BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - woensdag 03 april 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 21:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja dat wordt voor de meeste een dag van rouw , ghe ghe
En die mensen hebben daar recht op. Hoef je niet zo meesmuilend over te doen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 april 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat hangt er van af welke supporters ze bereikt hebben.
De meeste die ik spreek zijn noch voor noch tegen en ook niet geinterviewd.
Ik heb wel een twitterblik vol boe-roepers. 1x raden uit welke regio.
Die Twitter clan ken ik wel, maar verder de Feyenoord supporters die ik spreek, spreken grotendeels de voorkeur uit voor renovatie. En die komen niet allemaal uit de buurt van Rotterdam.

Maar goed, verder ook geen punt. Ik snap heel goed waarom men De Kuip graag gerenoveerd ziet worden, maar ik begin de ver(oor)deling binnen de supporters wel een beetje beu te worden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2013 - 22:08   quote  deeplink  
Ik ben voor wat het beste is voor Feyenoord.
Mijn persoonlijke mening is irrelevant, net als emotie.
tomson
 tomson - woensdag 03 april 2013 - 22:09   quote  deeplink  
Het begint allemaal een beetje flauw te worden. Supporters die elkaar nep noemen omdat ze voor of tegen zijn enzovoorts. Vrij kinderachtig allemaal. Maar actueel en heel belangrijk voor de toekomst dus dit zal de gemoederen nog wel een tijdje bezig gaan houden...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Hoe hebben die snavels dat toen eigenlijk opgelost?
tomson
 tomson - woensdag 03 april 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Niet. Is nog steeds een kutstadion.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 april 2013 - 22:13   quote  deeplink  
Mogelijkheid tot slopen Kuip meegenomen in stadionplannen

600x400-ms-1214285.jpg

Feyenoord hoopt in 2018 haar intrek te kunnen nemen in een gloednieuw voetbalstadion dat zal moeten herrijzen op sportcomplex Varkenoord. Supporters van de Rotterdamse club zullen, wanneer de gemeente garant staat voor in totaal 165 miljoen euro, afscheid moeten nemen van voetbalbolwerk de Kuip. Wanneer het financiële plaatje omtrent het nieuwe stadion rond is, zal men gaan nadenken over de toekomst van het huidige Feyenoord-stadion.

De directie houdt in ieder geval alle opties open, zelfs een eventuele sloop van de Kuip, zo blijkt uit de vandaag gepubliceerde stadionplannen. 'Bij sloop van de Kuip ontstaat er een uniek ontwikkelingspotentieel voor de Stadion-driehoek. Door het optillen van het maaiveld vindt het gebied zijn aansluiting op de rivierdijk en de hoger gelegen Coen Moulijnweg. Onder dit dek kunnen 6000 parkeerplaatsen worden gecreeërd', zo kan men lezen in het 250-pagina tellende rapport.

Verder denkt de directie met een eventuele sloop van de geliefde Kuip een 'hoogwaardig stedelijk programma met woningen, kantoren, hotels en grootschalige retail' te kunnen creëren.

