BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:13 schreef VVout het volgende:
Lekker aan het copy/paste Renato of ga je er ook nog wat over vertellen want dit is info die ik de laatste dagen bij headliner ook zelf heb kunnen lezen ?

In ieder geval alles bij elkaar op een rijtje, nu nog een tof gezellig stadion dan kan er niks meer fout.
Makkelijk toch hoef je het niet meer te lezen VVout, overigens plaats ik wel meer dan dat er op HL staat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 16:19 schreef tomson het volgende:
Ja Renato zeg eens wat ?
Wat wil je horen Tom..
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 16:21   quote  deeplink  
Mijn advies voor de demente eikels van reddekuip die even in de publiciteit willen komen: Koop een stuk metaal van de kuip. Trek je er iedere avond op af, maar maak niet de club Feyenoord kapot!

Reddeclub! Stadion voor de toekomst.
VVout
 VVout - vrijdag 05 april 2013 - 16:51   quote  deeplink  
Ik heb nog een nieuw stukje liggen voor de bouw van een nieuw stadion Wim, bevalt me ook veel beter al moet ik toegeven dat ik er ook effe aan moest wennen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 05 april 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:12 schreef tomson het volgende:
Niet. Is nog steeds een kutstadion.
Idd, die snelkookpan is een goed voorbeeld van hoe het niet moet.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 05 april 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Mensen die voor reddekuip zijn moeten aan zichzelf vragen:

- Wil je lekker op het oude vertrouwde nest blijven zitten, accepteren dat Feyenoord voor altijd een subtopper zal blijven en ook nooit meer europa in gaan.

- Of wil je in een modern stadion zitten waar je als supporter ook alleen maar profijt van hebt en weer meestrijden in de top van de eredivisie en in ieder geval europa league spelen?

Reddekuip willen de groei van Feyenoord tegenhouden. Zij zijn de vijand!
tomson
 tomson - vrijdag 05 april 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Scoor ergens een zeepkist en ga in het Vondelpark lopen droeftoeteren mafkees.
freduc
 freduc - vrijdag 05 april 2013 - 23:56   quote  deeplink  
nou ben ik wel grotendeels eens met wim2 , dat reddekuip gooit eigenlijk lelijk roet in het eten van onze club
wat je dus nu gaat krijgen dat er ook tweespalt heerst bij de gemeente , als er een plan is "een nieuwe kuip" dan kunnen ze er bijna niet omheen nu gaan ze eerst alle optie's afwegen , nou daar zijn we weer lekker mee je zal zien dat er de komende 2 jaar niks beslist gaat worden of erger nog dat er helemaal niks gaat gebeuren
stel dat de gemeente het plan reddekuip goedkeurt en feyenoord wil dit zelf niet . nou dan hebben we dus een groot probleem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2013 door freduc --
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 05 april 2013 - 23:58   quote  deeplink  
Wat is een freduc eigenlijk?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 april 2013 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 20:44 schreef Wim2 het volgende:
Mensen die voor reddekuip zijn moeten aan zichzelf vragen:

- Wil je lekker op het oude vertrouwde nest blijven zitten, accepteren dat Feyenoord voor altijd een subtopper zal blijven en ook nooit meer europa in gaan.

- Of wil je in een modern stadion zitten waar je als supporter ook alleen maar profijt van hebt en weer meestrijden in de top van de eredivisie en in ieder geval europa league spelen?

Reddekuip willen de groei van Feyenoord tegenhouden. Zij zijn de vijand!
Je kickt op tweespalt?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 08:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je kickt op tweespalt?
Het is wel een waarheid! Wat wil de Feyenoord supporter? Een middenmoter blijven in de huidige kuip of de weg naar boven in het nieuwe stadion ...
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 april 2013 - 10:01   quote  deeplink  
In een nieuw stadion hadden we gister met 6-0 gewonnen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:01 schreef Bosifyable het volgende:
In een nieuw stadion hadden we gister met 6-0 gewonnen.
Haha, who nows .... Dat is helaas nooit een garantie !!!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 april 2013 - 10:04   quote  deeplink  
Je reinste bullshit dus :)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:04 schreef Bosifyable het volgende:
Je reinste bullshit dus :)
Mijn mening blijft wel staan dat het voor Feyenoord het beste is dat men een nieuw stadion gaat betrekken om de weg omhoog verder voort te zetten ...
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 april 2013 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mijn mening blijft wel staan dat het voor Feyenoord het beste is dat men een nieuw stadion gaat betrekken om de weg omhoog verder voort te zetten ...
Ik ben benieuwd. Wacht het onafhankelijke onderzoek van de gemeente wel af, wat daar uitkomt, en wat er dus uiteindelijk gaat gebeuren.

Ik kom voor Feyenoord, en ook zeker voor De Kuip. Maar mocht er een nieuw stadion komen, ga ik toch m'n club supporten.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 06 april 2013 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Wacht het onafhankelijke onderzoek van de gemeente wel af, wat daar uitkomt, en wat er dus uiteindelijk gaat gebeuren.

Ik kom voor Feyenoord, en ook zeker voor De Kuip. Maar mocht er een nieuw stadion komen, ga ik toch m'n club supporten.
Inderdaad, het is aan de politiek in Rotterdam ...
VVout
 VVout - zaterdag 06 april 2013 - 10:23   quote  deeplink  
Als de inkomsten hoger uitvallen kan je ook een beter team samenstellen je zal niet direct met 6-0 winnen van VVV maar in de toekomst wel met 10-0
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 06 april 2013 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:23 schreef VVout het volgende:
Als de inkomsten hoger uitvallen kan je ook een beter team samenstellen je zal niet direct met 6-0 winnen van VVV maar in de toekomst wel met 10-0
Mwaaaahh, ik zou bij 9 stoppen.
van geil
 van geil - vrijdag 12 april 2013 - 09:47   quote  deeplink  
wist na de uitspraak van psv al dat er problemen zouden komen voor de nieuwe kuip.

we hadden nooit aan Europa met zn euro moeten beginnen.
alles gaat naar de klote
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 april 2013 - 10:03   quote  deeplink  
Niet alleen de nieuwe, want de tegenstanders zijn dolblij nu, maar ook de verbouwing..
van geil
 van geil - vrijdag 12 april 2013 - 10:15   quote  deeplink  
hoe draai je je economie de nek om..

weer duizenden ww'ers erbij..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 april 2013 - 10:23   quote  deeplink  
Alles naar de klote...
Beter Clasie een goed contract geven want daar zal de club het van moeten hebben..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 april 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
Alles naar de klote...
Beter Clasie een goed contract geven want daar zal de club het van moeten hebben..
Nou, eigenlijk zijn ze beter af dan nu te verkopen, zodat ze sneller inkomste kunnen genereren op korte termijn en investeringen doen voor de lange termijn..

mja..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 12 april 2013 - 12:42   quote  deeplink  
Als de Feyenoorders in de kuip willen blijven is prima, de meeste stemmen gelden, maar dan moet je niet zeuren dat je geen topclub meer bent. Als je top wilt zijn, zul je overstag moeten... simpel, 't is het een of het ander.... Nou, ik heb ook liever dat we in de Kuip blijven, maar als we dan afhaken, zet ik dat sentiment liever aan de kant: dan maar in een nieuw stadion... tenminste, dan ga ik ervan uit dat de beweringen kloppen dat we zullen afhaken als we blijven waar we zitten...
Milo
 Milo - vrijdag 12 april 2013 - 13:15   quote  deeplink  
We zijn sinds 2003 geen top club meer, als we idd nog wat willen betekenen zullen we wel moeten!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:15 schreef Milo het volgende:
We zijn sinds 2003 geen top club meer, als we idd nog wat willen betekenen zullen we wel moeten!
Inderdaad en zolang is het al een 'lijdensweg' ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 april 2013 - 15:43   quote  deeplink  
Maar we worden kampioen ?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 april 2013 - 16:26   quote  deeplink  
Nee.
willem v G
 willem v G - vrijdag 12 april 2013 - 16:40   quote  deeplink  
tweede dan maar.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 april 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Tis heel erg.
No future.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 13 april 2013 - 08:19   quote  deeplink  
De Kuip is groter en beter dan het Philips stadion dus vind eigenlijk raar dat er gezegd word dat je met dit stadion niet meer bij de top van NL kan blijven
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 april 2013 - 08:44   quote  deeplink  
Goed voorbeeld man, na die miljoenen staatssteun
VVout
 VVout - zaterdag 13 april 2013 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 08:19 schreef RedDevil1990 het volgende:
De Kuip is groter en beter dan het Philips stadion dus vind eigenlijk raar dat er gezegd word dat je met dit stadion niet meer bij de top van NL kan blijven
Geen mogelijkheden voor decadente bobo party's of denk je nou echt dat die supporters er toe doen?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 13 april 2013 - 10:12   quote  deeplink  
In Eindhoven is t ook alleen maar Guus meeuwis
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 april 2013 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 10:12 schreef RedDevil1990 het volgende:
In Eindhoven is t ook alleen maar Guus meeuwis
Bij ons is het alleen maar Lee Towers toch ?
tomson
 tomson - zaterdag 13 april 2013 - 10:31   quote  deeplink  
Sluipschutters
tomson
 tomson - zaterdag 13 april 2013 - 10:31   quote  deeplink  
http://www1.skoftenmedia.com/images/gifdump/221/31.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door tomson --
VVout
 VVout - zaterdag 13 april 2013 - 11:18   quote  deeplink  
n1 Tomson
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Wacht het onafhankelijke onderzoek van de gemeente wel af, wat daar uitkomt, en wat er dus uiteindelijk gaat gebeuren.

Ik kom voor Feyenoord, en ook zeker voor De Kuip. Maar mocht er een nieuw stadion komen, ga ik toch m'n club supporten.
Vraag me alleen wel af in hoeverre dat onafhankelijk is. De gemeente moet garant staan voor heel veel geld. Kan me zo voorstellen dat ze daardoor een voorkeur krijgen voor het plan van reddekuip. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Kuip een geweldig stadion, wat van mij nog 60 jaar gebruikt mag worden, maar dan moet dat wel kunnen in een veilige situatie met enige comfort erbij. En dat plan van reddekuip kost ook nogal veel geld. Om dan over 20/30 jaar waarschijnlijk weer te renoveren. Bouw dan gewoon een nieuw stadion en we kunnen weer zeker 75 jaar vooruit. En het kan zeker een mooi stadion worden, kijk naar wat Arsenal heeft. Of neem een voorbeeld aan het stadion van Bayern. Genoeg voorbeelden om ideeën op te doen voor de tekeningen van je eigen stadion. En met alle respect voor de Kuip, dit kan in mijn ogen toch echt niet veel langer meer. Als ik op de bovenste ring zit en ik wil in de rust wat drinken, dan moet ik helemaal naar beneden, sta ik lang in de rij, (waar ik voor de wedstrijd al munten heb moeten kopen, anders sta ik daar nu ook weer in de rij), krijg ik voor veel geld wat drinken. Nou, dan loop je met volle handen weer naar boven (probleem: want je moet je kaartje weer eens tonen, gaat niet als dat in je zak zit en je hebt volle handen) en vervolgens kom je na de drukte weer op je plaats terecht. Dan zijn ze soms zelfs al begonnen. Nou, leuke reis hoor. Nee, sorry, dat systeem werkt gewoon niet langer. En renoveren klinkt leuk, maar ik heb toch meer vertrouwen in een nieuw stadion. En kijk ook naar de Euroborg, naar het stadion van AZ. Die zijn er ook niet slechter van geworden. Sterker nog, Groningen zou veel lager staan, zonder dat nieuwe stadion. Ik ben voor de nieuwbouw. Maar we moeten wachten op de gemeente. Hoop wel dat er snel eens besloten gaat worden anders zitten we in 2020 nog met de Kuip, zonder dat er iets gebeurd is.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 april 2013 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 11:57 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Vraag me alleen wel af in hoeverre dat onafhankelijk is. De gemeente moet garant staan voor heel veel geld. Kan me zo voorstellen dat ze daardoor een voorkeur krijgen voor het plan van reddekuip. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Kuip een geweldig stadion, wat van mij nog 60 jaar gebruikt mag worden, maar dan moet dat wel kunnen in een veilige situatie met enige comfort erbij. En dat plan van reddekuip kost ook nogal veel geld. Om dan over 20/30 jaar waarschijnlijk weer te renoveren. Bouw dan gewoon een nieuw stadion en we kunnen weer zeker 75 jaar vooruit. En het kan zeker een mooi stadion worden, kijk naar wat Arsenal heeft. Of neem een voorbeeld aan het stadion van Bayern. Genoeg voorbeelden om ideeën op te doen voor de tekeningen van je eigen stadion. En met alle respect voor de Kuip, dit kan in mijn ogen toch echt niet veel langer meer. Als ik op de bovenste ring zit en ik wil in de rust wat drinken, dan moet ik helemaal naar beneden, sta ik lang in de rij, (waar ik voor de wedstrijd al munten heb moeten kopen, anders sta ik daar nu ook weer in de rij), krijg ik voor veel geld wat drinken. Nou, dan loop je met volle handen weer naar boven (probleem: want je moet je kaartje weer eens tonen, gaat niet als dat in je zak zit en je hebt volle handen) en vervolgens kom je na de drukte weer op je plaats terecht. Dan zijn ze soms zelfs al begonnen. Nou, leuke reis hoor. Nee, sorry, dat systeem werkt gewoon niet langer. En renoveren klinkt leuk, maar ik heb toch meer vertrouwen in een nieuw stadion. En kijk ook naar de Euroborg, naar het stadion van AZ. Die zijn er ook niet slechter van geworden. Sterker nog, Groningen zou veel lager staan, zonder dat nieuwe stadion. Ik ben voor de nieuwbouw. Maar we moeten wachten op de gemeente. Hoop wel dat er snel eens besloten gaat worden anders zitten we in 2020 nog met de Kuip, zonder dat er iets gebeurd is.
