BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 februari 2016 - 08:44   quote  deeplink  
Het zal mij benieuwen of de Rotterdamse uitspraak werkelijkheid wordt!

GEEN WOORDEN MAAR DADEN en dan vooral de directie, RvC en supporters van Feyenoord en de politiek in Rotterdam ...

En wat mij nog meer interesseer in met welk concept/ontwerp Arup en OMA gaan komen , helaas zal dit afhangen van wat de politiek in Rotterdam gaat doen. Of Arup en OMA moeten grote investeerders binnen kunnen halen , iets wat zij namelijk wel vaker doen bij mega projecten.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 februari 2016 - 08:51   quote  deeplink  
Ik denk dat we gewoon vette pech gaan hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 februari 2016 - 08:55   quote  deeplink  
Pepi en koki ,hopla een ruit,even een eitje.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 februari 2016 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 07:37 schreef Stylzz het volgende:
Toet toet boingboing
.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 februari 2016 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 08:51 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat we gewoon vette pech gaan hebben.
Jammer dan, blijft Feyenoord een mooie middenmoter ...
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 13 februari 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 00:59 schreef Fer 1 het volgende:
Spanje frankrijk laten het nog steeds afweten en dat betaald de rest van europa daar is nu discussie over bij de euro parlementarius.Toen Patton zei na dat duisland verslagen was nu door trekken naar rusland wanneer dat was gebeurd stond de wereld er mischien nu beter voor.eisenhouwer vond dat geen goed idee helaas.Nu staat daar de grootste gangster van de wereld aan het roer.
Dan hadden we 70 jaar eerder in de shit gezeten, en wat maakt hem een grotere gangster dan de rest van de wereldleiders? Dat ie niet wil dansen naar de pijpen van de Rothschilds en consorten? Hoe verwerpelijk het systeem ook was, ik denk dat de angst voor het "rode gevaar" zeker heeft mee gespeeld bij de groeiende welvaart van "Jan met de pet" in de tweede helft van de vorige eeuw.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 februari 2016 - 16:30   quote  deeplink  
Totalitair, a-democratisch systeem. Verminking van Marx' gedachtengoed.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 februari 2016 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan hadden we 70 jaar eerder in de shit gezeten, en wat maakt hem een grotere gangster dan de rest van de wereldleiders? Dat ie niet wil dansen naar de pijpen van de Rothschilds en consorten? Hoe verwerpelijk het systeem ook was, ik denk dat de angst voor het "rode gevaar" zeker heeft mee gespeeld bij de groeiende welvaart van "Jan met de pet" in de tweede helft van de vorige eeuw.
Ben jij nu een fan van Poetin? Tja, de Rothschilds ... Ik kan alleen mijn pet afnemen voor die familie. Of het goed is is een andere vraag !
Maar ik ben van mening dat hoe de wereld nu is mede komt door de alom vertegenwoordige bemoeienis van de Verenigde staten van Amerika .
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 februari 2016 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ben jij nu een fan van Poetin? Tja, de Rothschilds ... Ik kan alleen mijn pet afnemen voor die familie. Of het goed is is een andere vraag !
Maar ik ben van mening dat hoe de wereld nu is mede komt door de alom vertegenwoordige bemoeienis van de Verenigde staten van Amerika .
Zo, jij gooit effe een raam in!
Heftig hoor.
Barabas
 Barabas - zaterdag 13 februari 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan hadden we 70 jaar eerder in de shit gezeten, en wat maakt hem een grotere gangster dan de rest van de wereldleiders? Dat ie niet wil dansen naar de pijpen van de Rothschilds en consorten? Hoe verwerpelijk het systeem ook was, ik denk dat de angst voor het "rode gevaar" zeker heeft mee gespeeld bij de groeiende welvaart van "Jan met de pet" in de tweede helft van de vorige eeuw.
Het zijn nou net de Rothschilds geweest die ageerden tegen het grote graaien tijdens de financiële crisis van 2007-2008.... waarvan wij de consequenties nog jaren zullen moeten ondervinden.

