BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
freduc
 freduc - dinsdag 18 juni 2013 - 21:29   quote  deeplink  
feyenoord is van iedereen , dus iedereen mag hier zijn mening hebben

feyenoord hoeft geen openheid van zaken te doen , laat die mensen gewoon hun werk doen dan komt het allemaal goed met de club
kijk naar AZ , groningen , twente ,020 al deze clubs zijn er beter van geworden , meer bezoekers hogere inkomsten
kijk naar bayern ,arsenal deze clubs hebben een mega modern stadium en ook daar is het alleen maar beter geworden
dus waarom zou het bij feyenoord niet werken ???? , laten we trots zijn dat we het mooiste stadium van nederland krijgen
freduc
 freduc - dinsdag 18 juni 2013 - 21:34   quote  deeplink  
daarbij feyenoord wil de kuip niet renoveren , dus rdk kan dat wel door willen drammen maar feyenoord wil dit niet dus is het zowiezo kansloos
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 juni 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:34 schreef freduc het volgende:
daarbij feyenoord wil de kuip niet renoveren , dus rdk kan dat wel door willen drammen maar feyenoord wil dit niet dus is het zowiezo kansloos
Weet je wat ik kansloos vind?
Onberekend op 1 plan en van 1 kant uitgaan...
Ik ben wel toe aan een nieuw stadion maar door mensen zoals jou blijf
ik net zo lief tot in de gloria in de kuip zitten.
freduc
 freduc - woensdag 19 juni 2013 - 00:26   quote  deeplink  
nou met een beetje geluk zit je er alleen
tomson
 tomson - woensdag 19 juni 2013 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 00:26 schreef freduc het volgende:
nou met een beetje geluk zit je er alleen
598477_254594557979379_1959293094_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juni 2013 - 02:03   quote  deeplink  
d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2013 - 06:58   quote  deeplink  
:-)
VVout
 VVout - woensdag 19 juni 2013 - 07:13   quote  deeplink  
mutley-27112.jpg
Leonidas
 Leonidas - woensdag 19 juni 2013 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 18:52 schreef Leon FR1908 het volgende:
Eens!!
Daarbij mag iedereen zijn mening hebben van mij maar wat mij betreft
zouden de huidige seizoenkaarthouders mogen stemmen..
Ik ben daar misschien eenzijdig in maar wie er zit en betaald bepaald...dat is mijn mening.
De volgende seizoenkaarthouders zijn voor een nieuwe kuip:

- mijn zoon
- mijn broer
- mijn vriend
- ik

Op naar een mooie toekomst voor Feyenoord!!
Fr08kevin
 Fr08kevin - woensdag 19 juni 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:29 schreef freduc het volgende:
feyenoord is van iedereen , dus iedereen mag hier zijn mening hebben

feyenoord hoeft geen openheid van zaken te doen , laat die mensen gewoon hun werk doen dan komt het allemaal goed met de club
kijk naar AZ , groningen , twente ,020 al deze clubs zijn er beter van geworden , meer bezoekers hogere inkomsten
kijk naar bayern ,arsenal deze clubs hebben een mega modern stadium en ook daar is het alleen maar beter geworden
dus waarom zou het bij feyenoord niet werken ???? , laten we trots zijn dat we het mooiste stadium van nederland krijgen
Laat die mensen gewoon hun werk doen dan komt het allemaal goed, haha was het maar zo simpel. Als alle directeuren bij Feyenoord jarenlang hun werk hadden gedaan zaten we niet zo diep in de shit. En dat Gudde enz goed bezig zijn met saneren en dergelijke geloof ik allemaal wel maar blind varen op smeekbedes van Feyenoord voor een nieuw stadion zonder onderbouwing lijkt me nogal optimistisch gezien het om een bedrag van bijna 400 miljoen euro gaat, kleinigheidje.