Bij behoud van Stadion Feijenoord zal er een andere invullig voor het bouwwerk gevonden moeten worden. 'In de discussie over herbestemming of restauratie is het essentieel dat de Kuip, bij behoud, een andere functionele invulling krijgt dan het nieuwe stadion. Dat is voor een levensvatbare exploitatie van zowel de Kuip als het nieuwe stadion cruciaal.'
Bron:FR12
tomson
 tomson - woensdag 03 april 2013 - 22:15   quote  deeplink  
Logisch dat ze willen slopen. Krijgen ze nog een goeie bump met de huidige oudijzerprijzen he
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 april 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:15 schreef tomson het volgende:
Logisch dat ze willen slopen. Krijgen ze nog een goeie bump met de huidige oudijzerprijzen he
Das onzin natuurlijk..d:-)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:12 schreef tomson het volgende:
Niet. Is nog steeds een kutstadion.
ja, maar dat was t oude ook.
Maar daar moet toch ook emotie geweest zijn?
tomson
 tomson - woensdag 03 april 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, maar dat was t oude ook.
Maar daar moet toch ook emotie geweest zijn?
Ik kan me herinneren dat er daar toen ook wel iets van verzet was geloof ik.
Maar die pisbak is opgeleverd in 1995, dus de besluitvorming pak m beet rond 1990 ?
Toen was een mobieltje zo groot als een een schoenendoos en het woord social media moest nog uitgevonden worden dus had de discussie mijns inziens niet zoveel impact als die nu bij ons heeft..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 april 2013 - 22:29   quote  deeplink  
Punt inderdaad
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 april 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:26 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat er daar toen ook wel iets van verzet was geloof ik.
Maar die pisbak is opgeleverd in 1995, dus de besluitvorming pak m beet rond 1990 ?
Toen was een mobieltje zo groot als een een schoenendoos en het woord social media moest nog uitgevonden worden dus had de discussie mijns inziens niet zoveel impact als die nu bij ons heeft..
Heeft het wel zo'n impact? Soms wordt het ook tot grote impact opgeblazen. Tis maar welk belang je vertegenwoordigt.
Social media wordt daar nog wel eens in misbruikt.
tomson
 tomson - woensdag 03 april 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft het wel zo'n impact? Soms wordt het ook tot grote impact opgeblazen. Tis maar welk belang je vertegenwoordigt.
Social media wordt daar nog wel eens in misbruikt.
Social media IS impact Henk. Kijk maar naar bv dat filmpje van die kopschoppers in Eindhoven. Filmpje op facebook en voila binnen een halve dag waren alle daders al bekend..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 april 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Social media IS impact Henk. Kijk maar naar bv dat filmpje van die kopschoppers in Eindhoven. Filmpje op facebook en voila binnen een halve dag waren alle daders al bekend..
Dat voorbeeld klopt, Tom.

Maar Social Media wordt ook misbruikt om een item te promoten (een stadion bv.) waarin geen achtergrondinfo wordt meegegeven. Liken als je een nieuw/oud stadion wilt. Een toets of een touch en je keuze wordt misbruikt.
tomson
 tomson - woensdag 03 april 2013 - 23:24   quote  deeplink  
Dat klopt ook. Maar mijn vergelijking betreft de impact dat een willekeurig onderwerp of een gebeurtenis heeft met de social media. Iedereen kan zijn menig ventileren en men kan ook gelijk in discussie. Dat was iets wat er vroeger niet was dus bleven veel dingen binnen een beperkte kring van mensen. Tegenwoordig onmogelijk !
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:03 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Die Twitter clan ken ik wel, maar verder de Feyenoord supporters die ik spreek, spreken grotendeels de voorkeur uit voor renovatie. En die komen niet allemaal uit de buurt van Rotterdam.

Maar goed, verder ook geen punt. Ik snap heel goed waarom men De Kuip graag gerenoveerd ziet worden, maar ik begin de ver(oor)deling binnen de supporters wel een beetje beu te worden.
Haha , die supporters die jij spreek! Hoeveel zijn er dat? Op 1 hand te tellen? Zal ik dan eens wat zeggen: Ik heb op facebook 982 Feyenoord 'vrienden' en ook hier hebben we wel eens meerdere peilingen gehouden, en wat blijkt: Puur uit emotie en nostalgie blijkt ongeveer zo'n 83% de kuip te willen behouden , maar als men puur naar de toekomst gaan kijken en beleid op de langere termijn dan wil zo'n 89% een nieuw stadion. Dus ik begrijp beide. Maar ik moet in alle eerlijk zeggen dat het voor Feyenoord en de Feyenoord familie het beste is dat er een nieuw stadion komt. Het zal zeer gaan doen om afscheid te moeten gaan nemen van de fantastische kuip maar we moeten en willen verder ...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:
Hoe hebben die snavels dat toen eigenlijk opgelost?
Volgens mij was er toen ook een grote groep die er tegen was ...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:00 schreef tomson het volgende:

[..]

