BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 december 2017 - 17:38   quote  deeplink  
Heb je jaren terug hier iets over geschreven. Prima idee!
kenny
 kenny - woensdag 13 december 2017 - 19:09   quote  deeplink  
zeker heel goed idee
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 december 2017 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 17:19 schreef raket het volgende:
Ben verleden week gebeld door de assistente van jan de Jong, dat het idee(het bestaat uiteraard al bij andere clubs).'Je naam in een steen bij het stadion" in het nieuwe stadion of bij het nieuwe trainingscomplex word meegenomen. Best wel leuk dat ze het idee leuk vonden en tof dat ze even terug bellen. Volgens mij is die Jan de Jong een best ventje.
Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn. Je kan een steen kopen, daar zet je je eigen naam, van je geboren kind, overleden familielid of iemand anders in. Je betaald bv 50 euro, na aftrek van kosten, gaat bv de rest van het geld naar de jeugdopleiding of iets anders wat Feyenoord interessant vind. Bij amateur verenigingen word dit ook wel eens op kleine schaal gedaan, maar moet je voorstellen dat zo iets bij een grote club als Feyenoord slaagt?, dan praat je al gauw over een paar miljoen. Nu is een muur maar een muur, maar als je dit op een manier in kan bouwen in het stadion, met bv Feyenoord foto's of beelden van Feyenoord spelers, denk ik dat je er best iets leuks van kan maken. B.v buiten een modern stadion en de binnen ring van het stadion, met namen van supporters, foto's van spelers en beelden van oud spelers. Misschien voel je je dan wat eerder thuis in het nieuwe stadion.
Bij Sunderland is het ook gedaan en ziet het er indrukwekkend uit vind ik.
Ik weet gewoon nog dat dit geopperd was!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 december 2017 - 22:40   quote  deeplink  
Ik ook maar eerst moet bv de gamma nog verdwijnen
VVout
 VVout - donderdag 14 december 2017 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik weet gewoon nog dat dit geopperd was!
Ik opper voorlopig andere zaken met een baksteen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 december 2017 - 14:19   quote  deeplink  
https://youtu.be/7rAXUNspXs8

Volgens mij heeft die man een punt.
van geil
 van geil - donderdag 14 december 2017 - 19:27   quote  deeplink  
Zeker en vast .
CobusIII
 CobusIII - donderdag 14 december 2017 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 14:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
https://youtu.be/7rAXUNspXs8

Volgens mij heeft die man een punt.
nee, aandelen Kuip...
FeyenoordFourEver
 FeyenoordFourEver - donderdag 14 december 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 14:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
https://youtu.be/7rAXUNspXs8

Volgens mij heeft die man een punt.
Wat een pipo zeg! Groot aandeelhouder zeker van 'Red de Kuip' !!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 december 2017 - 22:56   quote  deeplink  
Nee een hypotheek van 500 miljoen is lekker .

Ik geloof in geen enkel persoon wat betreft het nieuwe of ouwe stadion
van geil
 van geil - donderdag 14 december 2017 - 23:07   quote  deeplink  
Met al dat gedoe eromheen gewoon onrealistisch . Hilarisch durf ik zelfs te zeggen .
De kosten van de voorbereiding zijn al amper op te hoesten.
De CL valt weg , en daarmee sponsors , een totaal ondoordacht idee, wat eigenlijk geen idee is, want zoals de beste meneer al zegt , er is geen enkele tekening/berekening van het stadion .
FeyenoordFourEver
 FeyenoordFourEver - vrijdag 15 december 2017 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 23:07 schreef van geil het volgende:
Met al dat gedoe eromheen gewoon onrealistisch . Hilarisch durf ik zelfs te zeggen .
De kosten van de voorbereiding zijn al amper op te hoesten.
De CL valt weg , en daarmee sponsors , een totaal ondoordacht idee, wat eigenlijk geen idee is, want zoals de beste meneer al zegt , er is geen enkele tekening/berekening van het stadion .
Zal eerst een plan van eisen op tafel moeten komen voordat men een tekening kan maken! Is een normale procedure! Daarna kan men verder met de financiën en definitief plan betreft Feyenoord-city en stadion. Moet ook niet over 1 nacht ijs gaan, goed doordacht en financieel verantwoord plan moet er komen. Lukt dat niet? Jammer dan, maar ze moeten wel een kans krijgen . Niet gelijk afbranden. Ik heb er moeite mee als men al een vooroordeel heeft. Ik was eerst ook positief over ReddeKuip, tot ik hun plan zag. Veel te weinig groei mogelijkheden zag ik voor de langere termijn. En ik ben van mening dat weer een renovatie van de kuip echt alleen voor de korte termijn positief is! Op de langere termijn zou dan toch een nieuw stadion moeten komen waardoor je als club in totaal toch weer duurder uit ben . Dus laat OMA, Arup en consorten gewoon hun werk doen en we zien vanzelf of het haalbaar is! Ik ben positief vanuit mijn eigen expertise, maar dat is nog geen garantie! Geld gaat het altijd kosten ! Hoe je het ook draait of keert .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 december 2017 door FeyenoordFourEver --
VVout
 VVout - vrijdag 15 december 2017 - 08:37   quote  deeplink  
Laten we het eerst maar eens worden, maar das het laatst wat ik verwacht.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 december 2017 - 09:38   quote  deeplink  
Eigenlijk ben ik er allang klaar mee.
ar
 ar - vrijdag 15 december 2017 - 16:56   quote  deeplink  
Ik ook.
Van mij part zetten ze er een grote circustent neer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 december 2017 - 17:02   quote  deeplink  
Hahaha indd
van geil
 van geil - vrijdag 15 december 2017 - 17:43   quote  deeplink  
Prima idee, zeer toepasselijk ook, want is is al jaren en jaren een groot circus .
tomson
 tomson - vrijdag 15 december 2017 - 20:19   quote  deeplink  
Hey ! Raket weer terug met zijn muurplan. Haha die muur was het eerste waar ik aan dacht toen ik die nick zag staan, was ik nog niet eens aan de post begonnen..
tomson
 tomson - vrijdag 15 december 2017 - 22:13   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/rotterdam/feijenoord-xl-wil-8-000-huizen-op-zuid-en-nieuwe-brug~a97f455b/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 december 2017 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op die schets is er 1 toren verdwenen van de moskee.
Zou dat een voorteken zijn?
raket
 raket - maandag 25 december 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 20:19 schreef tomson het volgende:
Hey ! Raket weer terug met zijn muurplan. Haha die muur was het eerste waar ik aan dacht toen ik die nick zag staan, was ik nog niet eens aan de post begonnen..
Gisteren stond er op fr12 dat als je lid bent van het legioen, je naam op het maasgebouw kan laten zetten. Denk dat ze gaan kijken hoeveel animo hier voor is en dan bij genoeg aanmeldingen, het plan in de nieuwe kuip gaan verwerken. Heb je toch een beetje een graad meter of de mensen enthousiast zijn. Slimme zet van Jan de Jong en raketje;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door raket --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 februari 2018 - 07:57   quote  deeplink  
Ik vind dit eigenlijk een bijzondere.

De Jong positief over stadion: 'Nauwelijks financiële risico's bij Feyenoord City'
Woensdag 14 februari 2018 om 22:55

Jan de Jong heeft duidelijkheid verschaft over Feyenoord City. Volgens de algemeen directeur loopt Feyenoord nauwelijks financiële risico's. Als het doorgaat, spelen de Rotterdammers over 5,5 jaar in het fonkelnieuwe stadion.

"Wij weten in juli of augustus van dit jaar of er voldoende financiële interesse is van grote partijen", vertelt De Jong aan het Algemeen Dagblad. "Feyenoord hoeft zelf geen geld op te halen. Het stadion kost 420 miljoen euro. De gemeente staat garant voor tien procent en daar krijgt het aandelen voor terug."

Volgens De Jong moeten private investeerders honderd miljoen opbrengen. "En dan moeten de banken ook nog 240 miljoen investeren. En dan weten we in augustus of dat geld uit de markt komt, ja of nee. Als het lukt, loopt Feyenoord geen financieel risico. Lukt het niet, dan loopt Feyenoord een risico van maximaal 2,4 miljoen euro. Dat kunnen we overzien en overleven."

