BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 april 2013 - 16:48   quote  deeplink  
8090ba83b1f7810993e9183c5bd2a84b.png

nieuwe_kuip.png

Feyenoord koos er begin april voor om een nieuw stadion te gaan bouwen, in plaats van de huidige Kuip te renoveren.

Dat was slecht nieuws voor bouwbedrijf BAM, dat plannen had voor de renovatie van de Kuip. Concurrent Volker Wessels werd namelijk aangesteld om het nieuwe stadion te realiseren.

Sindsdien uitte BAM kritiek op het plan van Feyenoord om een nieuw stadion te bouwen. Volgens BAM zou het plan te riskant zijn en te veel van de gemeente vragen. Feyenoord heeft nu gedreigd met juridische stappen tegen BAM, als het bedrijf niet ophoudt met het geven van kritiek.

"BAM blijft voortdurend via verschillende wegen zijn gedachten over ons nieuwe stadion ventileren. Dat was niet de afspraak", aldus stadion-directeur Jan van Merwijk tegenover de Telegraaf. BAM heeft laten weten zich voorlopig koest te houden.
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 mei 2013 - 16:49   quote  deeplink  
Word-es-wakker-april2013.jpg
kuipje
 kuipje - vrijdag 03 mei 2013 - 11:35   quote  deeplink  
ReddeKuip heeft haar plannen, zoals zij op 7 februari jl. aan de gemeenteraad heeft gepresenteerd, verder geoptimaliseerd en dit heeft geresulteerd in het masterplan Kuip 3.0. Op dinsdag 28 mei om 09.30 uur presenteert en overhandigt ReddeKuip dit eindplan in het stadhuis aan de commissies FIB en JOCS.

http://issuu.com/robinvanholst/docs/kuip3

Pfff. kan iedereen een keer ophouden met elkaar tegen te werken.. Het is duidelijk dat Feyenoord geen eenheid is. Een en al een machtsspelletje tussen 3 verschillende consortia, die allemaal een graantje willen meepakken van Feyenoord.. erg storend en kies er alstjeblieft eentje uit, want ik heb het gehad..

Met alle plannen overigens
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 mei 2013 - 11:36   quote  deeplink  
ReddeKuip heeft haar plannen, zoals zij op 7 februari jl. aan de gemeenteraad heeft gepresenteerd, verder geoptimaliseerd en dit heeft geresulteerd in het masterplan Kuip 3.0. Op dinsdag 28 mei om 09.30 uur presenteert en overhandigt ReddeKuip dit eindplan in het stadhuis aan de commissies FIB en JOCS.
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/22305-reddekuip-publiceert-masterplan-kuip-3-0.html
freduc
 freduc - vrijdag 03 mei 2013 - 11:47   quote  deeplink  
van dat reddekuip wordt ik echt moe , wat een hersenlozen zijn dat zeg die hebben nou echt niet in de gaten dat feyenoord geen renovatie wil en stadium de kuip ook niet en maar door blijven gaan ze ondermijnen alleen maar de plannen van onze mooie club
er moet gewoon een nieuw stadium komen en daar MOETEN we allemaal achter gaan staan , aan tweespald heb je geen klote en aan het einde van de rit hebben we niks
samen staan we sterk en kan je de gemeente raad heel misschien nog enig sinds mee overtuigen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2013 door freduc --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 mei 2013 - 12:30   quote  deeplink  
Renovatie wil iedereen best, zolang dat het beste is voor Feyenoord.
Daar MOET iedereen achter staan. En ik heb geen idee wat dat kan zijn nog.
kuipje
 kuipje - vrijdag 03 mei 2013 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 12:30 schreef Stylzz het volgende:
Renovatie wil iedereen best, zolang dat het beste is voor Feyenoord.
Daar MOET iedereen achter staan. En ik heb geen idee wat dat kan zijn nog.
Het stadion kan 3 jaar lang maar 20000 man herbergen.. waarom is daar niets van terug te zien in de plannen?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 mei 2013 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 12:44 schreef kuipje het volgende:

[..]

