BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 december 2016 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 20:46 schreef FR-Henk het volgende:
Kritiek vanuit supporters betreft de belofte om zoveel mogelijk de krachten van De Kuip terug te laten komen in het nieuwe stadion.
Dat herkent ze niet terug in de tekeningen.
Vind ik een serieus geluid.
Ja dat vind ik ook
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 december 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 20:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tis misschien vloeken in de kerk, maar zo verschillend zijn De Kuip en Arena niet van binnen. Der zijn grotere verschillen in uiterlijk en faciliteiten.
Dat vind ik wel hoor.
De faciliteiten in de arena vind ik het enige voordeel daar.
De akoestiek is verschrikkelijk, het veld is dood.de gracht is hinderlijk.
Totaal geen sfeer daar
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 december 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 20:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tis misschien vloeken in de kerk, maar zo verschillend zijn De Kuip en Arena niet van binnen. Der zijn grotere verschillen in uiterlijk en faciliteiten.
Gek toch dat talloze voetballers daar anders over denken.Tuurlijk, het publiek is daarin het hoofdbestanddeel, maar het stadion maakt dat legioen massief, dichter op het veld en indrukwekkende akoestiek.
ar
 ar - zaterdag 03 december 2016 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 20:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk ,succes met je Arena 2.0
Hahaha..nee man.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2016 - 21:05   quote  deeplink  
Ter vergelijking:

xkojnn.jpg

v4v439.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 20:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gek toch dat talloze voetballers daar anders over denken.Tuurlijk, het publiek is daarin het hoofdbestanddeel, maar het stadion maakt dat legioen massief, dichter op het veld en indrukwekkende akoestiek.
Sure, de wedstrijd wordt op een andere manier beleefd daar. Minder intensief. Maar is het publiek echt massiever in de Kuip? Of mogen we dat alleen graag zeggen? Misschien dat de parterrevakken daartoe voor zorgen, want ik heb niet de indruk dat wij veel dichter op het veld zitten en de twee ringen zijn vrij vergelijkbaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2016 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat vind ik wel hoor.
De faciliteiten in de arena vind ik het enige voordeel daar.
De akoestiek is verschrikkelijk, het veld is dood.de gracht is hinderlijk.
Totaal geen sfeer daar
De gracht is daar toch (voor een deel) gedempt? Het veld is inderdaad zonder meer minder. En we hebben een unieke akoestiek. Maar vergelijk is met hoe dicht ze daar op het veld zitten de twee ringen. Vind het vrij vergelijkbaar met de Kuip. Op de parterre na.

Aan de zijkant zitten zij er wat dichter op, achter de goals wij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2016 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 december 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 21:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Sure, de wedstrijd wordt op een andere manier beleefd daar. Minder intensief. Maar is het publiek echt massiever in de Kuip? Of mogen we dat alleen graag zeggen? Misschien dat de parterrevakken daartoe voor zorgen, want ik heb niet de indruk dat wij veel dichter op het veld zitten en de twee ringen zijn vrij vergelijkbaar.
Stoelen dichter op elkaar.En de zijtribunes staan m.i. dichter op het veld.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 december 2016 - 21:13   quote  deeplink  
Idd, zie het nu ook op de foto.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2016 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 21:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Stoelen dichter op elkaar.En de zijtribunes staan m.i. dichter op het veld.
Zij zitten er aan de zijkant wat dichter op, wij achter de doelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2016 - 21:27   quote  deeplink  
Maar goed, wat ik wilde zeggen is dat de stadions optisch van binnen redelijk vergelijkbaar zijn, ondanks dat op andere gebieden ook grote verschillen zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 december 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Het ovale geeft het karakter en de akoestiek..
Gek genoeg zie ik dat wel terug in het nieuwe model stadion.
Maar laat ze aub die glazen ruimtes tussen de ringen weghouden..
Tis geen museum maar een stadion toch
tomson
 tomson - zaterdag 03 december 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het ovale geeft het karakter en de akoestiek..
Gek genoeg zie ik dat wel terug in het nieuwe model stadion.
Maar laat ze aub die glazen ruimtes tussen de ringen weghouden..
Tis geen museum maar een stadion toch
Als ik wil winkelen ga ik wel naar zuidplein :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 december 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Ja toch
van geil
 van geil - zaterdag 03 december 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Wordt toch niks.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Gaan we hier nou godver De Kuip met dat ding zitten vergelijken hier..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Gaan we hier nou godver De Kuip met dat ding zitten vergelijken hier..(?)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 22:01 schreef RenatoBos het volgende:
Gaan we hier nou godver De Kuip met dat ding zitten vergelijken hier..(?)
Tuurlijk. De superioriteit van De Kuip blijkt pas echt wanneer je afzet tegen andere stadions. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2016 - 22:25   quote  deeplink  
Dan is het goed..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2016 - 22:26   quote  deeplink  
Keep up the good work T..!!
ar
 ar - zaterdag 03 december 2016 - 22:26   quote  deeplink  
Er staat nog geen paal in de grond en nu al janken.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2016 - 22:28   quote  deeplink  
Wat doet er op maat..(?)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 december 2016 - 10:52   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/rotterdam/bouwmarkt-gamma-snel-zaken-doen-met-feyenoord-city~a2510152/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Beweging her en der. Pressie die gezet wordt. Prima.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 december 2016 - 11:20   quote  deeplink  
De interesse komt los inderdaad, een veld van mogelijkheden trekt aan. De lobby is begonnen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 14:24   quote  deeplink  
Terugkoppeling over zorgen sfeerelementen Feyenoord City

