|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 11 november 2012 - 19:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] ach dan maak je het toch lekker bekend. dan kan ik ook weer verder achterlijke lullo .... Tja... al is de leugen nog zo snel..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nu ben ik toch wel benieuwd Maximus. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ach hij heeft echt een hele lange nek.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik geloof toch niet dat het Lange Jan is. Al is 'ie wel in de buurt gaan wonen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja als ze de kuip niet(willen) kunnen renoveren.dan maar een naast de van Brienenoord brug in het water,mooi en uniek in de wereld.Aan de zijde waar vroeger het pontje voer . of tegenover de sligro.dan heb je uniek stadion met uitstraling.Bovendien denk ik nog steeds dat het mogelijk moet zijn om Excelsior en Sparta in det stadion te laten spelen.In het kasteel zit geen groei,dus ze blijven altijd degradatie voetbal spelen.En de gemeente heeft al zat in het kasteel gepompt.En 3 clubs in de eredivisie zal nooit gebeuren denk ik. PS de kuip moet wel aan de zuidelijke kant van Rotterdam |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kut! Is het L. van Gaal??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 november 2012 - 20:01 schreef lijdensweg het volgende:[..] 8 jaar eikel! En voor komend seizoen krijg ik een seizoenskaart !! Dus dat wordt delen tussen Feyenoord en Barça!!!! Ik hoop zo min mogelijk ........ Bosi is een eikel, Bosi is een eikel.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Second opinion
De Rotterdamse Wethouder Antoinette Laan (VVD) heeft in een brief aan de gemeenteraad van Rotterdam laten weten dat alle varianten van De Kuip door een extern bureau aan een second opinion worden onderworpen. Daar wordt ook het plan van Red de Kuip in meegenomen.
Uiterlijk 10 december moeten de initiatiefnemers, waarin De Kuip behouden blijft, hun plannen indienen. De directie van Stadion Feijenoord lieter eerder al weten niet heel veel te zien in dit plan, maar de gemeenteraad vroeg om een onderzoek. In het voorjaar (januari) neemt het college een besluit.
Naar wij hopen worden er geen appels met peren vergeleken, wordt er een ander extern bureau ingehuurd (niet hetzelfde externe bureau wat de plannen van de BAM en Volker Wessel heeeft vergeleken voor Feyenoord) en wordt de afweging van met of zonder afsluitbaar dak in het juiste perspectief beoordeeld. Bron:Lunaticnews |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:48 schreef Bosifyable het volgende:Goede spelers, en een goed aankoopbeleid zullen je sportieve resultaten eerder bepalen dan een nieuw stadion. Wat heeft ADO gepresteerd sinds ze in het Kyocera stadion zitten? Toevallig een keer Europees. Als je goede spelers wilt halen, heb je toch eerst geld nodig.... dus heeft het sportieve wel degelijk met een nieuw stadion te maken... De club kan beter doorgroeien als we een nieuw stadion hebben, aldus de geleerden(?). Sportief resultaat op lange termijn (oftewel structureeel aan de top komen/blijven) is hier inherent aan...
