BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 december 2013 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 22:31 schreef tomson het volgende:
Gelukkig heb jij de stevigheid en levensduur van de staalconstructie goed voor ons berekend lijdensweg. Waar zouden we toch zijn zonder jou ?
Gelukkig hoef ik dat niet te berekenen, het is meer uit mijn werk ervaring! Nu kunnen jullie verder gaan zoeken welk bedrijf van mij was ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 december 2013 - 07:22   quote  deeplink  
Hij zegt ook in de toekomst. Zijn er voorbeelden van staalconstructies die zo'n lange tijd mee gaan?
Als je nu 140mil investeert hoe lang gaat dat mee?
Hoeveel kost onderhoud de aankomende tijd en loopt dat op.

Allemaal zaken die mee wegen en je dus mee moet nemen in de overweging
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 17 december 2013 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 december 2013 - 07:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig hoef ik dat niet te berekenen, het is meer uit mijn werk ervaring! Nu kunnen jullie verder gaan zoeken welk bedrijf van mij was ...
Nee joh, dat boeit niemand.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 17 december 2013 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 december 2013 - 07:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig hoef ik dat niet te berekenen, het is meer uit mijn werk ervaring! Nu kunnen jullie verder gaan zoeken welk bedrijf van mij was ...
HSC?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 17 december 2013 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar de vraag is eerder gooi je een nieuwe laagje lak over je oude Kia en vervang je wat onderdelen of koop je een nieuwe..
Je gooit er gewoon een mercedesmotor in, maar hoe lang de carrosserie het daarna nog uithoudt, houden de meesten vervolgens geen rekening...
tomson
 tomson - dinsdag 17 december 2013 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 december 2013 - 07:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig hoef ik dat niet te berekenen, het is meer uit mijn werk ervaring! Nu kunnen jullie verder gaan zoeken welk bedrijf van mij was ...
😴😴😴
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 17 december 2013 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 december 2013 - 13:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Je gooit er gewoon een mercedesmotor in, maar hoe lang de carrosserie het daarna nog uithoudt, houden de meesten vervolgens geen rekening...
Dan waait de carrosserie sowieso van het chassis, so who cares. ;)
dobias
 dobias - dinsdag 17 december 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 00:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een hele goeie omdat de bezoekers aantallen nationaal gezien overal afnemen..
Als het nu niet uitverkocht is waarom zou dat bij een ander stadion dan wel zo zijn?
Iedereen weet dat een nieuw stadion meer bezoekers trekt. Er zal weer meer publiek komen omdat de veiligheid beter geborgd wordt.
Ik ken mensen die nu zeggen dat ze niet gaan omdat men zich niet veilig voelt in de huidige kuip. Dat veranderd niet bij renovatie.
Dezelfde mensen zeggend dat ze weer willen gaan als er nieuw stadion is.

Die ervaring is e rook bij andere stadions. Het gezinsvak zit iedere keer vol. Deze kan je makkelijk uitbreiden in nieuwe stadion.
dobias
 dobias - dinsdag 17 december 2013 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 00:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is natuurlijk de grootste onzin als alles erin komt te zitten wat er verlangt word.
Er gaat echt geen hond 141 miljoen investeren een renovatie van de kuip.
Dat is echt kapitaal vernietiging. Het is alleen maar uitstel van executie. Want over 30 jaar moet er weer gesproken worden over een nieuw stadion.
Ik respecteer de moeite die wordt gedaan om de kuip te redden maar het is zinloos en de ondergang van Feyenoord. Laten we een voorbeeld nemen aan de mensen in de 30e jaren bij de bouw van de kuip. die hadden visie en liepen voorop. we lopen nu alleen maar achter de feiten. Dus een stadion die uniek is als de kuip en niet de kuip aanpassen aan alles wat er al is. Vroeger gebeurde het in Rotterdam nu gebeurd alles in 020.

Twee weken geleden weer eens een rondleiding gehad door de kuip. Dan loop ik door de spelerstunnel en dan ben ik trots wat zich daar afgespeeld heeft maar dat komt niet meer terug daar. Ook niet met renovatie. Geen topvoetbal, finales uefa of ek of wk. geen u2 madonna bep van klaveren noem het maar op. Vergane glorie..... Pijn in mijn hart maar de waarheid. We lopen een lichtjaar achter. En die loop je niet in met renovatie. Want dan heb je een stadion net als alle andere. En of je de sfeer behoud is nog maar de vraag.
tomson
 tomson - dinsdag 17 december 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Blijft de vraag staan of zo'n gigantische investering überhaupt een haalbare kaart is. Voorlopig is de stilte aan de kant van "HNS 2" nog oorverdovend. We kunnen alleen maar hopen dat ze nu wel met een goed dichtgetimmerd plan komen, waar ook een eerlijk stuk van de taart ook daadwerkelijk voor Feyenoord is. En niet dat er een of andere wurconstructie aanhangt waar alleen de bobo's vet van worden. Als het echt zover mag komen heeft een nieuw stadion,al is het met pijn in mijn hart ook mijn zegen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 december 2013 - 20:36   quote  deeplink  
Er komt geen nieuw stadion, de ratjes verlaten het bouw schip vd vegt en consorten dus geen geld te halen.Leve de oude nieuwe kuip kan ik ergens geld doneren om het gebouw uit mijn jeugd te laten bestaan, in plaats van een Rem Koolhaas gedrocht waar je de ingang niet van kan vinden.Alle vernieuwing is geen verbetering als ik met de trein naar Rotterdam kom en door dat verschrikkelijke CS loop, of naar mijn hotel ga zie ik al die geldverslindende gedrochten zoals het flat de Rotterdam of van die gekken kantoor gebouwen dan voel ik mij niet meer thuis in mijn geboorte stad.
Laat de bouw fraudeurs niet mijn stadion afpakken, ze hebben al de gezelligheid en de goede muziek uit mijn jeugd gehaald.Ja ik durf het te zeggen van sentiment vreet je geen brood maar met dat modernisme gaat mijn stad en ploeg dood.
jesus ik lijk die gek van een Jan mulder wel........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 december 2013 door piet de paler --
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 17 december 2013 - 21:07   quote  deeplink  
De bouwfraudeurs hebben de goede muziek uit je jeugd gehaald?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 december 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 december 2013 - 21:07 schreef Vincent1970 het volgende:
De bouwfraudeurs hebben de goede muziek uit je jeugd gehaald?
Nee mijn stad na de Duitsers weer kapot gemaakt met kantoren op de mooiste locaties. Mensen moeten in deze huizen wonen.lang leve retro Rotterdam
van geil
 van geil - dinsdag 17 december 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 december 2013 - 21:07 schreef Vincent1970 het volgende:
De bouwfraudeurs hebben de goede muziek uit je jeugd gehaald?
ja,die draaien Herman van Veen ed..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 december 2013 - 21:29   quote  deeplink  
hocus pocus van focus
van geil
 van geil - dinsdag 17 december 2013 - 22:02   quote  deeplink  
mooie tekstsong
van geil
 van geil - dinsdag 17 december 2013 - 22:03   quote  deeplink  
KUTBAM>
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 december 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 december 2013 - 07:22 schreef Stylzz het volgende:
Hij zegt ook in de toekomst. Zijn er voorbeelden van staalconstructies die zo'n lange tijd mee gaan?
Als je nu 140mil investeert hoe lang gaat dat mee?
Hoeveel kost onderhoud de aankomende tijd en loopt dat op.

Allemaal zaken die mee wegen en je dus mee moet nemen in de overweging
De meeste lezen niet verder dan hun neus lang is !
Ik heb altijd al gezegd dat nieuwbouw op de langere duur goedkoper is dan renovatie.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 17 december 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 december 2013 - 22:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De meeste lezen niet verder dan hun neus lang is !
Ik heb altijd al gezegd dat nieuwbouw op de langere duur goedkoper is dan renovatie.
Maar het punt is dus een beetje dat je niet geloofwaardig bent. Ondanks dat je jouw mening als feiten verkoopt en tot in den treurnis herhaalt.

Zoals ik een half jaar, of weet ik hoe lang geleden zei, als ze een goede vergelijking kunnen maken wat de beste optie voor Feyenoord is, maakt het me geen drol uit wat er gebeurt. Het beste voor Feyenoord, dat telt.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 18 december 2013 - 06:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 december 2013 - 23:42 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Maar het punt is dus een beetje dat je niet geloofwaardig bent. Ondanks dat je jouw mening als feiten verkoopt en tot in den treurnis herhaalt.

Zoals ik een half jaar, of weet ik hoe lang geleden zei, als ze een goede vergelijking kunnen maken wat de beste optie voor Feyenoord is, maakt het me geen drol uit wat er gebeurt. Het beste voor Feyenoord, dat telt.
Blijkbaar is dat herhalen tot in der treurnis nodig!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 18 december 2013 - 06:59   quote  deeplink  
Joh, als jij dat nodig vindt. L de profeet.
neliz
 neliz - woensdag 18 december 2013 - 07:44   quote  deeplink  
Ik vind het frappant dat al die oude (en foute) argumenten voor HNS nog steeds aangehaald worden zoals concerten.

