BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 03 april 2017 - 17:22   quote  deeplink  
Tot Hoorn dan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 april 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Tuitjehoorn?
van geil
 van geil - maandag 03 april 2017 - 18:05   quote  deeplink  
Wieringen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 april 2017 - 18:06   quote  deeplink  
Wurf
van geil
 van geil - maandag 03 april 2017 - 18:08   quote  deeplink  
Hippolytushoef
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 april 2017 - 18:12   quote  deeplink  
Coehoorn
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 april 2017 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 april 2017 - 18:08 schreef van geil het volgende:
Hippolytushoef
Goed zo
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 april 2017 - 00:25   quote  deeplink  
''We hopen het gedrag van de supporters te veranderen''

2hp6jvs.jpg

Ook voor het 'mobiliteitsprobleem' rondom Feyenoord City zijn nu oplossingen gevonden: naburige wijken worden hermetisch afgesloten of worden voorzien van uiterst hoge parkeertarieven. Het zou gaan om de woonwijken in een straal van 1600 meter rond het stadion. Het zou een wandeling naar het stadion van ten hoogste 20 minuten moeten gaan kosten.

Wethouder Pex Langenberg (D66, mobiliteit) legt meer uit in het Algemeen Dagblad. "We willen dat bezoekers er minder lang over hoeven te doen om dit grotere stadion te bereiken. We hopen het gedrag van de supporters dusdanig te veranderen, dat steeds meer mensen met de fiets of het openbaar vervoer komen. Wie tóch in de auto stapt, maakt hopelijk gebruik van een nieuw systeem waarin Feyenoord een toegangskaartje met een parkeerplaats combineert."

Het college van b en w ging vanmiddag overstag voor het op veel punten verscherpte mobiliteitsplan van Feyenoord City. Volgende week wordt duidelijk of ook de raad onder de indruk is van de nieuwe plannen.

De hoop is dat de mensen die niet lopend, op de fiets of met het openbaar vervoer komen 'op afstand gaan parkeren'. "Nu is het anarchie. Iedereen zoekt maar een plekkie, alles rijdt door elkaar heen. Vierduizend plekken zijn op loopafstand van het stadion en daar komen er 2500 bij als dat nodig is."

Dat is nog niet alles: er komen ook 200 parkeerplekken voor bussen die in totaal 10.000 bezoekers kunnen vervoeren en 5.000 stallingsplaatsen voor fietsers. Feyenoord zelf zorgt ook voor 10.000 parkeerplaatsen, waarvan er 6.000 vrij ver van het stadion zullen zijn. Er wordt ondermeer gebruik gemaakt van de zogenaamde Park & Ride-locaties langs de snelweg: zo kunnen supporters vanaf de parkeerplek naar het stadion gebracht worden en na de wedstrijd weer teruggebracht worden.

Qua openbaar vervoer is het reizen met de tram nu al gratis, maar wat betreft Langenberg wordt dat bij het nieuwe stadion uitgebreid naar meer vormen van OV. "Feyenoord is in gesprek met de RET over het metrovervoer en met de NS wat betreft de supporters die met de trein komen."

In totaal kosten de mobiliteitsplannen 50 miljoen euro, waarvan Rotterdam 35 miljoen op zal hoesten. Met Prorail en de Metropoolregio wordt nog gesproken over een financiële bijdrage.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 april 2017 - 21:47   quote  deeplink  
Mobiliteit blijft knelpunt in Feyenoord City

j9wo5y.jpg

Het mobiliteitsplan voor Feyenoord City krijgt vooralsnog niet de handen op elkaar. Zelfs het CDA — voorstander van een nieuw stadion — is sceptisch over de aanpak van parkeeroverlast in dit stuk Zuid.

Het CDA zal haar jawoord aan een toekomstige voetbaltempel aan de Nieuwe Maas niet intrekken, maar is wel uiterst kritisch op de voorgestelde afwikkeling van het verkeer in Feyenoord City. Kern van die aanpak in het afsluiten van wijken voor supporters-met-de-auto, stimuleren van het gebruik van ov en de fiets en georganiseerd busvervoer.

CDA-raadslid Christine Eskes ziet haar ideeën echter niet uit de verf komen. ,,Ik pleit voor een betere bereikbaarheid van de P+R Beverwaard’’, vertelt ze, ,,met een eigen oprit vanaf de snelweg, en een afrit. Het college meldt dat Rijkswaterstaat dit niet ziet zitten, maar daar moet de stad veel meer energie insteken. Want dit scheelt ongelooflijk veel verkeer in dit gebied.’’

