|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo is het vriend en niets anders..!!!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Alle neutrale voetbalkijkers worden ingedeeld bij ajaks En ook weer zoon grandioos onderzoek, ze hedde mij niks gevraagd |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 07:11 schreef RedDevil1990 het volgende:Alle neutrale voetbalkijkers worden ingedeeld bij ajaks En ook weer zoon grandioos onderzoek, ze hedde mij niks gevraagd Mij dus ok nie, maar als men kleuters en andere meelopers dit soort dingen gaat vragen, kom je een heel eind.............. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Bespottelijk onderzoek. Ik weet niet precies hoe er gemeten en berekend is, maar er klopt niets van. 020 is populair bij de mediamakers en die zijn vormend voor de opinie. We zijn zeker vergeten dat heel Nederland de vurige hoop had dat Twente kampioen kon worden, en die hoop was niet aleen bij de Feyenoorders. Ik ben ook nog niet vergeten dat de snavels toen stonden te janken voor de camera, omdat ze maar begrepen waarom iedereen zo'n hekel had aan hun club. Wat dacht je van de pret die heel Nederland had tijdens die lachwekkende bestuurscrisis die die snavels dit jaar hadden en als marktkooplieden elkaar voor rotte vis uitmaakten. 020 populair.... laat me niet lachen. Ja, populair in de grachtengordel. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Lekker boeiend voor mij telt alleen Feyenoord. Kan mij het nou verroten hoeveel aanhangsels een clubje uit het open riool heeft. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 08:07 schreef salemi het volgende:Bespottelijk onderzoek. Ik weet niet precies hoe er gemeten en berekend is, maar er klopt niets van. 020 is populair bij de mediamakers en die zijn vormend voor de opinie. We zijn zeker vergeten dat heel Nederland de vurige hoop had dat Twente kampioen kon worden, en die hoop was niet aleen bij de Feyenoorders. Ik ben ook nog niet vergeten dat de snavels toen stonden te janken voor de camera, omdat ze maar begrepen waarom iedereen zo'n hekel had aan hun club. Wat dacht je van de pret die heel Nederland had tijdens die lachwekkende bestuurscrisis die die snavels dit jaar hadden en als marktkooplieden elkaar voor rotte vis uitmaakten. 020 populair.... laat me niet lachen. Ja, populair in de grachtengordel. mooi gesproken.. toen waren ze zo zielig mr nu hebben ze weer grote waffel en is alles weer de norm daar.. ze zijn ook de enige met eigen programma: studio o20 met Walg Van Gelder... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 01:01 schreef Feijenoord1908 het volgende:Er wordt door de supporters altijd geroepen dat Feijenoord de grootste club van Nederland is terwijl alle onderzoeken van de laatste jaren toch anders uit wijzen. Grow up and face it. 020 is op dit moment groter maar misschien gaat dit veranderen als Feijenoord de komende jaren weer succesen gaat boeken. Maar ook dat levert net als bij de vrienden uit 020 tijdelijk bioscoop publiek op. Dat merk je nu eigenlijk al dat er opeens weer meer seizoenskaarten verkocht gaan worden.. Wat dat te gaat zou het eigenlijk helemaal niet zo goed moeten gaan.. Ik zag ook de laatste wedstrijden gassie`s met een hele grote muil die ook bier gooide naar de grensrechter terwijl we met 3-0 voorstonden....
"Succes' zal dus ook weer de nodige leeghoofd naar de kuip brengen...
PS en toch heeft die Munsterman een punt hoe hij over het legioen praat! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 01:06 schreef Nummer Zeven het volgende:Tuurlijk is 020 groter. Maar Twente en PSV niet. En 020 ook geen 7 miljoen, hou op zeg, 7 miljoen mensen voelen zich verbonden met Ajax, ja als jij de vraag krijgt; Met welke club voel je je het meest verbonden, dan zullen best wat mensen Ajax intypen, want mijn hele familie is Ajax, waardeloos onderzoek. Ik schat het zo in: 1. Ajax 2. Feyenoord 3. PSV 4. FC Twente 5. AZ 6. FC Groningen ? 7. SC Heerenveen 8. Vitesse ofso. Nou ik denk dat die 7 miljoen wel klopt... Je vraag het ze en ze zeggen Ajax maar die mensen kijken niet eens voetbal, ze weten niet eens de uitslag.. Er lopen bij mij op het werk ook 2 van die mannetjes,die mij dan gaan vragen wat "hun" club zondag heeft gedaan? Pleur op joh zeg ik dan ,jullie club pffff je bent niet eens een fan als je dat niet weet..Het is meer een kwestie van erbij horen ...Het zijn schapen en wij maken er kebab van ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 07:32 schreef Suijltje het volgende:[..] Mij dus ok nie, maar als men kleuters en andere meelopers dit soort dingen gaat vragen, kom je een heel eind.............. Hier nog 1, als ik het een beetje goed begrijp is niemand van ons gevraagd, hecht er eigenlijk ook totaal geen waarde aan want er is maar 1 club en dat is FEYENOORD.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 01:13 schreef infamous psv het volgende:schijt aan die onderzoeken.. je houd toch niet minder van je cluppie erdoor.. Jawel ik hou nu.van Twente Ga daar maar huis kopen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 08:07 schreef salemi het volgende:Bespottelijk onderzoek. Ik weet niet precies hoe er gemeten en berekend is, maar er klopt niets van. 020 is populair bij de mediamakers en die zijn vormend voor de opinie. We zijn zeker vergeten dat heel Nederland de vurige hoop had dat Twente kampioen kon worden, en die hoop was niet aleen bij de Feyenoorders. Ik ben ook nog niet vergeten dat de snavels toen stonden te janken voor de camera, omdat ze maar begrepen waarom iedereen zo'n hekel had aan hun club. Wat dacht je van de pret die heel Nederland had tijdens die lachwekkende bestuurscrisis die die snavels dit jaar hadden en als marktkooplieden elkaar voor rotte vis uitmaakten. 020 populair.... laat me niet lachen. Ja, populair in de grachtengordel. Dat was me toch een mooie soap daar in Snavelstad toe ze plaat voor rotte vis aan het uitmaken waren, ik kan er nog smakelijk om lachen als ik er aan terugdenk... Hier heb je nog een korte samenvatting:
Meneer Cruijff en Edgartje zitten in een vergaderzaal. Edgaretje wil graag een koekje bij zijn ranja maar elke keer als hij het woord wilt word hij genegeerd. Op een gegeven moment word hij zo boos en roept:" Mag ik nu eens wat zeggen?" waarop Johan Cruijff antwoord: Nee Edgar hou je snavel dicht je zit hier alleen maar omdat je zwart bent!"
Frons de Boer beaamt bij de NOS Edgaretje zijn uitlatingen. "Klopt" . Zegt frons. " Dat is ook de reden dat Vermeer bij ons op doel staat!" Dus stelt Frons voor, om de gemoederen te bedaren dat Vermeer zal toe treden tot de RvC en is Edgaretje zijn eerste keus voor op doel de volgende wedstrijd.
Zegt Enoh tegen Edgaretje:" Was nou toch maar voor het koekje gegaan, in de kleedkamer is voor jouw een plaatsje naast de WC - pot gereserveerd!"
Ebicilio heeft in de rust bij een 0-6 achterstand tegen Feyenoord enorme honger. Het is Edgaretje zijn eerste wedstrijd in het eerste van ajaks. Ebicilio heeft geen geld bij en Edgaretje belooft hem twee Bounty's maar dan wilt hij wel zijn plaats in de kleedkamer. Ebicilio hapt gelijk toe. Beide ruilen van plaats. Tegen Frons de Boer zegt hij: " Dat heb ik slim aangepakt hè Frons?" Frons de Boer antwoord:" inderdaad Edgaretje als je op die plaats terecht komt, moet je me na iedere wedstrijd pijpen!"
Sjakie bevestigd!! "Cruijff is inderdaad een racist" zegt Sjakie en vervolgt: "hij noemde mij ook al swart".
Marjan Olfers RvC " Het klopt hoor wat Johan tegen Edgaretje heeft gezegd" zegt Marjan van de RvC van ajaks. " Het liefst hadden we een negerin in de raad gehad, maar we konden niet om Edgaretje heen. We moesten toen ook nog maar een wuif aanstellen en toen kwam jij in beeld", vertelde Johan tegen mij nadat hij zijn hand van mijn kont haalde.
Edgar niet eens " Waar bemoeit Marjan zich mee, dit is tussen Johan en mij, zij moet alleen zuigen niets meer niets minder!", zegt een zeer geërgerd klein zwart mannetje. " Zij heeft niks te melden en heeft zij überhaupt haar mond wel eens open gedaan in een vergadering en dan bedoel ik natuulijk wel om te praten."
Truus van Gaal De vrouw van Louis is door hem zelf naar voren gedragen als koffievrouw. Tijdens een vergadering serveert ze de koffie uit en morst wat koffie op Cruijff zijn notulen. Ze bied nederig haar excuses aan. Waarop Johan antwoord:" Maakt niets uit muts je werkt hier toch maar alleen omdat je een hoer bent!"
Al met al een vergadering met heel wat verwijten. Danny heeft het er maar al te druk mee om de notulen goed bij te houden zijn stenomachine hapert nogal. Hij vraagt aan Johan of er nog geld beschikbaar is voor een nieuwe aan te schaffen. Johan reageert toch al zwaar geïrriteerd:"Jij mag hier alleen maar notuleren omdat je BLIND bent!"
Frons brengt tijdens de bespreking de kwaliteit van de grasmat nog maar eens aan de orde. " Het is niet dat ik me erop niet thuis voelt maar de gasvorming van het bemesten ervan gaat een beetje grote vormen aannemen."zegt hij bleekjes uitgeslagen. Johan geeft hem als antwoord:" Das dan toch jouw taak want jij werkt hier alleen maar omdat je een boer bent!
