BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - dinsdag 20 maart 2018 - 21:26   quote  deeplink  
Nieuwe Kuip ? Je gaat maar naar Dordrecht met je legioen.

https://youtu.be/UoDSLaKPeu4
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 maart 2018 - 22:49   quote  deeplink  
Hahahahaha
ar
 ar - dinsdag 20 maart 2018 - 22:51   quote  deeplink  
:))
tomson
 tomson - woensdag 04 april 2018 - 12:36   quote  deeplink  
https://speld.nl/2018/04/04/rotterdam-amsterdam-te-snel-af-en-noemt-stadion-de-johan-cruijff-kuip/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 april 2018 - 15:08   quote  deeplink  
:-)
Zou het een mooie stunt vinden als dat nog even doen voor die paar jaartjes
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 05 april 2018 - 10:25   quote  deeplink  
Persbericht college Rotterdam.
Belangrijke stap in de ontwikkeling van Feyenoord City
College stelt de Basisovereenkomst Mobiliteit en intentieovereenkomst Sociaal
Economisch Programma Feyenoord City vast
Rotterdam 4 april 2018 - Het College heeft de Basisovereenkomst Mobiliteit Feyenoord
City (mobiliteitscontract) en de intentieovereenkomst Sociaal Economisch Programma
Feyenoord City vastgesteld op 3 april 2018. Twee belangrijke overeenkomsten in de
voortgang van Feyenoord City. Met de twee contracten wordt uitvoering gegeven aan
een aantal voorwaarden die de gemeenteraad stelt aan de gemeentelijke bijdrage aan
Feyenoord City zoals beschreven in de Position Paper.
Mobiliteitscontract voor betere bereikbaarheid
Feyenoord (club en stadion) heeft samen met de gemeente intensief gewerkt aan een
mobiliteitscontract. De doelstelling is dat bezoekers op een prettige manier het stadion kunnen
bereiken en daarbij een minimale druk leggen op de omgeving. Dit wordt aangepakt door; het
spreiden van bezoekers over verschillende types van vervoer; verschillende tijdstippen van
reizen en gebruik van diverse routes. Voorbeelden zijn de verkoop van all-in tickets voor een
stadionbezoek inclusief ov-reis en of parkeerkaart, meer bewaakte fietsenstallingen en
parkeerplaatsen op afstand. Deze parkeerplaatsen worden gekoppeld aan pendelvervoer van
en naar het stadion met vervoer over water en tram- en busvervoer. Het contract ziet er op toe
dat de mobiliteitsambities van Feyenoord en de gemeente worden nageleefd, zoals
vastgesteld in de Position Paper en het Mobiliteitsplan. Het mobiliteitscontract wordt voor de
zomer door Stadion Feijenoord/Nieuw Stadion BV en de gemeente ondertekend nadat de
gemeenteraad in de gelegenheid is gesteld het contract te bespreken.
In de komende jaren zal blijken welke maatregelen goed werken en welke maatregelen
vragen om bijsturing. In het contract, met een looptijd van tien jaar, is daarom afgesproken
om ieder jaar een actieplan voor de eerstvolgende twee jaar vast te stellen. Samen met
Feyenoord, en in samenspraak met bewoners, ondernemers en gebiedscommissies, is
gewerkt aan een brede participatievisie voor het hele gebied. Participatie is ook tijdens
volgende fasen van de mobiliteitsaanpak belangrijk. Onder meer voor regulering van het
bezoek van evenementen, bij het opstellen van inrichtingsplannen en het uitvoeren van
werkzaamheden. Voor het parkeren in de omliggende wijken tijdens evenementen en de
uitwerking daarvan per wijk, wordt in de komende periode een participatietraject opgestart.
Sociaal Economisch Programma
Feyenoord City gaat Rotterdammers op Zuid kansen bieden op werk, onderwijs, sport en een
gezonde leefstijl. Deze substantiële maatschappelijke meerwaarde is voor de gemeente een
