|
|
piet de paler
|
|
|
En pisbakken van de muur trappen. Zouden de netten er vandaag ook hangen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2023 - 14:29 schreef piet de paler het volgende:En pisbakken van de muur trappen. Zouden de netten er vandaag ook hangen ? Alleen achter de doelen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan kun je er donder op zetten dat de neuzen bij achterstand gaan gooien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Prima, ziet iedereen ook weer wat de aard van het beestje is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
Goh wat is dat volk voorspelbaar hè.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vaste prik. De pisbakken zullen er ook wel weer aan gaan. Alles waar ze bij kunnen en wat stuk kan wordt ook gewoon gesloopt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2023 - 14:29 schreef piet de paler het volgende:En pisbakken van de muur trappen. Zouden de netten er vandaag ook hangen ? Precies dat. Alles wat ze stiekem kunnen slopsn gaat er aan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Land is failliet maar daar doen ze het gewoon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tot de harde kern in de jardim da frente staat of op caça ao tesouro gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 mei 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja dat dan weer wel ,maar het ziet er strategisch goed uit voor de politie . Ze kunnen daar maar 1 kant op of het water in. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lijkt wel z‘n band voor achter de speedboot waar je in kunt gaan zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben jullie ooit het stadion van Frosinone in Italie gezien? Dat is eigenlijk alleen tribunes hahahaha lijkt wel een bouwplaats, Misschien nuanders ik praat over 6 jaar geleden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
33.000 seizoenkaarten verkocht. Vanochtend 20.000 man in de wachtrij voor 2000 kaarten. (Waaronder ik)
Vul de rest zelf maar in, maar de Kuip is dus te klein bij structureel succes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 21:38 schreef Stylzz het volgende:33.000 seizoenkaarten verkocht. Vanochtend 20.000 man in de wachtrij voor 2000 kaarten. (Waaronder ik) Vul de rest zelf maar in, maar de Kuip is dus te klein bij structureel succes. 25.000 wachtenden zelfs.
Tijd voor een derde ring? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iets. Maar duidelijk is, er zit nog zo veel meer in. Dat moet je activeren, hoe dan ook. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 22:03 schreef Stylzz het volgende:Iets. Maar duidelijk is, er zit nog zo veel meer in. Dat moet je activeren, hoe dan ook. mee eens , we zijn een sleeping giant , uit poll's blijkt wij zijn de populairste club van nederland |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Krankzinnig dat we nog niet in een groter en modern stadion spelen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ook mee eens , blijf het jammer vinden dat het nieuwe stadion is afgeketst (terecht dat wel ) maar blijft zonde |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 23:17 schreef kenny het volgende:[..] ook mee eens , blijf het jammer vinden dat het nieuwe stadion is afgeketst (terecht dat wel ) maar blijft zonde Nou die werd ook niet echt groter. Alleen meer plek voor bobo's. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Linksom of rechtsom Feyenoord heeft minimaal 65.000 plaatsen nodig. Tijd om de juiste poppetjes op de juiste plaatsen te zetten en door te pakken. Als het succes van dit seizoen daar geen boost aan kan geven dan gebeurt t nooit meer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waarschijnlijk een flinke verbouwing dus, als het aan te Kloese ligt. Ik wacht het wel weer 10 jaar.. geen probleem. Als ze tzt maar wel goede bereikbaarheid hebben voor scootmobiels. Dit vraag ik voor een vriend |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 21 mei 2023 - 16:45 schreef ar het volgende:Waarschijnlijk een flinke verbouwing dus, als het aan te Kloese ligt. Ik wacht het wel weer 10 jaar.. geen probleem. Als ze tzt maar wel goede bereikbaarheid hebben voor scootmobiels. Dit vraag ik voor een vriend Op Z was het 10 jaar geleden al modderen met dat rolstoelvak. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Subsidie van Abou Feyenoord is van groot belang voor Rotterdam ( citaat Abou ) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja daar komt ie nu mee, maar er zullen altijd van die Spermanen dwars liggen in de gemeenteraad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil