|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig is het stadion goed bereikbaar dan over water, met bv de spido. Ik zou er ook mijn schip als Feyenoordboot om kunnen dopen en vanaf Schiedam tot Ridderkerk de steigers aan varen om mensen van huis tot de Kuip te varen in bijpassende atmosfeer. T's maar of je in oplossingen of problemen wilt denken. Verder schat ik het aantal bezoeken buiten de wedstrijden ook wel wat hoog in, maar de jankende boventoon is wat me mateloos irriteert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 mei 2017 - 16:39 schreef VVout het volgende:[..] Gelukkig is het stadion goed bereikbaar dan over water, met bv de spido. Ik zou er ook mijn schip als Feyenoordboot om kunnen dopen en vanaf Schiedam tot Ridderkerk de steigers aan varen om mensen van huis tot de Kuip te varen in bijpassende atmosfeer. T's maar of je in oplossingen of problemen wilt denken. Verder schat ik het aantal bezoeken buiten de wedstrijden ook wel wat hoog in, maar de jankende boventoon is wat me mateloos irriteert. Hoek van Holland Maassluis en Vlaardingen heb je ook de taxiboot |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 mei 2017 - 16:39 schreef VVout het volgende:[..] Gelukkig is het stadion goed bereikbaar dan over water, met bv de spido. Ik zou er ook mijn schip als Feyenoordboot om kunnen dopen en vanaf Schiedam tot Ridderkerk de steigers aan varen om mensen van huis tot de Kuip te varen in bijpassende atmosfeer. T's maar of je in oplossingen of problemen wilt denken. Verder schat ik het aantal bezoeken buiten de wedstrijden ook wel wat hoog in, maar de jankende boventoon is wat me mateloos irriteert. inderdaad zou toch top zijn , past ook helemaal bij rotterdam met zo'n haven |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: feyenoord gaat nooit failliet , al dat doem denken en angst zaaierij , gewoon doen zoals ze 90 jaar terug ook dachten toen ze de kuip bouwden het hele idee van feyenoordcity is top hier zitten groten denkers en architecten achter die zijn echt niet achtelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 mei 2017 - 18:17 schreef kenny het volgende:[..] feyenoord gaat nooit failliet , al dat doem denken en angst zaaierij , gewoon doen zoals ze 90 jaar terug ook dachten toen ze de kuip bouwden het hele idee van feyenoordcity is top hier zitten groten denkers en architecten achter die zijn echt niet achtelijk Hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond ik een slechte sfeer hebben bij thuiswedstrijden |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Ik vind het wel knap dat de anti-nieuwbouw kliek toch steeds weer de media weet te bereiken en je van de voorstanders nooit wat hoort. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 11:37 schreef Feijenoord1908 het volgende:Ik vind het wel knap dat de anti-nieuwbouw kliek toch steeds weer de media weet te bereiken en je van de voorstanders nooit wat hoort. ik denk dat het tegen groepje niet eens zo groot is , ze hebben alleen de grootste bek en de media is gretig genoeg om dat weer op te schrijven en het vuurtje weer op te steken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 11:37 schreef Feijenoord1908 het volgende:Ik vind het wel knap dat de anti-nieuwbouw kliek toch steeds weer de media weet te bereiken en je van de voorstanders nooit wat hoort. Wat zijn volgens jou de pluspunten voor nieuwbouw dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 12:17 schreef kenny het volgende:[..] ik denk dat het tegen groepje niet eens zo groot is , ze hebben alleen de grootste bek en de media is gretig genoeg om dat weer op te schrijven en het vuurtje weer op te steken Als ik de reacties bij mij op het vak hoor is de groep voor behoud van de Kuip groter dan de groep voor nieuwbouw.. |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
quote:Op woensdag 03 mei 2017 - 15:55 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als ik de reacties bij mij op het vak hoor is de groep voor behoud van de Kuip groter dan de groep voor nieuwbouw.. welk vak zit je? Ik denk dat met name de gele zijde meer tegen nieuwbouw is dan rest van het stadion. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
T en S, gele zijde inderdaad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beenhakker en Van Hanegem: ''Wat nou nieuw stadion?''
Willem van Hanegem en Leo Beenhakker zien niks in de plannen van Feyenoord City en zijn voorstander om De Kuip te renoveren. ''Wat nou nieuw stadion, voor al die honderden miljoenen? Ze hadden die Kuip allang moeten verbouwen,’’ zegt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad.
''Laatst was ik met wat oude knarren van Real Madrid op Anfield in Liverpool,'' zegt Beenhakker. ''Die nieuwe tribune daar is fantastisch, en ze hebben gewoon door gevoetbald hè. In Bernabéu: zelfde verhaal. Dat is fantastisch gemoderniseerd, alles is er, tot de meest prachtige ontvangstruimtes aan toe. Je kunt mij niet wijs maken dat dat met de Kuip niet kon. Er zitten overduidelijk belangen achter. Ze wilden vanaf het begin alleen maar nieuwbouw, renovatie is nooit serieus overwogen.''
Willem van Hanegem begrijpt ook weinig van de plannen. ''Onbegrijpelijk. Het unieke van de Kuip krijg je nooit meer terug. En of je dat geld ooit terugverdient van een nieuw stadion: ik moet het nog zien. En ze hebben straks niet eens genoeg parkeerplaatsen! Nog minder dan ze nu hebben!'' Beenhakker: ''Anfield, Bernabéu, Nou Camp. Daar waart iets magisch rond. Iets ongrijpbaars. Dat moet je koesteren ten koste van alles.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou op Z zijn er ook meer voor behoud dan nieuwbouw...Ik ben niet meer tegen als de cijfers maar kloppen en het plan realistisch is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap je en is ergens ook maar sentiment he..De Kuip is zo Feyenoord.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is niet het juiste plan om de Kuip te verlaten vrees ik. En ik vanaf dag 1 en daarvoor zelfs, een groot voorstander. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat Willem en Leo boven schrijven lijkt me ook niet geheel onwaar, is geen uitgemaakte zaak voor mij. Ik zou zelf graag een duidelijk grotere capaciteit zien, sinds ik buiten Nederland woon nauwelijks nog kans om in de Kuip te komen omdat het altijd vol is. Ben verplicht een seizoenskaart aan te schaffen om 2 3 wedstrijdjes per jaar te zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De winstmarge voor Feyenoord....Zit m.i. nog de open zenuw. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2017 - 08:47 schreef VVout het volgende:Wat Willem en Leo boven schrijven lijkt me ook niet geheel onwaar, is geen uitgemaakte zaak voor mij. Ik zou zelf graag een duidelijk grotere capaciteit zien, sinds ik buiten Nederland woon nauwelijks nog kans om in de Kuip te komen omdat het altijd vol is. Ben verplicht een seizoenskaart aan te schaffen om 2 3 wedstrijdjes per jaar te zien. Ik heb zo'n fucking veel spijt dat ik na zoveel jaar eens even een jaartje over heb geslagen.. Je komt er nu gewoon niet meer tussen .. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2017 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb zo'n fucking veel spijt dat ik na zoveel jaar eens even een jaartje over heb geslagen.. Je komt er nu gewoon niet meer tussen .. Dat is precies waarom we nu kampioen zijn. Had je dat niet eens wat eerder kunnen doen ? ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2017 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb zo'n fucking veel spijt dat ik na zoveel jaar eens even een jaartje over heb geslagen.. Je komt er nu gewoon niet meer tussen .. Balen toch, kan wel wat ondernemen maar het is dan toch niet dat wat ik wil. Ben een RST liefhebber, die die sfeer wilt proeven en kom dan ook mijn kennissen van vroeger tegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2017 - 10:31 schreef tomson het volgende:[..] Dat is precies waarom we nu kampioen zijn. Had je dat niet eens wat eerder kunnen doen ? ;) Hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 mei 2017 - 11:18 schreef VVout het volgende:[..] Balen toch, kan wel wat ondernemen maar het is dan toch niet dat wat ik wil. Ben een RST liefhebber, die die sfeer wilt proeven en kom dan ook mijn kennissen van vroeger tegen. Ja die zijn ook gelijk door verlenging uitverkocht |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zelf toch ook. Zit zelf ook voor t eerst sinds jaren de thuiswedstrijden vanaf de bank te volgen :p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb geluk dat mijn kinderen kameraadjes zijn, de familie vakken lukt meestal wel, als je snel bent. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Wanneer neemt de gemeente een besluit? Ik kijk er naar uit , samen met het 2 daagse feest van Feyenoord! |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Dat feest kunnen we eventjes vergeten helaas, nu hoop ik dat er zo snel als mogelijk een JA komt voor een nieuw stadion! Krijgen we dit soort hartverzakkingen niet meer. Kan Feyenoord aan een sterker en standvastiger Feyenoord gaan werken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Timing van stemming over nieuw stadion + nieuws wat nu naar buiten komt dat gemeenteraad alleen akkoord gaat met nieuw stadion als de directie vertrekt komt slecht uit.. Paar dagen voor de belangrijkste wedstrijd in jaren |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
krijgt de harde kern toch z'n zin met hun geschreeuw en bedreig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2017 - 13:18 schreef MMM het volgende:Timing van stemming over nieuw stadion + nieuws wat nu naar buiten komt dat gemeenteraad alleen akkoord gaat met nieuw stadion als de directie vertrekt komt slecht uit.. Paar dagen voor de belangrijkste wedstrijd in jaren Inderdaad. Ze lopen met zn allen al jaren + vele euro's te verkloten en dan kon deze niet even een weekje wachten. Tjongejonge wat een vernuft weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 mei 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind niet dat de gemeenteraad hier iets over te zeggen heeft. Aan de andere kant is het misschien inderdaad wel eens een goed idee voor Gudde om op te stappen. Hij heeft veel goed gedaan en kan nu, zeker als het zondag goed afloopt, moet opgeheven hoofd weg. Tijd voor een nieuwe fase. Maar dat is dus aan hem om te beslissen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind het een offer dat te maken is na zo veel jaar. Als hij daarmee het besluit erdoor heen krijgt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijkt niet waar te zijn, Televaag he.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Rot op gemeente! Waar waren jullie de afgelopen jaren, toen wij bijna failliet gingen? |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Het was lang rustig, maar dit zorgt toch voor onrust een dag voor de stemming. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Het was lang rustig, maar dit zorgt toch voor onrust een dag voor de stemming. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Raar bericht. Wat is het doel? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
raar dat niemand reageerd vandaag , toch wel een heel belangrijke dag vandaag voor de toekomst van onze mooie club , waarschijnlijk is iedereen doodmoe van dat gezijk , ik blijf hopen op dat nieuwe feyenoordcity plan wat cruciaal is om aan te gaan haken bij de top en subtop in europa |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Ik zit te kijken naar de Live Stream. Is volgens mij gelopen race. Ik denk dat meerderheid voor gaat stemmen. Goede zaak voor de toekomst van de club. We moeten voor uit! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 14:19 schreef kenny het volgende:raar dat niemand reageerd vandaag , toch wel een heel belangrijke dag vandaag voor de toekomst van onze mooie club , waarschijnlijk is iedereen doodmoe van dat gezijk , ik blijf hopen op dat nieuwe feyenoordcity plan wat cruciaal is om aan te gaan haken bij de top en subtop in europa De meeste zijn er nu ff klaar mee, afgelopen zondag en nu dit gezaag er bovenop. Ik hoor het wel wat het wordt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 14:24 schreef jjh het volgende:Ik zit te kijken naar de Live Stream. Is volgens mij gelopen race. Ik denk dat meerderheid voor gaat stemmen. Goede zaak voor de toekomst van de club. We moeten voor uit! zou mooi zijn , nu zondag nog ff en dan zetten we grote stappen in de goede richting |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2017 - 14:24 schreef jjh het volgende:Ik zit te kijken naar de Live Stream. Is volgens mij gelopen race. Ik denk dat meerderheid voor gaat stemmen. Goede zaak voor de toekomst van de club. We moeten voor uit! Wanneer gaan ze stemmen? |
|
|
|