En zo zijn er meer klachten. Onder andere van fractievoorzitter Jeroen van der Lee van de Partij voor de Dieren. Hij is bezorgd over de duizenden extra parkeerplekken waarmee Feyenoord City nu komt aanzetten.

,,Dus de auto’s, die komen toch wel’’, zegt hij. ,,Automobilisten zullen op zoek gaan naar zo’n plekje, dus de verkeerschaos blijft. Als je Feyenoord City tot een succes wil maken, dan moet je eerst een nieuw treinstation bouwen én een metrotunnel naar Kralingse Zoom aanleggen.’’

Sceptisch
De VVD was sceptisch, en blijft dat ook, meldt raadslid Jan-Willem Verheij. ,,Dit is nog steeds wensdenken’’, luidt zijn mening. Ook hij pleit voor meer ov, en in elk geval voor een tracé-besluit voor een nieuwe metrolijn. ,,Anders zitten de bewoners in 2028 nog steeds met parkeeroverlast.’’

Leefbaar-raadlid Luuk Wilson vindt dat het college zich met het mobiliteitsplan ‘op glad ijs begeeft’. ,,Ik ben blij met de 2.500 parkeerplekken extra’’, stelt hij, ,,maar verder ben ik nog niet overtuigd. Over het ov ben ik ronduit ontevreden, en ik ben absoluut geen voorstander van betaald parkeren. Daar zit ik mee in m’n maag. Bovendien: er komt plek voor 200 bussen. Maar wáár dan?’’

Volgende week woensdag is de politieke behandeling van het mobiliteitsplan in het stadhuis.
Fart
 Fart - woensdag 05 april 2017 - 22:30   quote  deeplink  
Tegen de tijd dat dit gerealiseerd is, is vervoer over de grond achterhaald.
Beetje vooruit denken
Fart
 Fart - woensdag 05 april 2017 - 22:30   quote  deeplink  
,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 april 2017 door Fart --
van geil
 van geil - donderdag 06 april 2017 - 19:44   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=43075&abbr=frfanatic
tomson
 tomson - donderdag 06 april 2017 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Hij blijft een held maar dit moet ie niet meer doen joh
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 april 2017 - 19:55   quote  deeplink  
De GKL is van een ander tijdperk.
van geil
 van geil - donderdag 06 april 2017 - 21:54   quote  deeplink  
Ik was altijd fel tegenstander van renovatie.
Maar ik ga steeds meer om.
1 omdat we zoals het er naar uit ziet financieel en sportief helemaal niet zoveel er op vooruit gaan.
2 omdat er enorme risico's tegenover staan.
Het allereerste plan had ambitie voor Feyenoord.
Dit vind ik meer n plan voor de stad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 april 2017 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 april 2017 - 23:21   quote  deeplink  
Mwah, Rotterdam is Feyenoord net als Feyenoord Rotterdam is..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 april 2017 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 21:54 schreef van geil het volgende:
Ik was altijd fel tegenstander van renovatie.
Maar ik ga steeds meer om.
1 omdat we zoals het er naar uit ziet financieel en sportief helemaal niet zoveel er op vooruit gaan.
2 omdat er enorme risico's tegenover staan.
Het allereerste plan had ambitie voor Feyenoord.
Dit vind ik meer n plan voor de stad.
Ik las van de week ergens een goed stukje.
Dat 020 veel kampioen werd in de tijd dat zij nog in het oude stadion de meer speelden.
Een stadion met 20.000 man ,terwijl Feyenoord een modern stadion had met 50.000 plaatsen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 april 2017 - 07:23   quote  deeplink  
Ja, maar toen ze het nieuwe stadion hadden werden ze nog steeds vaker kampioen dan wij...
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 07 april 2017 - 07:30   quote  deeplink  
Maakt dus geen hol uit ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 april 2017 - 07:39   quote  deeplink  
Opleiding van hun lag toen ook mijlenver voor.
craven
 craven - vrijdag 07 april 2017 - 07:42   quote  deeplink  
Nieuwe stadion is onvermijdelijk
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 april 2017 - 18:08   quote  deeplink  
Uitspraak over Feyenoord City verschoven naar 11 mei

2hp6jvs.jpg

20 april komt uiteindelijk toch te vroeg voor de gemeenteraad om uitspraak te doen over het wel of niet doorgaan van Feyenoord City. Die beslissing wordt nu doorgeschoven naar 11 mei, zo meldt het Algemeen Dagblad.

De oorzaak van het uitstel is het mobiliteitsprobleem dat Feyenoord City met zich mee zal brengen en waarvoor nog steeds geen goede oplossing gevonden is. D66-raadslid Jos Verveen houdt goede hoop: "'Haastige spoed is zelden goed', hebben alle fractievoorzitters zojuist met elkaar besloten."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 april 2017 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:
Ja, maar toen ze het nieuwe stadion hadden werden ze nog steeds vaker kampioen dan wij...
Hahaha ja dat stond niet in dat verhaaltje..
van geil
 van geil - vrijdag 14 april 2017 - 21:28   quote  deeplink  
Feyenoord City / spelers begroting
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=43113&abbr=frfanatic
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 april 2017 - 12:44   quote  deeplink  
Supportersvereniging tegen huidige plannen Feyenoord City

s5wo45.jpg

De supportersverenging van Feyenoord is tegen de huidige plannen van Feyenoord City. Via het onderstaande statement geeft FSV De Feijenoorder toelichting op de keuze.

FSV De Feijenoorder zegt geen ‘ja’ tegen de plannen voor Feyenoord City. Op donderdag 20 april zou de gemeenteraad een besluit nemen over Feyenoord City, maar er is meer tijd nodig om de plannen te bestuderen. Op donderdag 11 mei 2017 neemt de Rotterdamse gemeenteraad een besluit over de plannen voor Feyenoord City. FSV De Feijenoorder is gevraagd steun te geven, met name aan het plan voor een nieuw stadion voor de club. De vereniging kan die steun voor de plannen met de huidige inzichten niet geven.

De vereniging heeft zich van meet af aan op het standpunt gesteld dat zij wil dat Feyenoord een financieel gezonde organisatie is en blijft. Met alle faciliteiten die bijdragen aan sportief succes. Het stadion moet een zo groot mogelijke impuls geven aan het spelersbudget en supporters moeten zich er thuis voelen.

Vanuit dit vertrekpunt heeft de vereniging gekeken naar de plannen voor Feyenoord City. Dat hebben wij gedaan met de expertise die wij in huis hebben, maar hebben ook gebruik gemaakt van expertise uit ons netwerk. De vereniging wil de beste, meest gezonde optie voor Feyenoord en geeft daaraan graag haar onvoorwaardelijke steun. Die steun moet helpen bij het realiseren van draagvlak voor besluiten die genomen gaan worden en is daarmee, zoals onderschreven door de Rotterdamse politiek, in belang van alle betrokken partijen.

Spelersbudget, voetbalstadion en normalisatie

Bij het beoordelen van de plannen voor een nieuw stadion heeft FSV De Feijenoorder zich gericht op volgende drie aspecten:
1. Spelersbudget, dat met een nieuw stadion significant hoger moet liggen dan bij renovatie en dan dat van de directe concurrenten. Daarbij moeten de financiële risico’s beperkt blijven. Het stadion mag nooit een blok aan het been van de club worden.

2. Voetbalstadion, het stadion moet een voetbalstadion zijn met veel ruimte voor sfeer en beleving. De lat ligt hoog, De Kuip die hierom wordt geroemd is niet te evenaren.

3. Normalisatie, er moeten stappen gemaakt worden zodat supporters in de toekomst op een plezierige manier naar het stadion kunnen en de wedstrijden kunnen bezoeken. Dit is ook voor diverse politieke partijen een belangrijk punt. Gedurende de twee jaar dat er aan de stadionplannen is gewerkt is hierop weinig voortgang geboekt.

Teveel onzekerheden
Feyenoord City heeft ons in de vele gesprekken onvoldoende kunnen overtuigen dat dit stadionplan het beste is voor de club. Zo zijn twijfels omtrent de groei in spelersbudget onvoldoende weggenomen.
1. De verwachte groei in spelersbudget is gering ten opzichte van de verhoudingsgewijs grote investeringen en risico’s. Er zijn 3 cases uitgewerkt en in de meest aannemelijke case is het zeer de vraag of Feyenoord haar concurrenten Ajaks en PSV bij kan halen, laat staan inhalen.

2. Er loopt nog aanvullende onderzoek naar het spelersbudget. Waar het Feyenoord City plan Feyenoord kan brengen is onduidelijk.

3. De club zou calculaties hebben waaruit blijkt dat bij het vorige renovatieplan (BAM plan) de spelersbegroting niet met 20 miljoen per seizoen zou stijgen. Maar zelfs dat renovatie de club financieel in gevaar zou brengen. Er is nog geen inzage gegeven in deze nieuwe en alternatieve feiten.

Daarmee is aan de belangrijkste criteria niet voldaan. Wij kunnen steun aan Feyenoord City niet aan onze achterban verkopen, als we trouw blijven aan de criteria die we aan het begin van het traject hebben gecommuniceerd én gedeeld met Feyenoord City.