Ik vind zo'n onderzoek NOOIT onafhankelijk ... maar ik ben het helemaal met jouw eens dat renovatie op de lange duur VEEL MEER geld gaat kosten! Precies zoals jij zegt: Dan gaat het misschien 15 tot 25 jaar mee, je blijft met een oud geraamte zitten dat op den duur ook weer behandeld dient te worden. Beter een nieuw stadion die dan een jaar of 100 mee kan ... Maar als de EU al moeilijk gaat lopen doen dan heb ik er een hard hoofd in!
Misschien dat het havenbedrijf Rotterdam dan garant kan staan voor die lening in plaats van de gemeente? Ik had het graag gedaan maar ook dat is voor mij een brug te ver ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 april 2013 - 13:19   quote  deeplink  
Zonder gemeente die garant staat, komt beide niet van de grond.
VVout
 VVout - zaterdag 13 april 2013 - 13:27   quote  deeplink  
Met Abou aan het roer die graag de onafhankelijke resultaten afwacht, zit volgens mij een luchtje aan.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 13:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind zo'n onderzoek NOOIT onafhankelijk ... maar ik ben het helemaal met jouw eens dat renovatie op de lange duur VEEL MEER geld gaat kosten! Precies zoals jij zegt: Dan gaat het misschien 15 tot 25 jaar mee, je blijft met een oud geraamte zitten dat op den duur ook weer behandeld dient te worden. Beter een nieuw stadion die dan een jaar of 100 mee kan ... Maar als de EU al moeilijk gaat lopen doen dan heb ik er een hard hoofd in!
Misschien dat het havenbedrijf Rotterdam dan garant kan staan voor die lening in plaats van de gemeente? Ik had het graag gedaan maar ook dat is voor mij een brug te ver ...
Toch jammer dat je niet even 300 miljoen in je binnenzak hebt zitten ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 13:35   quote  deeplink  
De arrogante onkunde druipt er ook aan alle kanten af bij Feyenoord..
Ik vraag mij ook weleens af of de amateurtak de enigste is die is overgebleven van de fusie?
Dat is ook het enige wat je ziet bij de gewilde nieuwe stadion..amateurisme
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 april 2013 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 13:31 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Toch jammer dat je niet even 300 miljoen in je binnenzak hebt zitten ;)
Helaas ...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 14:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Helaas ...
Ach, ik denk dat ze een donatie van een paar miljoen om een paar spelers te halen(bijv. Guidetti of wat versterkingen voor in de breedte, een echte topkeeper), ook wel accepteren bij Feyenoord, hoor, haha ;)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 april 2013 - 14:42   quote  deeplink  
Gewoon even over een jaar kijken hoe de feyenoord vlag ervoor hangt,en da weer bezien of er een nieuw stadion moet en kan komen
VVout
 VVout - zaterdag 13 april 2013 - 14:42   quote  deeplink  
Zolang het niet één of andere verwende olieboer is die Feyenoord daarmee wil kopen kan ik er mee leven.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 april 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 14:42 schreef piet de paler het volgende:
Gewoon even over een jaar kijken hoe de feyenoord vlag ervoor hangt,en da weer bezien of er een nieuw stadion moet en kan komen
Geen gekke gedachte.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0227079