BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 februari 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 20:37 schreef Milo het volgende:
020 associeer ik met ajax ajax associeer ik met snavels/neuzen etc.de rest i don't give a fuck!
Helemaal mee eens....mis het woord jood....maar is je vergeven...
BROEVA HARO Ajax en Amsterdam

Overigens heb ik niks tegen Feijenoord en Rotterdam maar dat terzijde ;-)
tomson
 tomson - vrijdag 14 februari 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Overigens heb ik niks tegen Feijenoord en Rotterdam maar dat terzijde ;-)
Wel handig dat je dat even vermeldt, voor de nieuwkomers en zo :p
neliz
 neliz - vrijdag 14 februari 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 22:44 schreef van geil het volgende:
durf ik te betwijfelen.
"ze" heeft de kaaklijn van een rugby speler en het gelaat van een taxichaffeur.

sylvie.jpg
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 14 februari 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:20 schreef neliz het volgende:

[..]

"ze" heeft de kaaklijn van een rugby speler en het gelaat van een taxichaffeur.

[ afbeelding ]
en ondertussen zit Sylvie (ofzoiets) met de hand in haar kruis te grutten. Geil ding..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 februari 2014 door Vincent1970 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 februari 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Nu de verherbouwings optie steeds populairder wordt.... Waar blijven de biereco's
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 14 februari 2014 - 23:23   quote  deeplink  
ohnee tis een tasje
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 14 februari 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:20 schreef tomson het volgende:

[..]

Wel handig dat je dat even vermeldt, voor de nieuwkomers en zo :p
Ach zolang ik maar geen topics open hiero......blufkutje slaat wat dat betreft de plank mis
van geil
 van geil - vrijdag 14 februari 2014 - 23:28   quote  deeplink  
misschien ben jij dat wel
tomson
 tomson - vrijdag 14 februari 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach zolang ik maar geen topics open hiero......blufkutje slaat wat dat betreft de plank mis
Echt een staatsmegool die gast..
tomson
 tomson - vrijdag 14 februari 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 23:28 schreef van geil het volgende:
misschien ben jij dat wel
Shit ! Nou je het zegt...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 februari 2014 - 23:33   quote  deeplink  
image_zpse64cabe6.jpg
tomson
 tomson - vrijdag 14 februari 2014 - 23:43   quote  deeplink  
hahaha ! kijk dat bordje daar dan nog gewoon staan
jjh
 jjh - zaterdag 15 februari 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Kuip schittert op Zuid én geeft omgeving nieuw leven
Feyenoord nieuws
Het vernieuwde Feyenoord-stadion van de Rotterdamse architect Erick van Egeraat is van alle markten thuis. Zijn Kuip staat bovendien in een gebied dat een ingrijpende transformatie ondergaat. Het ambitieuze plan is één van de zeven initiatieven die nog in de race zijn voor de bouw van een nieuw of vernieuwd stadion op de plek van de huidige voetbaltempel.
Het uitgangspunt is de huidige, uit 1937 stammende Kuip die - zo wil Van Egeraat - intact wordt gelaten. 'Wat voorop staat is dat het Kuip-gevoel behouden blijft.'

Kern van zijn plan is de ontwikkeling van de omgeving, waarbij de nu nog weinig samenhangende gebieden (Veranda, Varkenoord, Stadiondriehoek en Laan op Zuid) aaneen worden gesmeed.

'Er komt daar een scala van activiteiten,' zegt hij, 'met onder andere winkels, een kleine indoor-hal, kantoren, woningen en een hotel. Iedere dag is er wat te beleven, en kan er geld worden verdiend.'

Het stadion zal 65.000 stoeltjes tellen, en biedt niet alleen plaats aan voetbal maar ook aan concerten en andere grote evenementen. Het dak is afsluitbaar. Van Egeraat: 'De kosten schatten we op maximaal 200 miljoen euro. Maar een precieze kostencalculatie zou waarschijnlijk ver daaronder kunnen uitkomen.'