Maar los daarvan, het uitbuiten van de zwakkeren is sinds de uitvinding van het neoliberalisme alleen maar erger geworden en daar heeft iedereen met macht en poen zich aan bezondigd. De laatste stuiptrekkingen van dit gedachtegoed zijn schrijnend: TTIP is de grote finale... Een laatste methode om de boel nog ff flink af te knijpen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 februari 2016 - 20:03   quote  deeplink  
Blijkbaar nogal dronken schippers op de Maas
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 13 februari 2016 - 22:16   quote  deeplink  
Maar wel zeer interesant diverse meningen te lezen mooi.rockefellers komen daar ook nog bij en vele andere miltimiljardairs.zelfs ook uit duitsland kruppie staal doet nog steeds mee .
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 13 februari 2016 - 22:21   quote  deeplink  
We houden het simpel onder woorden Stylzz,geen leuk onderwerp dat is zeker maar zo zit de wereld inelkaar helaas.Daar om snel naar ons eigen onderwerp, Cees komt opzeker en Pim gaat een grote stap terug doen en mag zijn buidel nog ff blijven vullen.Daar na wat ,gezegd is dat wachten we nog even af en kijken wat er van terecht komt .
van geil
 van geil - zaterdag 13 februari 2016 - 23:29   quote  deeplink  
De illuminatie is al ver ontmaskerd door veel burgers.
Nu nog het hoe te ontmantelen.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 14 februari 2016 - 20:17   quote  deeplink  
Heel makkelijk niet meer naar de kuip gaan tot hij er zit.CEES
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2016 - 13:11   quote  deeplink  
De gemeente Rotterdam heeft drie mogelijke plekken aangewezen voor een nieuw stadion van Feyenoord. De gemeentelijke plannen voor het gebied rondom de Kuip zijn begin januari gepresenteerd. Twee opties voor het nieuwe voetbalstadion zijn pal aan de Nieuwe Maas, elk aan een kant van de woonwijk Veranda. De derde optie is de locatie van de huidige Kuip.
Welke optie het gaat worden maakt Feyenoord 18 maart bekend. Dat laat KuipTalk zojuist weten op Twitter.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 10 maart 2016 - 15:34   quote  deeplink  
Blijft op de oude stek,het uit kopen van de winkelketen word erg duur .Het stukje aan de olympiaweg is nu aan de beurd,hier is al eens naar gekeken en blijkt goed koper te zijn dan aan de overkant.
nr 10
 nr 10 - donderdag 10 maart 2016 - 17:36   quote  deeplink  
Las vd week dat de architect van de Kop van Zuid het stadion naar Rotterdam West wil verplaatsen. Naar het terrein dat voor de Expo 2025 wordt klaargemaakt. Interessante optie.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 18:07   quote  deeplink  
Dwaas..
VVout
 VVout - donderdag 10 maart 2016 - 18:19   quote  deeplink  
Moet ik daar nog een antwoord op geven ... verhuizen uit Zuid -.-
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 10 maart 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Ik zou er niet op tegen zijn, als ze daar het gedroomde stadion kunnen bouwen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 maart 2016 - 20:33   quote  deeplink  
T kan eigenlijk niet.
Maar goed, vele clubs hebben t ooit gedaan.
van geil
 van geil - donderdag 10 maart 2016 - 22:49   quote  deeplink  
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 maart 2016 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2016 - 22:49 schreef van geil het volgende:
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZUID..
👌
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 11 maart 2016 - 06:33   quote  deeplink  
Duimen voor een nieuw stadion aan de maas !!!
VVout
 VVout - vrijdag 11 maart 2016 - 06:58   quote  deeplink  
Goedemorgel, met wat voor gedachten sta jij op. Niet dat er wat mis mee is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Kutkuip..????? Wat een mafkaan die junk..

nr 10
 nr 10 - vrijdag 11 maart 2016 - 19:57   quote  deeplink  
Wat een malloten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 maart 2016 - 20:08   quote  deeplink  
Ze hebben gelijk ,Feyenoord hoord op Zuid en die junkies op Spangen.En Excelsior is meer elitair dan Sperma
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 maart 2016 - 07:57   quote  deeplink  
Feyenoord heeft gisteren gesprekken gevoerd met Gamma over een mogelijke verhuizing. De bouwmarkt moet eventueel plaatsmaken voor een nieuw stadion als de club beslist het onderkomen in het westelijk deel van de wijk Veranda neer te zetten.
Vastgoedmanager Pim Pierrot bevestigt het onderhoud. ''Ze boden de huidige plaats van Praxis aan, een gebouw daarachter óf de Noorderhelling (achter de McDonald's, red.). Die laatste optie sprak me wel aan'', vertelt hij in het AD/Rotterdams Dagblad.
Een woordvoerder van Feyenoord zegt dat men niet de conclusie moet trekken dat er al is gekozen voor de Gamma-locatie. ''We spreken met iedereen, op elke mogelijke bouwplaats. We nemen alle drie de mogelijkheden even serieus.''
De andere twee opties zijn een stadion is het oosten van de Veranda of op de plek van de huidige Kuip. Feyenoord wil eind deze week een knoop doorhakken over de plek van Feyenoord City.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2016 - 09:58   quote  deeplink  
Dit klinkt een stuk serieuzer dan de voorgaande jaren.
Persoonlijke benadering daar begin je mee.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 maart 2016 - 10:19   quote  deeplink  
Klopt Leon, dit ook:

Leden van de Rotterdamse gemeenteraad worden komende vrijdag bijgepraat over de voortgang in het proces wat moet leiden tot de ontwikkeling van een nieuw stadion voor Feyenoord. Het lijkt niet waarschijnlijk dat vrijdag al bekend wordt welke plek in de stad de voorkeur van Feyenoord heeft.
De stuurgroep die bezig is met opstellen van een gebiedsvisie voor het gedeelte van Rotterdam waar het stadionproject, genaamd Feyenoord City, moet komen voert al weken gesprekken met diverse partijen. Die gesprekken vinden ook de komende dagen plaats, waardoor het niet zeker is of er aan het eind van de week al duidelijkheid zal zijn over de voorkeurslocatie.
Zoals bekend onderzoekt de stuurgroep de mogelijkheid tot bouwen op drie locaties: op de plek van de huidige Kuip, aan de oostkant van de Veranda en aan de westkant van de Veranda. Inmiddels is duidelijk dat er met bedrijven gevestigd aan de westkant van de Veranda is gesproken over de mogelijkheid tot uitkopen.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 15 maart 2016 - 14:02   quote  deeplink  
Ze snappen eindelijk hoe de hazen lopen. Tenzij het vooropgezet pandoer is geweest om nieuwbouw te realiseren en om Red de Kuip en herverbouw door BAM te voorkomen. Dan hebben ze het knap gespeeld.
Barabas
 Barabas - dinsdag 15 maart 2016 - 16:20   quote  deeplink  
Precies dat.
Barabas
 Barabas - dinsdag 15 maart 2016 - 16:21   quote  deeplink  
BAM schoof zichzelf naar voren, vast op aandringen van de een of andere die het beste voor had met de club en RdK is nooit serieus genomen, en terecht als je het mij vraagt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:
Klopt Leon, dit ook:

Leden van de Rotterdamse gemeenteraad worden komende vrijdag bijgepraat over de voortgang in het proces wat moet leiden tot de ontwikkeling van een nieuw stadion voor Feyenoord. Het lijkt niet waarschijnlijk dat vrijdag al bekend wordt welke plek in de stad de voorkeur van Feyenoord heeft.
De stuurgroep die bezig is met opstellen van een gebiedsvisie voor het gedeelte van Rotterdam waar het stadionproject, genaamd Feyenoord City, moet komen voert al weken gesprekken met diverse partijen. Die gesprekken vinden ook de komende dagen plaats, waardoor het niet zeker is of er aan het eind van de week al duidelijkheid zal zijn over de voorkeurslocatie.
Zoals bekend onderzoekt de stuurgroep de mogelijkheid tot bouwen op drie locaties: op de plek van de huidige Kuip, aan de oostkant van de Veranda en aan de westkant van de Veranda. Inmiddels is duidelijk dat er met bedrijven gevestigd aan de westkant van de Veranda is gesproken over de mogelijkheid tot uitkopen.