De Jong heeft het idee dat het goedkomt. "Maar ik doe niet aan gokken, ik doe aan exacte wetenschap. En lukt het niet, dan blijven we tien tot vijftien jaar in de Kuip spelen. Ook goed. Een nieuw stadion is geen doel op zich. Het is een middel om Feyenoord op te stuwen."
MightyAce
 MightyAce - donderdag 15 februari 2018 - 07:59   quote  deeplink  
Welja, 10-15 jaar. Gudde de Tweede.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 februari 2018 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 07:59 schreef MightyAce het volgende:
Welja, 10-15 jaar. Gudde de Tweede.
Dat vind ik niet, ik vind dit wel realistisch, betekent wel dat er iets veranderd moet zijn.
Wanneer je dit durft te zeggen betekent het dat je alle vertrouwen hebt dat t lukt en/of je nog genoeg mogelijkheden ziet in de exploitatie van de huidige Kuip
MightyAce
 MightyAce - donderdag 15 februari 2018 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 08:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat vind ik niet, ik vind dit wel realistisch, betekent wel dat er iets veranderd moet zijn.
Wanneer je dit durft te zeggen betekent het dat je alle vertrouwen hebt dat t lukt en/of je nog genoeg mogelijkheden ziet in de exploitatie van de huidige Kuip
Als je genoeg hebt aan de Kuip maak je geen plannen voor een nieuw stadion
van geil
 van geil - donderdag 15 februari 2018 - 21:05   quote  deeplink  
Precies wat ik dacht en zei, het gaat niet gebeuren.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 17 februari 2018 - 13:48   quote  deeplink  
We zullen toch een keer aan een nieuw stadion moeten...de plannen spreken mij wel aan. Geeft Rotterdam ook weer meer allure ....
VVout
 VVout - vrijdag 23 februari 2018 - 17:44   quote  deeplink  
https://fd.nl/ondernemen/1241711/goldman-sachs-regelt-financiering-nieuw-stadion-van-feyenoord

quote:

De Amerikaanse zakenbank Goldman Sachs wordt verantwoordelijk voor de financiering van het nieuwe Feyenoord-stadion.

Zojuist is een overeenkomst getekend tussen de bank, Stadion Feyenoord en Feyenoord City, het grote en ambitieuze vastgoedproject in Rotterdam-Zuid waar de opvolger van stadion De Kuip deel van uitmaakt.

Goldman Sachs gaat een consortium van banken samenstellen dat een lening van €232 mln zal verstrekken voor de bouw van het nieuwe stadion aan de Maas. Komend zomer moet de toezegging voor het geld er zijn, wil de bouw door kunnen gaan, aldus Bastiaan van der Knaap, financieel adviseur van Feyenoord City.

De bank zal los van het bankenconsortium een overbruggingskrediet verstrekken van maximaal €17,5 mln. Uiteindelijk wordt dit brugkrediet afgelost uit de totale lening.

Ook voor ING is er een rol bij de financiering van het nieuwe stadion. De Nederlandse bank gaat als makelaar optreden voor de verkoop van cumulatief preferente aandelen in het nieuwe stadion.

ING wil voor €100 mln aan cumprefs uitgeven en denkt ze te kunnen onderbrengen bij institutionele partijen, waaronder verzekeraars, pensioenfondsen en zogenoemde family offices. Deze aandelen hebben geen stemrecht in het nieuwe stadion.
Derde poging

Twee eerdere pogingen Feyenoord aan een nieuw of verbeterd stadion te helpen mislukten, grotendeels op financiële gronden. ‘We zijn optimistisch over de haalbaarheid van de financiering’, zegt Carl Berg, de cfo van Stadion Feijenoord. ‘Goldman Sachs verstrekt geen brugkrediet als ze geen heil ziet in het totale stadionplan.’

De bouw van een nieuw stadion voor Feyenoord gaat €422 mln kosten. Het eigen vermogen komt van de gemeente Rotterdam (€40 mln), Stadion Feijenoord (€20 mln) en €30 mln van een groep van maatschappelijke organisaties en investeerders uit Rotterdam en omgeving.
Probleemgebied erbovenop helpen

Het nieuwe stadion moet de voetbalclub aan meer bezoekers en hogere spelersbudgetten helpen. Met de grotere financiële armslag kan Feyenoord betere spelers kopen, die er voor moeten zorgen dat de club uit de Maasstad gemiddeld een keer in de drie jaar landskampioen wordt. Vorig jaar werd Feyenoord voor het eerst in achttien jaar kampioen.

Maar het belang is breder, want het stadion is een cruciaal onderdeel van Feyenoord City. Dit project behelst op langere termijn de bouw van hotels, winkels en woningen en de herontwikkeling van de Kuip, het huidige stadion van Feyenoord. De totale investeringen worden geschat op €1,5 mrd.

Met Feyenoord-City wil de gemeente het probleemgebied Rotterdam-Zuid naar een hoger plan tillen. In enkele wijken ‘op Zuid’ heerst hardnekkige hoge werkloosheid, met grote sociale problemen als gevolg. Feyenoord City schept nieuwe banen in horeca en detailhandel.
Lokale smaak

Het bankenconsortium dat Goldman Sachs bij elkaar moet zoeken, zal naar verwachting bestaan uit buitenlandse en Nederlandse banken. ‘De lokale smaak is wel noodzakelijk’, zegt Berg. ‘Dat wil Goldman Sachs ook. Daarmee wordt de Nederlandse betrokkenheid geborgd. Verder is het voor Feyenoord van belang.’

De brugfinanciering van maximaal €17,5 mln wordt gebruikt voor uitwerking van de stadionplannen door de architect. Ook moet er een milieueffectrapportage komen.

Als zekerheid voor het brugkrediet vestigt Goldman Sachs een hypotheek op de Kuip – het huidige stadion dus. Voetbalclub Feyenoord geeft een beperkte garantie af. Om de risico’s te beperken wordt de brugfinanciering in twee tranches verstrekt. Na de eerste tranche zal het voorlopig ontwerp van het stadion gereed zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 februari 2018 - 22:16   quote  deeplink  
Dus als het niet doorgaat heb je een schuld opgebouwd van 17.5 miljoen?
VVout
 VVout - vrijdag 23 februari 2018 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dus als het niet doorgaat heb je een schuld opgebouwd van 17.5 miljoen?
quote:
De brugfinanciering van maximaal €17,5 mln wordt gebruikt voor uitwerking van de stadionplannen door de architect. Ook moet er een milieueffectrapportage komen.
Deze bedoel je en al wat je er daarvoor al ingepompt hebt.
van geil
 van geil - vrijdag 23 februari 2018 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dus als het niet doorgaat heb je een schuld opgebouwd van 17.5 miljoen?
Precies, en bij de grootste woeker bank ter wereld, dat zegt ook al wat.
Plus zoals VVout zegt er zit al ongelooflijk veel geld in.
En er is niet eens een plan.
Dan wordt dit als goed nieuws gebracht .
Leve de Koningin hoera hoera, wat een flauwekul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 februari 2018 door van geil --
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 24 februari 2018 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dus als het niet doorgaat heb je een schuld opgebouwd van 17.5 miljoen?
Volgens De Jong moeten private investeerders honderd miljoen opbrengen. "En dan moeten de banken ook nog 240 miljoen investeren. En dan weten we in augustus of dat geld uit de markt komt, ja of nee. Als het lukt, loopt Feyenoord geen financieel risico. Lukt het niet, dan loopt Feyenoord een risico van maximaal 2,4 miljoen euro. Dat kunnen we overzien en overleven."
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 24 februari 2018 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 09:48 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Als je genoeg hebt aan de Kuip maak je geen plannen voor een nieuw stadion
Ligt er volgens mij aan waar je vanuit gaat. Wat ik van de hele discussie begrijp is dat het nieuwe stadion ons naar een hoger financieel en dus hoger sportief niveau moet brengen terwijl dat met de Kuip niet meer mogelijk is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 februari 2018 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2018 - 09:55 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Volgens De Jong moeten private investeerders honderd miljoen opbrengen. "En dan moeten de banken ook nog 240 miljoen investeren. En dan weten we in augustus of dat geld uit de markt komt, ja of nee. Als het lukt, loopt Feyenoord geen financieel risico. Lukt het niet, dan loopt Feyenoord een risico van maximaal 2,4 miljoen euro. Dat kunnen we overzien en overleven."
Dat is pas als het doorgaat.
Als het niet doorgaat hebben ze een credit geïnvesteerd van 17.5 miljoen
en wat VVout aangeeft die miljoenen die het nu al gekost heeft.
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 24 februari 2018 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2018 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is pas als het doorgaat.
Als het niet doorgaat hebben ze een credit geïnvesteerd van 17.5 miljoen
en wat VVout aangeeft die miljoenen die het nu al gekost heeft.
De Jong zegt: "Lukt het niet, dan loopt Feyenoord een risico van maximaal 2,4 miljoen euro. Dat kunnen we overzien en overleven."

Ik lees dan dat als het niet doorgaat Feyenoord maximaal 2,4 miljoen kwijt is.

Of zit er nog ergens een addertje zich te verschuilen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 februari 2018 door Leonidas1 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 februari 2018 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2018 - 12:38 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

De Jong zegt: "Lukt het niet, dan loopt Feyenoord een risico van maximaal 2,4 miljoen euro. Dat kunnen we overzien en overleven."

Ik lees dan dat als het niet doorgaat Feyenoord maximaal 2,4 miljoen kwijt is.

Of zit er nog ergens een addertje zich te verschuilen?
Als je een credit verbruikt van 17.5 miljoen ,dan zal geen 1 bank maar
2.4 miljoen terug verlangen.
Aan de andere kant zal een bank ook niet zomaar 17.5 miljoen verstrekken
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 24 februari 2018 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2018 - 12:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als je een credit verbruikt van 17.5 miljoen ,dan zal geen 1 bank maar
2.4 miljoen terug verlangen.
Aan de andere kant zal een bank ook niet zomaar 17.5 miljoen verstrekken
"Als zekerheid voor het brugkrediet vestigt Goldman Sachs een hypotheek op de Kuip – het huidige stadion dus. Voetbalclub Feyenoord geeft een beperkte garantie af. Om de risico’s te beperken wordt de brugfinanciering in twee tranches verstrekt. Na de eerste tranche zal het voorlopig ontwerp van het stadion gereed zijn".

De hypotheek voor het brugkrediet betreft volgens mij "Stadion Feijenoord bv" en niet de sportclub.

De Jong praat natuurlijk vanuit het perspectief van de sportclub en heeft het dan over maximaal 2,4 miljoen.
Zou daar het verschil zitten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 februari 2018 door Leonidas1 --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 24 februari 2018 - 16:47   quote  deeplink  
Ben bang op naar het faillisement van Feyenoord. Heb er geen vertrouwen in
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 24 februari 2018 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2018 - 16:47 schreef piet de paler het volgende:
Ben bang op naar het faillisement van Feyenoord. Heb er geen vertrouwen in
Angst is een slechte raadgever
VVout
 VVout - zaterdag 24 februari 2018 - 17:43   quote  deeplink  
Vind hem echt wel gaaf hoor dat stadion aan de maas, gewoon lekker er voor gaan en niet zo zagen mensen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 februari 2018 - 18:45   quote  deeplink  
Geen idee of het financieel allemaal risicoloos is voor de club.
In deze lees ik liever de kenners hierover, in de wat meer seieuze bladen.
tomson
 tomson - zondag 25 februari 2018 - 15:44   quote  deeplink  
http://voetbalflitsen.nl/nieuws/2r5vwq/beelden-feyenoordfans-protesteren-bij-feypsv-met-spandoeken-tegen-feyenoord-shitty
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 februari 2018 - 16:03   quote  deeplink  
Feyenoord shitty :,)
VVout
 VVout - zondag 25 februari 2018 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 februari 2018 - 17:43 schreef VVout het volgende:
Vind hem echt wel gaaf hoor dat stadion aan de maas, gewoon lekker er voor gaan en niet zo zagen mensen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 februari 2018 - 16:07   quote  deeplink  
Eens, mits de club er niet door de Maas inkiepert.
VVout
 VVout - zondag 25 februari 2018 - 16:07   quote  deeplink  
Dit is ook niet alles.
Fart
 Fart - zondag 25 februari 2018 - 16:08   quote  deeplink  
Had het er vorig weekend met een maat over.
Ik zie dat Feyenoord city echt zitten.
Heb er echt zin an
VVout
 VVout - zondag 25 februari 2018 - 16:10   quote  deeplink  
Vooral als je net als ik laatst door zuid heen wandelt, dat mag wel wat worden opgepept hoor.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 februari 2018 - 16:11   quote  deeplink  
Lijkt mij ook prachtig, een iconisch stadion zo aan de maas. Op voorwaarde dat het inhoudelijk allemaal in orde is natuurlijk.
MightyAce
 MightyAce - zondag 25 februari 2018 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 februari 2018 - 16:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Feyenoord shitty :,)
Lang over gebrainstormd lijkt me

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0910789