En die mensen hebben daar recht op. Hoef je niet zo meesmuilend over te doen.
Ja zeker hebben ze daar recht op!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 21:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Als voorstander van een nieuw stadion, vind je het niet jammer dat er geen duidelijk ontwerp is bij de presentatie van een nieuw stadion? Dat had er toch wel vanaf gemogen na jaren planning en ontwikkeling?
Daar wil men de supporters toch bij betrekken? Het is ook nooit goed en er staan genoeg details in zodat je weet hoe het er ongeveer eruit gaat zien. Even de moeite nemen om het door te lezen!!! Ik vind het een strak plan, goed omschreven met duidelijke uitleg op alle gebieden.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 april 2013 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 07:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar wil men de supporters toch bij betrekken? Het is ook nooit goed en er staan genoeg details in zodat je weet hoe het er ongeveer eruit gaat zien. Even de moeite nemen om het door te lezen!!! Ik vind het een strak plan, goed omschreven met duidelijke uitleg op alle gebieden.
Ik werk gewoon, dus daarom nog geen tijd om te lezen. Rustig aan, gepensioneerde bejaarde, met je tijd-te-veel :) Sowieso is het toch kul dat er geen ontwerp is bij je presentatie? Daar wachten ze mee tot de financiering rond is. Dus stel dat de gemeente maar voor 100 miljoen garant wil staan, dan is dat afhankelijk van het stadion? Logisch. Even genoegen nemen met minder. Maken ze dan ook een nieuw boek, maar missen er dan 30 pagina's? En aan de hand van details een beeld vormen? Na man, dat doe ik met boeken ook altijd, maar dan blijkt het uiteindelijk heel anders te zijn.

En heb je die website bekeken waar je zogenaamd je mening kan geven, jouw input voor het nieuwe stadion? Ik heb enquêtes van de scouting voorbij zien komen, daar had ik meer aan.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 07:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik werk gewoon, dus daarom nog geen tijd om te lezen. Rustig aan, gepensioneerde bejaarde, met je tijd-te-veel :) Sowieso is het toch kul dat er geen ontwerp is bij je presentatie? Daar wachten ze mee tot de financiering rond is. Dus stel dat de gemeente maar voor 100 miljoen garant wil staan, dan is dat afhankelijk van het stadion? Logisch. Even genoegen nemen met minder. Maken ze dan ook een nieuw boek, maar missen er dan 30 pagina's? En aan de hand van details een beeld vormen? Na man, dat doe ik met boeken ook altijd, maar dan blijkt het uiteindelijk heel anders te zijn.

En heb je die website bekeken waar je zogenaamd je mening kan geven, jouw input voor het nieuwe stadion? Ik heb enquêtes van de scouting voorbij zien komen, daar had ik meer aan.
Dan ga jij toch lekker door met reddekuip, die is toch zo duidelijk? Het blijft gewoon een gegeven dat HSN pas verder gaan als de gemeente duidelijkheid heeft gegeven. Dus pas verder gaan als er groen licht wordt gegeven door de raad. Is verder niks mee ...Maar jij heb het al nooit wat gezien in de nieuwbouw ... dus waar maak jij je druk om dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2013 door lijdensweg --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 april 2013 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 08:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ga jij toch lekker door met reddekuip, die is toch zo duidelijk? Het blijft gewoon een gegeven dat HSN pas verder gaan als de gemeente duidelijkheid heeft gegeven. Dus pas verder gaan als er groen licht wordt gegeven door de raad. Is verder niks mee ...Maar jij heb het al nooit wat gezien in de nieuwbouw ... dus waar maak jij je druk om dan?
Lees anders eens een paar berichten terug, daar kun je zien (wat ik overigens al meerdere keren heb aangegeven) dat ik niet per se een voorstander van RedDeKuip ben, maar dat ze wel een podium verdienen om hun plannen te laten zien. Nogmaals, ik heb geen voorkeur.

Bovendien snap ik geen klote van je een na laatste zin, pas 'm ff aan, krijg je antwoord.
VVout
 VVout - donderdag 04 april 2013 - 08:55   quote  deeplink  
Bouwplannen van het nieuwe stadion slaapverwekkend.

Ik vind persoonlijk het bouwplan slaapverwekkend, met een zitcapaciteit van ca. 65000 haal je de internationale eisen nog geen eens. Ik heb het ook gelezen ja we komen voor allerlei redenen niet in aanmerking voor EK van 2020 maar wat is dan met de verdere toekomst, juist ook niks want de eis voor het eindtoernooi is 85000.

