|
|
piet de paler
|
|
|
En pisbakken van de muur trappen. Zouden de netten er vandaag ook hangen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2023 - 14:29 schreef piet de paler het volgende:En pisbakken van de muur trappen. Zouden de netten er vandaag ook hangen ? Alleen achter de doelen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan kun je er donder op zetten dat de neuzen bij achterstand gaan gooien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Prima, ziet iedereen ook weer wat de aard van het beestje is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
Goh wat is dat volk voorspelbaar hè.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vaste prik. De pisbakken zullen er ook wel weer aan gaan. Alles waar ze bij kunnen en wat stuk kan wordt ook gewoon gesloopt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2023 - 14:29 schreef piet de paler het volgende:En pisbakken van de muur trappen. Zouden de netten er vandaag ook hangen ? Precies dat. Alles wat ze stiekem kunnen slopsn gaat er aan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Land is failliet maar daar doen ze het gewoon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tot de harde kern in de jardim da frente staat of op caça ao tesouro gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 mei 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja dat dan weer wel ,maar het ziet er strategisch goed uit voor de politie . Ze kunnen daar maar 1 kant op of het water in. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lijkt wel z‘n band voor achter de speedboot waar je in kunt gaan zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben jullie ooit het stadion van Frosinone in Italie gezien? Dat is eigenlijk alleen tribunes hahahaha lijkt wel een bouwplaats, Misschien nuanders ik praat over 6 jaar geleden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
33.000 seizoenkaarten verkocht. Vanochtend 20.000 man in de wachtrij voor 2000 kaarten. (Waaronder ik)
Vul de rest zelf maar in, maar de Kuip is dus te klein bij structureel succes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 21:38 schreef Stylzz het volgende:33.000 seizoenkaarten verkocht. Vanochtend 20.000 man in de wachtrij voor 2000 kaarten. (Waaronder ik) Vul de rest zelf maar in, maar de Kuip is dus te klein bij structureel succes. 25.000 wachtenden zelfs.
Tijd voor een derde ring? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iets. Maar duidelijk is, er zit nog zo veel meer in. Dat moet je activeren, hoe dan ook. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 22:03 schreef Stylzz het volgende:Iets. Maar duidelijk is, er zit nog zo veel meer in. Dat moet je activeren, hoe dan ook. mee eens , we zijn een sleeping giant , uit poll's blijkt wij zijn de populairste club van nederland |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Krankzinnig dat we nog niet in een groter en modern stadion spelen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ook mee eens , blijf het jammer vinden dat het nieuwe stadion is afgeketst (terecht dat wel ) maar blijft zonde |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 - 23:17 schreef kenny het volgende:[..] ook mee eens , blijf het jammer vinden dat het nieuwe stadion is afgeketst (terecht dat wel ) maar blijft zonde Nou die werd ook niet echt groter. Alleen meer plek voor bobo's. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Linksom of rechtsom Feyenoord heeft minimaal 65.000 plaatsen nodig. Tijd om de juiste poppetjes op de juiste plaatsen te zetten en door te pakken. Als het succes van dit seizoen daar geen boost aan kan geven dan gebeurt t nooit meer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waarschijnlijk een flinke verbouwing dus, als het aan te Kloese ligt. Ik wacht het wel weer 10 jaar.. geen probleem. Als ze tzt maar wel goede bereikbaarheid hebben voor scootmobiels. Dit vraag ik voor een vriend |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 21 mei 2023 - 16:45 schreef ar het volgende:Waarschijnlijk een flinke verbouwing dus, als het aan te Kloese ligt. Ik wacht het wel weer 10 jaar.. geen probleem. Als ze tzt maar wel goede bereikbaarheid hebben voor scootmobiels. Dit vraag ik voor een vriend Op Z was het 10 jaar geleden al modderen met dat rolstoelvak. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Subsidie van Abou Feyenoord is van groot belang voor Rotterdam ( citaat Abou ) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja daar komt ie nu mee, maar er zullen altijd van die Spermanen dwars liggen in de gemeenteraad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Toen waren we nog jong & onschuldig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zouden we het ooit nog mee gaan maken in ons leven ? Ik rekende er al lang niet op en dat verandert ook niet meer. Ik geloof pas iets als ze gaan bouwen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lol het gaat ook pas echt weer boeien als de eerste paal in de grond geslagen word. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dit topic is ook van bijna 13 jaar geleden, nu weer 13 jaar vooruit plannen...
