BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 april 2022 - 18:56   quote  deeplink  
Maar wel veel geld gekost, en dromen verziekt
kenny
 kenny - donderdag 21 april 2022 - 21:10   quote  deeplink  
denk een goede keus , de hout en metaal prijzen zijn momenteel sky high , dan maar inzetten op de jeugd , zorgen dat je betere en meer talenten gaat opleiden , betere trainers en scouting op de jeugd zetten , afspraken gaan maken met excelsior en met sparta deze clubs hebben weinig te besteden voor hun jeugdopleiding dus een goed idee om eens de koppen bij elkaar te gaan steken
om zelfstandig in de KKD te komen gaat nog jaren duren en je moet doorpakken , om onze talenten bij o21 te laten rijpen in zo'n kansloze competitie schiet niet op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2022 door kenny --
VVout
 VVout - donderdag 21 april 2022 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2022 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:
Dit topic heeft net de tien jaar niet gehaald.
Haha, daar heb je een punt.

En dan die avatar van Tommy op page 1 er ben bij :))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2022 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 april 2022 - 21:45   quote  deeplink  
Jammer, geen nieuw stadion.
Maar gegeven de huidige realiteit volkomen acceptabel.
Te Kloese legt de focus op het verbeteren van de sportieve prestaties, komende jaren en versterken kapitaal op het veld.

Aannemelijk, in huidige situatie is een nieuw stadion of vernieuwbouw Kuip een te grote broek.

Het is goed zo.
van geil
 van geil - donderdag 21 april 2022 - 23:47   quote  deeplink  
Er word gesproken over 30 miljoen door het putje,maar het is zeker het drievoudige.
Diep triest.
van geil
 van geil - vrijdag 22 april 2022 - 19:41   quote  deeplink  
Misschien ooit een stadion in Madurodam
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 april 2022 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2022 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:
Dit topic heeft net de tien jaar niet gehaald.
Zijn meerdere topics over het nieuwe stadion die uit 2009 komen.
van geil
 van geil - vrijdag 22 april 2022 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2022 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zijn meerdere topics over het nieuwe stadion die uit 2009 komen.
Is zelfs n item in het sprookjesbos in de Efteling.
Leuk man.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 april 2022 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2022 - 22:19 schreef van geil het volgende:

[..]

Is zelfs n item in het sprookjesbos in de Efteling.
Leuk man.
Wat een kut bestuur hebben we toch jaren gehad.
Veel woorden geen daden.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 23 april 2022 - 10:06   quote  deeplink  
Net de kranten gelezen, ingezonden stuk in het AD daar werd de kuip wel heel raar neergezet.
En elke keer weer dat gezeik over de toiletten.......ik vindt dat wel meevallen en ik sta niet tot mijn enkels in de pis.
Ik ga toch niet naar de kuip voor het pissen of piemel kijken.
En wat ik altijd roep over verdeeldheid en wanbestuur van de BV Stadion werd bevestigd bij Rijnmond

Wat nu kan gebeuren kan postief zijn ....faillisement van de BV stadion en dan als bvo het stadion kopen ( kennis van mij boekhouder)
Vertelt dat dit deuren kan openen
Leuv
 Leuv - zaterdag 23 april 2022 - 12:15   quote  deeplink  
Met een beetje visie en ondernemerschap had het iets kunnen worden. Ik denk dat we voor altijd een sleeping giant blijven en niemand of niets ons zal wekken. Eeuwig zonde.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 23 april 2022 - 13:03   quote  deeplink  
Als de BVO Feyenoord door het faillisement van de kuip bv, de kuip kan kopen samen met gemeente
Heb je een onderpand qua geld ( steentjes en gebied) dan durven investeerders meer.