020 is naar mijn weten de eerste 10 jaar na bouw van de arena geen kampioen geworden. Bayern heeft gewoon ongelofelijk veel geld (eigen geld) is niet te vergelijken. Hier een citaat uit een MUST READ van Leefbaar Rotterdam:
"Alleen al tussen 1994 en 2000 betrokken elf clubs een nieuw stadion. Eindigden zij in de tien jaar na de nieuwbouw hoger op de ranglijst dan in de laatste tien jaar in het oude stadion? Nee. Van die elf clubs met nieuwbouw presteerden er vijf (onder meer Heerenveen en Willem II) beter. Maar vijf andere, waaronder Ajax en FC Twente, eindigden gemiddeld juist lager. Van een nieuw stadion ga je dus niet beter voetballen." Bron: http://www.leefbaarrotterdam.nl/index.php/new/comments/de_nieuwe_kuip_is_bijna_rond_de_magie_van_beton/

Als je nou echt interesse hebt en open staat voor kritiek en dergelijke lees je dat gehele stuk. Als dan je mening nog niet bijgeschaafd is heb je een plank voor je kop.
VVout
 VVout - woensdag 19 juni 2013 - 11:41   quote  deeplink  
Twee partijen twee benaderingen, ik kan geen van de twee objectief vinden en hoop gewoon op het beste.

f.png
freduc
 freduc - woensdag 19 juni 2013 - 12:14   quote  deeplink  
inderdaad 2 partijen en 2x een verschillende uitleg
en fr08kevin misschien heb jij wel een plaat voor je kop , heb jij bewijs dat rdk beter is als het hns of dat het een veiligere investering is ??
waarom zijn banken meer geintereseerd in het hns plan en zo ook knnvb en het B&W , hebben deze ook een plaat voor hun kop ??
ik hoop op het beste voor feyenoord en volgens mijn mening is dat het hns plan , ik respecteer ieders mening dus ook de rdk aanhangers enkel begrijp ik deze niet geheel ,
ik denk dat het hns plan een mooie kans is die gepakt moet worden
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juni 2013 - 12:14   quote  deeplink  
Feyenoord ontbreekt bij Kuip-debat

feyenoord_stadion_-_Rotterdam_192E298AA62EF559C1257AB600597E52_51.jpg

Feyenoord was dinsdagavond de grote afwezige tijdens het Kuipdebat. De leiding van de club vond de bijeenkomst 'niet in de communicatie strategie passen'. In het Rotterdamse debat-centrum Arminius aan het Museumpark waren alle andere betrokken partijen wel vertegenwoordigd tijdens het debat dat ging over de toekomst van de Kuip en de eventuele bouw van een nieuw stadion. Zo kwam VVD-gemeenteraadslid Jan Willem Verheij aan het woord, net als PvdA-er Leo Bruijn.

Verder werd er gesproken door vertegenwoordigers van Red de Kuip, stadionkenner Erwin Pakasi, sporteconoom Michiel de Nooij, voormalig procesmanager stadionpark Jan Geuskens, deelraadsvoorzitter Luuk Wilson (IJsselmonde), Feyenoord-supporter Jan de Knecht en Radio Rijnmond-columnist Jan Oudenaarden. Er werd gediscussieërd over de gemeentelijke garantstelling van 165 miljoen euro, maar ook over het nut van een nieuw stadion.

Meest gehoorde klacht tijdens het debat was de onduidelijkheid die heerst over wat een nieuw stadion Feyenoord financieël zal opleveren. Tegenstanders denken dat de club haar nek in een strop steekt, terwijl voorstanders er van overtuigd zijn dat het nieuwe stadion veel meer geld zal opleveren dan de huidige Kuip, ook na een mogelijke verbouwing.

Leo Bruijn liet weten dat als de gemeente instemt met de garantstelling, dat er dan wel strikte voorwaarden worden gesteld. Zo zal 75 procent van de business-units en 25 procent van de business-seats verkocht moeten zijn wil Rotterdam garant staan voor 165 miljoen.
Bron:Rijnmond
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 07:31 schreef Leonidas het volgende:

[..]