Overigens zegt mijn hart dat we de Kuip moeten behouden, mijn verstand vertelt echter dat we voorstander van een nieuw stadion zijn, maar dan moet het wel voetbal ademen. Uiteindelijk wordt er gevoetbal voor het publiek en niet voor het geld! Het geld is er om mooi voetbal te kunnen krijgen, niet andersom... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 11 november 2012 - 18:57 schreef Maximus het volgende:[..] lEZEN ACHTERLIJKE ANALFABEET! Is gewoon een gezegde.. Oftewel: Jij bent niet goed wijs!! Stomme achterlijkr zwetser met je barcelona en poen en investeringen. Nog 1 keer van die onzin hier, en ik maak bekend wie je echt bent kansloze sukkel! Ga op het vivaforum de grote jongen uithangen ipv hier! JIJ BENT STRONT, EN JE WEET HET!!! Nou, wie dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog ff wachten op 1 keer onzin Arie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 november 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Geen idee om wie het gaat, en de poen en dus de investeringen zal wel betrekking hebben op een computerspel. Ik vind hem in elk geval een dikke zeurkloot, hoewel ik niet eens weet of hij dik is... Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat hij vlak bij het IJ woont...., dus interesseert het me niet eens...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 november 2012 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar wacht ik nog steeds op! Kan ik hem gaan aanklagen! Die zak met as ..... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Jij bent voorlopig de inzet van de bingo, goksletje ;-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oehh, concurrenten in de zakenwereld..? Begint meer en meer een soap te worden hier.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ga ervan uit dat je mij niet bedoelt, ben maar een hardwerkende ambtenaar ;-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, nee, ik bedoelde jou niet :P |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
siebel
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat Feyenoord er alles aan zal doen, zodat het nieuwe stadion er gaat komen. Ik ken toevallig een persoon, alleen bij naam, die erg veel invloed heeft binnen de club. Deze persoon heeft o.a. persoonlijke belangen dat het nieuwe stadion er zal komen. Na de eerste post van dit topic (mediabericht) gelezen te hebben, is het voor mij een simpel reken sommetje dat 1 + 1 toch echt 2 is. Voor mij is daarom ook het "starre" gedrag vanuit de Feyenoord directie makkelijk te verklaren . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Invloed bij de club betekent nog niet invloed bij de gemeente. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
@Vincent Pleonasme? Ik denk dat een paradox van toepassing is, haha.
Weet je trouwens hoe ambtenaren mikado spelen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 november 2012 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Laat me niet langer in spanning.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wie het eerst beweegt is af... Whoehahaha, wat een lol
(stond in de donald duck, nummer 2 uit 1986) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Fijn dat je dit wilde delen ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 november 2012 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Toch niet op je teentjes getrapt hè... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Aanklagen? Waarom? Omdat iemand vertelt wie je bent? Ik doe dat dagelijks. Hallo, ik ben Arie. Moet ik nou mezelf gaan aanklagen? Of mijn vrouw, als ze weer loopt te blèren: AAAAArie, hierrrr!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Welnee joh, dat zou niet best zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Gelukkig maar, ik kon het me ook niet voorstellen, maar je weet het nooit hè... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aardappelen hebben geen tenen.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Moet jij niet voorslapen ofzo? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Wordt tijd voor een andere hobby denk ik |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh, je laat je ombouwen tot ..... wortel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 12:29 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Aanklagen? Waarom? Omdat iemand vertelt wie je bent? Ik doe dat dagelijks. Hallo, ik ben Arie. Moet ik nou mezelf gaan aanklagen? Of mijn vrouw, als ze weer loopt te blèren: AAAAArie, hierrrr!! Ach die lul verteld van alles maar doen , ho maar! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is toch altijd al een soap geweest hier? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gefeliciteerd l. Ook hier weet je er weer een zeiktopic van te maken. Chapeau.... |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Ook na renovatie hebben we een nieuwe Kuip. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik heb ook nog een plan om de prijs te drukken van een nieuw stadion:iedereen die een taakstraf heef of opgepakt wegens bouwfdraude verplicht laten werken aan de nieuwe kuip.scheelt al snel 6 miljoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Desondanks
Jan van Merwijk mag dan wel en public de toezegging hebben gedaan dat ook het vernieuwen van de bestaande Kuip wordt uitgezocht. Achter de schermen staat voor hem en Eric Gudde de uikomst allang vast.: Een nieuw stadion komt er doodleuk en alle andere plannen worden bijvoorbaat afgeserveerd. Ongeacht de toenemende twijfels over de haalbaarheid (de wijze van financiering, de garantstelling van de gemeente, de onhaalbare opbrengstenmodellen, de hoge (en stijgende) bouwkosten. Om over de miljoenen kostende noodzakelijke infrastructurele voorzieningen, wat door de gemeente Rotterdam moet worden opgehoest, maar te zwijgen.
