BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 11 januari 2014 - 01:19   quote  deeplink  
Wat mij aanspreekt is : het veld het veld , waar wij 2 uefa-cups hebben gewonnen , de afscheidwedstrijd van Coen , de wereldbeker.
Enne onze vrienden uit 020 hebben ook nog iets gewonnen op ons veld .
Het veld het veld het veld dat is wat telt .
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 januari 2014 - 07:33   quote  deeplink  
Het veld is al meer dan 100x vervangen
VVout
 VVout - zaterdag 11 januari 2014 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 07:33 schreef Stylzz het volgende:
Het veld is al meer dan 100x vervangen
6 maal is de grasmat vervangen sind het bestaan van de Kuip Stylzz, niet overdrijven. Dit geeft wel aan dat de omstandigheden voor gras goed tot zeer goed zijn in de Kuip.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 januari 2014 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 07:57 schreef VVout het volgende:

[..]

6 maal is de grasmat vervangen sind het bestaan van de Kuip Stylzz, niet overdrijven. Dit geeft wel aan dat de omstandigheden voor gras goed tot zeer goed zijn in de Kuip.
Ohja natuurlijk grassprietjes worden 70jaar oud.
Helemaal vergeten.
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 11 januari 2014 - 09:16   quote  deeplink  
ben je tuinman ofzo
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 januari 2014 - 09:54   quote  deeplink  
Nee, wel iemand die t onzin vindt gras te vereren wat al niet meer het gras is waar ooit succes op behaald is.
Sterker nog, als ik jouw visie deel moeten ze t gras maar heel snel weghalen .. na die seizoenen Been.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 januari 2014 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 07:33 schreef Stylzz het volgende:
Het veld is al meer dan 100x vervangen
In die snelkookpan wel ja! Maar niet in de kuip toch?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 januari 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 01:19 schreef broer van Ted het volgende:
Wat mij aanspreekt is : het veld het veld , waar wij 2 uefa-cups hebben gewonnen , de afscheidwedstrijd van Coen , de wereldbeker.
Enne onze vrienden uit 020 hebben ook nog iets gewonnen op ons veld .
Het veld het veld het veld dat is wat telt .
Het veld veld veld veld , dus met elf spelers in de JupilerLeague met dit gras vind jij belangrijker?