Mijn konclusie bouw een stadion van 90000 zitplaatsen een Rotterdam en Feyenoord waardig thuishonk en zijn we gelijk verlost van het thema red de Kuip want dat is daar echt niet haalbaar. Ik vind het ook jammer van De Kuip maar de sfeer wordt bepaald door de geweldige aanhang die Feyenoord heeft toch. BTW voor onze pecimisten dat het crisis is en het geld ontbreekt, draai de sleutel om en ga weer eens aan de slag want anders wordt de achterstand alleen maar groter en daarmee onze crisis.

Jahoe droomwereld,

Feyenoord - Ajax in een volle jakuzy met 90000 man en een paar bobo in hypermoderne seats.
Champions League finale in Rotterdam met Feyenoord natuurlijk.
En vele andere leuke evenementen natuurlijk

Zou dat niet iets zijn, het zou je echt trots maken zo'n Stadion met jouw club Feyenoord en de enige juiste toekomst visie.

Droom of geen droom, thats the question.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 08:55 schreef VVout het volgende:
Bouwplannen van het nieuwe stadion slaapverwekkend.

Ik vind persoonlijk het bouwplan slaapverwekkend, met een zitcapaciteit van ca. 65000 haal je de internationale eisen nog geen eens. Ik heb het ook gelezen ja we komen voor allerlei redenen niet in aanmerking voor EK van 2020 maar wat is dan met de verdere toekomst, juist ook niks want de eis voor het eindtoernooi is 85000.

Mijn konclusie bouw een stadion van 90000 zitplaatsen een Rotterdam en Feyenoord waardig thuishonk en zijn we gelijk verlost van het thema red de Kuip want dat is daar echt niet haalbaar. Ik vind het ook jammer van De Kuip maar de sfeer wordt bepaald door de geweldige aanhang die Feyenoord heeft toch. BTW voor onze pecimisten dat het crisis is en het geld ontbreekt, draai de sleutel om en ga weer eens aan de slag want anders wordt de achterstand alleen maar groter en daarmee onze crisis.

Jahoe droomwereld,

Feyenoord - Ajax in een volle jakuzy met 90000 man en een paar bobo in hypermoderne seats.
Champions League finale in Rotterdam met Feyenoord natuurlijk.
En vele andere leuke evenementen natuurlijk

Zou dat niet iets zijn, het zou je echt trots maken zo'n Stadion met jouw club Feyenoord en de enige juiste toekomst visie.

Droom of geen droom, thats the question.
Het EK 2020 haal je niet omdat deze maand de tijd is om de plannen in te dienen en als belangrijkste reden wordt aangegeven dat alleen de hoofdsteden daarvoor in aanmerking komen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 april 2013 - 09:21   quote  deeplink  
Precies. En de stadions moeten in 2016 al klaar zijn, terwijl ze bij HNS dan pas beginnen te bouwen ongeveer. Bovendien zou de speelstad een internationaal vliegveld moeten hebben. The Hague Airport is leuk, maar te klein voor zoiets als dit.
freduc
 freduc - donderdag 04 april 2013 - 10:13   quote  deeplink  
begrip voor ieders keuze , maar laten we met zijn alle achter het bestuur gaan staan van onze club en er vertrouwen in hebben
de rest van nederland smult van onze verdeeldheid binnen de supporters schare terwijl we toch allemaal willen dat we verder omhoog groeien als club
het is bittere noodzaak dat dat stadium er gaat komen met dat nieuwe jeugdcomplex dus laten we als een groep erachter gaan staan
die verdeeldheid helpt feyenoord absoluut niet verder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2013 door freduc --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Kunnen we simpel oplossen , door als investeerders gewoon te zeggen dat de stekker er bij Feyenoord uit gaat als er geen nieuw stadion komt !!! Dan zullen we zien hoelang de club nog bestaat ... Al hoop ik van harte dat het NOOIT zover hoeft te komen.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 10:13 schreef freduc het volgende:
begrip voor ieders keuze , maar laten we met zijn alle achter het bestuur gaan staan van onze club en er vertrouwen in hebben
de rest van nederland smult van onze verdeeldheid binnen de supporters schare terwijl we toch allemaal willen dat we verder omhoog groeien als club
het is bittere noodzaak dat dat stadium er gaat komen met dat nieuwe jeugdcomplex dus laten we als een groep erachter gaan staan
die verdeeldheid helpt feyenoord absoluut niet verder
Helemaal mee eens, dit bestuur werd al eens eerder beledigd en bedreigd. Dus samen als 1 man achter dit initiatief en dit de gemeente duidelijk maken. Nu kunnen de politieke partijen ook lekker misbruik maken van de verdeeldheid onder de supporters en dat is nu net een slechte raadgever ...
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 april 2013 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 11:52 schreef lijdensweg het volgende:
Kunnen we simpel oplossen , door als investeerders gewoon te zeggen dat de stekker er bij Feyenoord uit gaat als er geen nieuw stadion komt !!! Dan zullen we zien hoelang de club nog bestaat ... Al hoop ik van harte dat het NOOIT zover hoeft te komen.
Wel heel toevallig, heb jij net een interview gegeven aan een of andere krant? :)

