|
|
VVout
|
|
|
quote: En nog veel meer over jouw, fopneus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 08:53 schreef tomson het volgende:Oke 3 plannen dus. Het zou fijn zijn als ze alledrie met tekst en uitleg op een rijtje te zien waren. Idd vormen wilken we zien....geen woorden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Geen woorden maar vormen, lang leve De Kuip! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er was een prachtig plan "het Maasstadion", het heeft weinig zin alle 4 jaar nieuwe plannen te maken en er dan toch niets mee te doen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als een plan geen draagkracht heeft, houdt het op, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat andere plannen dan ook geen draagkracht hebben. Trouwens, er zal toch een keer wat moeten gebeuren. Als dat nou HNS is of RDK of dat nieuwste plan, het maakt niet uit; er zal wat moeten gebeuren.
Overigens denk ik dat het nieuwste plan best heel aantrekkelijk kan zijn, maar op momenten van wedstrijden ten allen tijden het dak open. Zelfs als het vriest dat het kraakt, want het is nou eenmaal veldvoetbal en geen zaalvoetbal. Indien het vriest kunnen ze een paar uur voor de wedstrijd het dak toch open doen? Het mooiste is dat De Kuip met bijbehorende sfeer blijft, plus dat je aan de wensen mbt. het huidige gebrek aan skyboxen tegemoet komen kunt, dus win-win lijkt me... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 06:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Krijg ik nog antwoord ? Zal vast niet,komt binnenkort wel weer een emigratie aan ofzo... Waarom zou ik jou een uitleg gaan geven? Als het niet naar je zin is dan is het toch niet waar ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 17:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waarom zou ik jou een uitleg gaan geven? Als het niet naar je zin is dan is het toch niet waar ... Hoezo reversable! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 17:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waarom zou ik jou een uitleg gaan geven? Als het niet naar je zin is dan is het toch niet waar ... Ach bladiebladiebla |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen nieuw stadion, wel een nieuw scorebord
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen dr ook buitenspel gevallen op? :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet de scheids alleen ff de andere kant op kijken gg. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gave verzameling Tom, leuk om te zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
ook toen hadden sommige paarden enorm grote lullen
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heb ze ook maar weer ergens opgeduikeld VVout. Maar ik vind het gewoon heel tof om te delen :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Noem een dier die een lul op zijn rug heeft?
Juist een politiepaard |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ook toevallig, die L die eronder hangt ken ik ook! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 - 14:32 schreef tomson het volgende:[..] Heb ze ook maar weer ergens opgeduikeld VVout. Maar ik vind het gewoon heel tof om te delen :) Toffe prenten. Post van het jaar! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik twijfel.. Dr Love had ook wel n goed onderbouwde inhoudelijke post |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vooral tussen de regels een lust voor het oog. En na bezoek coffeeshop natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar kunnen wij allemaal wat van leren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dank voor het compliment, maar die eer laat ik toch aan de afscheidspost van Wim2... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi hoor, de keeper nog met een pet op en een echt "bruin monster" waar je een hersenschudding van kon krijgen als je m kopte
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Geweldig man! Deze foto , ouwe herinneringen ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Was je er al bij in 49 joh ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sterker nog, hij hielp een paar jaar ervoor de Kuip vol te krijgen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik zwom ongetwijfeld al rond ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze dan...