De volgende seizoenkaarthouders zijn voor een nieuwe kuip:

- mijn zoon
- mijn broer
- mijn vriend
- ik

Op naar een mooie toekomst voor Feyenoord!!
Dus nu en in de slechte tijden gaan en gingen jullie niet?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2013 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 12:14 schreef freduc het volgende:
inderdaad 2 partijen en 2x een verschillende uitleg
en fr08kevin misschien heb jij wel een plaat voor je kop , heb jij bewijs dat rdk beter is als het hns of dat het een veiligere investering is ??
waarom zijn banken meer geintereseerd in het hns plan en zo ook knnvb en het B&W , hebben deze ook een plaat voor hun kop ??
ik hoop op het beste voor feyenoord en volgens mijn mening is dat het hns plan , ik respecteer ieders mening dus ook de rdk aanhangers enkel begrijp ik deze niet geheel ,
ik denk dat het hns plan een mooie kans is die gepakt moet worden
Bunker voor je hoofd?
Leonidas
 Leonidas - woensdag 19 juni 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 13:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus nu en in de slechte tijden gaan en gingen jullie niet?
Ik begrijp de vraag niet. Zou je het wat kunnen verduidelijken?
Nick4F
 Nick4F - woensdag 19 juni 2013 - 14:58   quote  deeplink  
Quote: Als je nou echt interesse hebt en open staat voor kritiek en dergelijke lees je dat gehele stuk. Als dan je mening nog niet bijgeschaafd is heb je een plank voor je kop.
(ik reageer te zelden, waardoor bovenstaande "quote"er niet zo uitzag als ik wenste. Het is dus een ergens bovenstaande Quote van Fr08kevin met een verwijzing naar een stuk over Het Nieuwe Stadion.)

Dat geouwehoer over clubs met nieuwe stadions die niet beter gingen voetballen. Ja, dat haalt je de koekoek! Wie beweert er dat een club beter gaat voetballen in een nieuw stadion? Daar gaat het helemaal niet om. Ajax en Twente minder gepresteerd in hun nieuwe onderkomens? Laat me alsjeblieft niet lachen! Waar je naar moet kijken is de begrotingen van die beide clubs, en daar moet je dan die van Feyenoord tegenover stellen! Door het nieuwe stadion is de basis gelegd waardoor Twente al landskampioen is geweest! Twente heeft een hogere begroting dan Feyenoord, - en over Ajax hoeven we het al helemaal niet te hebben. Als wij niets doen, dan zal het niet lang meer duren, en hebben ze in A'dam een 3x(!!) zo hoge begroting als wij. Nou, ik kan je verzekeren: Dat zou mij heel erg veel pijn doen!!

Waar ik wel heel erg van geschrokken ben, is dat het stuk (zie link in gequote post)keihard stelt dat de extra omzetten, gerealiseerd door het verhuren van businessseats en -units, niet naar Feyenoord gaan, - maar naar het bouwbedrijf, anex expoitant van HNS!! DAT KAN NATUURLIJK HELEMAAL NIET! Als dat de waarheid is, dan mag er gewoon geen nieuw stadion komen! Ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord met een dergelijke constructie in zee gaat. Gudde zou z'n leven niet meer zeker zijn (bij wijze van), want de door hem beloofde verhoging van de begroting, waardoor Feyenmoord weer structureel kan meedoen om de titel, kan dan helemaal niet worden waar gemaakt. Feyenoord zou in de tang van het bouwbedrijf zitten, - en mag zich gelukkig prijzen als dezelfde begroting nog gehaald kan worden!! DAAR GELOOF IK HELEMAAL NIETS VAN!!

Maar als het wel zo is, dan zijn we er nondedju! gloeiend bij. Ik sluit me nu dus aan bij Leon en medesympatisanten: FEYENOORD TREEDT NAAR BUITEN MET DE GLASZUIVERE FEITEN OMTRENT HET NIEUW TE BOUWEN STADION!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2013 door Nick4F --
tomson
 tomson - woensdag 19 juni 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:29 schreef freduc het volgende:
feyenoord is van iedereen , dus iedereen mag hier zijn mening hebben

feyenoord hoeft geen openheid van zaken te doen , laat die mensen gewoon hun werk doen dan komt het allemaal goed met de club
kijk naar AZ , groningen , twente ,020 al deze clubs zijn er beter van geworden , meer bezoekers hogere inkomsten
kijk naar bayern ,arsenal deze clubs hebben een mega modern stadium en ook daar is het alleen maar beter geworden
dus waarom zou het bij feyenoord niet werken ???? , laten we trots zijn dat we het mooiste stadium van nederland krijgen
Degradatie Independiente

Op 29 september 2009 zei de president van het Argentijnse Independiente in goal.com het volgende omtrent het nieuwe stadion van de Argentijnse club uit Avellaneda

The seven-time Copa Libertadores champions will soon be playing at their new stadium

One thing is to go there every day and to see the construction, and another thing is to see it with fans and players, as well as this because of the way the stadium was built it will serve to put pressure on the rivals we face

The president admitted that the club arent in the best financial position, however, he believes the stadium will work as a mechanism to generate revenue

Ondanks een compleet nieuw (compleet gerenoveerd) stadion degradeert Indepediente, één van de meest succesvolle clubs uit Zuid-Amerikaans sinds zijn oprichting in 1905, naar de tweede klasse

HNS garantie voor sportief succes? Sweet dreams!
bron Lunatic News
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 juni 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 16:31 schreef tomson het volgende:

[..]

Degradatie Independiente

Op 29 september 2009 zei de president van het Argentijnse Independiente in goal.com het volgende omtrent het nieuwe stadion van de Argentijnse club uit Avellaneda

The seven-time Copa Libertadores champions will soon be playing at their new stadium

One thing is to go there every day and to see the construction, and another thing is to see it with fans and players, as well as this because of the way the stadium was built it will serve to put pressure on the rivals we face

The president admitted that the club arent in the best financial position, however, he believes the stadium will work as a mechanism to generate revenue

Ondanks een compleet nieuw (compleet gerenoveerd) stadion degradeert Indepediente, één van de meest succesvolle clubs uit Zuid-Amerikaans sinds zijn oprichting in 1905, naar de tweede klasse

HNS garantie voor sportief succes? Sweet dreams!
bron Lunatic News
Ja, als we zo gaan redeneren, dan moeten we helemaal niks doen. Dan is het plan van ReddeKuip namelijk ook geen garantie op sportief succes. Dus dan blijven we nog maar 50 jaar in de oude Kuip voetballen zeker?
tomson
 tomson - woensdag 19 juni 2013 - 16:46   quote  deeplink  
Wil ik ook niet zeggen, maar continu roepen hoe goed het wel niet werkt werkt voor andere clubs is ook onzin. Sterker nog, ik twijfel ook nog steeds zolang alle feiten nog niet gewoon op tafel liggen. En die Fillipino connectie vind ik nu ook niet beppaald vertrouwenswekkend.
freduc
 freduc - woensdag 19 juni 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 13:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bunker voor je hoofd?
jij misschien water in je hoofd
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 19 juni 2013 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 16:46 schreef tomson het volgende:
Wil ik ook niet zeggen, maar continu roepen hoe goed het wel niet werkt werkt voor andere clubs is ook onzin. Sterker nog, ik twijfel ook nog steeds zolang alle feiten nog niet gewoon op tafel liggen. En die Fillipino connectie vind ik nu ook niet beppaald vertrouwenswekkend.
Welke feiten moeten er nog op tafel komen?
Feiten over hoeveel het gaat opleveren/kosten zijn vooraf nooit feiten, net zo goed dat Red de Kuip ook maar aannames maakt.

Verder vind ik het feit dat het voor andere clubs wel werkt zeker niet onbelangrijk omdat die met het bijltje gehakt hebben en daar kun je van leren. Wat ik uit die filmpjes wel begrijp is dat het belangrijk is om het stadion in eigen beheer te hebben. Zal dat met HNS ook het geval zijn?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 juni 2013 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 16:46 schreef tomson het volgende:
Wil ik ook niet zeggen, maar continu roepen hoe goed het wel niet werkt werkt voor andere clubs is ook onzin. Sterker nog, ik twijfel ook nog steeds zolang alle feiten nog niet gewoon op tafel liggen. En die Fillipino connectie vind ik nu ook niet beppaald vertrouwenswekkend.
Ik zeg ook niet dat alles goed is eraan. Heb daar alleen meer vertrouwen in dan een plan van ReddeKuip. Bovendien vind ik dat er gewoon niet uitzien en verpest je naar mijn idee de Kuip. Maar Fillipino connectie? Heb ik iets gemist/over het hoofd gezien? Kun je uitleg geven of een link naar een site waar dat staat?
tomson
 tomson - woensdag 19 juni 2013 - 18:08   quote  deeplink  
http://www.lunaticnews.nl/stadionplannen/pardon-hns-imelda-marcos-en-wapenhandel/
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 juni 2013 - 18:29   quote  deeplink  
Lunatic news is eenzijdige berichtgeving.
Dat is niet erg, maar realiseer je dat als je t leest.
tomson
 tomson - woensdag 19 juni 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:
Lunatic news is eenzijdige berichtgeving.
Dat is niet erg, maar realiseer je dat als je t leest.
Ik ken hun invalshoek Stylzz. En deze info komt godbetert t van de groene amsterdammert.
Maar dat neemt niet weg dat dit toch allemaal wel een beetje vreemd is niet ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2013 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:
Lunatic news is eenzijdige berichtgeving.
Dat is niet erg, maar realiseer je dat als je t leest.
Past niet binnen de communicatiestrategie van de directie van Feyenoord..
Lunatic ,wethouders,stedelijke bestuurders,supporters,... enzo enzo
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 juni 2013 - 19:27   quote  deeplink  
Ik vind het verstandig om de plannen niet in het openbaar te bekijven.
JanM
 JanM - woensdag 19 juni 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Wat een soap ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 19:27 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind het verstandig om de plannen niet in het openbaar te bekijven.
Ja vooral als je geen antwoord kan geven op vragen die al 2 jaar gevraagd worden..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 19:49 schreef JanM het volgende:
Wat een soap ...
Idd Jan
Voorlopig nog in het kuipie jongen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 juni 2013 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 20:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja vooral als je geen antwoord kan geven op vragen die al 2 jaar gevraagd worden..
Wil geven denk ik...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 20:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wil geven denk ik...
Dus als wethouders en politieke partijen van de gemeente Rotterdam graag antwoorden
willen hebben dan wil het Feyenoordorgaan geen antwoord geven..
Puike strategie
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 juni 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 20:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus als wethouders en politieke partijen van de gemeente Rotterdam graag antwoorden
willen hebben dan wil het Feyenoordorgaan geen antwoord geven..
Puike strategie
Binnenskamers wel.
Publiekelijk niet.
Openheid van zaken aan beslissers.
freduc
 freduc - woensdag 19 juni 2013 - 21:13   quote  deeplink  
binnenkamers is er wel degelijk openheid aan het B&W gegeven , B&W is op bezoek geweest bij feyenoord die de plannen heeft uitgelegd
vandaar ook dat het B&W achter de plannen van hns staan , rijnmond heeft hier toen melding van gedaan op de radio

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2013 door freduc --
tomson
 tomson - woensdag 19 juni 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 19:49 schreef JanM het volgende:
Wat een soap ...
Ideaal voor de komkommertijd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Binnenskamers wel.
Publiekelijk niet.
Openheid van zaken aan beslissers.
Is idd wel logisch..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2013 - 21:53   quote  deeplink  
In juli valt toch de beslissing?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 juni 2013 - 22:00   quote  deeplink  
Laten we t in godsnaam hopen Leon.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 juni 2013 - 22:27   quote  deeplink  
Nou idd man...
VVout
 VVout - woensdag 19 juni 2013 - 22:45   quote  deeplink  
+1
Realist2012
 Realist2012 - woensdag 19 juni 2013 - 23:24   quote  deeplink  
Waar ik zelf een beetje moe van begin te worden is dat een hoop Feyenoorders hun eigen geschiedenis niet weten. Een aantal heeft het over de sfeer in het Stadion Feijenoord, maar hoe is het huidige stadion van Feyenoord er gekomen? Juist dat is er destijds ook doorgedrukt in een crisis tijd van voor de 2e wereldoorlog. Ook nu ie er een crisis en kan het nieuwe stadion voor een nieuw elan in de stad zorgen wat zijn weerga niet zal kennen. Ik zou tegen alle ongelovigen zeggen kijk eens naar deze geschiedenis en je zal en dat zal wel bij de Nederlander horen dat er altijd azijn zeikerds zijn die elke verandering niets vinden. Een letterlijk citaat uit het boek sportclub Feijenoord is: Het heeft evenwel nog heel wat voeten in de aarde gehad, voordat het zover was, dat het stadion tot stand kwam. (volgens mij had men het hier toch over onze kuip). In de vereniging was zelfs nog een tamelijke oppositie tegen de bouw (je ziet het is van alle tijden, want ook nu weer is staat bij sommigen eigen belang voorop het belang van de vooruitgang). Daarbij haalde de tegenstanders aan dat ook het karakter van de club te zeer zou worden aangepast (hee ik krijg weer hetzelfde gevoel als nu, met de oppositie tegen het nieuwe stadion). in ook in dat boek over onze eigen historie staat dat men bij de nieuwbouw in Amsterdam toen wakker schrok omdat dat mooier en beter was dan dat ze in Amsterdam hadden. En zie waar worden de Interlands nu gespeeld (ja in Amsterdam). Ze lachen zich daar helemaal kapot aan de besluitenloosheid van onze huidige bestuurders in het gemeentehuis. Ze vinden het allang best dat er geen interlands e.d. gespeeld meer zullen worden in Rotterdam en dat zal met de verbouwing van de huidige kuip ook niet gebeuren (als was het maar dat ze (in Zeist) dan altijd kunnen zeggen dat ze niet aan alle gestelde eisen kunnen voldoen. Ik hoop echter dat alle neuzen (en niet die in Amsterdam) eens dezelfde kant op willen wijzen en achter de nieuwbouwplannen zullen gaan staan. Dat is namelijk de enige manier om ook vooruit te kunnen. Relaas van dit verhaal kijk eens als Feijenoorder naar je eigen geschiedenis en ik ben blij dat men toen gekozen voor een nieuw Stadion Feijenoord en hoop dat het nu weer zal gebeuren met de bouw voor een geheel NIEUW STADION. Het boek wat ik bedoel heet SPORTCLUB FEIJENOORD 1908 - 1958, kan iedereen het zelf nalezen.
VVout
 VVout - donderdag 20 juni 2013 - 00:15   quote  deeplink  
Je bedoelt van Zandvliet, die de Kuip bedacht op een kladblokje, waarbij tijdens de bouw de plannen voor de volgende fase nog moesten worden gemaakt.

Een hoop onrust en tja die tijden waren ook niet best, stel je voor dat we in de kromme Zandweg waren blijven zitten.

Het blijft altijd een verhaal van voorstanders en tegenstanders, toen en ook nu.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2013 - 10:22   quote  deeplink  
Feyenoord word genaaid ..
Nee de directie naaid de club.
Leonidas
 Leonidas - donderdag 20 juni 2013 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 13:37 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Ik begrijp de vraag niet. Zou je het wat kunnen verduidelijken?
Vraag vergeten Léon?
VVout
 VVout - donderdag 20 juni 2013 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 10:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Feyenoord word genaaid ..
Nee de directie naaid de club.
Dreigt het vuurtje te doven Leon, :)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 20 juni 2013 - 12:24   quote  deeplink  
Ach, ik begin een beetje moet te worden van deze hele discussie. Zeker als je in aanmerking neemt dat wij er als supporters uiteindelijk toch geen invloed op hebben. De beslissing ligt bij de directie, stadion, gemeente e.d. Wordt hoog tijd voor een besluit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2013 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 10:30 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Vraag vergeten Léon?
Oh sorry ,dat jullie op dit moment geen seizoenkaart hebben?
Dat vroeg ik mij af ivm met jou antwoord..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2013 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 11:01 schreef VVout het volgende:

[..]

Dreigt het vuurtje te doven Leon, :)
Nou nee niet echt.
Ik kreeg een bericht van iemand die mij schreef
dat de grond ...kuip parkeerplaats en varkenoord ooit op 200 miljoen als waarde is geschat..
Ik kan mij dat ook herineren...Leuk dat straks het bouwbedrijf geld
gaat verdienen aan de exploitatie...
VVout
 VVout - donderdag 20 juni 2013 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2013 - 13:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou nee niet echt.
Ik kreeg een bericht van iemand die mij schreef
dat de grond ...kuip parkeerplaats en varkenoord ooit op 200 miljoen als waarde is geschat..
Ik kan mij dat ook herineren...Leuk dat straks het bouwbedrijf geld
gaat verdienen aan de exploitatie...
Ff om opheldering gevraagd, dit is en blijft toch van Feyenoord n.v. en wordt toch niet aan een bouwbedrijf geschonken en daarmee komt de exploitatie toch niet in hun handen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0290000