Of een ander koopt de kuip, dan huurt Feyenoord gewoon de kuip, volgens de boekwerken blijft de kuip een beschermd Stadsgezicht
Een goede ondernemer kan hier zeker iets van maken

Pas op dit is een mening
van geil
 van geil - zaterdag 30 april 2022 - 20:48   quote  deeplink  
Rampenplan
piet de paler
 piet de paler - zondag 01 mei 2022 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 20:48 schreef van geil het volgende:
Rampenplan
Zo doorgaan dus............?
Of blijven dromen......of realistisch iets gaan doen, 1 bestuur daaktracht, eigendom in de vorm van steentjes
Iplv spelers en dromen.
En echt het kan............met ietwat hulp van de gemeente, en dan wordt het stads stadion de Kuip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2022 door piet de paler --
piet de paler
 piet de paler - zondag 01 mei 2022 - 16:45   quote  deeplink  
Prettige wedstrijd
VVout
 VVout - zondag 01 mei 2022 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2022 - 16:45 schreef piet de paler het volgende:
Prettige wedstrijd
http://forum.headliner.nl/topic-31409/#1942276
van geil
 van geil - zondag 01 mei 2022 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2022 - 16:42 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Zo doorgaan dus............?
Of blijven dromen......of realistisch iets gaan doen, 1 bestuur daaktracht, eigendom in de vorm van steentjes
Iplv spelers en dromen.
En echt het kan............met ietwat hulp van de gemeente, en dan wordt het stads stadion de Kuip
Ik reageerde niet op jou.
ar
 ar - zondag 01 mei 2022 - 18:01   quote  deeplink  
Gewoon niks
For ever cult
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 mei 2022 - 18:05   quote  deeplink  
Zijn we weer!!

De leiding van Stadion Feijenoord gelooft nog steeds dat de nieuwbouwplannen voor een nieuw stadion de beste optie is. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
'Uitgangspunt is en blijft dat de economische levensduur van de Kuip z'n einde nadert', schrijven directeur Jan van Merwijk en president-commissaris Pieter van Oord in een brief aan de aandeelhouders van Stadion Feijenoord. De twee concluderen dat het nieuwbouwproject, ondanks de huidige marktomstandigheden, toch een realiseerbare propositie is.
Een maand geleden liet algemeen directeur Dennis te Kloese weten dat er een streep is gezet door de plannen voor een nieuw stadion. De stadionleiding wil echter de internationale ontwikkelingen afwachten en de kapitaal- en bouwmarkt pas benaderen als daar de stabiliteit terugkeert. 'We houden er rekening mee dat dit wel eens een tot drie jaar zou kunnen duren.'
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2022 - 18:12   quote  deeplink  
Eigenlijk niets nieuws, Stadion heeft altijd geloof gehouden. Het was de club die de stekker eruit trok. Stadion en gemeente wilde door voor zover ik weet.
VVout
 VVout - maandag 30 mei 2022 - 18:51   quote  deeplink  
Ook maar een nieuwe Eiffeltoren in Parijs bouwen, is ook ver over zijn economische levensduur.
kriebel70
 kriebel70 - maandag 30 mei 2022 - 19:08   quote  deeplink  
ja , ff minder duur stadion , maar wel ff 80 miljoen extra ophoesten. en dan zeker 8 jaar in de kuip voetballen , dus daar ook ff 35 milj in steken en dan nog ff goldman afbetalen .. en wat is het budget voor de club dan nog steeds 25 milj per jaar ?
MMM
 MMM - maandag 30 mei 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Weet je waarom het stadion er nog in geloofd? Zodat ze zelf kunnen blijven zitten.

Egoïstische klootzakken
van geil
 van geil - maandag 30 mei 2022 - 20:01   quote  deeplink  
Laten we het nog eens onderzoeken voor 50 miljoen
VVout
 VVout - maandag 30 mei 2022 - 20:23   quote  deeplink  
Vast wel iemand te vinden die het wil financieren tegen een schappelijke rente.

Dagobert%20Duck%20&%20seine%20Leidenschaft%20f%C3%BCr%20Gold.jpg
van geil
 van geil - maandag 30 mei 2022 - 20:52   quote  deeplink  
Goldman Duck
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 juni 2022 - 00:22   quote  deeplink  
Als het aan Louis van Gaal ligt, dan speelt het Nederlands elftal alle thuisduels in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam. ,,Want er is maar een stadion dat voldoet aan alle faciliteiten die het Nederlands elftal nodig heeft”, zei hij na het gelijkspel tegen Polen (2-2) in de Kuip in Rotterdam. ,,Hier is het oude troep.”

,,Met het veld is niets mis hier”, zei Van Gaal na afloop in zijn persconferentie in de Kuip, sinds 1937 de thuishaven van Feyenoord en de plek waar Oranje al 22 jaar ongeslagen is. ,,Hier ligt het beste veld van Nederland. Het lag niet aan dit veld dat we in de eerste helft zo veel balverlies leden. Maar de technische staf moet hier in de gym zitten. Op een tafel staat dan een pot koffie. En in de rust is het zo krap dat ik met mijn rug naar tien of twaalf spelers sta. Dat kan natuurlijk niet.”

,,Maar goed”, vervolgde Van Gaal. ,,Feyenoord mag geen nieuw stadion bouwen. Dus we moeten het hiermee doen. Maar in de Arena heeft de technische staf gewoon een mooie eigen kamer. De bondscoach heeft dus een grote voorkeur voor de Arena. Maar wie ben ik? Ik heb daar niets over te vertellen.”

Hij heeft een punt, maar het komt weer zo verrot z'n 020-bek uit.
R()b
 R()b - zondag 12 juni 2022 - 00:50   quote  deeplink  
Snavel
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2022 - 08:34   quote  deeplink  
Heeft echt wel een punt. De Kuip heeft een opknapbeurt nodig.
Of een vervanging. Maar jaren nog zo door kan niet.
MMM
 MMM - zondag 12 juni 2022 - 08:39   quote  deeplink  
Dat de Kuip een opknapbeurt nodig heeft is waar maar je zo uiten over het meest iconische stadion in NL vind ik walgelijk. Hoop dat dat hele tering oranje in elkaar stort en weer snel thuis is in december.

En ja als van Gaal niet wint moet er altijd wat te zeiken zijn hè. Tering snavel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2022 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2022 - 08:49   quote  deeplink  
Dat is wel wat t is ja. Kinnesinne.
VVout
 VVout - zondag 12 juni 2022 - 09:10   quote  deeplink  
Misschien help hij ons er wel mee door juist geen blad voor de mond te nemen. Wat is dat is, dus kan stadion Feyenoord hun plan trekken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2022 - 09:13   quote  deeplink  
Passen in iedergeval 30.000 Polen en 15.000 Nederlanders in het stadion.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2022 - 09:17   quote  deeplink  
30.000 Polen. 15.000 clowns
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 12 juni 2022 - 09:25   quote  deeplink  
Is de laatste interland in de Kuip gespeeld?
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2022 - 09:31   quote  deeplink  
Nee dinsdag
Bowie
 Bowie - zondag 12 juni 2022 - 09:52   quote  deeplink  
Ik heb nooit wat met Oranje gehad, teveel 020, al vele tientallen jaren.
Volg ze ook nooit, of het nou Nations of WK is.

En dan zie ik vanmorgen weer een bevestiging van mijn afkeer, lul van Gaal die nooit meer in de Kuip wil spelen omdat de pot met koffie op een tafel in een andere ruimte moet staan voor de Technische Staf.

En dan juist in dit seizoen, waarin door onze successen heel wat buitenlandse media weer verbijsterd zijn geraakt over de mystieke kracht van dit stadion en haar supporters.