belangrijke reden om te faciliteren bij de uitvoering van het Sociaal Economisch Programma
Feyenoord City. De intentieovereenkomst Sociaal Economisch Programma Feyenoord City, is
de voorloper voor een basisovereenkomst. Met het ondertekenen van de
intentieovereenkomst wordt afgesproken dat in Feyenoord City de volgende ambities worden
behaald en committeren beide partijen zich aan de voor hen benoemde acties:
- Het realiseren van 15.000 nieuwe sporters wekelijks (jong en oud) in 10 jaar tijd.
- De realisatie van 1500 fte nieuwe banen gedurende bouw en exploitatie fase van
Feyenoord City; hiervan is eenderde netto nieuwe banen bedoeld voor laag- en
ongeschoold werk voor Rotterdammers op Zuid.
- Vanaf 2020 worden structureel 500 stageplaatsen aangeboden, erkend door
opleidingen.
- Op 100 scholen (65 PO en 35 VO scholen) over een periode van 10 jaar gemeten
buiten de wettelijke verplichte uren aan gymonderwijs ca.1400 extra kinderen
structureel wekelijks laten sporten, die dit voorheen niet structureel wekelijks deden.
- Jaarlijks 200.000 bezoekers gebruik te laten maken van sportmogelijkheden in de
publieke ruimte en zo 3600 structureel wekelijkse sporters activeren.
- De multisportclub Feyenoord wordt ontwikkeld.
- Er wordt onderzoek gedaan naar de ontwikkeling van de Sportexperience en de
invulling van Sport & Healthstyle Campus.
De basisovereenkomst Sociaal Economisch Programma Feyenoord City wordt in de zomer
van 2018 ondertekend door Feyenoord en de gemeente. De periode tot aan december 2018
wordt benut om zoveel mogelijk betrokken partners de basisovereenkomst te laten
medeondertekenen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 05 april 2018 - 19:40   quote  deeplink  
Het einde van Feyenoord
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 april 2018 - 19:48   quote  deeplink  
Ik lees meer een kompas waaraan Feyenoord city moet voldoen.
Waar lees jij het einde van Feyenoord?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 06 april 2018 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 april 2018 - 19:40 schreef piet de paler het volgende:
Het einde van Feyenoord
https://youtu.be/Z0GFRcFm-aY
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 april 2018 - 09:14   quote  deeplink  
in de wijk waar ik opgegroeid ben ( vreewijk) heeft men een hoop problemen qua integratie, psychisch gestoorde mensen, ex junks die allemaal in het afvoerputje zuid worden gegooid, een totaal verziekte winkel boulevard met 30 shoarma zaken ? Bijna geen Nederlandes winkels,een qua onderhoud verpauperende wijk,En dan komen we met dit plan?
Waar blijven de probleemgevallen dan? Ga je een huis kopen met Bovenstaand in je achtertuin. En let op de gemeente heeft qua visie geen hoog rendement. Kop v Zuid markthal, en noem maar op.
Nee ik ben echt bang dat Feyenoord het kind van de rekening wordt.
Plannen zijn mooi. Ik geloof er niet in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 april 2018 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 april 2018 - 09:49   quote  deeplink  
Dan houden we er maar mee op
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 april 2018 - 10:09   quote  deeplink  
Gewoon verbouwen van de oude kuip. Of alleen een nieuw stadion. Niet al die luchtfietserij.
Loop eens door de wijk en staaf je mening dan, aan deze uitspraken. In Marseille is dit ook geprobeerd, mooie wijk alleen leegstasnd omdat de mensen de huur niet kunnen betalen. En de mengeling arm/ rijk in een wijk is nog nooit gelukt.