Rare obsessie
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 januari 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 01:19 schreef broer van Ted het volgende:
Wat mij aanspreekt is : het veld het veld , waar wij 2 uefa-cups hebben gewonnen , de afscheidwedstrijd van Coen , de wereldbeker.
Enne onze vrienden uit 020 hebben ook nog iets gewonnen op ons veld .
Het veld het veld het veld dat is wat telt .
Onze vrienden? Niet generaliseren he..
MMM
 MMM - zaterdag 11 januari 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2014 - 15:01 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Walgelijk.
VVout
 VVout - zaterdag 11 januari 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 09:54 schreef Stylzz het volgende:
Nee, wel iemand die t onzin vindt gras te vereren wat al niet meer het gras is waar ooit succes op behaald is.
Sterker nog, als ik jouw visie deel moeten ze t gras maar heel snel weghalen .. na die seizoenen Been.
Ben het met je eens dat je niet het gras gaat vereren vanwegen wedstrijden die er op gespeeld zijn, maar wil jij die goede omstandigheden die er in de Kuip heersen verprutsen voor bobo geweld n.l. een dak. Daar ging het mij eigenlijk om.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 januari 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Zie je mij dit ergens roepen?
VVout
 VVout - zaterdag 11 januari 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 13:34 schreef Stylzz het volgende:
Zie je mij dit ergens roepen?
Is gewoon een verduideliiking van mijn voorgaande bericht, meer niet.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 januari 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Een commissie van wijze mannen gaat zich buigen over het nieuwe plan ha ha ha ik ken er een uit mijn turbulente verleden redelijk goed ha ha ha , feyenoorders we gedragen ons als sukkels, geld macht aandacht daar gaan deze mannen voor
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 januari 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 14:57 schreef piet de paler het volgende:
Een commissie van wijze mannen gaat zich buigen over het nieuwe plan ha ha ha ik ken er een uit mijn turbulente verleden redelijk goed ha ha ha , feyenoorders we gedragen ons als sukkels, geld macht aandacht daar gaan deze mannen voor
Ja natuurlijk, jij weet alles ...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 januari 2014 - 16:37   quote  deeplink  
Nee ik weet niet alles maar over 1 persoon weet ik wel veel, en zoek eens even uit waar deze personen groot zijn geworden en beter nog wat hun netwerken zijn , ik zal hier ook wel over zwijgen dat stadion wordt echt de doodsteek,voor onze club,nog 1 ding dan zal ik hier echt over zwijgen waar waren deze commissie leden toen het slecht ging hebben zij geld gestort en doen ze dit allemaal gratis. Ajuus discussie nieuw stadion , ik had al eerder ajuu gezegd maar wijze mannen ??? Lijdensweg je zal zien als jejezelf verdiept in hun netwerken ach ik stop ermee hup feyenoord en nu lekker over voetbal praten
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 januari 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 16:37 schreef piet de paler het volgende:
Nee ik weet niet alles maar over 1 persoon weet ik wel veel, en zoek eens even uit waar deze personen groot zijn geworden en beter nog wat hun netwerken zijn , ik zal hier ook wel over zwijgen dat stadion wordt echt de doodsteek,voor onze club,nog 1 ding dan zal ik hier echt over zwijgen waar waren deze commissie leden toen het slecht ging hebben zij geld gestort en doen ze dit allemaal gratis. Ajuus discussie nieuw stadion , ik had al eerder ajuu gezegd maar wijze mannen ??? Lijdensweg je zal zien als jejezelf verdiept in hun netwerken ach ik stop ermee hup feyenoord en nu lekker over voetbal praten
Ik heb me helemaal verdiept want ik sta voor de volle 100% achter een NIEUW multi functioneel stadion in Rotterdam voor Feyenoord ... Vandaar dat ik ook een fervent tegenstander van reddekuip ben en mondjesmaat gecharmeerd ben van die renovatie van dat architecten bureau
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 januari 2014 - 16:51   quote  deeplink  
Respecteer je mening maar blijf sceptisch wie er aan het roer staan, en echt 100% kijk vraag eens na ovehr wat de achtergrond is van deze mensen !navragen en niet googelen! nu reageer ik toch weer en ik zit op grote afstand maar ik hoop dat mensen veranderen . Succes lijdensweg ik hoop dat jij niet teleurgesteld wordt in de boze buiten wereld waar het draait om geld wie je kent en niet wat je kan.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 januari 2014 - 16:52   quote  deeplink  
O ja er staat een biertje voor je klaar in het virtuele cafe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 januari 2014 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 16:37 schreef piet de paler het volgende:
Nee ik weet niet alles maar over 1 persoon weet ik wel veel, en zoek eens even uit waar deze personen groot zijn geworden en beter nog wat hun netwerken zijn , ik zal hier ook wel over zwijgen dat stadion wordt echt de doodsteek,voor onze club,nog 1 ding dan zal ik hier echt over zwijgen waar waren deze commissie leden toen het slecht ging hebben zij geld gestort en doen ze dit allemaal gratis. Ajuus discussie nieuw stadion , ik had al eerder ajuu gezegd maar wijze mannen ??? Lijdensweg je zal zien als jejezelf verdiept in hun netwerken ach ik stop ermee hup feyenoord en nu lekker over voetbal praten
Je heb gelijk Piet..
Zeker bij de vorige aanbieding richting de gemeenteraad waren het éen en al
belangeverstrengelingen..Maar dat nieuwe stadion moet er wel komen Piet!
Is goed voor Feyenoord...alle renovatie plannen zijn alleeen mooi aan de buitenkant.
tomson
 tomson - zaterdag 11 januari 2014 - 17:59   quote  deeplink  
1526730_3852280842938_586207623_n.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 januari 2014 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 17:59 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wel een mooie geldschieters ondanks de milieu bezwaren ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 januari 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 17:59 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was de Shell top.!
In Vlaardingen hadden ze een heel sportpark voor de bevolking..
Nu zijn ze gierig en een mensen leven telt niet meer voor ze!Alleen
de miljarden winsten tenkosten van mensen.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 11 januari 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Piet, als jij achtergrondinformatie hebt die mogelijkerwijs een link kan zijn naar dubieuze belangen van de commissie, dan moet je daar naar mijn idee mee voor de dag komen. Zeker wanneer je het hebt over 'de doodsteek van onze club'. Dan zouden we in ieder geval met meerdere mensen er meteen bovenop kunnen zitten. C.q. wezenlijk vragen kunnen stellen in de openbaarheid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 januari 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 18:59 schreef Nick4F het volgende:
Piet, als jij achtergrondinformatie hebt die mogelijkerwijs een link kan zijn naar dubieuze belangen van de commissie, dan moet je daar naar mijn idee mee voor de dag komen. Zeker wanneer je het hebt over 'de doodsteek van onze club'. Dan zouden we in ieder geval met meerdere mensen er meteen bovenop kunnen zitten. C.q. wezenlijk vragen kunnen stellen in de openbaarheid.
Nu kan dat niet meer omdat er meerdere bouwbedrijven hebben kunnen inschrijven
voor zowel renovatie als nieuwbouw...
Dat was bij de vorige aanbieding niet zo
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 11 januari 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 17:59 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Shellstadion ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door echte nummer10 --
tomson
 tomson - zaterdag 11 januari 2014 - 21:34   quote  deeplink  
1609889_496343020478421_2081143926_n.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 januari 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 21:34 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik persoonlijk wel allemachtig mooi aan de buitenzijde..
Lijkt een beetje op het stadion van Lille
VVout
 VVout - zaterdag 11 januari 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 21:34 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt er meer op.
neliz
 neliz - zaterdag 11 januari 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 23:13 schreef VVout het volgende:

[..]
Dat lijkt er meer op.
Dat is nu de Kuip 3.0 :p

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1gB4XVfJYLw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door neliz --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 21:34 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht zeg!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu kan dat niet meer omdat er meerdere bouwbedrijven hebben kunnen inschrijven
voor zowel renovatie als nieuwbouw...
Dat was bij de vorige aanbieding niet zo
En jij geloof dat? Dan weet jij niks betreft orders binnen vissen .... Er zijn ALTIJD belangen in het spel.

Feyenoord, stadion en sportclub Feyenoord staan volledig achter een nieuw stadion
Investeerders en aandeelhouders van Feyenoord en stadion Feyenoord hebben zeker ook hun eigen belangen.
En juist bij deze partijen zullen er participanten zijn die een belang hebben of in nieuwbouw of renovatie

En de driemanschap die zich oriënteren zullen alleen advies gaan uitbrengen! Maar of het bindend is?

We zullen zien
VVout
 VVout - zondag 12 januari 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 08:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En jij geloof dat? Dan weet jij niks betreft orders binnen vissen .... Er zijn ALTIJD belangen in het spel.

Feyenoord, stadion en sportclub Feyenoord staan volledig achter een nieuw stadion
Investeerders en aandeelhouders van Feyenoord en stadion Feyenoord hebben zeker ook hun eigen belangen.
En juist bij deze partijen zullen er participanten zijn die een belang hebben of in nieuwbouw of renovatie

En de driemanschap die zich oriënteren zullen alleen advies gaan uitbrengen! Maar of het bindend is?

We zullen zien
Natuurlijk zijn er altijd belangen in het spel, zolang deze maar niet eenzijdig zijn en we niet het idee hebben dat er te veel geld in verkeerde handen raken.

Schijf de juiste mensen wat smeergeld in de handen en er staat binnen de kortste keren een prachtig gerenoveerde en functionele Kuip.

Of het zou echt waanzinnig zijn, te gaan voor het Maasstadion. Het kost wat meer en er moet echt alles bij elkaar vallen om het te realiseren maar je hebt dan iets waar Rotterdam en Feyenoord de komende 75 jaar trots op kan zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door VVout --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 10:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er altijd belangen in het spel, zolang deze maar niet eenzijdig zijn en we niet het idee hebben dat er te veel geld in verkeerde handen raken.

Schijf de juiste mensen wat smeergeld in de handen en er staat binnen de kortste keren een prachtig gerenoveerde en functionele Kuip.
Hier heb je het al: een prachtig gerenoveerde en functionele kuip , renoveren is leuk maar niet de goedkoopste optie voor de LANGERE termijn !!