107mb9v.jpg

Foto’s en filmpjes van de sfeeracties georganiseerd door de sfeergroep van FSV De Feijenoorder worden over de gehele wereld bekeken. Denk bijvoorbeeld aan het doek tegen Sevilla, de sfeeractie bij de bekerfinale of natuurlijk het onvergetelijke megadoek.

Afgelopen zaterdag werden zorgen over de nieuwe stadionplannen van de sfeergroep op onze website gepubliceerd. In dat artikel werden punten benoemd die betrekking hebben tot sfeer in het stadion.

Over de afstand tot het veld, een voor supporters belangrijk element, ontstond discussie. Gisterenavond werd, bij de Vereniging van Aandeelhouders Stadion Feijenoord (VASF), een presentatie gegeven door Frank Keizer van Feyenoord City. Daar werden de zorgen van de sfeergroep aangestipt op een van de slides.

Dat was aanleiding tot een interessante discussie die zich voortzette tot na het officiële deel van de vergadering. In de discussie met een vertegenwoordiging van de sfeergroepering bleek uiteindelijk dat de zorgen gegrond zijn. De afstand tot het veld is niet overal gelijk. Uit de tekeningen die zijn ingeleverd bij de gemeenteraad kan correct afgeleid worden dat supporters op de middenlijn verder van het veld komen te zitten. Iets dat werd onderschreven door Frank Keizer. Daarnaast klopt het dat de ringen in een nieuw stadion nauwelijks overhangen.

De toezegging is gedaan om te kijken hoe sfeerelementen die de beleving versterken, zoals we die kennen in De Kuip, verwerkt kunnen worden in de stadionplannen. Daaruit spreekt in ieder geval de intentie om de zorgen van de sfeergroepering te adresseren. Het sfeerteam blijft de plannen kritisch volgen.

Geheel in lijn met het vertrekpunt van de vereniging blijft FSV De Feijenoorder over deze en andere onderwerpen met Feyenoord City in gesprek. Voor wat betreft de sfeerelementen betrekken we daar ook vertegenwoordigers van onze sfeergroepen bij.

Vertrekpunt vereniging

We streven als supportersvereniging het beste voor Feyenoord na. Daarbij leveren we graag, namens onze leden, een constructieve, inhoudelijke en zorgvuldig onderbouwde bijdrage. In de toekomst is Feyenoord een financieel gezonde organisatie met alle faciliteiten die bijdragen aan sportief succes. Het stadion (nieuwbouw of vernieuwbouw) levert een zo groot mogelijke impuls aan het spelersbudget en supporters voelen zich er thuis.

Vanuit dit vertrekpunt kijken we naar de plannen. We zoeken mee naar de beste, meest gezonde optie voor Feyenoord en geven daaraan graag onvoorwaardelijke steun. Die steun moet helpen bij het realiseren van draagvlak voor besluiten die genomen gaan worden en is daarmee, zoals veelvuldig onderschreven door de Rotterdamse politiek, in belang van alle betrokken partijen.

