BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - woensdag 16 maart 2016 - 12:34   quote  deeplink  
de nieuwe kuip gaat echt top worden , supporters dichter op het veld is top , nog indrukwekkender voor onze tegenstanders en ons zicht korter erop
nu hoop ik op de locatie langs de maas of beter gezegd half in de maas dat zou echt kicke zijn
aan ons de taak om er massaal achter te gaan staan , aan tweespalt zijn al meerdere ideeen gecrashed , een nieuwe kuip is ZEER noodzakelijk als we weer een topclub willen worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 11:19 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

oh, waar staat 2.0 dan?
Ik zie overal 2.0 staan ...Weet niet eens waar het voor staat..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2016 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 11:19 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

oh, waar staat 2.0 dan?
Naast 1.0 Arie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2016 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 12:34 schreef kenny het volgende:
de nieuwe kuip gaat echt top worden , supporters dichter op het veld is top , nog indrukwekkender voor onze tegenstanders en ons zicht korter erop
nu hoop ik op de locatie langs de maas of beter gezegd half in de maas dat zou echt kicke zijn
aan ons de taak om er massaal achter te gaan staan , aan tweespalt zijn al meerdere ideeen gecrashed , een nieuwe kuip is ZEER noodzakelijk als we weer een topclub willen worden
Is wel makkelijk voor sommige dicht op het veld..Makkelijker mikken met hun biertje europees
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 maart 2016 - 13:22   quote  deeplink  
Hoef je ook niet zulke hele grote bananen mee te nemen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2016 - 15:54   quote  deeplink  
Hahaha Ja we zijn altijd de klos,echte racisten.
Volgens Erdogan hebben Feyenoordsupporters gisteren ook hete munten gegooid naar vluchtelingen in Madrid.
tomson
 tomson - woensdag 16 maart 2016 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 09:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dit klinkt een stuk serieuzer dan de voorgaande jaren.
Persoonlijke benadering daar begin je mee.
Zal s een keertje tijd worden niet ?
tomson
 tomson - woensdag 16 maart 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Omdat dit topic een replica is van het echte kuip topic
😆
tomson
 tomson - woensdag 16 maart 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 15:54 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hahaha Ja we zijn altijd de klos,echte racisten.
Volgens Erdogan hebben Feyenoordsupporters gisteren ook hete munten gegooid naar vluchtelingen in Madrid.
Volgende verbod : aanstekers
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2016 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 16:05 schreef tomson het volgende:

[..]

Zal s een keertje tijd worden niet ?
Toen ze begonnen met het plan had ik nog een bos donkerbruin haar,nu grijs van wat er nog zit!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2016 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 16:08 schreef tomson het volgende:

[..]

Volgende verbod : aanstekers
Nee alleen toegestaan op Koerden denk ik dan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2016 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 16:07 schreef tomson het volgende:

[..]

😆
Zoek jij even dat oude topic 😭
Barabas
 Barabas - woensdag 16 maart 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 17:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Terecht?
Feyenoord heeft altijd doorgedramt dat een renovatie van dat formaat nooit mogelijk was!
Metaalmoeheid hier ,metaalmoeheid daar..Pure onzin en RDK is een tak geweest die de waarheid mooi op tafel heeft gekregen waardoor die blaaskaken mooi in hun hempie stonden.
Hadden beter open en eerlijk kunnen zijn.
Overigens hoop ik zelf op nieuwbouw aan de maas.
Wat de aangedragen argumenten ook waren: RdK behaalde hooguit een Pyrrus overwinning. Op basis van sentimenten.
van geil
 van geil - woensdag 16 maart 2016 - 17:53   quote  deeplink  
Ik denk dat t enige wat ze bereikt hebben uitstel van nieuwbouw is geweest.
MMM
 MMM - woensdag 16 maart 2016 - 18:11   quote  deeplink  
Eric zal wel weer een mooi plan hebben liggen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 maart 2016 - 18:25   quote  deeplink  
Ik hoop t niet
Barabas
 Barabas - woensdag 16 maart 2016 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 17:53 schreef van geil het volgende:
Ik denk dat t enige wat ze bereikt hebben uitstel van nieuwbouw is geweest.
Precies. En waarvoor dank.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 maart 2016 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 maart 2016 - 18:11 schreef MMM het volgende:
Eric zal wel weer een mooi plan hebben liggen.
Als je 40 jaar de tijd krijgt zal het vast nog wel eens gaan lukken denk ik.
VVout
 VVout - donderdag 17 maart 2016 - 08:32   quote  deeplink  
Trouwens net weer nog eens doorgelezen dat de stadioncapaciteit omlaag gaat voor de zoveelste keer om aan de wensen van de UEFA te voldoen als ik het goed begrijp? Dit is toch onnodige pesterij en een verdomd goede rede ook om snel met dat nieuwe stadion te komen.
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 17 maart 2016 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 08:32 schreef VVout het volgende:
Trouwens net weer nog eens doorgelezen dat de stadioncapaciteit omlaag gaat voor de zoveelste keer om aan de wensen van de UEFA te voldoen als ik het goed begrijp? Dit is toch onnodige pesterij en een verdomd goede rede ook om snel met dat nieuwe stadion te komen.
Onnodige pesterij? Ik denk dat niemand hier blij mee is. Zeker de club niet want dat scheelt natuurlijk weer behoorlijk wat centjes. Laten we de oorzaak maar liever zoeken bij onze collega klanten die zich soms nogal dom gedragen.
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 17 maart 2016 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 08:32 schreef VVout het volgende:
Trouwens net weer nog eens doorgelezen dat de stadioncapaciteit omlaag gaat voor de zoveelste keer om aan de wensen van de UEFA te voldoen als ik het goed begrijp? Dit is toch onnodige pesterij en een verdomd goede rede ook om snel met dat nieuwe stadion te komen.
Voor wat betreft het nieuwe stadion ben ik het helemaal met je eens.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 maart 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 maart 2016 - 17:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Terecht?
Feyenoord heeft altijd doorgedramt dat een renovatie van dat formaat nooit mogelijk was!
Metaalmoeheid hier ,metaalmoeheid daar..Pure onzin en RDK is een tak geweest die de waarheid mooi op tafel heeft gekregen waardoor die blaaskaken mooi in hun hempie stonden.
Hadden beter open en eerlijk kunnen zijn.
Overigens hoop ik zelf op nieuwbouw aan de maas.
RDK zijn gewoon slechte verliezers die alleen maar dwars willen liggen tegen elk nieuwbouw
voorstel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 maart 2016 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 12:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

RDK zijn gewoon slechte verliezers die alleen maar dwars willen liggen tegen elk nieuwbouw
voorstel
Hoe dan ook hebben zij wel bewezen dat de Kuip wel gerenoveerd kon worden plus een derde ring..Iets wat volgens onze directie voor onmogelijk werd beschouwd..
Lekker betrouwbaar deze mensen .
VVout
 VVout - donderdag 17 maart 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 08:41 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Onnodige pesterij? Ik denk dat niemand hier blij mee is. Zeker de club niet want dat scheelt natuurlijk weer behoorlijk wat centjes. Laten we de oorzaak maar liever zoeken bij onze collega klanten die zich soms nogal dom gedragen.
Van de UEFA ja, vat het toch niet gelijk zo negatief op. Of dat er onveilige situaties door ontstaan die noodzakelijk vermeden dienen te worden.
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 17 maart 2016 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 13:23 schreef VVout het volgende:

[..]

Van de UEFA ja, vat het toch niet gelijk zo negatief op. Of dat er onveilige situaties door ontstaan die noodzakelijk vermeden dienen te worden.
Oke, dus de uefa pest Feyenoord? Ik ben zo vrij om te denken dat de uefa, zeker na Rome, alle gedragingen bij uefa-wedstrijden van ons als supporter met een vergrootglas bekijkt. Het lijkt mij dan ook vrij logisch dat de directie zoveel als mogelijk is de risico's wil verkleinen. Dat lijkt mij de reden om na te denken over de maatregelen waar jij naar verwijst.
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 17 maart 2016 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 14:03 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Oke, dus de uefa pest Feyenoord? Ik ben zo vrij om te denken dat de uefa, zeker na Rome, alle gedragingen bij uefa-wedstrijden van ons als supporter met een vergrootglas bekijkt. Het lijkt mij dan ook vrij logisch dat de directie zoveel als mogelijk is de risico's wil verkleinen. Dat lijkt mij de reden om als directie na te denken over de maatregelen waar jij naar verwijst.
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 17 maart 2016 - 14:05   quote  deeplink  
Sorry, een beetje computer geklungel mijnerzijds.
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 17 maart 2016 - 14:05   quote  deeplink  
Sorry, een beetje computer geklungel mijnerzijds.
VVout
 VVout - donderdag 17 maart 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Maar blijf gepest dus.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 maart 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 19:12 schreef VVout het volgende:
Maar blijf gepest dus.
Ja
Barabas
 Barabas - donderdag 17 maart 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 13:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoe dan ook hebben zij wel bewezen dat de Kuip wel gerenoveerd kon worden plus een derde ring..Iets wat volgens onze directie voor onmogelijk werd beschouwd..
Lekker betrouwbaar deze mensen .
Was en is toch gewoon een heel slecht idee?!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 maart 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 19:59 schreef Barabas het volgende:

[..]

Was en is toch gewoon een heel slecht idee?!
Mensen dingen laten geloven doormiddel van een leugen is nooit goed..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 maart 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mensen dingen laten geloven doormiddel van een leugen is nooit goed..
Dan mag iedereen hier ook weten dat jij helemaal niet zo'n grote vent ben als dat je lijkt..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 maart 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 20:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan mag iedereen hier ook weten dat jij helemaal niet zo'n grote vent ben als dat je lijkt..
Ik ben zeg maar de Yorkshire terriër onder de mensen Renato
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 maart 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 20:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan mag iedereen hier ook weten dat jij helemaal niet zo'n grote vent ben als dat je lijkt..
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 maart 2016 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 maart 2016 - 20:18   quote  deeplink  
Eerder een chuwawa..
Barabas
 Barabas - donderdag 17 maart 2016 - 20:24   quote  deeplink  
Beftekkel? 😁
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 maart 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 - 20:24 schreef Barabas het volgende:
Beftekkel? 😁
Hahaha beter dan een pijppoedel...homo
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 maart 2016 - 20:34   quote  deeplink  
Ghehe..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2016 - 09:41   quote  deeplink  
quote:

Het stadiondossier van Feyenoord gaat een beslissende fase in. Binnen nu en twee weken wordt er een keuze gemaakt tussen een Kuip aan de Maas of in de huidige Stadiondriehoek. De belangen zijn groot, want als alles fataal afloopt kunnen de gevolgen groot zijn.

"Ten koste van alles moet worden voorkomen dat er opnieuw een fatale afloop komt in het stadiontraject. In dat geval zou het hele dossier wel eens voor twintig jaar op slot kunnen gaan en wordt de voetbalclub Feyenoord financieel en sportief voor decennia achterop geworpen", zegt een ingewijde tegen De Telegraaf.

President-commissaris en miljardair Cees de Bruin heeft naar verluidt een voorkeur voor een stadion aan de Maas. Een meerderheid van de politiek in Rotterdam neigt naar een Kuip in de Stadiondriehoek. Het Office for Metropolitan Architecture geeft vrijdag een presentatie over de plannen voor een nieuw Feyenoord-stadion. Ook de clubleiding wordt geïnformeerd.
Denk dat er supporters zijn die dit geen reet uitmaken, die liever alles bij t oude houden.
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 18 maart 2016 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 09:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Denk dat er supporters zijn die dit geen reet uitmaken, die liever alles bij t oude houden.
Dat denk ik ook. Het is voor sommigen ook moeilijk om in termen van toekomst te denken.
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 18 maart 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 09:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Denk dat er supporters zijn die dit geen reet uitmaken, die liever alles bij t oude houden.
Ja die schijnen niet te begrijpen dat wij 1 van de weinige clubs zijn die langzaam afzakken qua begroting .
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2016 - 09:49   quote  deeplink  
Wijzen naar de uitzonderingen, we staan derde met een begroting twee keer zo groot als de rest om ons heen, wat bewijst dat dan?

Tja. We hebben geluk dat de supporters nu nog trouw zijn. Het jaren 80 spook kennen we allemaal nog. Hoe lang hou je de supporters nog op de been? En dan niet alleen degenen die nu naar de Kuip komen, maar ook nieuwe aanwas, jonge kinderen, FSV, Legioen en clubcardleden, die niet elke week naar t stadion gaan, maar wel jaarlijks honderden euro's aan Feyenoord spenderen qua merchandise, losse boekjes, losse kaarten en etc? Wat als dat wegvalt wegens uitblijven successen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 maart 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 09:45 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Ja die schijnen niet te begrijpen dat wij 1 van de weinige clubs zijn die langzaam afzakken qua begroting .
Bang dat de identiteit verdwijnt, bang dat een seizoenkaart 500 euro word ,de unieke sfeer enzo enzo.Vind dat wel terecht en daarom heeft de gemeenteraad aangegeven ook te luisteren naar de supporters. Er word dus aan gewerkt .
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2016 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 09:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bang dat de identiteit verdwijnt, bang dat een seizoenkaart 500 euro word ,de unieke sfeer enzo enzo.Vind dat wel terecht en daarom heeft de gemeenteraad aangegeven ook te luisteren naar de supporters. Er word dus aan gewerkt .
De vraag is eigenlijk ook voor wie je t doet, doe je t voor de huidige generatie supporters, of voor de toekomstige generatie?
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 18 maart 2016 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 09:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bang dat de identiteit verdwijnt, bang dat een seizoenkaart 500 euro word ,de unieke sfeer enzo enzo.Vind dat wel terecht en daarom heeft de gemeenteraad aangegeven ook te luisteren naar de supporters. Er word dus aan gewerkt .
Identiteit verdwijnt?
Dat is zelfs in het meest karakterloze dorp van nederland (020) ook niet gebeurd?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 09:59 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Identiteit verdwijnt?
Dat is zelfs in het meest karakterloze dorp van nederland (020) ook niet gebeurd?
Wat je niet hebt, kan niet verdwijnen
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 18 maart 2016 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat je niet hebt, kan niet verdwijnen
Jullie hebben daar ongetwijfeld veel meer verstand van maar volgens mij heeft Iedere groep heeft toch een sociale identiteit?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 maart 2016 door Leonidas1 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 maart 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 10:36 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Jullie hebben daar ongetwijfeld veel meer verstand van maar volgens mij heeft Iedere groep heeft toch een sociale identiteit?
Nou ja, met je blote rug naar t veld staan huppelen en oeh en ahh roepen kan in elk stadion volgens mij.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 18 maart 2016 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 maart 2016 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:
Wijzen naar de uitzonderingen, we staan derde met een begroting twee keer zo groot als de rest om ons heen, wat bewijst dat dan?

Tja. We hebben geluk dat de supporters nu nog trouw zijn. Het jaren 80 spook kennen we allemaal nog. Hoe lang hou je de supporters nog op de been? En dan niet alleen degenen die nu naar de Kuip komen, maar ook nieuwe aanwas, jonge kinderen, FSV, Legioen en clubcardleden, die niet elke week naar t stadion gaan, maar wel jaarlijks honderden euro's aan Feyenoord spenderen qua merchandise, losse boekjes, losse kaarten en etc? Wat als dat wegvalt wegens uitblijven successen?
Is allang gebeurd. Aan de andere kant van ons mooie land was een jaar of twintig geleden, zo'n 30 % van de voetballiefhebbers voor Feyenoord, eenzelfde percentage was voor ajakkes, 15 % voor pisvee, her en der had een verdwaalde een locale favoriet en dan had je een groot deel neutralen die het dus niets uitmaakte zolang ze maar mooi voetbal zagen. Dat terrein hebben de tradionele top3 verloren aan de locale favorieten. En waar komt dat door? Doordat er gewoon niets meer gepresteerd wordt. Destijds waren velen voor de traditionele top 3 omdat zij nog wat voorstelden in Europa... Vervlogen tijden. De rest is niet beter geworden, maar de top is weg. Top 3 is niet meer zo onomstreden als toen. Het bosman-arrest nekt ons als tobclub, net als het complete nederlandse voetbal. Het nederlandse marktje is gewoon veel te klein om te kunnen concurreren met de (letterlijk) grotere landen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0693280