Desondanks weet Ome Gerard Meijer (tijdens de uitreiking van De Gouden Mossel door wethouder Antoinette Laan) doodleuk te melden dat het plein voor het nieuwe stadion naar hem wordt vernoemd
Bron:Lunaticnews |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Stefan de Vrij heeft begrip voor de houding van Feyenoord. De Rotterdamse club wil stadion De Kuip op den duur vervangen om door te kunnen groeien. Vanwege het financiële en organisatorische plaatje heeft Feyenoord een nieuwe thuishaven nodig, beseft De Vrij.
"Het is geweldig om in De Kuip te spelen, zo'n sfeer als hier zie je niet snel ergens anders. Maar voor de financiële en organisatorische groei van Feyenoord is het noodzakelijk dat er een nieuw stadion komt, anders gaat dat ten koste van de concurrentiepositie van de club", vertelt de verdediger in NUsport.
"Hoe jammer het misschien ook is voor De Kuip, dit stadion kan niet lang meer mee", oordeelt de aanvoerder. Wel vind ik het van groot belang dat er in het nieuwe stadion net zon goede sfeer komt te hangen als in de Kuip. De club gaat in gesprek met supporters om te overleggen hoe daar het beste voor gezorgd kan worden. Dat vind ik een goede zaak." |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Bouw een nieuwe Kuip, zorg dat ie van binnen (afstand veld tot tribunes) exact zo eruit ziet als de oude kuip, maar dan met een 3e ring erop. Neem de karaktertrekken van de oude Kuip mee in het design van de nieuwe, zodat je geen ArenA/Gelredome achtige tafarelen krijgt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gudde: 'Nieuwe Kuip staat er in 2018 of 2019'
In 2018 of 2019 moet de Nieuwe Kuip er staan. Dat zegt Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord. "Die periode heeft te maken met allerlei bestemmingsplannen en ontwikkelingsprocedures." Tegenover ELF Voetbal TV komt Gudde uitgebreid aan het woord over de actuele situatie van De Kuip en de plannen voor de nieuwbouw. "We hebben met twee partijen gesproken. BAM en VolkerWessels. De laatste gaat de nieuwbouw uitvoeren. Nu zijn we druk bezig met de stedelijke onderbouwing en de financiering. Dat komt in overleg met banken en gemeente steeds stapjes verder."
Half december zouden de plannen bij de gemeente Rotterdam worden opgeleverd. "Als we het traject volgen, zou eind januari, februari de definitieve besluitvorming moeten plaatsvinden. Met wat slagen om de arm kan dan in 2016 de eerste schop in de grond." Gudde spreekt tegenover ELF Voetbal TV ook over de unieke sfeer en de zorg die de club daar aan wil besteden. bron:FR12
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als t zo doorgaat mag er wel n kuip voor 100.000 toeschouwers komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KNVB: 'Rotterdam mogelijk kandidaat EK 2020'
Rotterdam is mogelijk kandidaat als speellocatie voor het EK voetbal in 2020 als er een nieuw Feyenoord-stadion komt. Dat heeft een woordvoerder van de KNVB gezegd naar aanleiding van het besluit van de UEFA om de Europese eindstrijd in verschillende grote steden in Europa te spelen. De voetbalbond bestaat in 2020 60 jaar.
De KNVB heeft daar enthousiast op gereageerd. 'Wij zijn een groot voorstander van deze opzet en we overwegen zeker om ons kandidaat te stellen.' Volgens diezelfde woordvoerder van de KNVB komen de Amsterdam Arena en het mogelijke nieuwe stadion in Rotterdam in aanmerking als speellocatie. Om hoeveel steden het gaat weet de UEFA nog niet. Dat wordt pas in de lente van 2014 duidelijk. De nieuwe opzet in 2020 is eenmalig vanwege de 60-ste verjaardag van de bond. In 2016 is het EK in Frankrijk. Bron:FR12 |
|
|
|