gewezen dat dit bericht uit 2017 komt grappenmaker hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
34 niet aan beginnen dacht dat ie jonger was |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wow ik ben beter bij dan ik dacht, niks nieuws op deze topic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja mijn post ook ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Exact. Bij Fenerbahçe SK was Van Persie ook geen schim meer van wat hij ooit was. En daar waren ook heel veel mensen sceptisch over. Maar toen hij bij Feyenoord begon was hij ineens stukken beter (inderdaad drie jaar jonger). Zelf was ik groot fan van zijn terugkeer (Van Persie). Ook op voorhand al.
Kalou is geen Clasie of Karsdorp. Maar in wezen nog steeds een heel goede voetballer! Hij heeft basiskwaliteiten. Een passeeractie en - in tegenstelling tot zijn broer - wel een neus voor de goal.
Voor Kalou durf ik het gokje wel te wagen! Ik zie hem liever dan Linssen of Lens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eens.
In zijn spel was snelheid toch wel erg belangrijk. En dat is zo'n beetje het eerste wat minder wordt.
En we moeten juist wat meer waarde op het veld creeren.
Dus ik zie voor het moment weinig aanleiding hem te halen. Paar jaar terug misschien ja, maar nu nog? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Had moeten komen toen Kuyt kwam |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Te oud ik wil Nakamura van Twente dat wordt een grote speler kan op 5 posities voorin uit de voeten en inkomsten uit Japan als ie een sensatie wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 januari 2020 door Positivo -- |
|
|
|