Lees net dat een anonieme investeerder heeft aangegeven dat zij niet bereid zijn meer te investeren in Feyenoord als ze geen nieuw stadion gaan bouwen.
Thijs
 Thijs - donderdag 04 april 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 12:32 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wel heel toevallig, heb jij net een interview gegeven aan een of andere krant? :)

Lees net dat een anonieme investeerder heeft aangegeven dat zij niet bereid zijn meer te investeren in Feyenoord als ze geen nieuw stadion gaan bouwen.
Heb het ook net gelezen en hoop nu eigenlijk stiekum dat er een nieuw stadion moet gaan komen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 april 2013 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 12:32 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wel heel toevallig, heb jij net een interview gegeven aan een of andere krant? :)

Lees net dat een anonieme investeerder heeft aangegeven dat zij niet bereid zijn meer te investeren in Feyenoord als ze geen nieuw stadion gaan bouwen.
*humbug*
VVout
 VVout - donderdag 04 april 2013 - 13:16   quote  deeplink  
@lijdensweg en andere die menen te schrijven dat het geen zin heeft een groter stadion te bouwen dan ca. 65000 zitplaatsen omdat we toch niet mee kunnen doen aan het EK 2020.

Dit stond ook in mijn reaktie, maar er is meer dan alleen dat.

Wil je voor de dag komen, pak het dan groots aan zodat je onmogenlijk over het hoofd gezien kan worden of laat die onzin en blijf gewoon in De Kuip want dan zie ik er weinig in.

In een nieuw stadion met slechts 65000 zitplaatsen sneeuw je gewoon onder bij de rest en past dat nou bij een wereldstad als Rotterdam en Feyenoord?
Thijs
 Thijs - donderdag 04 april 2013 - 13:20   quote  deeplink  
nee groter dat stadion minstens 80000
tomson
 tomson - donderdag 04 april 2013 - 13:42   quote  deeplink  
Is dit nu het manipuleren van de publieke opinie waar we het gister over hadden ?
Thijs
 Thijs - donderdag 04 april 2013 - 13:47   quote  deeplink  
denk het
VVout
 VVout - donderdag 04 april 2013 - 13:48   quote  deeplink  
Is gewoon mijn opinie en mijn grote vraag die me al een tijdje dwars zit.
Leonidas
 Leonidas - donderdag 04 april 2013 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 13:42 schreef tomson het volgende:
Is dit nu het manipuleren van de publieke opinie waar we het gister over hadden ?
Je zou het toch ook eerlijke voorlichting kunnen noemen?
craven
 craven - donderdag 04 april 2013 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 13:16 schreef VVout het volgende:
@lijdensweg en andere die menen te schrijven dat het geen zin heeft een groter stadion te bouwen dan ca. 65000 zitplaatsen omdat we toch niet mee kunnen doen aan het EK 2020.

Dit stond ook in mijn reaktie, maar er is meer dan alleen dat.

Wil je voor de dag komen, pak het dan groots aan zodat je onmogenlijk over het hoofd gezien kan worden of laat die onzin en blijf gewoon in De Kuip want dan zie ik er weinig in.

In een nieuw stadion met slechts 65000 zitplaatsen sneeuw je gewoon onder bij de rest en past dat nou bij een wereldstad als Rotterdam en Feyenoord?
groter heeft geen zin, tegen vvv in een half stadion is niks...
Thijs
 Thijs - donderdag 04 april 2013 - 14:10   quote  deeplink  
weet je niet craven. mischien hebben we tegen die tijd dan zo'n super elftal dat er mensen gewoon graag komen kijken
Thijs
 Thijs - donderdag 04 april 2013 - 14:10   quote  deeplink  
Doen we nu ook al natuurlijk
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 12:32 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wel heel toevallig, heb jij net een interview gegeven aan een of andere krant? :)

Lees net dat een anonieme investeerder heeft aangegeven dat zij niet bereid zijn meer te investeren in Feyenoord als ze geen nieuw stadion gaan bouwen.
Ik was het niet, maar het leeft wel onder de investeerders. Maar dat is al langer bekend.
Er is er geld ingestoken om verder te groeien en dat gaat niet meer met de huidige kuip!
Als de gemeente besluit om het niet te doen dan hebben ze de poppen aan het dansen gekregen ...
Thijs
 Thijs - donderdag 04 april 2013 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 14:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik was het niet, maar het leeft wel onder de investeerders. Maar dat is al langer bekend.
Er is er geld ingestoken om verder te groeien en dat gaat niet meer met de huidige kuip!
Als de gemeente besluit om het niet te doen dan hebben ze de poppen aan het dansen gekregen ...
Dan is er toch de mogelijkheid om de kuip te gaan renoveren? Of gaat dat ook niet door dan?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 april 2013 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 12:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

*humbug*
Ga ik vooralsnog ook van uit, maar wel heel toevallig om zoiets te lezen, en dan die post van L te zien. Ach, ik zie het wel.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 04 april 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Ermahgerd..!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2013 door Bosifyable --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 12:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

*humbug*
Wat jij wil ... als ik het maar weet
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 04 april 2013 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 14:56 schreef Thijs het volgende:

[..]

Dan is er toch de mogelijkheid om de kuip te gaan renoveren? Of gaat dat ook niet door dan?
Dat is zo, maar dan kan ik je wel toe vertrouwen dat er investeerders zijn die er dan uitstappen en ene euro meer in Feyenoord zullen steken. Er zullen er zijn die dan direct hun geld gaan opeisen omdat dit mogelijk is indien er geen nieuw stadion komt. Dit is allemaal contractueel vast gelegd. Als dat nieuw stadion er niet komt ligt er een zware bom onder de kuip ...
Thijs
 Thijs - donderdag 04 april 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 15:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is zo, maar dan kan ik je wel toe vertrouwen dat er investeerders zijn die er dan uitstappen en ene euro meer in Feyenoord zullen steken. Er zullen er zijn die dan direct hun geld gaan opeisen omdat dit mogelijk is indien er geen nieuw stadion komt. Dit is allemaal contractueel vast gelegd. Als dat nieuw stadion er niet komt ligt er een zware bom onder de kuip ...
maar dan hoor je ze ook zeggen dat als hij gerenoveerd word er juist meer investeerders moeten komen? Nu weet ik het dan ook ff niet meer
van geil
 van geil - donderdag 04 april 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 april 2013 - 11:52 schreef lijdensweg het volgende:
Kunnen we simpel oplossen , door als investeerders gewoon te zeggen dat de stekker er bij Feyenoord uit gaat als er geen nieuw stadion komt !!! Dan zullen we zien hoelang de club nog bestaat ... Al hoop ik van harte dat het NOOIT zover hoeft te komen.
is reeds gebeurt.

Duidelijk lijkt me.
freduc
 freduc - donderdag 04 april 2013 - 16:01   quote  deeplink  
het is helemaal niet zo moeilijk , nieuw stadium is meer inkomsten en meer investeerders
daarom begrijp ik niet de verdeeldheid onder onze supporters , de media smult er weer van om maar te zwijgen van die 020 figuren
nee wij willen allemaal omhoog met feyenoord ga er dan ook als een blok achter staan en steun het bestuur , het is toch ook een wereld stadium dat we er voor terug krijgen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0233509