Ook jij denk weer niet aan wat het BESTE voor Feyenoord is ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 10:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er altijd belangen in het spel, zolang deze maar niet eenzijdig zijn en we niet het idee hebben dat er te veel geld in verkeerde handen raken.

Schijf de juiste mensen wat smeergeld in de handen en er staat binnen de kortste keren een prachtig gerenoveerde en functionele Kuip.

Of het zou echt waanzinnig zijn, te gaan voor het Maasstadion. Het kost wat meer en er moet echt alles bij elkaar vallen om het te realiseren maar je hebt dan iets waar Rotterdam en Feyenoord de komende 75 jaar trots op kan zijn.
Maakt mij niet uit waar het komt ! Als het maar een nieuw multi functioneel stadion is.
Maar ook mijn voorkeur zou zijn het MAASSTADION ... Maar ook HNS vind ik een prachtig stadion.
VVout
 VVout - zondag 12 januari 2014 - 10:31   quote  deeplink  
Ha L. was nog niet volledig mijn bericht, maar het HNS vind ik een goedkope tussenoplossing het heeft geen flair en de prestige van het Maasstadion en past gewoon niet bij een wereldhaven als Rotterdam.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 10:31 schreef VVout het volgende:
Ha L. was nog niet volledig mijn bericht, maar het HNS vind ik een goedkope tussenoplossing het heeft geen flair en de prestige van het Maasstadion en past gewoon niet bij een wereldhaven als Rotterdam.
Het is voor mij om het even wat het wordt, als het maar geen renovatie wordt!

Dat is pas weg gegooid geld ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 januari 2014 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 08:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En jij geloof dat? Dan weet jij niks betreft orders binnen vissen .... Er zijn ALTIJD belangen in het spel.

Feyenoord, stadion en sportclub Feyenoord staan volledig achter een nieuw stadion
Investeerders en aandeelhouders van Feyenoord en stadion Feyenoord hebben zeker ook hun eigen belangen.
En juist bij deze partijen zullen er participanten zijn die een belang hebben of in nieuwbouw of renovatie

En de driemanschap die zich oriënteren zullen alleen advies gaan uitbrengen! Maar of het bindend is?

We zullen zien
Uiteraard maar bij de vorige aanbieding was er 1 aannemer voor de nieuwe Kuip op de oude plaats.
En er was 1 aannemer voor een nieuw stadion op Varkenoord..
Ik weet niet hoor maar dat mag niet eens want dat noemen ze sinds 10 jaar
bouwfraude..
Een aanneming geschiet via inschrijving van meerdere aannemers..De aannemer
met de beste prijs of aanbieding krijgt het werk..Zonder prijsafspraken met andere
aannemers.
tomson
 tomson - zondag 12 januari 2014 - 14:59   quote  deeplink  
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2014 - 15:00   quote  deeplink  
BAM
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 12 januari 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Niet meteen slecht te noemen, maar vind het er wel apart uitzien. En is het plan van BAM gebaseerd op nieuwbouw of renovatie?
tomson
 tomson - zondag 12 januari 2014 - 15:08   quote  deeplink  
Dit is de nieuwbouwvariant op Varkenoord volgens mij.
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2014 - 15:13   quote  deeplink  
BAM:DOEN
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 januari 2014 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 14:59 schreef tomson het volgende:
[ filmpje ]
Wel gaaf zeg..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 januari 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 15:08 schreef tomson het volgende:
Dit is de nieuwbouwvariant op Varkenoord volgens mij.
Bron?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 januari 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 15:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bron?
Tomson..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 14:59 schreef tomson het volgende:
[ filmpje ]
Geweldig!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 12:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uiteraard maar bij de vorige aanbieding was er 1 aannemer voor de nieuwe Kuip op de oude plaats.
En er was 1 aannemer voor een nieuw stadion op Varkenoord..
Ik weet niet hoor maar dat mag niet eens want dat noemen ze sinds 10 jaar
bouwfraude..
Een aanneming geschiet via inschrijving van meerdere aannemers..De aannemer
met de beste prijs of aanbieding krijgt het werk..Zonder prijsafspraken met andere
aannemers.
Haha , en dat geloof jij ?
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 15:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bron?
BAM denk ik
tomson
 tomson - zondag 12 januari 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 15:51 schreef van geil het volgende:

[..]

BAM denk ik
Klopt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0409100