BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
twitch
 twitch - woensdag 10 juli 2013 - 17:34   quote  deeplink  
die econoom klinkt wel positief over een nieuw stadion
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 juli 2013 - 17:42   quote  deeplink  
Vinden jullie dat er een nieuw stadion moet komen?

Gezien de toekomst van Feyenoord ben ik er persoonlijk zeker voor.
kuipje
 kuipje - woensdag 10 juli 2013 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 17:25 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Dat is juist het punt wat ik bedoel, die opties worden de komende jaren niet beter.
Het is vijf voor twaalf, nu of nooit.
En bouwen is nog eens relatief goedkoop nu, met de lagere btw en door de crisis.. Ik snap dan ook niet dat het 400! miljoen moet gaan kosten. De Allianz Arena kostte 380 miljoen (waar allianz 90 miljoen voor de naam betaalde.. (dat is nog eens financien regelen))
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 17:34 schreef twitch het volgende:
die econoom klinkt wel positief over een nieuw stadion
Yep, maar bij mij valt de verbinding steeds weg, kutzooi..
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 10:23 schreef jjh het volgende:
Als het niet door gaat schuif ik de schuld in de schoenen van Red de Kuip. Zij zijn dan mede verantwoordelijk voor de stilstand die de club gaat meemaken. Hopelijk gaat Leefbaar voor stemmen. Duimen maar.
mee eens , die hetze die ze gevoerd hebben tegen het hns plan heeft geen goed gedaan voor hns
kuipje
 kuipje - woensdag 10 juli 2013 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 17:42 schreef Wim2 het volgende:
Vinden jullie dat er een nieuw stadion moet komen?

Gezien de toekomst van Feyenoord ben ik er persoonlijk zeker voor.
Goed onderbouwd.. geen speld tussen te krijgen.

Ik heb werkelijk geen flauw idee.. Ik heb het idee dat er wel iets moet gebeuren, dat een nieuw stadion wel nodig is. Ik vraag me alleen af of dit de beste opties zijn. Verder vraag ik me ook af, zoals ik hierboven al zei, waarom moet feyenoord een stadion van 400 miljoen hebben, terwijl de Allianz Arena van Bayern Munchen (neem het me niet kwalijk, maar toch "net" een iets grotere club als Feyenoord, het met een stadion van 380 miljoen doet. Je zou toch denken dat ze voor 350 miljoen ook een tempel neer kunnen zetten? Dan heb je 50 miljoen minder garantie nodig van de gemeente en weet ik zeker dat er geen kip meer naar kraait.

RDK Vind ik een mindere optie, puur omdat ze alleen maar aan het schoppen en lobbyen zijn, houd ik niet van.

:)
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 17:57 schreef kuipje het volgende:

[..]

Goed onderbouwd.. geen speld tussen te krijgen.

Ik heb werkelijk geen flauw idee.. Ik heb het idee dat er wel iets moet gebeuren, dat een nieuw stadion wel nodig is. Ik vraag me alleen af of dit de beste opties zijn. Verder vraag ik me ook af, zoals ik hierboven al zei, waarom moet feyenoord een stadion van 400 miljoen hebben, terwijl de Allianz Arena van Bayern Munchen (neem het me niet kwalijk, maar toch "net" een iets grotere club als Feyenoord, het met een stadion van 380 miljoen doet. Je zou toch denken dat ze voor 350 miljoen ook een tempel neer kunnen zetten? Dan heb je 50 miljoen minder garantie nodig van de gemeente en weet ik zeker dat er geen kip meer naar kraait.

RDK Vind ik een mindere optie, puur omdat ze alleen maar aan het schoppen en lobbyen zijn, houd ik niet van.

:)
voor die 360 milj a 400 milj zit ook een training/jeugd complex bij , ook de sloop van het ziekenhuis en bestaande kantines op varkenoord enz het is wel een totaal plaatje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door freduc --
kuipje
 kuipje - woensdag 10 juli 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 18:05 schreef freduc het volgende:

[..]

voor die 360 milj a 400 milj zit ook een training/jeugd complex bij , ook de sloop van het ziekenhuis en bestaande kantines op varkenoord enz het is wel een totaal plaatje
niet helemaal een totaal plaatje, want er moet nog 36 miljoen extra door de gemeente uitgegeven worden aan openbaar vervoer ed.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 17:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik hoef niet alles te lezen om te weten wat de hoofdzaak is die via verschillende media wordt verspreid. Er zullen vast 'normale' reacties zijn vanuit RDK, maar dat is niet wat buitenstaanders zoals ik ervan meekrijgen.

Ik lees veelvuldig: liegen, misleiding, geheimzinnig, risico, gokken, faillissement Feyenoord.
Laat ze eerst zelf hun eigen zaakjes eens goed op orde hebben met hun eigen plan voordat ze deze onzin naar buiten gooien.
We hadden het toch niet over RDK? We hadden het erover dat HNS op het moment niet ideaal is voor Feyenoord. En de kritische stukken die daarover geschreven, die raad ik je aan. De schrijvers van die stukken zijn namelijk niet voor RDK, maar zien dat de huidige plannen nog verre van compleet zijn.
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 18:11 schreef kuipje het volgende:

[..]

niet helemaal een totaal plaatje, want er moet nog 36 miljoen extra door de gemeente uitgegeven worden aan openbaar vervoer ed.
klopt , maar wat er ook gaat gebeuren met de oude kuip , die gaat ook weer geld opbrengen , wat het ook gaat worden woningen of iets dergelijks of misschien sloop en dan brengt de grond weer geld op
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 16:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Uit het EenVandaag onderzoek:

Als belangrijkste argumenten voor renovatie noemen de deelnemers dat de Kuip een symbool van Rotterdam is, een unieke sfeer heeft en dat renovatie goedkoper is dan nieuwbouw. Een deelnemer aan het onderzoek schrijft De Kuip is een symbool en heeft karakter, sfeer en een verleden. Bij nieuwbouw gooi je het verleden weg. Een stadion is meer dan economie.

Oftewel: puur tegen zijn uit nostalgie. Niets mis mee, maar er is niet rationeel over nagedacht.

Zie ook hier.

Ik weet het uiteraard niet zeker, maar het lijkt alsof er onderzoek is gedaan dmv een kop als 'Jouw ervaring met de kuip'. En dan als bijvraag of je voor of tegen HNS bent. Je krijgt dan uiteraard veel meer tegenstanders die willen reageren dan voorstanders als je vanuit nostalgie gaat uitnodigen.
Zou kunnen. Zou ook kunnen dat die Poll van AD niet representatief is.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 10 juli 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Als ze morgen tegenstemmen zijn de dagen van MvG en Gudde ook wel geteld in Rotterdam.
En wat gaan we dan krijgen, ik bedoel, wie wil en kan Feyenoord sportief nog beter maken dan de laatste paar jaar?
Wie het weet mag het zeggen, ik zou het niet weten.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 18:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou kunnen. Zou ook kunnen dat die Poll van AD niet representatief is.
Vanochtend werd 'via-via' al bekend dat een aantal redacteuren het via deze weg een beetje goed probeerde te maken voor het artikel van zaterdag. Ze zijn toch preferred partner van Feyenoord, dus niet te veel negatief doen.
ferfan
 ferfan - woensdag 10 juli 2013 - 19:15   quote  deeplink  
Vanavond bij knevel en van den brink zal leefbaar rotterdam hun stem laten horen.. 23:10. ben benieuwd.........
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 19:48   quote  deeplink  
ik denk voor 90% dat het niet door gaat , leefbaar is eigenlijk nooit zo positief over hns geweest
ik wordt er gek van , zo'n mooie kans en hij wordt om zeep gehopen
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 19:53   quote  deeplink  
80 a 90% van de gemeentes steunen hun club , in rotterdam kan een garantstelling niet eens terwijl die de gemeente nog geld op levert ook
echt ongelovelijk maar ja het is nog niet zeker dus ff dikke duimen draaien dan maar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door freduc --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 18:35 schreef Gerard49 het volgende:
Als ze morgen tegenstemmen zijn de dagen van MvG en Gudde ook wel geteld in Rotterdam.
En wat gaan we dan krijgen, ik bedoel, wie wil en kan Feyenoord sportief nog beter maken dan de laatste paar jaar?
Wie het weet mag het zeggen, ik zou het niet weten.
MvG heeft er maar heel zijdelings mee te maken. De toekomst van De Kuip/HNS valt niet onder zijn takenpakket. Bovendien was het besluit voor nieuwbouw, vanuit de directie, allang genomen voordat MvG er kwam.
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 juli 2013 - 19:55   quote  deeplink  
Ik weet zeker dat het niet door gaat,

helaas. Feyenoord zal nooit meer mee gaan tellen dat is nu wel zeker.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 18:41 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Vanochtend werd 'via-via' al bekend dat een aantal redacteuren het via deze weg een beetje goed probeerde te maken voor het artikel van zaterdag. Ze zijn toch preferred partner van Feyenoord, dus niet te veel negatief doen.
ah, vandaar. AD staat toch meer bekend als anti-HNS had ik het idee, dus in dat licht was die poll wat vreemd..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 19:55 schreef Wim2 het volgende:
Ik weet zeker dat het niet door gaat,

helaas. Feyenoord zal nooit meer mee gaan tellen dat is nu wel zeker.
Als jij het zegt, dan kunnen we er van uitgaan dat HNS er toch komt.. ;)
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 19:55 schreef Wim2 het volgende:
Ik weet zeker dat het niet door gaat,

helaas. Feyenoord zal nooit meer mee gaan tellen dat is nu wel zeker.
gaat wel moeilijk worden zo , 020 draait ongeveer 100milj , tegen ons 40milj hoe wil je dat in godsnaam inlopen ? dat lukt inderdaad nooit meer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juli 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 19:55 schreef Wim2 het volgende:
Ik weet zeker dat het niet door gaat,

helaas. Feyenoord zal nooit meer mee gaan tellen dat is nu wel zeker.
Hahahaha de eerste heipalen zijn al onderweg man...
Wat een dramatiek....Dat stadion komt er gewoon.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juli 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 19:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als jij het zegt, dan kunnen we er van uitgaan dat HNS er toch komt.. ;)
Idd hahaha
ar
 ar - woensdag 10 juli 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 21:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahahaha de eerste heipalen zijn al onderweg man...
Wat een dramatiek....Dat stadion komt er gewoon.
Precies! Kan niet anders..vernieuwing is vooruitgang!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 06:37   quote  deeplink  
Nee dus.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 07:39   quote  deeplink  
Vooralsnog dan he. Uitstel. Plan moet aangepast om volk tevreden te stellen. Volk blij, leefbaar mee. Zoals t een goeie populistische partij betaamd...
aad 64
 aad 64 - donderdag 11 juli 2013 - 08:28   quote  deeplink  
klote politiek, maar straks wel op de eretribune zitten als er wat te vieren is dan hebben ze op eens een rood wit hart
kuipje
 kuipje - donderdag 11 juli 2013 - 08:50   quote  deeplink  
Ik ben toch zo trots op mijn mede supporters..



De intelligentie druipt er van af...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door kuipje --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 09:21   quote  deeplink  
Ik verlies steeds meer de band met 'mijn Feijenoord'.

Het is dat mijn dochter steeds enthousiaster word, anders haak ik gewoon een keer af als dit zo door gaat.
kuipje
 kuipje - donderdag 11 juli 2013 - 09:38   quote  deeplink  
Dat is een vrij serieuze opmerking stylzz. Daar kan je zelfs een topic over openen. ;)
dobias
 dobias - donderdag 11 juli 2013 - 09:45   quote  deeplink  
Er wordt niet gestemd vandaag hahah lol
Slim gedaan van PVDA
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 09:38 schreef kuipje het volgende:
Dat is een vrij serieuze opmerking stylzz. Daar kan je zelfs een topic over openen. ;)
Dat is een overweging waard. :)
dobias
 dobias - donderdag 11 juli 2013 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 09:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is een overweging waard. :)
Ik kan dat best begrijpen Stylzz. Dit soort gasten maken alles kapot.
Kortzichtigheid noem ik dat.
freduc
 freduc - donderdag 11 juli 2013 - 10:05   quote  deeplink  
ze zeggen ook , feyenoord supporter ben je niet voor je lol , nou daar zit alles in klap op klap krijg je jaar in jaar uit , wanneer gaat die zon eens goed schijnen op zuid ???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door freduc --
jjh
 jjh - donderdag 11 juli 2013 - 10:08   quote  deeplink  
Mensen moeten wel beseffen dat dit absoluut niet goed voor de club is. Het nieuwe stadion komt er voorlopig niet en 2018 gaat niet meer gehaald worden. Nieuwe plannen maken kost veel tijd en zodoende gaan we begrotingstechnisch steeds meer uit de pas lopen. We hebben momenteel al de vijfde begroting. Omdat we een goede jeugdlichting hebben wordt dit nu enigszins gemaskeerd maar we gaan op deze manier de komende karen meer en meer achterop lopen. Ben benieuwd wat er van daag vanuit De Kuip wordt gemeld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 juli 2013 - 10:09   quote  deeplink  
Worden jullie toch allemaal lekker voor de Joden
Peckerwood
 Peckerwood - donderdag 11 juli 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 09:21 schreef Stylzz het volgende:
Ik verlies steeds meer de band met 'mijn Feijenoord'.

Het is dat mijn dochter steeds enthousiaster word, anders haak ik gewoon een keer af als dit zo door gaat.
Dochter is bij mij zoon, verder +1.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Worden jullie toch allemaal lekker voor de Joden
nee, buiten Feyenoord bestaat er niets, dan is het gewoon een tijdje lekker niets.

ook wel lekker.
kuipje
 kuipje - donderdag 11 juli 2013 - 10:26   quote  deeplink  
Ik ben het opzich wel een beetje eens met Stylzz..

Het is zo ontzettend vermoeiend aan het worden, iedere dag ga ik een paar keer met goede hoop op het internet kijken of er iets gebeurd bij Feyenoord. Maar als Feyenoord interesse heeft in een speler, kunnen ze hem 85/100 keer niet kopen omdat ze geen geld hebben. 10/100 kunnen ze hem wel kopen, maar koopt iemand van de concurentie hem, en 4% is middelmaat. Gelukkig hadden we vorig jaar in de naam van Pelle die 1% te pakken.

Beseffen de beleidsbepalers van Feyenoord wat ze gedaan hebben? Door hun wanbeleid zit Feyenoord nu in de financiele zorgen, kunnen we geen spelers meer aantrekken en kan er ook geen groter stadion komen om door te groeien. Ik ben bang dat dit de komende 10 jaar zo doorgaat en dat er weinig aan dit beeld zal veranderen. Erg storend en vervelend..

Tuurlijk zullen we nooit voor een andere club worden, maar het wachten op betere tijden, duurt nu wel heel erg lang.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 juli 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee, buiten Feyenoord bestaat er niets, dan is het gewoon een tijdje lekker niets.

ook wel lekker.
Ik ben ook weleens moe man ,gebeurd ons allemaal..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:26 schreef kuipje het volgende:
Ik ben het opzich wel een beetje eens met Stylzz..

Het is zo ontzettend vermoeiend aan het worden, iedere dag ga ik een paar keer met goede hoop op het internet kijken of er iets gebeurd bij Feyenoord. Maar als Feyenoord interesse heeft in een speler, kunnen ze hem 85/100 keer niet kopen omdat ze geen geld hebben. 10/100 kunnen ze hem wel kopen, maar koopt iemand van de concurentie hem, en 4% is middelmaat. Gelukkig hadden we vorig jaar in de naam van Pelle die 1% te pakken.

Beseffen de beleidsbepalers van Feyenoord wat ze gedaan hebben? Door hun wanbeleid zit Feyenoord nu in de financiele zorgen, kunnen we geen spelers meer aantrekken en kan er ook geen groter stadion komen om door te groeien. Ik ben bang dat dit de komende 10 jaar zo doorgaat en dat er weinig aan dit beeld zal veranderen. Erg storend en vervelend..

Tuurlijk zullen we nooit voor een andere club worden, maar het wachten op betere tijden, duurt nu wel heel erg lang.
Da heb je een andere motivatie dan ik, want bovenstaande kan ik rationaliseren. Ik weet hoe lang het kost om beleid te maken na jaren wanbeleid.

Maar het gaat me om de verdeeldheid, de kampen die tegenover elkaar staan. Nu weer over de kuip, dan weer over het bestuur, dan weer met de jeugd. Daar word ik langzaam flauw van. Vooral omdat ik me niet kan identificeren met de hardste roepers.(kijk nu weer dat Youtube filmpje) Dus vervreemd ik me er steeds meer van. Dat vind ik zorgelijk.
VVout
 VVout - donderdag 11 juli 2013 - 10:30   quote  deeplink  
Ben gisteren in Napoli geweest ff het San Paolo stadion bekeken, gaaf stadion man zal kijken of ie in mijn koffer past. Stelletje eikels in Rotterdam helemaal nix. Bah bah bah.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben ook weleens moe man ,gebeurd ons allemaal..
tsja, weet je, daarentegen heb ik wel weer kaarten voor tegen Getafe gehaald en de plannen voor de open dag zijn ook al gemaakt. Maar toch he..
kuipje
 kuipje - donderdag 11 juli 2013 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Da heb je een andere motivatie dan ik, want bovenstaande kan ik rationaliseren. Ik weet hoe lang het kost om beleid te maken na jaren wanbeleid.

Maar het gaat me om de verdeeldheid, de kampen die tegenover elkaar staan. Nu weer over de kuip, dan weer over het bestuur, dan weer met de jeugd. Daar word ik langzaam flauw van. Vooral omdat ik me niet kan identificeren met de hardste roepers.(kijk nu weer dat Youtube filmpje) Dus vervreemd ik me er steeds meer van. Dat vind ik zorgelijk.
Klopt, maar het is een combinatie van dit alles, bestuur luistert alleen naar zichzelf, mensen van rdk luisteren alleen naar zichzelf, vervolgens is er nergens iets mogelijk. Het is gewoon vermoeiend allemaal. Ik kan alleen blij zijn met MvG, die doet alles nog naar behoren (denk ik). Wat transparantie is ook nergens te vinden. Half jaar geleden waren er nog allemaal mensen uit het FR12 kamp die zeiden dat het verhaal van VVF allemaal onzin was en dat Feyenoord alsnog op omvallen stond.

Wat is er waar en wat niet? God mag het weten, ik iig niet.
freduc
 freduc - donderdag 11 juli 2013 - 10:38   quote  deeplink  
ben er wel van overtuigd dat met eensgezindheid dat hns plan over de streep was gekomen , dat hns plan is wat afgezeken zeg die hebben ipv promoten elke keer maar weer moeten verdedigen , en dat neem ik het rdk wel kwalijk , top gedaan jongens nu hebben we niks
kuipje
 kuipje - donderdag 11 juli 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:38 schreef freduc het volgende:
ben er wel van overtuigd dat met eensgezindheid dat hns plan over de streep was gekomen , dat hns plan is wat afgezeken zeg die hebben ipv promoten elke keer maar weer moeten verdedigen , en dat neem ik het rdk wel kwalijk , top gedaan jongens nu hebben we niks
Hadden ze het beter kunnen doen zoals bij de verkiezingen in amerika. Als je de primary verloren hebt, help je je tegenstander om de algehele verkiezingen te winnen. Zoals het hoort.
twitch
 twitch - donderdag 11 juli 2013 - 10:46   quote  deeplink  
nu toch een 3de leven voor de Kuip ?
of komt er nu weer toch weer een nieuw plan voor een nieuw stadion ?
freduc
 freduc - donderdag 11 juli 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:44 schreef kuipje het volgende:

[..]

Hadden ze het beter kunnen doen zoals bij de verkiezingen in amerika. Als je de primary verloren hebt, help je je tegenstander om de algehele verkiezingen te winnen. Zoals het hoort.
inderdaad het gaat om feyenoord , ik vond dat ze er te lang mee door gingen zeker ook nadat feyenoord duidelijk had gemaakt geen interesse te hebben in dat rdk plan
kuipje
 kuipje - donderdag 11 juli 2013 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:46 schreef twitch het volgende:
nu toch een 3de leven voor de Kuip ?
of komt er nu weer toch weer een nieuw plan voor een nieuw stadion ?
Denk uiteindelijk een nieuw stadion. Misschien handig als ze deze keer wel iets van bouwtekeningen maken. Ipv alleen een impressie. Het was opzich ook wel een vaag plan..
kuipje
 kuipje - donderdag 11 juli 2013 - 11:07   quote  deeplink  
In de Rotterdamse gemeenteraad is kwaad gereageerd op het besluit van het college om donderdag niet te stemmen over de plannen voor een nieuwe Kuip meldt RTV Rijnmond.

Leefbaar Rotterdam noemt de situatie 'belachelijk'.

De partij vindt dat de stad op een rare manier bestuurd wordt als het college alleen voorstellen in stemming brengt waarvan van te voren vast staat dat ze een meerderheid zullen halen.

Ook GroenLinks en de SP zijn kwaad over de gang van zaken. De gemeenteraadsvergadering is kort na aanvang geschorst. Het is nog onduidelijk of donderdag over de plannen voor het nieuw stadion wordt gesproken.

Haha, nu dit weer..

Zou grappig zijn als ze toch een stemming doen en dat hij er doorheen komt.. Dan heb je een mooie poppenkast

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0324320