Ziet er goed uit.!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 16:21 schreef Barabas het volgende:
BAM schoof zichzelf naar voren, vast op aandringen van de een of andere die het beste voor had met de club en RdK is nooit serieus genomen, en terecht als je het mij vraagt.
Terecht?
Feyenoord heeft altijd doorgedramt dat een renovatie van dat formaat nooit mogelijk was!
Metaalmoeheid hier ,metaalmoeheid daar..Pure onzin en RDK is een tak geweest die de waarheid mooi op tafel heeft gekregen waardoor die blaaskaken mooi in hun hempie stonden.
Hadden beter open en eerlijk kunnen zijn.
Overigens hoop ik zelf op nieuwbouw aan de maas.
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 15 maart 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 17:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Terecht?
Feyenoord heeft altijd doorgedramt dat een renovatie van dat formaat nooit mogelijk was!
Metaalmoeheid hier ,metaalmoeheid daar..Pure onzin en RDK is een tak geweest die de waarheid mooi op tafel heeft gekregen waardoor die blaaskaken mooi in hun hempie stonden.
Hadden beter open en eerlijk kunnen zijn.
Overigens hoop ik zelf op nieuwbouw aan de maas.
Metaalmoeheid? Volgens mij heeft de directie altijd op het standpunt gestaan dat uitsluitend een nieuwe kuip commercieel een succes zou kunnen zijn.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 15 maart 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Dat staat ook voor op, anders is het niet mogelijk om commercieel te bouwen.Ik kom al van afkinds af aan in de kuip,nu is het tijd om de boel plat te gooien, en een nieuwe city kuip voor neer te zetten.alleen badderen is er niet meer bij ,er komt een dak op.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 19:39 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Metaalmoeheid? Volgens mij heeft de directie altijd op het standpunt gestaan dat uitsluitend een nieuwe kuip commercieel een succes zou kunnen zijn.
Klopt helemaal wat jij schrijft.
Omdat dit topic een replica is van het echte kuip topic kan ik jou niet laten zien wat ik bedoel met oude berichtgevingen/nieuws .
Heb ook geen zin om te zoeken ,sorry daarvoor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 maart 2016 door Leon FR1908 --
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 15 maart 2016 - 21:13   quote  deeplink  
Ach mannen wat maken we ons druk ,Feijenoord is gewoon internationaal gezien verplicht ook aan zijn stand ,de kuip te vernieuwen zeker weten.Wat van Henegem lult ja ik snap het best wel maar je moet wel realistis blijven en dat is waar in hij stil blijft staan,voor de rest vind ik het een grootheid in zijn kennis van voetbal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2016 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 21:13 schreef Fer 1 het volgende:
Ach mannen wat maken we ons druk ,Feijenoord is gewoon internationaal gezien verplicht ook aan zijn stand ,de kuip te vernieuwen zeker weten.Wat van Henegem lult ja ik snap het best wel maar je moet wel realistis blijven en dat is waar in hij stil blijft staan,voor de rest vind ik het een grootheid in zijn kennis van voetbal.
Ik vind het ook Fer,eerst niet moet ik bekennen.
Commercieel gezien geloof ik het niet zo maar mijn reuma zegt bouwen die nieuwe kuip
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 15 maart 2016 - 21:48   quote  deeplink  
En dan zou ceessie inversteren voor een grote toekomst voor onze club,ik hoop dat hij die woorden waar zal maken.championsleage voetbal is dan een vereiste .
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 15 maart 2016 - 21:51   quote  deeplink  
Commercieel juist wel man ,daar moeten ze het ook van hebben,heel belangrijk zelfs voor de inversteerders.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 15 maart 2016 - 21:53   quote  deeplink  
Het word een voetbal winkelcentrum en sportacomodatie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 maart 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 21:53 schreef Fer 1 het volgende:
Het word een voetbal winkelcentrum en sportacomodatie.
Een soort arena 3.0 ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 maart 2016 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een soort arena 3.0 ?
Een multifunctioneel theater waar ook gevoetbald kan worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2016 - 09:13   quote  deeplink  
Oh gezellig?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 16 maart 2016 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een soort arena 3.0 ?
oh, waar staat 2.0 dan?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 maart 2016 - 11:28   quote  deeplink  
Die zijn ze daar nu aan t doorvoeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0678439