Ik had gehoopt op een kuip op de plek van het oude ziekenhuis. Maar we gaan eerst grond kopen en onteigenen gaat ook lekker snel?
Het idee wat ik ook wel eens gegeven heb ( out of the box) koop een stadion van het vorige WK laat dit ontmantelen in segmenten naar Rotterdam per schip , en dan weer inelkaar zetten. Heb je voor een relatief koopje een nieuw stadion.
Is heel goed mogelijk. En zitten we nu te wachten op deze plannen? Een beter management had ons veel verdergebracht of niet ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 april 2018 door piet de paler --
VVout
 VVout - vrijdag 06 april 2018 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2018 - 09:14 schreef piet de paler het volgende:
in de wijk waar ik opgegroeid ben ( vreewijk) heeft men een hoop problemen qua integratie, psychisch gestoorde mensen, ex junks die allemaal in het afvoerputje zuid worden gegooid, een totaal verziekte winkel boulevard met 30 shoarma zaken ? Bijna geen Nederlandes winkels,een qua onderhoud verpauperende wijk,En dan komen we met dit plan?
Waar blijven de probleemgevallen dan? Ga je een huis kopen met Bovenstaand in je achtertuin. En let op de gemeente heeft qua visie geen hoog rendement. Kop v Zuid markthal, en noem maar op.
Nee ik ben echt bang dat Feyenoord het kind van de rekening wordt.
Plannen zijn mooi. Ik geloof er niet in.
Dus de bezem er door, nieuw stadion met wijkvernieuwing er om heen en alternatieven voor de jeugd om niet ergens op straat te hoeven rondhangen. Je moet ergens beginnen Piet, ben zelf opgegroeid in Sportdorp waar lokaal minder problemen waren en later op kamers gegaan in de bloemenbuurt en tjsa er moet gewoon wat vernieuwing plaats vinden in die omgeving, zodat ik niet meer in sentiment verval als ik daar weer rond rijd. Man na zoveel jaar nog weinig verandert, hooguit een shoarma zaakje voor een frituur in de plaats gekomen ja.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 april 2018 - 14:36   quote  deeplink  
Het is dan het probleem verleggen toch onder hetvmom van Feyenoord?
MMM
 MMM - vrijdag 06 april 2018 - 14:51   quote  deeplink  
Hoetmer verlaat het zinkende schip.
van geil
 van geil - vrijdag 06 april 2018 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2018 - 14:51 schreef MMM het volgende:
Hoetmer verlaat het zinkende schip.
En weer later en later
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=391059&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
VVout
 VVout - vrijdag 06 april 2018 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2018 - 14:36 schreef piet de paler het volgende:
Het is dan het probleem verleggen toch onder hetvmom van Feyenoord?
Je kan die dingen slecht los van elkaar zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 april 2018 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2018 - 14:51 schreef MMM het volgende:
Hoetmer verlaat het zinkende schip.
Ik zag op fb een reactie van een Blokland ..
Die loog er niet om ,volgens dat bericht mogen we blij zijn
dat tie weg is.
Leonidas1
 Leonidas1 - zondag 29 april 2018 - 09:45   quote  deeplink  
Voor de liefhebber:
lihttps://www.rotterdam.nl/bestuur-organisatie/voortgangsrapportage-fc/feyenoordcity-voortgangsrapportage-april2018.pdf
van geil
 van geil - zaterdag 02 juni 2018 - 10:35   quote  deeplink  
En , zijn ze er al uit voor die 17 miljoen ?
VVout
 VVout - zaterdag 02 juni 2018 - 22:14   quote  deeplink  
Het college is dus positief over de voortgang sinds het raadsbesluit maar er zijn punten die om extra aandacht vragen.