Het stadion kan 3 jaar lang maar 20000 man herbergen.. waarom is daar niets van terug te zien in de plannen?
omdat het misschien wel niet zo is..
kuipje
 kuipje - vrijdag 03 mei 2013 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 12:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat het misschien wel niet zo is..
Misschien niet, misschien wel.. Dat is toch al te verzot voor woorden. In het ene plan is de financiering half rond, in het andere plan zijn er over zulke dingen nul duidelijkheden.. Kap gewoon met zanikken totdat iemand met een goed plan komt. Op deze manier kan je het de politiek niet verwijten dat ze geen beslissing nemen. Ik zou het ook op de lange baan schuiven als gemeente raadslid.

En het probleem van 3! verschillende plannen is, dat ze elkaar ook nog eens gaan lopen afzeiken, lekker moddergooien.

Kappen met dat gezeik, plan afmaken! (echt afmaken!) indienen en afwachten en niet steeds met halve plannen komen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 mei 2013 - 12:55   quote  deeplink  
Ik denk dat er geen beslissing gaat komen.
Uitgesteld.
kuipje
 kuipje - vrijdag 03 mei 2013 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat er geen beslissing gaat komen.
Uitgesteld.
Dat zou ik wel terecht vinden. Het is een grote gok.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 03 mei 2013 - 13:12   quote  deeplink  
Fail!
toppertje
 toppertje - vrijdag 03 mei 2013 - 13:30   quote  deeplink  
nadat ajax, vitesse, az en twente hun stadions [ flink, of nieuwe ] verbouwd hebben, is het tog wel erg jammer dat feyenoord ook een nieuwe stadion krijgt [ ? ] ik bedoel er mee te zeggen voor welke club je ook ben, de kuip was tog de stadion van nederland, en dat durf ik wel te zeggen als ajax sup, en de rest over wel if niet laat ik aan andere over.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 mei 2013 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:
ReddeKuip heeft haar plannen, zoals zij op 7 februari jl. aan de gemeenteraad heeft gepresenteerd, verder geoptimaliseerd en dit heeft geresulteerd in het masterplan Kuip 3.0. Op dinsdag 28 mei om 09.30 uur presenteert en overhandigt ReddeKuip dit eindplan in het stadhuis aan de commissies FIB en JOCS.
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/22305-reddekuip-publiceert-masterplan-kuip-3-0.html
Daar hebben we die lullo's weer. Het is toch duidelijk dat Feyenoord en stadion directie een nieuw stadion willen ...
Dus nieuw of niks, de weg naar boven of naar beneden! Zo duidelijk als het maar kan zijn.
Ik zou als ik Feyenoord was en de gemeente zegt NEE tegen een nieuw stadion, voet bij stuk houden en dan ook NIET gaan renoveren. Dan wil ik nog wel eens zien hoelang het duurt voor er tumult uitbreekt. Dan heb je als gemeente een 'goeie' beslissing genomen !!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 14:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar hebben we die lullo's weer.
Vlak jezelf niet uit aub..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 mei 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 14:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar hebben we die lullo's weer. Het is toch duidelijk dat Feyenoord en stadion directie een nieuw stadion willen ...
Dus nieuw of niks, de weg naar boven of naar beneden! Zo duidelijk als het maar kan zijn.
Ik zou als ik Feyenoord was en de gemeente zegt NEE tegen een nieuw stadion, voet bij stuk houden en dan ook NIET gaan renoveren. Dan wil ik nog wel eens zien hoelang het duurt voor er tumult uitbreekt. Dan heb je als gemeente een 'goeie' beslissing genomen !!
Sluit jezelf niet uit !
Wim2
 Wim2 - vrijdag 03 mei 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 14:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vlak jezelf niet uit aub..
HNS zal er gewoon komen Renato.. hoe geil de kuip dan ook voor je mag zijn..
Wim2
 Wim2 - vrijdag 03 mei 2013 - 18:00   quote  deeplink  
600_photo.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 17:34 schreef Wim2 het volgende:

[..]