Frons die zich door Johan op zijn plek gezet voelt wil toch de selectie wat vergroten met al die (k)neusjes in de ziekenboeg nu. Johan kan zich hier wel in vinden gezien de laatste resultaten. Hij zegt tegen Frons: We kunnen natuurlijk ook Aissati bij de eerste selectie toevoegen maar dan alleen maar omdat hij marokaan is!" |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
020-fan, lekker makkelijk, bij de TV.(de K.N.V.B en Hilversum zorgt voor de rest) De échte supporters zitten live bij FEYENOORD, in Goede - en vaak slechte tijden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 10:22 schreef infamous psv het volgende:[..] mooi gesproken.. toen waren ze zo zielig mr nu hebben ze weer grote waffel en is alles weer de norm daar.. ze zijn ook de enige met eigen programma: studio o20 met Walg Van Gelder... Die rukkert van een van Gelder kan je toch niet serieus nemen..
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Hij blijft wel gaan he, die Je(r)k, hij gaat door tot er bloed meekomt;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:32 schreef Suijltje het volgende:[..] Hij blijft wel gaan he, die Je(r)k, hij gaat door tot er bloed meekomt;) Ghehe, ieuww.. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
die enquette was in amsterdam gehouden ? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
boeiend!!!! Als we maar alles winnen!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slot! Dubbelslot, levenslang verbod op deze topic.
Wij zijn (voor) Feyenoord en daar gaat het om. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
Ach ja liever 1 goede vriend dan 7,6 miljoen vage kennissen die met ontblote lijfen op een tribune staan te springen en er toch nooit meer zijn als het slechter gaat..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 15:27 schreef DY het volgende:Ach ja liever 1 goede vriend dan 7,6 miljoen vage kennissen die met ontblote lijfen op een tribune staan te springen en er toch nooit meer zijn als het slechter gaat..... Juist DY.. Het zijn de homo's van 410 en dat willen wij niet zien.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 08:07 schreef salemi het volgende:Bespottelijk onderzoek. Ik weet niet precies hoe er gemeten en berekend is, maar er klopt niets van. 020 is populair bij de mediamakers en die zijn vormend voor de opinie. We zijn zeker vergeten dat heel Nederland de vurige hoop had dat Twente kampioen kon worden, en die hoop was niet aleen bij de Feyenoorders. Ik ben ook nog niet vergeten dat de snavels toen stonden te janken voor de camera, omdat ze maar begrepen waarom iedereen zo'n hekel had aan hun club. Wat dacht je van de pret die heel Nederland had tijdens die lachwekkende bestuurscrisis die die snavels dit jaar hadden en als marktkooplieden elkaar voor rotte vis uitmaakten. 020 populair.... laat me niet lachen. Ja, populair in de grachtengordel. hahahaha +1! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 01:01 schreef Feijenoord1908 het volgende:Er wordt door de supporters altijd geroepen dat Feijenoord de grootste club van Nederland is terwijl alle onderzoeken van de laatste jaren toch anders uit wijzen. Grow up and face it. 020 is op dit moment groter maar misschien gaat dit veranderen als Feijenoord de komende jaren weer succesen gaat boeken. Maar ook dat levert net als bij de vrienden uit 020 tijdelijk bioscoop publiek op. je bent niet goed bij je hoofd!
Feyenoord is het grootst en blijft het grootst!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
020 de grootste jankende homo club van Nederland..! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Hey Bos f tussendoor zie nieuwe Nike commercial:my time is now op you tube |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:17 schreef infamous psv het volgende:Hey Bos f tussendoor zie nieuwe Nike commercial:my time is now op you tube Flink muurtje, en die kutkaboutert.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Griekenland is nu ook bekender dan De Bahama's, maar dat betekent niet dat het daar beter is, maar meer in het nieuws. 020 twee jaar achter elkaar kampioen = meer fans, Feyenoord 10 jaar ellende. We komen er nu weer aan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kijk, Stylzz komt ook weer binnen met een strakke post ;)
+1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja Disneyland heeft me weer vrij gelaten ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Pluto petje gekocht? :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, wel scheel betaald aan andere zooi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 5 snickers en 6 colaatjes ...dat is dan 52.50 euro monsieur.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Feyenoord heeft de meeste supporters, als je de successupporters van ajaks niet mee telt. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
7,6 miljoen?? Ja hoor tuurlijk, |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Whahahah ff serieus. Dat is egt de groootste onzin!!! Die rotzooi moet je niet eens lezen jo Ze kunnen nooit iedereen gevragen hebben in heel Nederland voor welke voetbalclub hij of zij is. Teminste aan mij is niets gevragen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee hoor het is echt waar.. Kan je zien waar Nederland uit bestaat... Nederland bestaat uit meelopers... Meer dan de helft krijgt ook een orgasme als Obama Nederland aanwijst als belangerijkste bondgenoot en geloven dat meteen en lopen gelijk als makke schapen achter de keuzes van de states aan.. Zo heeft Ajax bijvoorbeeld 7,9 miljoen schapen...
Wees geprezen dat je daar niet bijhoord,de rest van de supporters van andere clubs zijn daardoor uniek en echter!
behhhhhhhhh behhhhhhhhhhhhh behhhhhhhhhhhh schapen uit 020 zijn `t |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk daar staat nenam til in het midden...
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|