Planning: Het project ligt op schema volgens de oorspronkelijke planning, maar de tijdsdruk neemt toe. De gemeente waakt ervoor dat het hoge ambitieniveau en de zorgvuldigheid niet in het gedrang komen.
Verwerving: Voor de bouw van het nieuwe stadion moet er grond worden opgekocht. Daarover is Feyenoord City in gesprek met de eigenaren. De gemeente ondersteunt daar waar mogelijk.
Participatie en draagvlak: Er worden veel activiteiten georganiseerd, waardoor er steeds meer mensen worden bereikt. Aandachtspunt is draagvlak winnen en behouden bij de supporters, wijkbewoners en andere stakeholders. De participatiebijeenkomsten worden over het algemeen als goed tot zeer goed ervaren, maar niet alle zorgen kunnen worden weggenomen. Naarmate de plannen concreter worden, kan er meer duidelijkheid worden gegeven.

Lees en wordt (weinig)wijzer tot nu toe

Maar we zijn gematigd positief toch?
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 20:37   quote  deeplink  
AD en VI publiceerden een vernietigend rapport.
MMM
 MMM - vrijdag 15 juni 2018 - 20:47   quote  deeplink  
Niet aan beginnen dat nieuwe stadion.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juni 2018 - 20:49   quote  deeplink  
Tsjalle van der Burg Is wat gekleurd. Heeft elke vorm van nieuw stadion afgewezen.
Al vanaf 2013. Zit altijd aan de kant van de FSV.
Maar kan best waar zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2018 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 juni 2018 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:
Tsjalle van der Burg Is wat gekleurd. Heeft elke vorm van nieuw stadion afgewezen.
Al vanaf 2013. Zit altijd aan de kant van de FSV.
Maar kan best waar zijn.
Eens. Die is net zo gekleurd als Feyenoord city inderdaad. En tis niets nieuws onder de zon. Maar goed, dat niet zeggen dat zijn onderzoek per definitie onjuist is.
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 21:02   quote  deeplink  
Ik zie de link niet ? is hij Rotterdammer dan die professor uit Tukkerland ?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juni 2018 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 21:02 schreef van geil het volgende:
Ik zie de link niet ? is hij Rotterdammer dan die professor uit Tukkerland ?
Lid van de FSV de Feijenoorder.
Google maar eens met red de Kuip erbij
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 21:03   quote  deeplink  
Ik geloof je, wist ik niet.
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - vrijdag 15 juni 2018 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 21:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lid van de FSV de Feijenoorder.
Google maar eens met red de Kuip erbij
Lid van FSV de Feijenoorder!!! Die zijn vanaf dag 1 al een tegenstander ………. volledig ongeloofwaardig en een voorstander van ReddeKuip. Dat zegt mij al genoeg.
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - vrijdag 15 juni 2018 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 20:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eens. Die is net zo gekleurd als Feyenoord city inderdaad. En tis niets nieuws onder de zon. Maar goed, dat niet zeggen dat zijn onderzoek per definitie onjuist is.
Voor men de kuip ging bouwen vond men het ook financieel onverantwoord … dus . Dat is van alle tijden ! Je heb voor- en tegenstanders
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - vrijdag 15 juni 2018 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 20:47 schreef MMM het volgende:
Niet aan beginnen dat nieuwe stadion.
Z.s.m beginnen mits financieel verantwoord!! Na de zomer weten we meer en die uitkomst wacht ik af!
Of het nu positief of negatief is … niet die van een lid van de FSV de Feijenoorder die een fervent tegenstander is en een voorstander van ReddeKuip
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 21:21   quote  deeplink  
Ik ben vanaf dag 1 voor een nieuw stadion, maar vond dit ook vanaf dag 1 het slechtste plan wat je kunt bedenken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juni 2018 - 21:23   quote  deeplink  
Ben t niet vaak eens, maar nu wel, vooral omdat t mij volstrekt onduidelijk is waar voor de BVO de risico’s liggen.
VVout
 VVout - vrijdag 15 juni 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 20:37 schreef van geil het volgende:
AD en VI publiceerden een vernietigend rapport.
Sensatie journalistiek die ieder verhaaltje maar graag gebruiken om het vuurtje op te stoken, daar wordt je wijzer van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2018 door VVout --
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 21:32   quote  deeplink  
Ik geloof niet VVout , dat AD nou zo anti Feyenoord is.
VVout
 VVout - vrijdag 15 juni 2018 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 21:32 schreef van geil het volgende:
Ik geloof niet VVout , dat AD nou zo anti Feyenoord is.
Ook die zoekt een verhaal, wacht nou eerst maar eens een echt rapport af in september.
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 21:48   quote  deeplink  
Geloof me , ik heb 0 vertrouwen in Golman sucks.
Dat is een van de meest criminele banken ter wereld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2018 door van geil --
VVout
 VVout - vrijdag 15 juni 2018 - 21:52   quote  deeplink  
Een bank wil per definitie geld aan je verdienen, daarin verschillen ze niet veel en gaan hierin vaak veel te ver.
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 22:03   quote  deeplink  
Zo triest is het wel ja, dat is in pak hem beet 30 jaar volledig doorgeslagen .
De eerlijkheid is weg , en zelfs onder dwang van de ECB .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 juni 2018 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 21:11 schreef Feyenoord-city het volgende:

[..]