Mocht je als supporter een vraag hebben schroom dan niet die aan de vereniging te stellen! Wij nemen die mee in de gesprekken met de projectorganisatie.
JanM
 JanM - woensdag 07 december 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 21:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ter vergelijking:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wie heeft al dat publiek in die grafbak zitten te fotoshoppen?
netsurfer
 netsurfer - woensdag 07 december 2016 - 15:28   quote  deeplink  
Bij deze topic naam moet ik opeens vaak denken aan de goal van Toornstra afgelopen zondag. Dat was pas een kogel door de Kuip!
ar
 ar - woensdag 07 december 2016 - 17:14   quote  deeplink  
Haha..inderdaad.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 07 december 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 14:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie heeft al dat publiek in die grafbak zitten te fotoshoppen?
Moet een flink karwei geweest zijn. ;)
tomson
 tomson - woensdag 07 december 2016 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 14:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie heeft al dat publiek in die grafbak zitten te fotoshoppen?
Haha precies.. waar zijn alle lege plekken gebleven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 08 december 2016 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 14:24 schreef RenatoBos het volgende:
Terugkoppeling over zorgen sfeerelementen Feyenoord City

[ afbeelding ]

Foto’s en filmpjes van de sfeeracties georganiseerd door de sfeergroep van FSV De Feijenoorder worden over de gehele wereld bekeken. Denk bijvoorbeeld aan het doek tegen Sevilla, de sfeeractie bij de bekerfinale of natuurlijk het onvergetelijke megadoek.

Afgelopen zaterdag werden zorgen over de nieuwe stadionplannen van de sfeergroep op onze website gepubliceerd. In dat artikel werden punten benoemd die betrekking hebben tot sfeer in het stadion.

Over de afstand tot het veld, een voor supporters belangrijk element, ontstond discussie. Gisterenavond werd, bij de Vereniging van Aandeelhouders Stadion Feijenoord (VASF), een presentatie gegeven door Frank Keizer van Feyenoord City. Daar werden de zorgen van de sfeergroep aangestipt op een van de slides.

Dat was aanleiding tot een interessante discussie die zich voortzette tot na het officiële deel van de vergadering. In de discussie met een vertegenwoordiging van de sfeergroepering bleek uiteindelijk dat de zorgen gegrond zijn. De afstand tot het veld is niet overal gelijk. Uit de tekeningen die zijn ingeleverd bij de gemeenteraad kan correct afgeleid worden dat supporters op de middenlijn verder van het veld komen te zitten. Iets dat werd onderschreven door Frank Keizer. Daarnaast klopt het dat de ringen in een nieuw stadion nauwelijks overhangen.

De toezegging is gedaan om te kijken hoe sfeerelementen die de beleving versterken, zoals we die kennen in De Kuip, verwerkt kunnen worden in de stadionplannen. Daaruit spreekt in ieder geval de intentie om de zorgen van de sfeergroepering te adresseren. Het sfeerteam blijft de plannen kritisch volgen.

Geheel in lijn met het vertrekpunt van de vereniging blijft FSV De Feijenoorder over deze en andere onderwerpen met Feyenoord City in gesprek. Voor wat betreft de sfeerelementen betrekken we daar ook vertegenwoordigers van onze sfeergroepen bij.

Vertrekpunt vereniging

We streven als supportersvereniging het beste voor Feyenoord na. Daarbij leveren we graag, namens onze leden, een constructieve, inhoudelijke en zorgvuldig onderbouwde bijdrage. In de toekomst is Feyenoord een financieel gezonde organisatie met alle faciliteiten die bijdragen aan sportief succes. Het stadion (nieuwbouw of vernieuwbouw) levert een zo groot mogelijke impuls aan het spelersbudget en supporters voelen zich er thuis.

Vanuit dit vertrekpunt kijken we naar de plannen. We zoeken mee naar de beste, meest gezonde optie voor Feyenoord en geven daaraan graag onvoorwaardelijke steun. Die steun moet helpen bij het realiseren van draagvlak voor besluiten die genomen gaan worden en is daarmee, zoals veelvuldig onderschreven door de Rotterdamse politiek, in belang van alle betrokken partijen.

Mocht je als supporter een vraag hebben schroom dan niet die aan de vereniging te stellen! Wij nemen die mee in de gesprekken met de projectorganisatie.
Ah de "tokkies" hebben toch een punt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 december 2016 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 06:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ah de "tokkies" hebben toch een punt.
Als je er vanuit gaat dat dot dezelfde groep is wel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 december 2016 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 06:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als je er vanuit gaat dat dot dezelfde groep is wel.
Dit :)
VVout
 VVout - donderdag 08 december 2016 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 06:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ah de "tokkies" hebben toch een punt.
De tekst en uitleg op de Feijenoorder maakt me dan ook in een klap minder enthousiast over de nieuwe plannen. Zeker ook omdat zij bevestigd worden en geen eenzijdig visie bevatten.

http://www.defeijenoorder.nl/nieuws/voorgestelde-nieuwbouw-plan-haalt-unieke-sfeerelementen-weg/
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 december 2016 - 08:33   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/rotterdam/eigenaren-kuip-hebben-twijfels-bij-stadionplan-feyenoord~a7fbe4d7/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Grappig. Maar volgens mij staat hier waar t echt om gaat:

quote:

De aandeelhouders behouden hun recht op een zitplaats in het nieuwe stadion voor 60 jaar, maar de aandelen worden omgezet in obligaties. ,,Daarmee verliezen we helaas ons stemrecht'', zegt Smal. Stadion Feijenoord heeft de VASF nodig om de plannen uit te voeren, omdat de statuten moeten worden gewijzigd, legt hij uit. ,,Maar dan moeten wij er wel in geloven. Laat men dat maar eens aantonen met een onderbouwde businesscase.'
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 09 december 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Die aandeelhouders zijn al eerder een probleem geweest. Zijn ooit goedkoop ingestapt en profiteren daar nu nog steeds van. Dat mag natuurlijk, maar het wordt wel vervelend als je vervolgens bij elke stap voorwaarts tegen gaat sputteren, omdat de rechten die je altijd had wat gaan veranderen. Tsja, het stadion gaat toch ook veranderen, dus niet alles zal gelijk blijven. Zou bijzonder zijn als je voor een nieuw, duurder en in principe beter stadion zo direct dezelfde rechten of privileges zou krijgen, denk ik dan..
kenny
 kenny - vrijdag 09 december 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 08:27 schreef VVout het volgende:

[..]

De tekst en uitleg op de Feijenoorder maakt me dan ook in een klap minder enthousiast over de nieuwe plannen. Zeker ook omdat zij bevestigd worden en geen eenzijdig visie bevatten.

http://www.defeijenoorder.nl/nieuws/voorgestelde-nieuwbouw-plan-haalt-unieke-sfeerelementen-weg/
zou me er maar geen zorgen over maken , je denk toch niet dat ze een stadion ontwerpen zonder sfeer , het kan juist alleen maar beter worden daarbij komen we juist ook dichter op het veld te zitten en de sfeer bepalen wij als supporters
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 december 2016 - 12:47   quote  deeplink  
Kritisch blijven loont. Tegenwerken niet.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 09 december 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:
Kritisch blijven loont. Tegenwerken niet.
Juist, kritisch zijn mag en kan zelfs uitermate nuttig zijn. Tegenwerken schieten we niks mee op, dat werpt ons alleen maar verder terug. Bovendien kan er een dikke vette streep door de vooruitgang als dit project niet slaagt, want dan komt er nooit meer wat van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 december 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 12:33 schreef kenny het volgende:

[..]

zou me er maar geen zorgen over maken , je denk toch niet dat ze een stadion ontwerpen zonder sfeer , het kan juist alleen maar beter worden daarbij komen we juist ook dichter op het veld te zitten en de sfeer bepalen wij als supporters
Uhm dat zeggen ze dichter op het veld...Het ontwerp laat zien dat het juist verder van het veld af is.
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 09 december 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 16:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uhm dat zeggen ze dichter op het veld...Het ontwerp laat zien dat het juist verder van het veld af is.
Het ontwerp? Volgens mij is er alleen nog maar een tekening die een impressie weergeeft van het eventueel te bouwen stadion
kenny
 kenny - vrijdag 09 december 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 18:04 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Het ontwerp? Volgens mij is er alleen nog maar een tekening die een impressie weergeeft van het eventueel te bouwen stadion
inderdaad is er nog geen ontwerp , beetje vertrouwen hebben in de ontwerpers en er als een groep achter gaan staan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 december 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 18:04 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Het ontwerp? Volgens mij is er alleen nog maar een tekening die een impressie weergeeft van het eventueel te bouwen stadion
Wist jij dat een impressie een ontwerp is?
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 10 december 2016 - 03:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 23:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wist jij dat een impressie een ontwerp is?
Nee, van jou kan ik kennelijk veel leren.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2016 - 07:03   quote  deeplink  
Hahaha!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 23:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wist jij dat een impressie een ontwerp is?
Of een schets? Een voorstelling? Een tekening?

Ik ben de draad kwijt!
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 10 december 2016 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 08:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Of een schets? Een voorstelling? Een tekening?

Ik ben de draad kwijt!
Misschien heb ik je draad gevonden.

Dit vond ik in het woordenboek:

Impressie:manier waarop je over iets of iemand denkt als je er nog niet veel over weet.

Voor mij is het laatste deel van de definitie wel leuk "als je er nog niet veel over weet"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 03:05 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Nee, van jou kan ik kennelijk veel leren.
Zo is een manqette bv ook een ontwerp van iets wat nog niet definitief is.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2016 - 12:05   quote  deeplink  
t woord definitief is hier de crux
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2016 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:
t woord definitief is hier de crux
Precies

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0780909