De Kuip-trojka, die alle opties onderzoekt, wil vóór april met een voorstel komen over wie deze prestigieuze mega-klus mag gaan uitvoeren.
Bron; AD.nl

http://www.erickvanegeraat.com/#/projects/de_kuip_rotterdam
tomson
 tomson - zaterdag 15 februari 2014 - 23:26   quote  deeplink  
Rare snuiter. Youtube filmpje gezien van zijn Kuip visie... filmpje duurde 10 minuten en daarvan gingen er 7 over Erick zelf.
tomson
 tomson - zaterdag 15 februari 2014 - 23:42   quote  deeplink  
neliz
 neliz - zaterdag 15 februari 2014 - 23:51   quote  deeplink  
"grote evenementenhal van deze omvang"

Die staat in Gouda al.... doei!

tevens, extra afstand naar het veld op de korte zijdes.. auw.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2014 door neliz --
tomson
 tomson - zaterdag 15 februari 2014 - 23:57   quote  deeplink  
Gewoon een lul van een gozer. Zelfkikkert.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 februari 2014 - 01:23   quote  deeplink  
Wie Hoogie..?
tomson
 tomson - zondag 16 februari 2014 - 01:38   quote  deeplink  
Ja die ook.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 23:57 schreef tomson het volgende:
Gewoon een lul van een gozer. Zelfkikkert.
Te veel egoistisch dat filmpie, maar heeft wel iets goed aangekaart betreft inkomsten.
Is voor de troika iets om over na te denken!
VVout
 VVout - zondag 16 februari 2014 - 09:47   quote  deeplink  
Hij geilt gewoon op zijn eigen droom, is niet verkeerd want je bent zelf de eerste die er in moet geloven en daar gaat ie volledig in op.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 februari 2014 - 10:02   quote  deeplink  
Schraap schraap nog meer geld in mijn zakje, effe lullen en adviseren, nog meer nog meer. Oei planning was te laag moet meer geld bij gna gna en O ja hup wat was het ook al weer Sparta O nee feyenoord
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 10:02 schreef piet de paler het volgende:
Schraap schraap nog meer geld in mijn zakje, effe lullen en adviseren, nog meer nog meer. Oei planning was te laag moet meer geld bij gna gna en O ja hup wat was het ook al weer Sparta O nee feyenoord
Jij heb een afkeer aan zakkenvullers blijkbaar ... Dan begrijp ik niet dat jij voetbal supporter ben. Dat zijn bijna allemaal zakkenvullers !
VVout
 VVout - zondag 16 februari 2014 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 10:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij heb een afkeer aan zakkenvullers blijkbaar ... Dan begrijp ik niet dat jij voetbal supporter ben. Dat zijn bijna allemaal zakkenvullers !
Vreemde conclusie, als supporter moet je een kaartje kopen, je broodje met de gewenste snack en het nodige bier. Ik weet het niet maar bij mij veroorzaakt dat een tegengestelde geldstroom dan dat jij projecteert.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 10:33 schreef VVout het volgende:

[..]

Vreemde conclusie, als supporter moet je een kaartje kopen, je broodje met de gewenste snack en het nodige bier. Ik weet het niet maar bij mij veroorzaakt dat een tegengestelde geldstroom dan dat jij projecteert.
Daar bedoel ik mee dat alle voetballers zakkenvullers zijn en dat ik het niet begrijp dat je voetbalsupporter wordt als je een hekel aan zakkenvullers heb! Zo duidelijk genoeg voor U?
VVout
 VVout - zondag 16 februari 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Dat de voetballer zijn rekening op in verhoudingsgewijze manier zijn portemonnee vult is OK, er naast moet dat zoveel mogelijk binnen de perken blijven en daar heeft Paler het denk ik over of niet?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 10:50 schreef VVout het volgende:
Dat de voetballer zijn rekening op in verhoudingsgewijze manier zijn portemonnee vult is OK, er naast moet dat zoveel mogelijk binnen de perken blijven en daar heeft Paler het denk ik over of niet?
Zou kunnen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 februari 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Ik kan niet tegen gemaakte mensen daar bedoel ik mee mensen die zienndat er wat te halen valt net doen of ze het goed met een club voor hebben. Er zijn mensen die wel fan zijn en veel voor de club doen maar die Willen niet op de voor grond, zoals de man van de spanbanden, en de eigenaar van Argosmoil die nu uitgekocht is bij Argos, maar die willen de Guddes en de vd Vegt 's niet hebben dat zijn zakenmensen met een hart voor Feyenoord en zijn al zo gevuld met centjes die hoeven niet te bedelen bij bouwondernemingen voor een douceurtje, en een envelopje, Ik ben trots op mijn ploeg maar in mijn hart zou ikwel eens willen dat de normale supporters echt wat mochten zeggen, in plaats van wat voor seizoenkaart we willen hebben. Bestuur heb durf en laat de supporters eens stemmen wat voor stadion wie moet de voorzitter worden en behandel ons niet als klapvee en zogenaamd inspraak.Toen Feyenoord aan de grond zat heb ik wat aandeeltjes gekocht maar wat hebben de schrapers gedaan? Geef daar eens openheid aan! En het aantal commissarissen moet dat nu ?
Potver ik zou me er niet meer druk om maken maar doe het nu toch weer,
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 11:34 schreef piet de paler het volgende:
Ik kan niet tegen gemaakte mensen daar bedoel ik mee mensen die zienndat er wat te halen valt net doen of ze het goed met een club voor hebben. Er zijn mensen die wel fan zijn en veel voor de club doen maar die Willen niet op de voor grond, zoals de man van de spanbanden, en de eigenaar van Argosmoil die nu uitgekocht is bij Argos, maar die willen de Guddes en de vd Vegt 's niet hebben dat zijn zakenmensen met een hart voor Feyenoord en zijn al zo gevuld met centjes die hoeven niet te bedelen bij bouwondernemingen voor een douceurtje, en een envelopje, Ik ben trots op mijn ploeg maar in mijn hart zou ikwel eens willen dat de normale supporters echt wat mochten zeggen, in plaats van wat voor seizoenkaart we willen hebben. Bestuur heb durf en laat de supporters eens stemmen wat voor stadion wie moet de voorzitter worden en behandel ons niet als klapvee en zogenaamd inspraak.Toen Feyenoord aan de grond zat heb ik wat aandeeltjes gekocht maar wat hebben de schrapers gedaan? Geef daar eens openheid aan! En het aantal commissarissen moet dat nu ?
Potver ik zou me er niet meer druk om maken maar doe het nu toch weer,
Dan moet je vooral blijven dromen beste Piet de Paler ...
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 februari 2014 - 12:31   quote  deeplink  
Een droom! Nee een kijk op de Nederlandse samenleving van een afstand
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 februari 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Nou nu graag weer over r stadion
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 februari 2014 - 12:51   quote  deeplink  
Gewoon transparantie en een stadion waar de supporters mee mogen beslissen, en wat geld van de Gemeente
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 12:51 schreef piet de paler het volgende:
Gewoon transparantie en een stadion waar de supporters mee mogen beslissen, en wat geld van de Gemeente
Waarom moet de supporter mee beslissen ? Leg dan ook een miljoentje mee in voor dat nieuwe plan , en waarom moet de gemeente mee betalen? Als het zonder kan is het toch prima, de gemeente zal al genoeg kosten hebben aan de infrastructuur .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 februari 2014 - 13:48   quote  deeplink  
Supporters adviseren.
Verstandig.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 13:48 schreef FR-Henk het volgende:
Supporters adviseren.
Verstandig.
Grootse onzin vind ik het
VVout
 VVout - zondag 16 februari 2014 - 13:55   quote  deeplink  
Supporters zorgen toch voor de inkomsten, zonder supporters.

Geen reclame opbrengsten, want je bereikt geen publiek.
Geen inkomsten uit kaart verkoop.
Geen inkomsten uit food & beverage.
Geen inkomsten uit merchandising.