Topic weer voor 25 jaar minimaal gegarandeerd of zo...
2037, zou dan na 100 jaar De Kuip zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In 2008/2009 hadden we hier al een topics over dit item. Geen woorden maar daden ,zal het nu dan echt zo zijn |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ooit...
Al mag het mijn hele leven gewoon ook De Kuip blijven..
Ga me in ieder geval niet meer in plannen verdiepen voordat er inderdaad echt iets concreet is.
In de tussentijd zorgen dat heilige Kuip fatsoenlijk onderhouden wordt en blijft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2024 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:In 2008/2009 hadden we hier al een topics over dit item. Geen woorden maar daden ,zal het nu dan echt zo zijn Dit is dan ook een toppik 😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2024 - 22:59 schreef Cruzcontrol het volgende:Ooit... Al mag het mijn hele leven gewoon ook De Kuip blijven.. Ga me in ieder geval niet meer in plannen verdiepen voordat er inderdaad echt iets concreet is. In de tussentijd zorgen dat heilige Kuip fatsoenlijk onderhouden wordt en blijft. Die verjongde Kuip plannen van 10 jaar terug werd ik ook wel enthousiast van, maar dat is wss meer sentiment dan realisme. Als ik dan dat stadion van Spurs zo zie is dat wel nice hoor.. heeft ook wel wat Kuip achtigs |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2024 - 23:17 schreef tomson het volgende:[..] Die verjongde Kuip plannen van 10 jaar terug werd ik ook wel enthousiast van, maar dat is wss meer sentiment dan realisme. Als ik dan dat stadion van Spurs zo zie is dat wel nice hoor.. heeft ook wel wat Kuip achtigs Ja vond ik ook.
Spurs was dacht ik ook eerste plannen rond 2007, en spelen daar er al een paar jaar in. Daar kon het dus wel, hier kennelijk niet. Daarom doen die nieuwe plannen mij eerlijk gezegd ook niet veel meer nu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die fusie met het stadion natuurlijk niet meer uit luxe, maar noodzaak ,omdat verhuurder geen geld heeft voor de broodnodige aanpassingen,50 miljoen is de schatting Door Feyenoord op te hoesten. Joh, ga dan gelijk beginnen met bouwen,dit is weer dubbel geld. Waardoor plan B dadelijk weer niet haalbaar blijft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Uiteindelijk een super toppik 😂👍 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van dit soort zakkenwassers moet Feyenoord zo spoedig mogelijk vanaf.
Conré Oostrom, voorzitter van een belangrijke aandeelhoudersvereniging van Stadion Feijenoord, is kritisch op het besluit om te stoppen met het project Feyenoord City. Hij had graag gezien dat er aan de bouw van een nieuw stadion voor Feyenoord was begonnen.
Het plan voor een nieuw stadion voor de Rotterdamse club werd door een groot deel van de supporters van Feyenoord met weinig positieve reacties ontvangen. Uiteindelijk werd er eind 2022 een streep gezet door het plan voor 'een nieuwe Kuip', tot grote teleurstelling bij Oostrom. "Zal er bij de BVO iemand zijn die nu spijt heeft van het stoppen met Feyenoord City?", vraagt hij zich af in het magazine Perspectief.
Volgens Oostrom zit er weinig toekomst meer in de Kuip. "Tegen sc Heerenveen, in een doorweekte Kuip, werd maar weer eens duidelijk hoe verouderd het stadion is", wijst hij. Dennis te Kloese oordeelde twee jaar geleden dat het project niet mogelijk zou zijn voor Feyenoord, maar daar is Oostrom het nog steeds niet mee eens. "Terugkijken heeft weinig zin, maar we hadden nu al vergevorderd kunnen zijn met de bouw van een stadion dat voldoet aan de moderne eisen. Feyenoord City is echter voorgoed verleden tijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 januari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|