Voor men de kuip ging bouwen vond men het ook financieel onverantwoord … dus . Dat is van alle tijden ! Je heb voor- en tegenstanders
Natuurlijk zul je altijd weerstand hebben, zeker gezien de historie van De Kuip. Dat zou in principe niet leidend moeten zijn in de keuze voor een nieuw stadion. Maar het betekent evenmin dat je elk plan maar moet aanpakken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 juni 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Alles is eenzijdig ,het heeft zolang geduurd dat er nooit geen volledig vertrouwen
meer komt in welk plan dan ook.
Elke onderbouwing kan een grote leugen zijn..
Ze kijken maar ff ,maar voor mij geen bevroren botten en klappertanden meer in de Kuip.
Hoe jammer ik het ook vind.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 juni 2018 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 21:48 schreef van geil het volgende:
Geloof me , ik heb 0 vertrouwen in Golman sucks.
Dat is een van de meest criminele banken ter wereld.
Maar uiteindelijk is die bank ook veel meer gebaat bij een succesvol nieuw stadion dan een mislukking. Juist ook omdat die bank die profileert als betrouwbare geldschieter bij dit soort projecten. Bij miljarden projecten zelfs. En die zijn toch succesvol gebleken. Ik vind het juist wel een goed teken dat een dergelijke partij de plannen ziet zitten. Juist bij uitstek mensen die de plannen goed doorlichten op haalbaarheid, omdat ze er zelf ook genoeg mee te verliezen hebben, mocht het mislopen.

https://www.ad.nl/binnenland/waarom-goldman-sachs-een-kuip-wil-bouwen~ab9b768b/
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 22:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk is die bank ook veel meer gebaat bij een succesvol nieuw stadion dan een mislukking. Juist ook omdat die bank die profileert als betrouwbare geldschieter bij dit soort projecten. Bij miljarden projecten zelfs. En die zijn toch succesvol gebleken. Ik vind het juist wel een goed teken dat een dergelijke partij de plannen ziet zitten. Juist bij uitstek mensen die de plannen goed doorlichten op haalbaarheid, omdat ze er zelf ook genoeg mee te verliezen hebben, mocht het mislopen.

https://www.ad.nl/binnenland/waarom-goldman-sachs-een-kuip-wil-bouwen~ab9b768b/
Totale misleiding T
Die bank heeft niets liever als onroerend goed in handen.
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 22:54   quote  deeplink  
Verhuur etc levert veel meer op als rente.
Hetzelfde verhaal waarom middenstand kapot gaat in steden aan bizarre huurprijzen etc.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 juni 2018 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 22:53 schreef van geil het volgende:

[..]

Totale misleiding T
Die bank heeft niets liever als onroerend goed in handen.
Lijkt me sterk, geen enkele partij zou dan nog in zee met ze willen gaan. Uiteindelijk zijn ze op de lange termijn veel meer gebaat bij een succesverhaal.
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 23:30   quote  deeplink  
Tja , waarom steken ze de zee over.
Nobele gedachte T ,maar zo werkt het niet (meer)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 juni 2018 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 23:30 schreef van geil het volgende:
Tja , waarom steken ze de zee over.
Nobele gedachte T ,maar zo werkt het niet (meer)
Om hun markt te vergroten. Maar goed, we denken er duidelijk verschillend over. Die Amerikanen zullen ongetwijfeld hun eigenbelang vooropstellen, maar uiteindelijk denk ik dat ook voor toekomstige projecten van hun kant dat iedereen er bij gebaat is dat het een succes wordt. Want zij willen ook niet bekend staan als die bank waarbij projecten mislopen, waarna zij er al haaien bij alles wat lost en vast zit er vandoor gaan. Nogmaals, dat lijkt mij veel schadelijker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2018 door T-FeYeN00rD --
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - zaterdag 16 juni 2018 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 21:48 schreef van geil het volgende:
Geloof me , ik heb 0 vertrouwen in Golman sucks.
Dat is een van de meest criminele banken ter wereld.
Dat snap ik niet, ben ik al 42 jaar lid van net zoals ik al mijn hele leven lid ben van de ING

Als je ga zeiken is elke bank crimineel en wil aan je verdienen ...
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - zaterdag 16 juni 2018 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 21:32 schreef van geil het volgende:
Ik geloof niet VVout , dat AD nou zo anti Feyenoord is.
anti Feyenoord of pro FSV de Feijenoorder ....... iedere supporter reageert vanuit emotie
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - zaterdag 16 juni 2018 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 21:21 schreef van geil het volgende:
Ik ben vanaf dag 1 voor een nieuw stadion, maar vond dit ook vanaf dag 1 het slechtste plan wat je kunt bedenken.
Ik was tegen het nieuwe stadion van Volker wessels maar dit idee van een nieuw stadion geintegreerd in Feyenoord city ben ik helemaal voor mits het financieel rendement oplevert . Anders er gewoon vanaf zien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5174
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0834879