|
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Wat een fantastische foto's, Tomson!! Zou je daar niet een apart topic voor willen openen? Lijkt me geweldig! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er waren al topics voor "de mooiste" Feyenoord foto's. Die zakten toch altijd weer weg. omdat de discussie in dit topic mi ( helaas) nog wel een tijdje actueel zal blijven en deze foto's allemaal wel kuipgerelateerd zijn leek het me het meest voor de hand liggend ze hier maar te posten :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jaja, invloedrijk die L. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. het is dat Henk het quotte want deze zag ik effe helemaal over het hoofd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik was eigenlijk ook op zoek naar de eerste filmbeelden en eerste affiches enz van het stadion. Kwam terecht bij het gemeentelijk archief van Rotterdam maar als je die van hun wilt hebben moet je een account daar openen en ook in de buidel tasten. Misschien begrijpelijk, maar toch wel een beetje jammer. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 19:13 schreef tomson het volgende:Ik was eigenlijk ook op zoek naar de eerste filmbeelden en eerste affiches enz van het stadion. Kwam terecht bij het gemeentelijk archief van Rotterdam maar als je die van hun wilt hebben moet je een account daar openen en ook in de buidel tasten. Misschien begrijpelijk, maar toch wel een beetje jammer. Heeft L ongetwijfeld allemaal! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ook niet echt de reactie waar ik wat mee opschiet maar bedankt anyway... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heb/had je 'm al gevraagd dan? |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: Sperma blijft na het aanmaken maar een paar dagen goed, wil jij beweren dat je al bijna op pensioensgerechtigde leeftijd bent? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dan ken je de FEITEN niet!! Gepensioneerd, verschillende succesvolle BEDRIJVEN verkocht en nu zelfbenoemd bobo van BARCA!!!
Korte omschrijving van L. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 21:15 schreef Bosifyable het volgende:Dan ken je de FEITEN niet!! Gepensioneerd, verschillende succesvolle BEDRIJVEN verkocht en nu zelfbenoemd bobo van BARCA!!! Korte omschrijving van L. Dus een gewone boerelul, net als iedereen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 - 20:53 schreef neliz het volgende:[..] Sperma blijft na het aanmaken maar een paar dagen goed, wil jij beweren dat je al bijna op pensioensgerechtigde leeftijd bent? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Feyenoord 17 wedstrijden in de competitie speelt als vandaag.. Zet dan maar n stadion neer voor 120.000 fans. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 21:01 schreef van geil het volgende:Als Feyenoord 17 wedstrijden in de competitie speelt als vandaag.. Zet dan maar n stadion neer voor 120.000 fans. Zeker. Feyenoord is een sleeping giant. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Deze docu heeft wel weinig views gehad. presentatie door Koos Postema, ook een rasfeyenoorder..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
http://www.nu.nl/sport/3680535/fc-barcelona-kiest-renovatie-van-camp-nou.html
Niet geheel vergelijkbaar, maar...
FC Barcelona zal geen nieuw stadion gaan bouwen. De Catalanen hebben ervoor gekozen om het huidige onderkomen Camp Nou flink te gaan renoveren.
Foto: ANP Dat heeft voorzitter Sandro Rosell maandagavond na een vergadering van de raad van bestuur bekendgemaakt op een persconferentie.
Een maand geleden kondigde Barcelona aan dat het zou gaan kiezen tussen een stadion op een nieuwe plek of een renovatie van Camp Nou.
Rosell gaf aan dat de eerste optie te veel geld zou kosten, namelijk 1.2 miljard euro. Aan renovatie hangt een prijskaartje van 600 miljoen euro, waarvan 420 miljoen euro gaat naar de daadwerkelijke verbouwing van het stadion.
De overige 180 miljoen gaat onder meer naar de vervanging van Palau, het stadion dat onderdak biedt aan de andere sporten van FC Barcelona.
"Het was een moeilijke beslissing. Beide projecten waren zeer aantrekkelijk. Maar na een grondige analyse heeft de raad besloten dat dit de beste optie is", zei Rosell, die het besluit kenmerkte als "de meest belangrijke beslissing in de komende vijftig jaar".
Referendum
Supporters van de club mogen in een referendum op 5 of 6 april nog hun mening gaan geven over de keuze van de raad van bestuur. Als zij instemmen met de plannen, kunnen de werkzaamheden in mei van 2017 van start gaan.
De grootscheepse verbouwing zou dan begin 2021 moeten worden afgerond. In de tussentijd zal Barcelona gewoon zijn wedstrijden blijven spelen in Camp Nou.
Het stadion, dat in 1957 werd geopend, heeft op dit moment 99.000 zitplaatsen. Na de renovatie moet Camp Nou plaats bieden aan 105.000 fans. Ook komt er een overkoepeling over het hele stadion. |
|
|
|