Als je puur kijkt naar wat het beste is voor Feyenoord, dan komt er een goedkoop stadion dat puur voor voetbal geschikt is en dat elke wedstrijd nagenoeg uitverkocht is.

Wil je echter HNS een relevante optie maken, dan moet je veel tijd en energie gaan investeren in een stadion dat ook geschikter is voor andere evenementen.

Je investering wordt dus groter en je afhankelijkheid van randzaken ook. Met andere woorden, het voetbal wordt dus beinvloed door rand-evenementen, meer nog dan nu het geval is.

En dit is ook al vaker aangehaald, er zijn simpelweg geen goede argumenten gekomen om die extra investering noodzakelijk te maken. zelfs investeringen voor onderhoud etc. zullen niet uit kunnen blijven bij een nieuw stadion. maar wat zouden de kosten daarvan zijn? zolang we niet alles op papier hebben en er veel onduidelijkheid is met betrekking tot de nieuwe commissie en hun plannen voor hns blijft renovatie de meest prefereerbare optie.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 18 december 2013 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2013 - 07:44 schreef neliz het volgende:
Ik vind het frappant dat al die oude (en foute) argumenten voor HNS nog steeds aangehaald worden zoals concerten.

Als je puur kijkt naar wat het beste is voor Feyenoord, dan komt er een goedkoop stadion dat puur voor voetbal geschikt is en dat elke wedstrijd nagenoeg uitverkocht is.

Wil je echter HNS een relevante optie maken, dan moet je veel tijd en energie gaan investeren in een stadion dat ook geschikter is voor andere evenementen.

Je investering wordt dus groter en je afhankelijkheid van randzaken ook. Met andere woorden, het voetbal wordt dus beinvloed door rand-evenementen, meer nog dan nu het geval is.

En dit is ook al vaker aangehaald, er zijn simpelweg geen goede argumenten gekomen om die extra investering noodzakelijk te maken. zelfs investeringen voor onderhoud etc. zullen niet uit kunnen blijven bij een nieuw stadion. maar wat zouden de kosten daarvan zijn? zolang we niet alles op papier hebben en er veel onduidelijkheid is met betrekking tot de nieuwe commissie en hun plannen voor hns blijft renovatie de meest prefereerbare optie.
Randzaken?
Foute argumenten?
Laten we het over 1 ding meteen eens zijn: Een stadion dat alleen gebruikt wordt voor zo'n 25 wedstrijden op jaarbasis is iets dat tegenwoordig helemaal niet meer kan.
In het nieuwe AZ stadion vinden jaarlijks 120(!) evenementen plaats. Zou je daar geen rendement uit kunnen halen t.o.v. de extra kosten?
Ben wel met je eens dat er duidelijke cijfers op tafel moeten komen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 december 2013 - 08:27   quote  deeplink  
Een nieuw stadion zou de club in de vart de volkeren kunnen brengen???
Dacht en denk ik in beginsel.
Intussen twee jaar verder weet ik het niet meer. Is het ook lastig te weten.

Veel belangwekkende info in het openbaar ontbreekt. Hoe een nieuw stadion exploitabel te maken? Is die markt er?
En een oude/nieuwe Kuip? Is de oude constructie niet een enorme kostenpost erbij?
Cijfers? Feiten? Meerjarenresultaat? Risico's voor de club?

Ik weet het niet.
neliz
 neliz - woensdag 18 december 2013 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2013 - 08:22 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Randzaken?
Foute argumenten?
Laten we het over 1 ding meteen eens zijn: Een stadion dat alleen gebruikt wordt voor zo'n 25 wedstrijden op jaarbasis is iets dat tegenwoordig helemaal niet meer kan.
In het nieuwe AZ stadion vinden jaarlijks 120(!) evenementen plaats. Zou je daar geen rendement uit kunnen halen t.o.v. de extra kosten?
Ben wel met je eens dat er duidelijke cijfers op tafel moeten komen.
Laten we het er over ééns zijn dat een puur voetbalstadion alleen maar kan bij een club waar enorm veel geld is.

Maar evenementen in de kuip vinden er nu ook al plaats, maar in hoeverre wordt dat nu al maximaal benut en welke aanwijzingen zijn er dat er met een nieuw stadion ook meer evementen plaats vinden. Echter evenementen organizeren is ook een vak appart. waarom zou je een evenement in de Kuip of HNS organizeren buiten wat regionale zaken om? de locatie is verre van optimaal.

Ik wil graag overtuigd worden. Kijk, ik zie nog steeds heel graag een gigantisch voetbalstadion dat half in de maas staat, dat mag van mij meteen, puur omdat het mega indrukwekkend is en ding is waar Feyenoord trots op kan zan. Maar zonder zulke aantrekkingskracht, zonder enige andere bijzondere eigenschappen zal een ander stadion gewoon het erg moeilijk krijgen om evenementen naar HNS te trekken.Misschien moeten ze gewoon een stadion bouwen dat 30 meter diep in de grond licht en waar de grasmat het dak van wordt buiten wedstrijddagen om. Een gigantisch uitgebouwde put waar bijna overheen een nieuwe ontsluitngsweg is gebouwd .. en een nieuw station. Iets waarvan je zegt "dat kan alleen in Rotterdam" .. in plaats van "we hebben gegeken naar de stadions van Schalke en FC Bayern..."
Nick4F
 Nick4F - woensdag 18 december 2013 - 08:53   quote  deeplink  
Ik geloof, op grond van de praktijkcijfers over de hele wereld, onvoorwaardelijk in het concept, - nieuw. Wat voor andere clubs geldt, gaat bij Feyenoord mega groot op. Daar moet je met z'n allen ook in geloven! In de grootsheid van Feyenoord! En dat die grootsheid het beste van het beste verdiend: Een stadion waar de hele wereld de bek bij open valt! Ik noem maar wat: Een kap waarop videoanimaties te zien zijn, met bijbehorend geluid. De energie wordt opgewekt door zonnepanelen. Verwarming die door aardwarmte wordt opgewekt. De high tec moet er vanaf spatten.
En wat heeft dat met voetballen te maken?
Alles!
Iedereen zal zich het eerste bezoek aan de Kuip herinneren.
Onze kinderen leven in een heel andere tijd. Geef onszelf (veel meer comfort) ook hen iets, dat bij deze tijd past.
Maar ik snap Henk e.a. heel goed.
Het is aan Feyenoord om de haalbaarheid aan te tonen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 december 2013 - 09:24   quote  deeplink  
Ik ben erg benieuwd naar April.
VVout
 VVout - woensdag 18 december 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Een kerk, stadspark, scholen,ziekenhuizen en weet ik allemaal zijn op papier veelal niet rendabel, zo ook diverse zaken op sportief vlak. Er wordt alleen maar gedacht op financieel niveau, wat zijn de geestelijke en sociale waarden van een stadion?

De rechtlijnigheid straalt er vanaf bij een hoop gedachtengangen, maar ga maar eens zien wat er met je stad gebeurt als je je niet om zulke omstandigheden bekommert. De mensen worden ontevreden en er komt onrust maar dan zijn de mensen met het geld in een keer vertrokken.

Beste Feyenoorders en bestuurders van Rotterdam, kunnen we nu werkelijk alleen nog maar in Euries denken?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 december 2013 - 20:13   quote  deeplink  
Kop v Zuid zou ook lukken ben er geweest wat een droevig speeltje van de gemeente. Ik ben bsng dat het nieuwe stadion hetzelde gaat. Kom op val de graaiers mondeling aan en wees trots op de laatste voetbal tempel in Nederland . ik val aan wie volgt mij.....?..
tomson
 tomson - donderdag 19 december 2013 - 00:19   quote  deeplink  
P.de Paler vastgeketend aan de hekken van de Kuip. Gegarandeerd een powniews item.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 december 2013 - 00:21   quote  deeplink  
Afrukken voor de camera is net zo lachwekkend.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 19 december 2013 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2013 - 20:13 schreef piet de paler het volgende:
Kop v Zuid zou ook lukken ben er geweest wat een droevig speeltje van de gemeente. Ik ben bsng dat het nieuwe stadion hetzelde gaat. Kom op val de graaiers mondeling aan en wees trots op de laatste voetbal tempel in Nederland . ik val aan wie volgt mij.....?..
Ik niet ! Sentimenten moeten niet de boventoon gaan voeren ...
VVout
 VVout - donderdag 19 december 2013 - 10:09   quote  deeplink  
Dan hoef je ook geen voetbal te kijken dus Lijdensweg, dat draai op sentiment en mensen die er mee verdienen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 december 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2013 - 20:13 schreef piet de paler het volgende:
Kop v Zuid zou ook lukken ben er geweest wat een droevig speeltje van de gemeente. Ik ben bsng dat het nieuwe stadion hetzelde gaat. Kom op val de graaiers mondeling aan en wees trots op de laatste voetbal tempel in Nederland . ik val aan wie volgt mij.....?..
Ik volg piet..
neliz
 neliz - donderdag 19 december 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik volg piet..
Liever met Piet voorop dan iemand die huilt voor PSV thuis dat we afgemaakt worden en zodra de eerste goal valt zich niet meer laat zien.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 december 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 16:11 schreef neliz het volgende:

[..]