Wat een verschrikkelijke man is dit toch, symbool wat mij betreft van die hele vieze Zeist kliek.
Bowie
 Bowie - zondag 12 juni 2022 - 10:00   quote  deeplink  
Nog vergeten: Oranje in de Kuip is voor mij altijd als vloeken in de kerk geweest, figuurlijk en letterlijk.
kriebel70
 kriebel70 - zondag 12 juni 2022 - 10:55   quote  deeplink  
ik vind de kuip in al zijn charmes en verval nog mooier dan wat er op het veld en op de bank zat en te zien was .. die stumpers verdienen de accommodatie van fc schubbekutteveen 23 ...
SCF Leiden
 SCF Leiden - zondag 12 juni 2022 - 11:46   quote  deeplink  
Nederlands elftal interreseerd me echt helemaal niks.....nooit gehad
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2022 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2022 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:
30.000 Polen. 15.000 clowns
Hahaha de harde feiten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2022 - 12:15   quote  deeplink  
Hugo Borst zegt t goed
CobusIII
 CobusIII - maandag 13 juni 2022 - 12:39   quote  deeplink  
Nostalgisch sentiment en conservatisme is de doodsteek voor Feijenoord...geen woorden, maar daden is wat dat betreft ver te zoeken in Rotterdam.
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 juni 2022 - 13:26   quote  deeplink  
Zoals ik al vaker gezegd heb.
Koop een stadion in Quatar ( nu gaan ze naar Afrika) geef die mensen daar het geld
Met de huidige technologie is het mogelijk deze in delen te vervoeren naar Rotterdam.....
Zelf op pontons te vervoeren voor de deur waar het moet staan .....
Ben je nog goedkoper uit en je helpt Afrika, en jezelf hypermodern stadion ....
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2022 - 13:50   quote  deeplink  
Dus stadion kopen.
Demonteren.
In delen hierheen vervoeren.
Opbouwen.

Verwacht jij goedkoper te zijn dan nieuwbouw. Ik ben echt benieuwd hoe je dat becijferd hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2022 door Stylzz --
MMM
 MMM - maandag 13 juni 2022 - 14:01   quote  deeplink  
Ik lees zoveel kritiek over de kleedkamers. Maar die zijn toch prima? Enige jaren toch volledig opgeknapt?
MMM
 MMM - maandag 13 juni 2022 - 14:02   quote  deeplink  
'De plees en de trombose-opwekkende stoeltjes voor Jan Publiek, de houtje-touwtje-kleedkamers voor de internationals, en de plekken waar de mensen die verantwoordelijk zijn voor de tv-registratie moeten werken; het is echt schandalig. De kwaadaardige nalatigheid om het stadion fatsoenlijk te onderhouden is een bijbelse zonde.'' Feyenoord moet de komende maanden alles op alles zetten om de boel weer op te knappen, maar degenen die nu verantwoordelijk zijn hebben onderhoud al jaren lang uitgesteld.

''Er is weleens geopperd om de verantwoordelijken te straffen met een stadionverbod, maar als je zoveel schade toebrengt aan een Rijksmonument dan is een onvoorwaardelijke gevangenisstraf pas een rechtvaardige straf. Maar ze zitten er nog, de mensen die goed beschouwd al jarenlang in hun eigen vlees snijden. Zelfs als de bondscoach ze indirect verbaal kielhaalt, zoals zaterdagavond gebeurde, blijven ze. Wanneer worden die lui nou eens gedwongen om het heilige stadion te renoveren?''
MMM
 MMM - maandag 13 juni 2022 - 14:02   quote  deeplink  
van Merwijk moet inderdaad is oppleuren.
kriebel70
 kriebel70 - maandag 13 juni 2022 - 15:29   quote  deeplink  
vroeger hadden we minder directeuren , een plattere organisatie , minder strijkstokken , opvreters enz enz , dus meer geld en kortere lijntjes .. misschien wel tijd om eens goed te snijden en weer 1 te worden ..
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 juni 2022 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2022 - 14:01 schreef MMM het volgende:
Ik lees zoveel kritiek over de kleedkamers. Maar die zijn toch prima? Enige jaren toch volledig opgeknapt?
ja, maar goed.
dit is 1908: https://www.bndestem.nl/nederlands-voetbal/on-feyenoordachtig-mooi-dit-nieuwe-complex~a37ca759/125929332/

Dit is de Kuip: http://www.nessebouw.nl/portfolio/kleedkamer-feyenoord/

En dit is bijvoorbeeld de gastkleedkamer aRENa: https://twitter.com/feyenoord/status/759755859765366784

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

0.1360428