Nee vooral de supporter links laten leggen want dat brengt geen geld.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 februari 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 13:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Grootse onzin vind ik het
Advies vanuit de belangrijkste financiele partner, het Legioen, kan niet genegeerd worden.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 13:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Advies vanuit de belangrijkste financiele partner, het Legioen, kan niet genegeerd worden.
Als jij dat vind ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 februari 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Advies is iets anders dan beslissingsbevoegdheid.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 februari 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 13:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom moet de supporter mee beslissen ? Leg dan ook een miljoentje mee in voor dat nieuwe plan , en waarom moet de gemeente mee betalen? Als het zonder kan is het toch prima, de gemeente zal al genoeg kosten hebben aan de infrastructuur .
We waren wel goed genoeg om aandelen te kopen,maar meepraten nee.En advies of daadwerkelijk iets beslissen is iets anders. Maar diegene die moet beslissen moet wel hard voor de zaak hebben, en over de gemeente je kan wel geld duwen in jazz concerten en modern ballet waar niemand komt alsmede toneel stukken waar een naakte man met een prei op z'n reet wordt geslagen of een filmfestival met films die een selecte groep wil zien moet ik nog doorgaan?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 februari 2014 - 14:20   quote  deeplink  
Spank me..
0.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 14:10 schreef piet de paler het volgende:

[..]

We waren wel goed genoeg om aandelen te kopen,maar meepraten nee.En advies of daadwerkelijk iets beslissen is iets anders. Maar diegene die moet beslissen moet wel hard voor de zaak hebben, en over de gemeente je kan wel geld duwen in jazz concerten en modern ballet waar niemand komt alsmede toneel stukken waar een naakte man met een prei op z'n reet wordt geslagen of een filmfestival met films die een selecte groep wil zien moet ik nog doorgaan?
Dat jij niet naar jazz concerten en moderne ballet gaat wil toch niet zeggen dat er niemand komt! Volgens mij was het aardig vol de laatste keer ...
VVout
 VVout - zondag 16 februari 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 14:20 schreef RenatoBos het volgende:
Spank me..
[ afbeelding ]
Het lijkt me beter die prei andersom beet te pakken!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 februari 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 14:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Het lijkt me beter die prei andersom beet te pakken!
Gij kennert..
VVout
 VVout - zondag 16 februari 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 14:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gij kennert..
Ik ben in de stemming dus, ghèhè.
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 februari 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 14:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat jij niet naar jazz concerten en moderne ballet gaat wil toch niet zeggen dat er niemand komt! Volgens mij was het aardig vol de laatste keer ...
Het gaat om het aantal bezoekers, ok jazz maar ik bedoel dan de alternatieve versie ook wel free jazz genoemd , naar Feyenoord gaan toch 40.000. Per wedstrijd reken dat eens uit , en alles zondér subsidie ik denk dat wat Eindhoven gedaan heeft met PSV ook kan in Rotterdam en dan ben je weer boven jan en gun dit je inwoners aboe laadklep ,
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 februari 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 14:20 schreef RenatoBos het volgende:
Spank me..
[ afbeelding ]
Ha ha hij lijkt op iemand die ik ken
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 februari 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 14:33 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ha ha hij lijkt op iemand die ik ken
Nee Piet dat is niet Hoogvliet! die draagt rode lingerie..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 februari 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 14:33 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Het gaat om het aantal bezoekers, ok jazz maar ik bedoel dan de alternatieve versie ook wel free jazz genoemd , naar Feyenoord gaan toch 40.000. Per wedstrijd reken dat eens uit , en alles zondér subsidie ik denk dat wat Eindhoven gedaan heeft met PSV ook kan in Rotterdam en dan ben je weer boven jan en gun dit je inwoners aboe laadklep ,
Ik vind het al belachelijk dat er zoveel clubs zijn die overeind worden gehouden door belastinggeld van de gemeentes ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 februari 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 17:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind het al belachelijk dat er zoveel clubs zijn die overeind worden gehouden door belastinggeld van de gemeentes ...
Mee eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0476520