|
|
broer van Ted
|
|
|
Wat mij aanspreekt is : het veld het veld , waar wij 2 uefa-cups hebben gewonnen , de afscheidwedstrijd van Coen , de wereldbeker. Enne onze vrienden uit 020 hebben ook nog iets gewonnen op ons veld . Het veld het veld het veld dat is wat telt . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het veld is al meer dan 100x vervangen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 6 maal is de grasmat vervangen sind het bestaan van de Kuip Stylzz, niet overdrijven. Dit geeft wel aan dat de omstandigheden voor gras goed tot zeer goed zijn in de Kuip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 07:57 schreef VVout het volgende:[..] 6 maal is de grasmat vervangen sind het bestaan van de Kuip Stylzz, niet overdrijven. Dit geeft wel aan dat de omstandigheden voor gras goed tot zeer goed zijn in de Kuip. Ohja natuurlijk grassprietjes worden 70jaar oud. Helemaal vergeten. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, wel iemand die t onzin vindt gras te vereren wat al niet meer het gras is waar ooit succes op behaald is. Sterker nog, als ik jouw visie deel moeten ze t gras maar heel snel weghalen .. na die seizoenen Been. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In die snelkookpan wel ja! Maar niet in de kuip toch? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 01:19 schreef broer van Ted het volgende:Wat mij aanspreekt is : het veld het veld , waar wij 2 uefa-cups hebben gewonnen , de afscheidwedstrijd van Coen , de wereldbeker. Enne onze vrienden uit 020 hebben ook nog iets gewonnen op ons veld . Het veld het veld het veld dat is wat telt . Het veld veld veld veld , dus met elf spelers in de JupilerLeague met dit gras vind jij belangrijker?
Rare obsessie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 01:19 schreef broer van Ted het volgende:Wat mij aanspreekt is : het veld het veld , waar wij 2 uefa-cups hebben gewonnen , de afscheidwedstrijd van Coen , de wereldbeker. Enne onze vrienden uit 020 hebben ook nog iets gewonnen op ons veld . Het veld het veld het veld dat is wat telt . Onze vrienden? Niet generaliseren he.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 09:54 schreef Stylzz het volgende:Nee, wel iemand die t onzin vindt gras te vereren wat al niet meer het gras is waar ooit succes op behaald is. Sterker nog, als ik jouw visie deel moeten ze t gras maar heel snel weghalen .. na die seizoenen Been. Ben het met je eens dat je niet het gras gaat vereren vanwegen wedstrijden die er op gespeeld zijn, maar wil jij die goede omstandigheden die er in de Kuip heersen verprutsen voor bobo geweld n.l. een dak. Daar ging het mij eigenlijk om. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie je mij dit ergens roepen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is gewoon een verduideliiking van mijn voorgaande bericht, meer niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een commissie van wijze mannen gaat zich buigen over het nieuwe plan ha ha ha ik ken er een uit mijn turbulente verleden redelijk goed ha ha ha , feyenoorders we gedragen ons als sukkels, geld macht aandacht daar gaan deze mannen voor |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 14:57 schreef piet de paler het volgende:Een commissie van wijze mannen gaat zich buigen over het nieuwe plan ha ha ha ik ken er een uit mijn turbulente verleden redelijk goed ha ha ha , feyenoorders we gedragen ons als sukkels, geld macht aandacht daar gaan deze mannen voor Ja natuurlijk, jij weet alles ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee ik weet niet alles maar over 1 persoon weet ik wel veel, en zoek eens even uit waar deze personen groot zijn geworden en beter nog wat hun netwerken zijn , ik zal hier ook wel over zwijgen dat stadion wordt echt de doodsteek,voor onze club,nog 1 ding dan zal ik hier echt over zwijgen waar waren deze commissie leden toen het slecht ging hebben zij geld gestort en doen ze dit allemaal gratis. Ajuus discussie nieuw stadion , ik had al eerder ajuu gezegd maar wijze mannen ??? Lijdensweg je zal zien als jejezelf verdiept in hun netwerken ach ik stop ermee hup feyenoord en nu lekker over voetbal praten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 16:37 schreef piet de paler het volgende:Nee ik weet niet alles maar over 1 persoon weet ik wel veel, en zoek eens even uit waar deze personen groot zijn geworden en beter nog wat hun netwerken zijn , ik zal hier ook wel over zwijgen dat stadion wordt echt de doodsteek,voor onze club,nog 1 ding dan zal ik hier echt over zwijgen waar waren deze commissie leden