Liever met Piet voorop dan iemand die huilt voor PSV thuis dat we afgemaakt worden en zodra de eerste goal valt zich niet meer laat zien.
Sowieso..!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 december 2013 - 20:43   quote  deeplink  
Even een korte overdenking van dominee Piet.
Doe je ogen dicht en denk aan het volgende als je de kuip voor de geest haalt.
Ijzeren constructie gemaakt met de hand elke nagel elke bout met zweet van de arbeiders die hun stad opbouwen, stoom herrie maar elke hamerslag is vooruitgang´Dan is het zover de mastodont is klaar. Sterker door strijd stond daar een tempel voor de Rotterdammers.Waar een ploeg gehuld in het rood en wit voetbalde met vele successen. het lied hand in hand kameraden schalde over de speakers.en zelfs toen de giant indommelde en Nederland europees insliep werd de eufa cup gewonnen u kuip zij de glorie.
En nu de nieuwe kuip±
Graaiers en snaaiers willen een betonnen levenloos ding gebouwd door Polen en ander volk. zo snel mogelijk moet het af. En zoveel mogelijk geld verdienen nog meer graaiers en dan ..........................de kas is leeg en voor de zoveelste maal maar dit keer echt gaat feyenoord failliet. Amsterdam, Eindhoven en zelfs spangen lachen zit rot daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Feyenoord daaaaaaaaaaaaag graaiers.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 19 december 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 20:43 schreef piet de paler het volgende:
Even een korte overdenking van dominee Piet.
Doe je ogen dicht en denk aan het volgende als je de kuip voor de geest haalt.
Ijzeren constructie gemaakt met de hand elke nagel elke bout met zweet van de arbeiders die hun stad opbouwen, stoom herrie maar elke hamerslag is vooruitgang´Dan is het zover de mastodont is klaar. Sterker door strijd stond daar een tempel voor de Rotterdammers.Waar een ploeg gehuld in het rood en wit voetbalde met vele successen. het lied hand in hand kameraden schalde over de speakers.en zelfs toen de giant indommelde en Nederland europees insliep werd de eufa cup gewonnen u kuip zij de glorie.
En nu de nieuwe kuip±
Graaiers en snaaiers willen een betonnen levenloos ding gebouwd door Polen en ander volk. zo snel mogelijk moet het af. En zoveel mogelijk geld verdienen nog meer graaiers en dan ..........................de kas is leeg en voor de zoveelste maal maar dit keer echt gaat feyenoord failliet. Amsterdam, Eindhoven en zelfs spangen lachen zit rot daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Feyenoord daaaaaaaaaaaaag graaiers.
Ik neem aan dat deze tekst niet op één spandoek komt?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 december 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 20:48 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat deze tekst niet op één spandoek komt?
t paste net niet
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 19 december 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Kleiner lettertype
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 december 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Comic sans 4
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 december 2013 - 21:22   quote  deeplink  
Ik zal naakt op vak T verschijnen om mijn kuip te redden

mits het niet te koud is
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 19 december 2013 - 21:22   quote  deeplink  
Ah, even een ander plekje zoeken dan.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 december 2013 - 21:25   quote  deeplink  
Of zal ik een Feyenoord vlag aan mijn piemelot hangen, en een toeter in mijn reet kan ik ook nog toeteren?
van geil
 van geil - donderdag 19 december 2013 - 21:28   quote  deeplink  
dat valt niet op
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 19 december 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Toeters zijn nou niet echt de meest voorkomende attributen op de Feyenoord tribunes.
van geil
 van geil - donderdag 19 december 2013 - 21:32   quote  deeplink  
joh
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 december 2013 - 21:33   quote  deeplink  
Met een vlag aan de pielemoos zie je ze daarentegen regelmatig lopen?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 19 december 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:
Met een vlag aan de pielemoos zie je ze daarentegen regelmatig lopen?
Goed kijken vanaf NN.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 december 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2013 - 21:35 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Goed kijken vanaf NN.
Er is een reden dat ik dáár zit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0390551