Om meer vertrouwen in de plannen te krijgen moet Feyenoord City er voor zorgen dat bij opening van het stadion met prijspeil van nu een spelersbudget van meer dan 32.5 miljoen euro wordt gegarandeerd.

Tot slot, ook mobiliteit is voor ons een belangrijk punt. Feyenoord City komt met doelstellingen waarin staat dat supporters op een andere manier naar het stadion moeten komen. Minder met de auto en meer met openbaar vervoer. Dat kan supporters veel extra reistijd gaan kosten. Supporters mogen niet de dupe worden van mobiliteitsdoelstellingen! Bovendien zijn de mobiliteitsdoelstellingen erg ambitieus gesteld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 april 2017 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 april 2017 - 12:47   quote  deeplink  
Toch gaat t gebeuren.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 april 2017 - 12:48   quote  deeplink  
Okee, ter kennisgeving. Valt serieus te nemen.
Al blijft de inhoud en argumentatie binnen de gesprekken onduidelijk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 april 2017 - 12:53   quote  deeplink  
T is een partij die altijd al tegen was. Nooit voor.
Zijn nu nog tegen. Oké.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 april 2017 - 13:13   quote  deeplink  
En blijven trouw aan hun criteria.
Dan ligt die lat erg hoog.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 april 2017 - 19:57   quote  deeplink  
Vind het een beetje lachwekkend dat het gezien de financiele omvang het bij hun blijft steken op een bedragje van 2.5 miljoen op het spelersbudget.
De mobiliteit is wel een probleem.
van geil
 van geil - woensdag 19 april 2017 - 20:04   quote  deeplink  
Waar lees je dat . 2,5 miljoen
van geil
 van geil - woensdag 19 april 2017 - 20:08   quote  deeplink  
Het was namelijk 20 tot 25 miljoen.
En na forse kritiek van de politiek werd dat verhoogd naar 25 door Gudde , met doorgroei naar 30.
Hier willen ze net als veel politieke partijen een start van minimaal 32.5 met uitloop
.
Heb even Gudde laatste update omhoog gehaald.
Dat scheelde dus eerst 12.5 miljoen , en nu 7.5 .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 april 2017 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 april 2017 - 20:09   quote  deeplink  
In een ander stukje willen ze een spelersbudget van 32.5 miljoen en dat hebben ze nu jaarlijks op 30 staan dacht ik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 april 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 20:08 schreef van geil het volgende:
Het was namelijk 20 tot 25 miljoen.
En na forse kritiek van de politiek werd dat verhoogd naar 25 door Gudde , met doorgroei naar 30.
Hier willen ze net als veel politieke partijen een start van minimaal 32.5 met uitloop
.
Heb even Gudde laatste update omhoog gehaald.
Dat scheelde dus eerst 12.5 miljoen , en nu 7.5 .
Ok dit is een aanzienlijk bedrag,misschien nog de Feyenoordkebabburger halal introduceren voor de onwikkeli g van Zuid
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 april 2017 - 20:12   quote  deeplink  
Gek..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 april 2017 - 20:14   quote  deeplink  
Dan ook zeker naast de Feyenoord sjaals, de Feyenoord bomgordels..
van geil
 van geil - woensdag 19 april 2017 - 20:14   quote  deeplink  
Het zorgwekkende blijf ik vinden dat de sportieve ambitie van de politiek blijft afkomen.
Je zou toch eerder verwachten dat Feyenoord veel hoger in de boom zou zitten , en zelfs n beetje teruggefloten zou moeten worden.
Dit voelt meer als, we geven de gemeente een groot stuk worst dan keuren ze het wel goed.
Beetje omgekeerd pingelen dit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 april 2017 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 april 2017 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 20:14 schreef RenatoBos het volgende:
Dan ook zeker naast de Feyenoord sjaals, de Feyenoord bomgordels..
Goed plan hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 april 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 20:14 schreef van geil het volgende:
Het zorgwekkende blijf ik vinden dat de sportieve ambitie van de politiek blijft afkomen.
Je zou toch eerder verwachten dat Feyenoord veel hoger in de boom zou zitten , en zelfs n beetje teruggefloten zou moeten worden.
Dit voelt meer als, we geven de gemeente een groot stuk worst dan keuren ze het wel goed.
De gemeente gaat dit plan niet meer laten liggen,begin mij te realiseren dat het een unieke kans is om dit gebied voorontwikkeld te gaan aanpakken.
van geil
 van geil - woensdag 19 april 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 april 2017 - 20:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De gemeente gaat dit plan niet meer laten liggen,begin mij te realiseren dat het een unieke kans is om dit gebied voorontwikkeld te gaan aanpakken.
Dat denk ik ook.
Maar het gaat mij om Feyenoord. en dat zouden de bestuurders ook moeten bedenken.
Dit is een eenmalige kans .
van geil
 van geil - woensdag 19 april 2017 - 20:23   quote  deeplink  
De gemeente pingelt nota bene de marktwaarde voor Feyenoord omhoog.
Dat zou echt volstrekt andersom moeten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 april 2017 door van geil --
van geil
 van geil - woensdag 19 april 2017 - 20:30   quote  deeplink  
Baas tegen de sollicitant ; wat is je ambitie.
Sollicitant ; mijn huis afbetalen , een mooie auto kopen, en een spaarpotje maken .
Baas; wat wil je verdienen ?
Sollicitant 3000 bij start .
Baas; dat is voor je ambitie te weinig , je moet 3750 bij start vragen .
Sollicitant ;3250 dan bij start met een uitloop naar 3500 , ik wil DE BAAN ZO GRAAG.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 april 2017 - 20:38   quote  deeplink  
En toch gaat t gewoon gebeuren.
van geil
 van geil - woensdag 19 april 2017 - 20:42   quote  deeplink  
Dat was de conclusie.
Maar de ambitie wordt niet bereikt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 april 2017 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 april 2017 - 20:44   quote  deeplink  
Ik hoop er echt op voor Zuid
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 11:25   quote  deeplink  
Econoom: ''Gerenoveerde Kuip 2,8 keer zo goedkoop als een nieuw stadion''

jb5vsz.jpg

Het nieuwe stadion van Feyenoord heeft nog lang niet alle harten veroverd. Waar de gemeente met een nieuw stadion dacht de Rotterdamse club een financiële impuls te geven, blijkt de realiteit dat een nieuwe Kuip een hoge bron van onzekerheid meebrengt.

Econoom en Feyenoord-supporter Tsjalle van der Burg raad een nieuwe Kuip dan ook af, zo meldt hij in De Volkskrant. ''De supportersvereniging vraagt zich ook af waarom de club renovatie van de Kuip onrendabel vindt. Goede vraag. Een gerenoveerde Kuip is 2,8 keer zo goedkoop als het Maasstadion, terwijl het dezelfde capaciteit en voorzieningen biedt, ook lang mee kan, ook architectonisch fraai is, gunstiger ligt voor het verkeer en sfeervoller is. Zo bezien zullen club en stadion het beter doen, en daar heeft ook de gebiedsontwikkeling baat bij.''

Van der Burg trekt parallellen met de situatie vier jaar geleden. ''Feyenoord wilde in 2013, op een voor het verkeer betere plek, ook al een duur nieuw stadion - zij het dat dit stadion in elk geval nog 20 procent goedkoper was. Net als nu ondersteunden allerlei rapporten het plan. Toch wees de gemeenteraad het af. Dit na, toen ook al, een waarschuwend signaal van de supportersvereniging. Die had kennelijk goed nagedacht, want een jaar later oordeelde een door de club benoemde commissie van bestuurlijke zwaargewichten dat het stadion de club de kop had kunnen kosten. Maar het clubbestuur is het daar nu niet mee eens.''
jjh
 jjh - dinsdag 02 mei 2017 - 11:29   quote  deeplink  
Weer zo'n doemdenker uit het Red de Kuip kamp. Ga verdorie nu eens met z'n allen achter dit mooie nieuwe plan staan en zorg dat het een succes wordt.

Ik ben er trouwens wel zeker van dat de gemeenteraad volgende week voor zal stemmen.
kenny
 kenny - dinsdag 02 mei 2017 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 11:29 schreef jjh het volgende:
Weer zo'n doemdenker uit het Red de Kuip kamp. Ga verdorie nu eens met z'n allen achter dit mooie nieuwe plan staan en zorg dat het een succes wordt.

Ik ben er trouwens wel zeker van dat de gemeenteraad volgende week voor zal stemmen.
inderdaad al die twijfel zaaiers schiet totaal niet op , ze liggen straks weer in een deuk daar in 020 als dit plan wederom wordt afgekeurd
dat nieuwe stadion is gewoon cruciaal voor ons om mee te gaan draaien in de top , en laten we eerlijk zijn dit feyenoord city is toch ook een geweldig mooi plan dat zijn weerga niet kent , dit zet feyenoord en rotterdam zwaar op de kaart wereldwijd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 mei 2017 - 13:22   quote  deeplink  
Ze liggen nog harder in een deuk als Feyenoord failliet gaat
van geil
 van geil - dinsdag 02 mei 2017 - 15:59   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=358219&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0793681