toen het slecht ging hebben zij geld gestort en doen ze dit allemaal gratis. Ajuus discussie nieuw stadion , ik had al eerder ajuu gezegd maar wijze mannen ??? Lijdensweg je zal zien als jejezelf verdiept in hun netwerken ach ik stop ermee hup feyenoord en nu lekker over voetbal praten Ik heb me helemaal verdiept want ik sta voor de volle 100% achter een NIEUW multi functioneel stadion in Rotterdam voor Feyenoord ... Vandaar dat ik ook een fervent tegenstander van reddekuip ben en mondjesmaat gecharmeerd ben van die renovatie van dat architecten bureau |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Respecteer je mening maar blijf sceptisch wie er aan het roer staan, en echt 100% kijk vraag eens na ovehr wat de achtergrond is van deze mensen !navragen en niet googelen! nu reageer ik toch weer en ik zit op grote afstand maar ik hoop dat mensen veranderen . Succes lijdensweg ik hoop dat jij niet teleurgesteld wordt in de boze buiten wereld waar het draait om geld wie je kent en niet wat je kan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O ja er staat een biertje voor je klaar in het virtuele cafe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 16:37 schreef piet de paler het volgende:Nee ik weet niet alles maar over 1 persoon weet ik wel veel, en zoek eens even uit waar deze personen groot zijn geworden en beter nog wat hun netwerken zijn , ik zal hier ook wel over zwijgen dat stadion wordt echt de doodsteek,voor onze club,nog 1 ding dan zal ik hier echt over zwijgen waar waren deze commissie leden toen het slecht ging hebben zij geld gestort en doen ze dit allemaal gratis. Ajuus discussie nieuw stadion , ik had al eerder ajuu gezegd maar wijze mannen ??? Lijdensweg je zal zien als jejezelf verdiept in hun netwerken ach ik stop ermee hup feyenoord en nu lekker over voetbal praten Je heb gelijk Piet.. Zeker bij de vorige aanbieding richting de gemeenteraad waren het éen en al belangeverstrengelingen..Maar dat nieuwe stadion moet er wel komen Piet! Is goed voor Feyenoord...alle renovatie plannen zijn alleeen mooi aan de buitenkant. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou wel een mooie geldschieters ondanks de milieu bezwaren ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vroeger was de Shell top.! In Vlaardingen hadden ze een heel sportpark voor de bevolking.. Nu zijn ze gierig en een mensen leven telt niet meer voor ze!Alleen de miljarden winsten tenkosten van mensen. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Piet, als jij achtergrondinformatie hebt die mogelijkerwijs een link kan zijn naar dubieuze belangen van de commissie, dan moet je daar naar mijn idee mee voor de dag komen. Zeker wanneer je het hebt over 'de doodsteek van onze club'. Dan zouden we in ieder geval met meerdere mensen er meteen bovenop kunnen zitten. C.q. wezenlijk vragen kunnen stellen in de openbaarheid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:59 schreef Nick4F het volgende:Piet, als jij achtergrondinformatie hebt die mogelijkerwijs een link kan zijn naar dubieuze belangen van de commissie, dan moet je daar naar mijn idee mee voor de dag komen. Zeker wanneer je het hebt over 'de doodsteek van onze club'. Dan zouden we in ieder geval met meerdere mensen er meteen bovenop kunnen zitten. C.q. wezenlijk vragen kunnen stellen in de openbaarheid. Nu kan dat niet meer omdat er meerdere bouwbedrijven hebben kunnen inschrijven voor zowel renovatie als nieuwbouw... Dat was bij de vorige aanbieding niet zo |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: Shellstadion ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Deze vind ik persoonlijk wel allemachtig mooi aan de buitenzijde.. Lijkt een beetje op het stadion van Lille |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat lijkt er meer op. |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat een gedrocht zeg!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nu kan dat niet meer omdat er meerdere bouwbedrijven hebben kunnen inschrijven voor zowel renovatie als nieuwbouw... Dat was bij de vorige aanbieding niet zo En jij geloof dat? Dan weet jij niks betreft orders binnen vissen .... Er zijn ALTIJD belangen in het spel.
Feyenoord, stadion en sportclub Feyenoord staan volledig achter een nieuw stadion Investeerders en aandeelhouders van Feyenoord en stadion Feyenoord hebben zeker ook hun eigen belangen. En juist bij deze partijen zullen er participanten zijn die een belang hebben of in nieuwbouw of renovatie
En de driemanschap die zich oriënteren zullen alleen advies gaan uitbrengen! Maar of het bindend is?