HNS zal er gewoon komen Renato.. hoe geil de kuip dan ook voor je mag zijn..
De Kuip is niet geil voor me, ik ben er opgegroeid mee groot gebracht..
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 mei 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 18:00 schreef Wim2 het volgende:
[ afbeelding ]
En wat mag dit zijn..? Beetje achterhaald fotootje.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 mei 2013 - 18:58   quote  deeplink  
Afvalcontainer uit 020?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 18:44 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En wat mag dit zijn..? Beetje achterhaald fotootje.
Wim zijn lustobject..
freduc
 freduc - vrijdag 03 mei 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 14:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar hebben we die lullo's weer. Het is toch duidelijk dat Feyenoord en stadion directie een nieuw stadion willen ...
Dus nieuw of niks, de weg naar boven of naar beneden! Zo duidelijk als het maar kan zijn.
Ik zou als ik Feyenoord was en de gemeente zegt NEE tegen een nieuw stadion, voet bij stuk houden en dan ook NIET gaan renoveren. Dan wil ik nog wel eens zien hoelang het duurt voor er tumult uitbreekt. Dan heb je als gemeente een 'goeie' beslissing genomen !!
+1
van geil
 van geil - vrijdag 03 mei 2013 - 21:13   quote  deeplink  
ik ben er klaar mee.

ga morgenvroeg de eerste steen leggen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 mei 2013 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 18:00 schreef Wim2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten hoeken in ,dat moet niet..
Het moet ovaal zijn
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 mei 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Gewoon, omdat het kan!



Gisteren publiceerde actiegroep Red de Kuip (RDK) het Masterplan De Kuip 3,0. Nog steeds een meer dan terecht initiatief waarbij de actiegroep wilt aantonen dat renovatie van De Kuip weldegelijk tot de mogelijkheden behoort.

Een vergelijking tussen de plannen van RDK en HNS is dan ook niet van belang. De Feyenoord-familie heeft immers aangegeven dat er nog geen enkel ontwerp is opgesteld voor HNS. Terwijl RDK tot het opstellen van een plan werd gedwongen (vanwege de afwijzende opstelling van de Feyenoord-familie) om de mogelijkheden van een gezond en vitaal toekomstperspectief van De Kuip aan te tonen.

Voor RDK is het Masterplan De Kuip 3.0′ feitelijk een knap staaltje monnikenwerk. Vrijwilligers en externe werken allen op vrijblijvende basis. En ondanks de tegenwerking van de Feyenoord-familie (zoals het niet verstrekken van relevante gegevens) en de talloze vragen vanuit de politiek heeft RDK toch in enkele maanden een resultaat weten te bereiken waar de Feyenoord-familie (met betaalde externe krachten en bureaus!) al jaren en jaren aan werkt. Niet geheel onbelangrijk: RDK presenteert een plan met behoud van De Kuip en met een gezond Feyenoord als vaste bespeler. Gewoon, omdat het kan!

Ook Ruud van Os, hoofdredacteur Sport bij RTV Rijnmond, stelt terecht dat het uiteindelijk gaat om het beste voor Feyenoord. Wellicht verstandig als de RTV Rijnmond redactie dan ook eens kritisch is ten aanzien van de content fee in de plannen van HNS. Want of Feyenoord daar nu zo echt beter van wordt

Wat ik het belangrijkste vind is dat het geen strop om de nek van Feyenoord wordt. Het moet het beste zijn voor de club. En als dat renovatie blijkt te zijn, door kenners onderzocht, dan moet dat hem maar worden.
Bron:Lunaticnews
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 mei 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Heel objectief stukje... Chapeau.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 04 mei 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 18:41 schreef RenatoBos het volgende:

Wat ik het belangrijkste vind is dat het geen strop om de nek van Feyenoord wordt. Het moet het beste zijn voor de club.
Bron:Lunaticnews
En als dat nieuwbouw is dan moet het dát maar zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 mei 2013 - 10:52   quote  deeplink  
Na het filmpje zeg ik,bouw maar lekker een nieuwe..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 mei 2013 - 11:30   quote  deeplink  
Teveel gedoe op de achtergrond om een oordeel te kunnen geven.
Ik weet het effe niet meer.
freduc
 freduc - zondag 05 mei 2013 - 11:32   quote  deeplink  
het RDK plan is een lapmiddel , tuurlijk gaan bij renovatie de inkomsten omhoog maar dat haalt het niet bij de nieuwe kuip
als het zo goed is wat RDK zegt waarom gaan feyenoord en de stadium de kuip hier dan niet op in ?? dan zou je toch wel heel dom moeten wezen
nee ik vertrouw in alles op HNS , de club het stadium en het trainings complex krijgen een enorme boost waar feyenoord echt weer jaren mee vooruit kan en waarmee feyenoord weer kan aanhaken bij de top

heb overigs respect voor ieders mening maar ik kan alleen niet begrijpen dat mensen willen blijven hangen in die oude kuip , je wilt toch mee gaan doen in de top ??? of wil je blijven strijden voor de plaatsen 3, 4 , of 5 , kijk je kan lullen wat je wilt maar daar bij 020 hebben ze het toch wat beter voor mekaar , een omzet van rond de 100 miljoen tegen 39 miljoen bij ons , nee wil je gaan concuren met bijvoorbeeld 020 en in Europa een rol van betekenis gaan spelen dan moet je toch echt een nieuw stadium hebben en kom je er niet mee met het plan RDK wat gewoon een lapmiddel is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2013 door freduc --
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 mei 2013 - 12:08   quote  deeplink  
Geduld,het is geen plan om effe uit te voeren.En de kuip gaat nog 4 jaar mee in deze staat.En wie weet is de economie beter.
freduc
 freduc - zondag 05 mei 2013 - 14:50   quote  deeplink  
waarom geduld ?? de club en het stadium komen met een geweldig plan wat onze club echt op weg helpt om aan te sluiten , ga je weer uitstellen wordt het gat met de top 3 wel heel groot en dan kan het wel eens jaren duren om weer een beetje aan te haken

voor degene die wel geduld hebben , die moeten niet gaan zeuren als we de komende 10 jaar 5de worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2013 door freduc --
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 mei 2013 - 15:44   quote  deeplink  
Kan er niet over oordelen maar het geld in zorg en veiligheid zou in mijn ogen toch iets belangrijker zijn,
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 mei 2013 - 16:09   quote  deeplink  
Zeer dringend nodig ! Om door te kunnen en moeten selecteren , de rotte appels moeten uit de huidige selectie ...
Wim2
 Wim2 - zondag 05 mei 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 16:09 schreef lijdensweg het volgende:
Zeer dringend nodig ! Om door te kunnen en moeten selecteren , de rotte appels moeten uit de huidige selectie ...
Jij snapt het..

Waarom zijn er zoveel blinde paarden binnen Feyenoord..
VVout
 VVout - zondag 05 mei 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 18:40 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Jij snapt het..

Waarom zijn er zoveel blinde paarden binnen Feyenoord..
Waarom is het zo moeilijk het geld bij het bedrijfsleven in een wereldhaven als Rotterdam bij elkaar te krijgen en moet er gebedeld worden bij de stad?

Het moet toch commercieel interessant zijn voor enige bedrijfstakken in de haven en die paar miljoentjes een peulenschil in verhouding met wat er omgezet word.

Of snap ik het dan niet.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 mei 2013 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 19:01 schreef VVout het volgende:

[..]

Waarom is het zo moeilijk het geld bij het bedrijfsleven in een wereldhaven als Rotterdam bij elkaar te krijgen en moet er gebedeld worden bij de stad?

Het moet toch commercieel interessant zijn voor enige bedrijfstakken in de haven en die paar miljoentjes een peulenschil in verhouding met wat er omgezet word.

Of snap ik het dan niet.
Dat vraag ik mij ook zo vaak af! Al meerdere keren aangekaart. Blijkbaar in de tijd van Jorien van de Herik is er het een en ander voor gevallen en daardoor is men niet meer zo happig om bij Feyenoord binnen te stappen. Ik zou als directie die investeerders uit de haven 'carte blanche' geven als men wil investeren in Feyenoord en een nieuw stadion! Als het nodig mocht zijn dan zou de directie zelfs op moeten stappen ... Maar zoals zo vaak vermeld zijn die meer uit op eigen gewin !!! Ik zou als gemeente eens in het havengebied gaan informeren.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 mei 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 19:01 schreef VVout het volgende:

[..]

Waarom is het zo moeilijk het geld bij het bedrijfsleven in een wereldhaven als Rotterdam bij elkaar te krijgen en moet er gebedeld worden bij de stad?

Het moet toch commercieel interessant zijn voor enige bedrijfstakken in de haven en die paar miljoentjes een peulenschil in verhouding met wat er omgezet word.

Of snap ik het dan niet.
Er zijn zat bedrijven met een miljarden omzet in de haven van Rotterdam. Maar dan moet men wel gaan lobbyen en samen aan tafel gaan zitten ... Ze willen een milieu vriendelijk stadion. Nou begin dan eens met die bedrijven. Verder hebben we:

- NUON
- SVH Holdings
- Lyondellbasell Industries
- Gasterra
- E-on
- EADS ( dit kantoor is dan gevestigd in Leiden )
- Shell

Het probleem bij Feyenoord is dat men geen mensen hebben met charisma en overtuigingskracht! Wat dat betreft is het HEEL jammer dat Boudewijn Poelmann is vertrokken, dat is nu net iemand die kan netwerken binnen multinationals .....

Voor deze bedrijven is een garantstelling van € 165 miljoen peanuts en dan voor de moeite belonen met hun naam aan het nieuwe stadion voor een leuk bedrag ... Een schappelijk bedrag natuurlijk i.v.m. de garantstelling

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2013 door lijdensweg --
VVout
 VVout - zondag 05 mei 2013 - 19:47   quote  deeplink  
Zie je, dat snap ik dus niet!
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 mei 2013 - 20:41   quote  deeplink  
Ik wel, de bedrijven genoemd zijn vooral internationaal georïenteerd en hebben geen oorsprong of echte binding met Rotterdam en/of Feyenoord.
Shell heeft dat al vaak aangegeven bijvoorbeeld.

Dit is hetzelfde verhaal als van de zogenaamde oliebaronnen die dankzij de GKL toen geen geld in Feyenoord wilden steken.

Even ter verduidelijking:
Lyondellbasell Industries -> bedrijf uit de VS.
SHV (Niet SVH) zit hoofdkantoor in Utrecht. heeft alleen nog van oudsher band met Rotterdam.
Nuon is tegenwoordig eigenlijk Vattenfall En leed in 2012 een verlies van honderden miljoenen.
Gasterra. Groningen.(en de FC dus)
E-on is een optie maar een gok.
EADS doet aan ruimtevaart. is een europees project, koekoek?
Shell heeft dus al vaak geroepen alleen maar internationaal te willen sponsoren.

Dus ik snap je epistel wederom niet.
VVout
 VVout - zondag 05 mei 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Dus commercieel is het interessant een nieuw stadion te bouwen maar als je bedrijven daar direct in wil betrekken is het niet interessant omdat ze alleen aan internationale projecten geïnteresseerd zijn?

Snap het dus nog steeds niet.
van geil
 van geil - zondag 05 mei 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 21:00 schreef VVout het volgende:
Dus commercieel is het interessant een nieuw stadion te bouwen maar als je bedrijven daar direct in wil betrekken is het niet interessant omdat ze alleen aan internationale projecten geïnteresseerd zijn?

Snap het dus nog steeds niet.
er is n verschil tussen sponsoren,en skyboxen verhuren.
het een staat los van het ander.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2013 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 mei 2013 - 21:27   quote  deeplink  
Deze kwestie ging om de bouw zelf en de investering.
Skyboxen vullen is een ander verhaal, maar komt wel een beetje op hetzelfde neer.
Willen deze bedrijven wel met hun klanten naar een voetbalwedstrijd van Feyenoord.
VVout
 VVout - zondag 05 mei 2013 - 21:30   quote  deeplink  
V Geil er zijn weinig mensen die privé even een skyboxje huren, dit zijn echt wel de mensen uit het bedrijfsleven of vermogende personen met gezonde kontakten dus commercieel interessant.
van geil
 van geil - zondag 05 mei 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 21:27 schreef Stylzz het volgende:
Deze kwestie ging om de bouw zelf en de investering.
Skyboxen vullen is een ander verhaal, maar komt wel een beetje op hetzelfde neer.
Willen deze bedrijven wel met hun klanten naar een voetbalwedstrijd van Feyenoord.
van geel zegt in vi..ze hebben nu 42 businessunits.
maar hebben n wachtlijst ernaast van ruim 60.
evenals voor dinerplaatsen.van 120 naar 3000
dit zou jaarlijks 35 miljoen meer op brengen.
vi24 april blz 119.
dus ja.de groei staat vast bij nieuwbouw.
en dit is excl evt nieuwe sponsoren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2013 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 mei 2013 - 21:40   quote  deeplink  
Kijk dat zijn feiten, dat is dan al een +1 voor hns.
VVout
 VVout - zondag 05 mei 2013 - 21:58   quote  deeplink  
Ja ik hoop alleen dat het ook snel in gang komt en de zaak niet op zijn beloop gelaten wordt. Stadion aan de Maas was ook een leuk plan maar uiteindelijk niet haalbaar.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 mei 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 20:41 schreef Stylzz het volgende:
Ik wel, de bedrijven genoemd zijn vooral internationaal georïenteerd en hebben geen oorsprong of echte binding met Rotterdam en/of Feyenoord.
Shell heeft dat al vaak aangegeven bijvoorbeeld.

Dit is hetzelfde verhaal als van de zogenaamde oliebaronnen die dankzij de GKL toen geen geld in Feyenoord wilden steken.

Even ter verduidelijking:
Lyondellbasell Industries -> bedrijf uit de VS.
SHV (Niet SVH) zit hoofdkantoor in Utrecht. heeft alleen nog van oudsher band met Rotterdam.
Nuon is tegenwoordig eigenlijk Vattenfall En leed in 2012 een verlies van honderden miljoenen.
Gasterra. Groningen.(en de FC dus)
E-on is een optie maar een gok.
EADS doet aan ruimtevaart. is een europees project, koekoek?
Shell heeft dus al vaak geroepen alleen maar internationaal te willen sponsoren.

Dus ik snap je epistel wederom niet.
Wie niet waagt, die niet wint ... Zo simpel is het !! Jij laat je van te voren al aftroeven wegens eerdere uitspraken en/of bevestigingen! Akzo, Unilever, KLM en ga zo maar door! Het zou mij niet eens verbazen als bv AJAX in zee zou gaan met SHELL. Dan zil ik jou gezicht wel eens willen zien. Ik weet ook wel dat het moelijk is om zulke bedrijven aan je club te verbinden. Maar als men niks probeert dan weet men het NOOIT !!

Een ding weet ik 100% zeker, dat onder Jorien van den Herik veel leed is geleden met bedrijven in de haven van R'dam ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 mei 2013 - 16:26   quote  deeplink  
Dat laatste sowieso, maar niet alleen daar. Maar dan beschouw ik je post als, dat moeten we proberen, dan ben ik het me je eens. Als je stelt, daar zit potentie wat Feyenoord laat liggen, dat ben ik oneens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0243649