We zullen zien |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 08:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] En jij geloof dat? Dan weet jij niks betreft orders binnen vissen .... Er zijn ALTIJD belangen in het spel. Feyenoord, stadion en sportclub Feyenoord staan volledig achter een nieuw stadion Investeerders en aandeelhouders van Feyenoord en stadion Feyenoord hebben zeker ook hun eigen belangen. En juist bij deze partijen zullen er participanten zijn die een belang hebben of in nieuwbouw of renovatie En de driemanschap die zich oriënteren zullen alleen advies gaan uitbrengen! Maar of het bindend is? We zullen zien Natuurlijk zijn er altijd belangen in het spel, zolang deze maar niet eenzijdig zijn en we niet het idee hebben dat er te veel geld in verkeerde handen raken.
Schijf de juiste mensen wat smeergeld in de handen en er staat binnen de kortste keren een prachtig gerenoveerde en functionele Kuip.
Of het zou echt waanzinnig zijn, te gaan voor het Maasstadion. Het kost wat meer en er moet echt alles bij elkaar vallen om het te realiseren maar je hebt dan iets waar Rotterdam en Feyenoord de komende 75 jaar trots op kan zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 10:17 schreef VVout het volgende:[..] Natuurlijk zijn er altijd belangen in het spel, zolang deze maar niet eenzijdig zijn en we niet het idee hebben dat er te veel geld in verkeerde handen raken. Schijf de juiste mensen wat smeergeld in de handen en er staat binnen de kortste keren een prachtig gerenoveerde en functionele Kuip. Hier heb je het al: een prachtig gerenoveerde en functionele kuip , renoveren is leuk maar niet de goedkoopste optie voor de LANGERE termijn !!
Ook jij denk weer niet aan wat het BESTE voor Feyenoord is ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 10:17 schreef VVout het volgende:[..] Natuurlijk zijn er altijd belangen in het spel, zolang deze maar niet eenzijdig zijn en we niet het idee hebben dat er te veel geld in verkeerde handen raken. Schijf de juiste mensen wat smeergeld in de handen en er staat binnen de kortste keren een prachtig gerenoveerde en functionele Kuip. Of het zou echt waanzinnig zijn, te gaan voor het Maasstadion. Het kost wat meer en er moet echt alles bij elkaar vallen om het te realiseren maar je hebt dan iets waar Rotterdam en Feyenoord de komende 75 jaar trots op kan zijn. Maakt mij niet uit waar het komt ! Als het maar een nieuw multi functioneel stadion is. Maar ook mijn voorkeur zou zijn het MAASSTADION ... Maar ook HNS vind ik een prachtig stadion. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ha L. was nog niet volledig mijn bericht, maar het HNS vind ik een goedkope tussenoplossing het heeft geen flair en de prestige van het Maasstadion en past gewoon niet bij een wereldhaven als Rotterdam. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 10:31 schreef VVout het volgende:Ha L. was nog niet volledig mijn bericht, maar het HNS vind ik een goedkope tussenoplossing het heeft geen flair en de prestige van het Maasstadion en past gewoon niet bij een wereldhaven als Rotterdam. Het is voor mij om het even wat het wordt, als het maar geen renovatie wordt!
Dat is pas weg gegooid geld ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 08:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] En jij geloof dat? Dan weet jij niks betreft orders binnen vissen .... Er zijn ALTIJD belangen in het spel. Feyenoord, stadion en sportclub Feyenoord staan volledig achter een nieuw stadion Investeerders en aandeelhouders van Feyenoord en stadion Feyenoord hebben zeker ook hun eigen belangen. En juist bij deze partijen zullen er participanten zijn die een belang hebben of in nieuwbouw of renovatie En de driemanschap die zich oriënteren zullen alleen advies gaan uitbrengen! Maar of het bindend is? We zullen zien Uiteraard maar bij de vorige aanbieding was er 1 aannemer voor de nieuwe Kuip op de oude plaats. En er was 1 aannemer voor een nieuw stadion op Varkenoord.. Ik weet niet hoor maar dat mag niet eens want dat noemen ze sinds 10 jaar bouwfraude.. Een aanneming geschiet via inschrijving van meerdere aannemers..De aannemer met de beste prijs of aanbieding krijgt het werk..Zonder prijsafspraken met andere aannemers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niet meteen slecht te noemen, maar vind het er wel apart uitzien. En is het plan van BAM gebaseerd op nieuwbouw of renovatie? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit is de nieuwbouwvariant op Varkenoord volgens mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 januari 2014 - 12:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Uiteraard maar bij de vorige aanbieding was er 1 aannemer voor de nieuwe Kuip op de oude plaats. En er was 1 aannemer voor een nieuw stadion op Varkenoord.. Ik weet niet hoor maar dat mag niet eens want dat noemen ze sinds 10 jaar bouwfraude.. Een aanneming geschiet via inschrijving van meerdere aannemers..De aannemer met de beste prijs of aanbieding krijgt het werk..Zonder prijsafspraken met andere aannemers. Haha , en dat geloof jij ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson